Mies suuttui kun pyysin voiko vihdoin näyttää FB kaverit
Ollaan oltu yhdessä muutaman kuukauden. Herra toitotti omaa rehellisyyttään ja avoimuuttaan alussa, mutta kuitenkin FB kaverilista oli piilotettuna ja Whatsapp lukukuittaukset ja paikallaolo pois kytkettynä, mikä vienosti on tässä häirinnyt.
Kysyin saanko vihdoin nähdä FB kaverinsa ja vastaus oli jyrkkä ei. Lopulta suuttui ja hermostuneena antoi mun katsoa kaverinsa välillä kytäten mitä nyt teet. Hermostui aivan tolkuttomasti sen jälkeen ja viskeli puhelintaan ja paiskoi ovia. Syystä että minä epäilen ja alkoi syyttämään mua luottamuksen puutteesta. Minä vain kysyin saanko vihdoin nähdä kaverinsa ja mielestäni siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa niitä näyttää jos ei mitään salattavaa.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Luottaisin intuitioon. Joissain ihmisissä on jotain, joka pistää epäilemään kaikkea, ja monesti siihen on ihan oikea syy. Toisiin pystyy taas helposti luottamaan eikä ole tarvetta kytätä someakaan tms. tavallaan ihan turhaa. Oman kokemukseni mukaan intuitio on hyvin usein oikeassa.
Tämä. Aamen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies hermustui tietysti, kun kavereina voi olla lähes random ns. herutusnaisia. Ei niissä mitään sen vakavampaa yleensä ole heitetään nyt 99 % tapauksista. Lähinnä se, että voi tykkäyksiä heittää joillekin kuville tai heittää satunnaista kommentointia. Mutta selitä se sitten tyttikselle. Kyllä saa posket hehkua kun sen kertoo ääneen. Myötätuntoa ei varmasti heru tai ymmärrystä. Vaikka kyse on siis vain harmittomasta ajanvietosta.
Eipä tietenkään ”ole mitään vakavampaa”, mutta jostakin kumpuaa tarve tällaiselle parisuhteen ulkopuoliselle seksuaaliselle toiminnalle. Ja se kertoo tarpeeksi. Kiitos ja hei.
Vierailija kirjoitti:
On jotakin salattavaa. Omalla kohdalla ilmeni runsas aasialaisnaispataljoona. Tuskin jäänyt fb-perseennuolennaksi, vaan tyttöjä lipaistu ihan livenä. Vienti-inssi.
Mullakin on paljon aasialaisia fb-kavereina. En ole lipaissut senkoommin virtuaalisesti kuin livenäkään, harrastamme samaa aasialaista koirarotua.
Minulla on kaverilista piilotettuna ja olisi todellakin outoa jos joku haluaisi stalkata niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jotakin salattavaa. Omalla kohdalla ilmeni runsas aasialaisnaispataljoona. Tuskin jäänyt fb-perseennuolennaksi, vaan tyttöjä lipaistu ihan livenä. Vienti-inssi.
Mullakin on paljon aasialaisia fb-kavereina. En ole lipaissut senkoommin virtuaalisesti kuin livenäkään, harrastamme samaa aasialaista koirarotua.
Minulla on kaverilista piilotettuna ja olisi todellakin outoa jos joku haluaisi stalkata niitä.
Ihan varmasti niin.
Kerro vielä ap, että mitä sieltä FB:stä siis löysit?
Vierailija kirjoitti:
”Kielimiehiä”
👅👅👅
Kaikki pettää jokaisella on menneisyys ja entinen elämä . Antaa olla säilyy rauha . Mitä niitä kyttää. Pettää kun pettää ja voi olla rikollisiakin ja bisneksiä . Ei mieskään tykkää naisen kavereista tai naisen entisistä miehistä . Eikä miehet oleta että nainen olisi uskollinen kun kukaan ei ole .
Enpä ole tiennyt että lukukuittaukset saa pois päältä...aina oppii uutta. Miksi joku niin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies hermustui tietysti, kun kavereina voi olla lähes random ns. herutusnaisia. Ei niissä mitään sen vakavampaa yleensä ole heitetään nyt 99 % tapauksista. Lähinnä se, että voi tykkäyksiä heittää joillekin kuville tai heittää satunnaista kommentointia. Mutta selitä se sitten tyttikselle. Kyllä saa posket hehkua kun sen kertoo ääneen. Myötätuntoa ei varmasti heru tai ymmärrystä. Vaikka kyse on siis vain harmittomasta ajanvietosta.
Eipä tietenkään ”ole mitään vakavampaa”, mutta jostakin kumpuaa tarve tällaiselle parisuhteen ulkopuoliselle seksuaaliselle toiminnalle. Ja se kertoo tarpeeksi. Kiitos ja hei.
Testosteroni? 30 % miehistä ei ilmene tarvetta ylimääräiselle seksuaaliselle toiminnolle. Onhan osa väistämättä testotuotannon suhteen keskiarvojen alapuolella ja osa on myös näitä kuukautisia saavia androgyynejä, joita pitää myös miehiksi kutsua.
Yhdellä miehellä oli Brasilian naisia yhdellä dominikaanisessa yhdellä Kuubassa yhdellä Thaimaassa jne onhan niitä . Seksisuhteita .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni? 30 % miehistä ei ilmene tarvetta ylimääräiselle seksuaaliselle toiminnolle. Onhan osa väistämättä testotuotannon suhteen keskiarvojen alapuolella ja osa on myös näitä kuukautisia saavia androgyynejä, joita pitää myös miehiksi kutsua.
Höpö höpö. Jos on sitoutunut yksiavioiseen suhteeseen, tuo kertoo vain silkasta demonisesta luonteesta, tarpeesta alistaa toista ja nautinnosta salaa rikkoa luottamus. Paskasta ihmisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena kaikille: En oikeen luotakaan ja siihen on syynsä. En vaadi paikallaoloa ja lukukuittauksia mutta haluan avoimen ihmisen niin kuin itse olen. Mulla on kaikki kortit pöydällä ja mielestäni avointa ihmistä voi lukea kuin avointa kirjaa. Ja toisaalta hänen reaktionsa antoi mulle jo vastauksen. Hänessä on jotain mistä olen vieläkin epävarma, sellaset vibat tulee että kaikki ei oo sitä miltä näyttää. Ap
Sitten sinun pitää löytää sellainen sinulle tarpeeksi avoin ihminen. Huonosti alkaa suhde, jos toisen käytöstä pitää ensimmäiseksi alkaa muuttaa. Jos hän haluaa pitää sen kaverilistan piilossa ja lukukuittaukset pois, niin sitten haluaa. Minua ei esim. kiinnosta laisinkaan nähdä kaverilistaa tai niitä lukukuittauksia.
Minun psyykeeni toimii niin, että oikean ihmisen kanssa olen avoin. Hän ei vaadi minua näyttämään mitään, mutta saatan itse omatoimisesti näyttääkin. Sen sijaan kontrolloija ja vaatija saa minut ihan lukkoon, vaikka mitään salattavaa ei ole, mutta tulee tunne että pitää suojella omia rajoja.
Ei ole normaalia haluta vastustaa toista. Se ei ole tervettä, joten työstä sitä. Et oikeasti ole avoin koskaan, kunhan keksit tuon. Olet niitä ihmisiä, jotka haluavat elää vain omilla tavoillaan toisia kunnioittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Öh..mitä merkitystä sulla on jollain miehen FB-kavereilla? Miksi sun piti ne nähdä? Olet vähän hassu ap.
Ap haluaa nähdä monta naista on kavereissa ja moniko on häntä kauniimpi
Ap, ongelma tässä on sinun itseluottamus. Ei mies
En taida ymmärtää tuota FB-kaverilistan näyttämistä. Oma kaverilistani on näkyvissä kavereille. Mitä sen pitäisi kertoa, kenelle ja miksi?
Vai tarkoitettiinko tässä, että kaverilistan näyttämisen lisäksi pitäisi raportoida, mistä kenetkin tuntee? Miksi? En ole ikinä kysellyt, mistä puolisoni tuntee FB-kaverinsa eikä hän minulta.
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tiennyt että lukukuittaukset saa pois päältä...aina oppii uutta. Miksi joku niin haluaa.
Ihmiset olettavat, että pitäisi vastata heti lukemisen jälkeen. Itse saatan lukea viestin, mutta vastaan sitten myöhemmin parempana aikana. Lisäksi itseä ei kiinnosta myöskään nähdä milloin joku lukee viestini. Vastaa sitten kun vastaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap ylitti sellaisen rajan, jonka itse kokisin ahdistavaksi ja mies ilmeisesti samoin ja purki sitten ahdistuksesta aiheutunutta tunneryöppyä.
Minulla ei ole mitään salattavaa FB-kavereissa, kun en edes ole siellä, mutta minulla on ollut kontrolloiva eksä ja lopulta sairastuin siitä ihan fyysisestikin, tai siis aika pian sen alettua ja paranin välittömästi päätettyäni suhteen.
No ei kovin kypsä reaktio kuitenkaan. Tuskin sinäkään ensimmäisenä suuttuisit tuolla tavoin, vaan sanoisit suoraan että herättää ahdistusta tuollainen kyttääminen kontrolloivan exän takia. Pettäjät reakoivat yleensä "hyökkäys on paras puolustus"- tyylillä, joten tuo reaktio kertoo kyllä mielestäni ihan tarvittavan. Lisäksi elämänkokemuksen myötä olen oppinut että kun ihminen oikein kovasti hehkuttaa jotain asiaa itsessään ("Mä sitten olen aivan umpirehellinen.."), niin hyvin suurella todennäköisyydellä ihminen on juuri aivan päinvastainen. Myös se, että ap ylipäätään kokee tarpeelliseksi nähdä kaverilistan, kertoo mielestäni jo selvää kieltä siitä että suhde on tuhoon tuomittu. Aika siirtyä eteenpäin ap!
Vierailija kirjoitti:
No löytyikö sieltä jotain?
Suhteessa pitää sietää jonkin verran epämukavuutta, jos sellainen tunne syntyy. Ei voi tehdä aina niin, että kun itselle tulee epämukava olo, korjaa oman epämukavuutensa paiskaamalla kumppanin epämukavuuteen. Eli tässä ap korjasi oman olonsa miehen olon kustannuksella. Olisit odottanut hetkeä, jolloin ne tulevat taas luontaisesti nähtäville ja katsonut ne sitten hänen kanssaan yhdessä.
Näin juuri.
Luontevan hetken tullen eli pyytämättä ja painostamatta niitä fb-kavereita voi yhdessä plärätä jos nyt niikseen tulee. Meillä ei kyllä ole tarvetta ollut siihen koko 6 vuoden aikana ja naimisiinkin ollaan menty. Jos noin ylipäätään herää epäilys vilungista, niin sitä ei tosiaan kannata heti kaataa toisen niskaan vaan ottaa pikkasen happea ensin. Intuitioon uskon sinänsä myöskin, että jos koko ajan tai toistuvasti on tunne siitä että jotain on pielessä, eikä kyse ole siitä että olet vain lähtökohtaisesti kaikkea ja kaikkia epäilevä ihminen, niin toki intuitiota kannattaa kuunnella ja edelleen rauhallisesti sopivan tilaisuuden tullen alkaa hieman kartoittamaan sitä missä mennään.
Minusta tässä aloituksessa oli yhtä hälyyttävää ap:n voimakas tarve tietää kaverilista kuin sekin että mies noin voimakkaasti hermostui. Molemmat soittaa häläreitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap ylitti sellaisen rajan, jonka itse kokisin ahdistavaksi ja mies ilmeisesti samoin ja purki sitten ahdistuksesta aiheutunutta tunneryöppyä.
Minulla ei ole mitään salattavaa FB-kavereissa, kun en edes ole siellä, mutta minulla on ollut kontrolloiva eksä ja lopulta sairastuin siitä ihan fyysisestikin, tai siis aika pian sen alettua ja paranin välittömästi päätettyäni suhteen.
No ei kovin kypsä reaktio kuitenkaan. Tuskin sinäkään ensimmäisenä suuttuisit tuolla tavoin, vaan sanoisit suoraan että herättää ahdistusta tuollainen kyttääminen kontrolloivan exän takia. Pettäjät reakoivat yleensä "hyökkäys on paras puolustus"- tyylillä, joten tuo reaktio kertoo kyllä mielestäni ihan tarvittavan. Lisäksi elämänkokemuksen myötä olen oppinut että kun ihminen oikein kovasti hehkuttaa jotain asiaa itsessään ("Mä sitten olen aivan umpirehellinen.."), niin hyvin suurella todennäköisyydellä ihminen on juuri aivan päinvastainen. Myös se, että ap ylipäätään kokee tarpeelliseksi nähdä kaverilistan, kertoo mielestäni jo selvää kieltä siitä että suhde on tuhoon tuomittu. Aika siirtyä eteenpäin ap!
Aika pitkälti näin. Olen toimissani täysin läpinäkyvä- ihmisiltä tahtoo löytyä ne kuvottavimmat luurangot kaapeista. Kokemuksen syvällä rintsikkaäänellä.
Nainen kyllä vaistoaa, jos jokin on vinossa. Yhdessä suhteessa epäilin koko ajan, toisessa en ikinä. Ja aina kun epäilin, epäilyt paljastuivat oikeaksi. Eli kannattaa ottaa mies, jota ei epäile.
Kuulostaa oudolta, että heti suhteen alussa puhutaan tuollaisia. Provo