Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin loukkaus narsistille?

Vierailija
11.11.2020 |

Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?

Kommentit (1115)

Vierailija
1021/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on itseään täynnä. Puhuu mielellään itsestään. Kaikki riippuu hänestä. Asioista ei tule mitään ilman häntä. Hän on joka tavalla maailman napa. Paras kaikessa. Kauniimpi kuin muut. Älykkäin porukasta. Jne.

Sen takia asiantuntijat sanovat, että ignooraus on myrkkyä narsistille, koska narsisti TARVITSEE muiden huomiota ja palvontaa. Se on hänen polttoaineensa.

Vierailija
1022/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun vihdoin ja viimein ne sairaat toksiset persoonat saa maistaa omaa lääkettään ja eteen tulee joku ihminen (esim töissä) jolla on valtaa kaataa nämä toksiset ihmiset.

Näin kävi juuri eräälle ex pomolle. Vihdoin se sadisti sai kenkää. Ei toki ollut ensimmäinen firma mistä hän lensi pellolle, mutta niin paljon pahaa se sai aikaan, lähes puolet alaisista ja heidän alaisistaan on paennut hänen sairasta johtamistyyliä, jopa henkistä pahoinpitelyä. Toivottavasti kukaan ei ota sitä hullua enää töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei 50-vuotiaana ole minkää valtakunnan tarvetta olla  julkkisten ystävä tai paras kaveri! Tavalinen elämä riittääTavallinen elämä alkaa muodostua  melko  merkittäväksi silloin kun sen meinaa menettää.Hiljaiseloa,hyvää elämää yhdessä rakkaitteni kanssa!Paljon siihen 15 vuoteen mahtuu ,paljon henkistä kasvua,narsisti!

Vierailija
1024/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyitkö narsisti luulemaan,että minä täällä ikuisesti   vain sinua palvon?Erehdyit narsisti,sinun uhreista kasvoi aikuisia naisia,kukaan ei enää palvo sinua,kukaan ei eds noteeraa sinua!Voi horisevaa papparaista,pitääkö vaihtaa sinulle vaipat?

Vierailija
1025/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet välitä hänestä. Et puhu pahaa jne. 

Vierailija
1026/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun  kohdistuva kiusaaminen  ja maalittaminen on aiheuttanut minulle merkittävää maine haittaa,johon psyykkesti reagoin.Kiitos vaan   kaikesta pa-...sta! Nyt olet tehnyt kaikki kusipäiset temppusi minulle .Kenelle sinä kostit?

Vierailija
1027/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä,että ihmiset ei ymmärrä,minä en halua mihinkään piireihin yli viisikymppisenä,Minä tykkään olla kotona!En viihdy missään seurapiireissä enkä cocktail-tilaisuudessa.On niin kiva olla kotona!Kun en jaksa teeskennellä!

Vierailija
1028/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kertoo suomalaisille miehille, että Suomi on EU:n toiseksi turvattomin maa naisille. Siitä alkaa sellainen poru ja itku ettei uskoisikaan.

https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000010200543.html

Vierailija
1029/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa teskennellä  kovin pitkiä aikoja kun minulla se aistiyliherkkyys on!Kun ei jaksa, kun väsyttää! Helpompi on jäädä kotiin ja elää loisteliasta kotielämää! En pidä feikki ihmisistä kun itse olen näin aito!

Vierailija
1030/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaalaiset ovat kohdelleet minua paremmin  kuin suomalaiset  miehet ,miehenikään  ei ole tyypillinen suomalianen! 

Vierailija
1031/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten lopuksi ,joka kastroi tädellisesti tämän minua kiusaavan narsitin.isäni oli maailan kuulu tiedmies,äitini niinikään akateemisesti kouluttautunut!Olen hyvän perheen kersa.ja hyvään tottunut ,sekät tavannut  isäni puolelta julkkiksia,olen myös nuoruudessani tavannut megabändin backstagella,minut bongattiin yleison joukosta,tavanntu korkeampi arvoisia ihminsiä kuin tämän narsistin,jota en enää osa pitää yhtään minään!

Vierailija
1032/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa teskennellä  kovin pitkiä aikoja kun minulla se aistiyliherkkyys on!Kun ei jaksa, kun väsyttää! Helpompi on jäädä kotiin ja elää loisteliasta kotielämää! En pidä feikki ihmisistä kun itse olen näin aito!

Oletko minun narsistimummoni joka pahastuit kun minua ei näkynyt? Kiva tietää että viesti meni perille 😂

Sinä et kontrolloi minua

Vierailija
1033/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shakki ja matti !Narsisti!

Vierailija
1034/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että ignooraus ei kaikilla toimi. Olen ollut parisuhteessa ihmisen kanssa, jolla oli diagnoosina epävakaa persoonallisuus narsistisin piirtein. Siivosin kotona ja yksi lipaston laatikko oli ahdettu täyteen papereita. Nostin paperit ulos aikomuksena järjestää ne siististi, koska kyseinen avopuolisoni oli tarkka järjestyksestä ja että koti pitää olla koko ajan siisti. Pudotin osan papereista ja sieltä tuli paperi, josta tuon luin. Kertaakaan hän ei ollut kertonut, että on ollut jossain tutkimuksissa.

Olin epäillyt, että kaikki ei ole hyvin. Hän oli hyvin mustasukkainen. Hemmotteli minua, mutta yhtäkkiä ilman syytä muuttui mustasukkaiseksi. Entinen lukiokaveri tuli puolisonsa kanssa käymään ja koko viikonlopun tämä avopuolisoni tiuski ja keljuili. Minua hävetti ihan kamalasti se käytös. Kun vieraat lähti, hän alkoi huutaa, raivota, heitteli esineitä ja sanoi, että hänelle en anna huomiota, mutta sille entisen lukiokaverini puolisolle kyllä flirttailen. Pyysin itkien anteeksi, vaikka en ollut millään tavalla flirttaillut. Kun silitin pihalla naapurin koiraa, avopuoliso oli kytännyt ikkunasta ja väitti minun oikein herutelleen persettä naapurin edessä. Ihan juuri noilla sanoilla. Kyllä siinä hälytyskellot soi lujaa, mutta kun en vielä tiennyt mikä on vikana, yritin löytää loogista selitystä. Vasta sen diagnoosin näkeminen avasi silmät.

Jonkin aikaa sen siivoustapauksen jälkeen pakkasin tavarat ja lähdin ystävän luo sohvalle asumaan. Sanoin, että pitää saada omaa tilaa. Hän liehitteli ja lähetti imeliä tekstareita ja ääniviestejä. Muistatko rakas, tämä biisi soi kun tavattiin. Ignoorasin lähes kaikki viestit. Sitten alkoi tulla näitä viestejä, että pystynkö enää elämään, kun olet minulle niin vihainen. Siis syyllistäviä, että säälisin. Minun autoa oli raavittu. Ystävä oli kiertotietä kuullut, että sen auton luona nähtiin exäni näköinen mies. Silloin laitoin viestin, että seuraavan kerran jos tulet autosta 50 metrin säteelle, lähtee poliisille ilmoitus. Hän syytti vainoharhaiseksi sekopääksi. Sitten taas jätin kaikki viestit huomiotta.

Kun muutin ystävän luota omaan asuntoon, näin hänet muuttopäivänä seisomassa vastapäisen talon porttikongin edessä. Tuijotti ikkunoihin. En ole varma, huomasiko minut. Aloin pitää sälekaihtimia aina kiinni, koska pelkkä ajatuskin hänestä tuijottamassa siellä sai voimaan pahoin. Iltaisin en uskaltanut lähteä edes lenkille yksin. Sitten kun aloin tapailla yhtä miestä, tuli exältä viesti: saitko? Ei mitään muuta. Kyllä se tuntui karmealta. En tiedä, missä hän oli meidät nähnyt yhdessä vai oliko kuullut joltain uudesta suhteestani. Se oli viimeisiä viestejä.

Hän meni jossain vaiheessa naimisiin ja siskonsa kertoi, että on saanut lapsen. Siskonsa kuvaili mielestäni hyvin, että taitaa olla katkera, kun ei oma napa ole tärkein ja koko maailman keskipiste. Siskonsa siis myös ollut vaikeuksissa exäni kanssa, jonka mielestä siskonsa ei ole yhtään mitään. On nuoruusvuosina kerran lyönytkin siskoaan, mikä kertoo aika paljon ihmisen luonteesta, jos riidellessä käyttää nyrkkejä. En ole nyt pariin vuoteen kuullut tästä siskostakaan mitään, vaikka hänessä ei mitään vikaa olekaan, mutta en vaan halua enää olla tekemisissä.

Vierailija
1035/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ,mitä yritän tässä narsisti sanoa,on,että olen tavannut isompiakin staroja kuin sinut,ja he kohtelivat minua kauniisti.Ja muistkaa "suomalainen ei oo yhtään mittään,eikä se saa keltään",ainakaan minulta.En   pidä sinua missään arvossa.Pillitä j a   itke luuseri ,narsisti!

Vierailija
1036/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni entisellä vaimolla on ollut 18 liiton ulkopuolista salasuhdetta heidän yhteiselonsa aikana. Täysin narsistinen nainen, jonka ainoa motiivi näille suhteille on ollut saada ihailua.

Kun mieheni oli käräyttänyt rouvan tuoreeltaan housut kintuissa erään suhteen aikana, rouva oli sanonut olevansa raskaana ja että haki lohtua vieraasta sylistä, koska ei ole varma, rakastaako mies häntä edelleen. Ihan pelkkää manipulointiahan tuo on. Kyyneleitä siitä, ettei ole varma, rakastetaanko häntä, vaikka itse oli puuhaillut ihan vieraan miehen kanssa. Se ei ollut edes mikään tuttu, vaan ihan jostain matkoilta bongattu ja suhde jatkunut sen matkan jälkeen. Myöhemmin oli käynyt ns. keskenmeno. Mieheni on sanonut, että hän uskoi selityksen, koska halusi uskoa vain hyvää vaimostaan. Mitään raskautta silloin tuskin on ollutkaan. Se on ollut juoni, ettei mies jätä.

Noiden salasuhteiden lukumäärä on niin järkyttävä, että vain narsisti tuohon pystyy. Mieheni oli saanut hänet kiinni kolmesta eri suhteesta, mutta kun sen viimeisen seurauksena erosivat, vaimo oli lopulta kertonut, että on niitä salarakkaita ollut enemmän, ja osa lähipiiristä. Hän oli puolustautunut, että minkä hän sille voi, jos kaikki miehet ovat hulluina häneen. Minä en ymmärrä, miten tuollaisesta paljastuksesta voi edes toipua. 18 salasuhdetta on kauhea määrä jopa narsistille.

Vierailija
1037/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuatko sinä narsisti,että arvasin kaiken !Siihen ei paljoa hoksottomia tarvinnut Olet sairas ja paranoidinen !over and out!

Vierailija
1038/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on elävä Neuvostoliitto-museo jota saan maailmalla hävetä, selitellä ja vältellä. Onneksi on ulkomainen sukunimi ja kielitaitoa, heti ei luulla juntiksi jurpeloksi jo kättelyssä. Isäni puolelta opin tapoja, tyylitajua ja sivistystä, äitini puolelta selkäänpuukotusta, itsekkyyttä ja murjottamista. Sukuni isän puolelta oli oikeassa, mutta kuka nyt kellekin on kirkastettu. 

Vierailija
1039/1115 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin heposti suomi-juntilla menee pissa päähän,vailla mitään katetta!Minähän en yli viisikymppisenä rupea   juntteja pokkuroimaan enkä kumartelemaan!And by the way ei ole koskaan ollut tarvetta briljeerata nurkkakuntaisella stadilaisuudellani,(liian kiltti kun olen ollut)vaikka täällä olen syntynyt ja koko elämäni asunut!Olen enemmin kosmopoliitti,kun olen elämässäni niin paljon saanut matkustella!Ja lopuksi.Olen äärimmäien privaatti ihminen.Asun kerrostalossa,eikä minulla ole halukkuutta tutustua naapureihin!Täällä muutoinkin asutaan kin sillit purkissa.Olen äärimmäisen oman rauhan kaipuinen,aistiyiherkkä kun ole!En halua jakaa intiimiteettiä vieraiden ihmistenkanssa!Kiitos,että kunnotatte rajojani!

Vierailija
1040/1115 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen perusteella mitä oon lukenut niin osoittamalla sen tekemät virheet muiden kuullen. Itse myös huomasin erään narsun kanssa tämän kun hän syytti minua jostain tekemästäni asiasta ja nostin esiin hänen kaksinaamaisuutensa että hän oli tehnyt ihan samoin ja vielä pahemmin. Meni ihan hiljaiseksi, ei osannut sanoa enää mitään vastaan ja häipyi vain. Pahintahan niille on että joku nostaa niiden manipuloivat toimet esille eikä lankea niihin ja osoittaa vielä rehellisellä esimerkillä että toinen toimii väärin vaikka esittää aivan muuta. Narsisteilla menee pirusti energiaa esittää, manipuloida, juonitella jne. Ja kun ne ei saakaan niillä sitä mitä ne odotti saavansa menee kaikki energiat nolliin ja ne väistyy aika nopeaa. Tuossa sitten miinupuolena toki se että tuon jälkeen vasta oletkin kohteena heille. Eli en tiedä kannattaako.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän