Mikä on pahin loukkaus narsistille?
Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?
Kommentit (1115)
Aina helpoimman kautta,aina alta riman ,no laiska kun olen!Olen aina saanut olla iso vauva ja tukeutua vahvempiini!
Vierailija kirjoitti:
Kun täytin 40 marssin avoimeen yliopistoon ja tentin koko kirjallisuustieteen ,sekä kotimaisen kirjallisuuden,että yleisen kirjallisuustieteen.Aika hyvin ihmiseltä,joka ei osaa kirjoittaa.En silti päässyt kirjoille humanistiseen tiedekuntaan,kaikki tentit oilsi pitänyt läpäistä kolmosella,kun tenttini menivät vain kakkosella läpi-Olosuhteisiin nähden hyvin ihmiseltä joka ei osaa kirjoittaa!:D
Siis perusopinnot, tarkoittanet.
Myös arvosteluasteikko on pitkään ollut 1-5 vanhemman 1-3 -asteikon sijaan. Kummalla asteikolla sait sen kakkosen?
Seuraavaksi yllätänkin kaikki kysymyksellä mikä on äppi!Mikä se on?So niinku never heard ,en tule elämässäni tarvitsemaan!
perusopinnot arvoasteikolla 1-5.Niistä kakkonen.
Joskus olen saanut jopa kahvilipun, kun olen palvellut just kuten narsku on pyytänyt!
Vierailija kirjoitti:
perusopinnot arvoasteikolla 1-5.Niistä kakkonen.
Valitettavasti kakkonen ei riitä. Luulisin, että nelosella ja vitosella pyrkijöitä on riittävästi, ja vain parhailla on mahdollisuus.
No jälkiviisaana voin todeta,että onneksi en sittekään päässyt kirjoille,olsin edelleen tietotekniikka tunnilla yliopistolla missäsaisin kammottavia kilareita,tappaen tietokoneen kirveellä ja murhannut kännykkäni vasaralla,kun niin inhottaa tietotekniikka nin paljon!Minun ei naisena tarvitse osata mitään matemaattis-luonnon tieteellistä ,eikä tietoteknistä,poimin tasaarvosta vain rusinat pullasta!Jos voin helpommalla päästä!
Kiukuttelen,kun tämä kehitys on niin p..aa!
Me ei esimerkiksi osata mieheni kanssa varata lentolippuja eikä hotelleja ,jos vielä mielimme matkustella.Hotelli varaus ei mene läpi,ei myöskään lentoliput,hinnat vaihtelevat mielivaltaiseti.Me ei enää osata olla ja elää täälläLiian vaikea maailma,koska päättäjät herää huomaamaan tämän vastemielisen kehityksen.Siihen loppui meillä matkailu.Tuntuu vaikealta kuin jonkun s..nan kepposilta ihmis- mielen sekoittamiseksi!
Huomiotta jättäminen ja blokkaaminen kaikkialta.
Jos sen jälkeen edelleen jatkaa esim. uhkailujaan tai yrittää vaihtoehtoisesti epätoivoissaan rakkauspommitusta jotain muuta kautta, lähestymiskiellon hakeminen kannattaa.
Kyllä nykyaika on saiasta.Minun nuoruudessani kasarilla ja ysärillä,kukaan ei stalkannut ketään eikä ketään vainottu.Olen aivan liian egosentrinen ja omissa ongelmissani kiinni,että jakasisin jonkun ventovieraan perään stallkata tai vainota ketään.Kun ei kiinnosta pätkääkään muiden tekemiset!
Ihmise kuulkaa harvoin on kiinnostuneita muista kuin omista asioistaan,vai tekeekö se minusta narsistin,että olen ainoastaan itsestäni kiinnostumut,en muistai hmisistä!
Narsistihallitus nosti heti maitonsa ja suuttui kun ihmisten ja palkansaajien oikeuksia puolustava ammattiyhdistysliike kehtasi ilmoittaa välttämättömistä vastatoimista sadistis-narsistiselle saksija-hallitukselle.
Se minkä tällä tietämysellä pre-paidista tiedän,että jos rikolliset pystyvät harahuttamaan viranomaisia sellaisen omatessaa,sitten sellaisen hallussa pidostakin pitäisi rikoslaissa määrätä rangaistus jotta kuunnon veronmaksajat ja syyttömät ja viattomat saisivat elää rauhassa ilman perättömiä syytöksiä!
Kiitos! Vai lähdetäänkö oikeuteen tappelemaan?
Hyvä kuvaus.
Onnea työpaikanvaihdosta!
Luulitko narsisti ylittäväsi minun kiinnostuskynnykseni? Et kuule kiinnosta millään tavoin !Olet pelkkää ilmaa!
Pelkästään kieltäytymällä narskun tarjouksesta ottaa hänen lemmikkinsä oman perheeni lemmikiksi (tarjouksestaan kieltäytyminen) sai tämän hullu-narskun kadottamaan pienet lapset kodistani (täysin hänen vietävissään olevan vaimoni toimi kanssarikollisena ymmärtämättä panna hanttiin hänen valheilleen). Että sellainen narsku-tapaus tosielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Narsistihallitus nosti heti maitonsa ja suuttui kun ihmisten ja palkansaajien oikeuksia puolustava ammattiyhdistysliike kehtasi ilmoittaa välttämättömistä vastatoimista sadistis-narsistiselle saksija-hallitukselle.
Oho, nyt jo narsistihallitus!
Onko käynyt mielessä, että nämä lakot ovat liittojen aikaansaavia, sillä liitot pelkäävät olemassaolonsa puolesta. Miksi ei kiky sopimuksesta lakkoiltu, silloin kun kuntatyntekijöitä kuritettiin!?
Siksi, kun liitot antoivat kikylle siunauksensa. Silmät auki nyt!
Viime vuoden syksynä hankimme mieheni kanssa ensimmäsiet älypuhelimet.Kumpikaan ei rakkinetta osaa käyttää!Minulle riittää,että saan liittymästä soitettua,lähetettyä tekstiviestit ja saan otettua valokuvia,muilla ominaisuuksilla en tee hevonh..ä.No kun ei kiinnosta opetella!Ja ennenkaikkea haluaa päästä helpommalla:D