Mikä on pahin loukkaus narsistille?
Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?
Kommentit (1115)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta sun seura.
Kokeile, mut omalla vastuulla.
Ei auttanut - kokeilin 😐
Narsistiin ei auta kokemukseni perusteella yhtään mikään. He ovat vakuuttuneita siitä, että juuri he tietävät lopullisen totuuden. Asiasta kuin asiasta. Eivätkä he luovuta myöskään ikinä.
En ikinä oikein missään käy,enkä ketään tapaa,mutta tulkoon viranomaiset tekemään tupatarkastuksen, heidän tietoteknisten vempaimiensa kanssa,sillä muutoin en millään tavoin pysty viranomaisille todistamaan että minulla ei mitään prepaid liittymää ole! Ei koskaan ole ollut eikä koskaan tule olemaan!Tervetuloa viiranomaiset,olen aina kotona,laitetaanko kahvit tulille?
Oliko pettymys narsisti,etten se ollutkaan minä?Ihan oikein t ommoselle narsistiselle ku..ipäälle!Lällällälää!Ähäkuutti!
Se kun jää kiinni multinimimerkkeilystään
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18288869/motskareista-125cm2--sen-verra…
Olisko selän käätö, pyllistys kohti ja mojova pieraisu?
Vierailija kirjoitti:
Olisko selän käätö, pyllistys kohti ja mojova pieraisu?
Saattaa auttaakin. Huumorintajua jos näillä on se saattaakin pelastaa! Yksi narsisti oli sellainen, että jos huumorintaju sattui yksiin niin koko narsismia ei välttämättä edes huomannut. Tosin siinä on se, että helposti nauretaan jonkun toisen kustannuksella.
Olen hieman vahingoniloinen sinulle narsisti sekä sinulle,että hovillesi, s..nan seurakunnallesi,te joudutte maksamaan elämiseni minun työkyvyttömyyseläkkeeni,kun veroja on maksettava!Kiusaajat yrittivät joukkolynkkausta mutta se ei teiltä onnistunutkaan.pidän makeasta huolettomasta elämästäni,kun muutenkin perheessä on rahaa !Jumala rakasta minua enemmän kuin teitä kiusaajat,universumi kosti teille. Zin zin:)skoolaan makealle voitolleni tänäkin iltana se nmuutaman lasillesen verran! P.S Poliisit saattasivat kiinnostua tapauksestani,miten minua on maalitettu ja yritetty joukkolynkata!
narsistisesti häiriintynyttä ihmistä ei voi loukata, koska hänellä ei ole kykyä tuntea loukkaantumisen tunnetta
häntä ei voi myöskään häpäistä, koska hän ei tunne häpeää
hänelle ei voi kostaa koska millään mitä kuvittelet tapahtuvan hänen tunnemaailmassaan ei ole mitään vaikutusta, koska hänellä ei ole tunnemaailmassaan olemassa mitään muuta kuin hivelyn alue
Vinkki ihmislle,älkää ikinä sekaantuko julkisuuteen,en osannut julkisuutta enkä julkkikiksia varoa naiviiuttani ja lapsellisuuttani,silloin 20-30 vuotta sitten!Some-aikakautena kaikki kääntyi itseäni vastaan,enkä puoliani osannut pitää!Koska minulle oltiin niin kateellisia!
Suomessa kateuden saa ilmaiseksi sääli täytyy ansaita,vaikka se muualla maailmassa on toisn päin!
Vierailija kirjoitti:
narsistisesti häiriintynyttä ihmistä ei voi loukata, koska hänellä ei ole kykyä tuntea loukkaantumisen tunnetta
hänelle ei voi kostaa koska millään mitä kuvittelet tapahtuvan hänen tunnemaailmassaan ei ole mitään vaikutusta, koska hänellä ei ole tunnemaailmassaan olemassa mitään muuta kuin hivelyn alue
Sekoitat johonkin muuhun persoonallisuushäiriöön. Narsisti on heikko surkimus, joka pelkää paljastuvansa.
Narsistin seurassa kaikilla on oikeus olla hänen kanssaan samaa mieltä, tämän olen huomannut. Narsistin fiilis on kaikkien muidenkin fiilis. Herra varjele, jos pidätkin oman pääsi! Sen narsisti tulkitsee olevan häntä vastaan. Älkää taipuko. Se on narsistille vaikea pala.
Olen koko loppu elämäkseni traumatisoitunut ,mutta kuten sanottu,minun ei maailman kanssa kauheasti tarvitse olla tekemisissäm,maksan vaan veroni ja joskus kuolen pois!
Psygologi kertoi että paras tapa hahmottaa narsistin motivaatiota, on ajatella sitä kolmevuotiaan tasolla kiukuttelevaksi alikehittyneeksi henkilöksi.
Häpeä narsisti,mitä sinä itestäsi oikein kuvittelitkaan!Sinut naulataan ristille pää alaspäin häpeäpaaluun!Siinä sinulle kosto!
Minulle et ikinä enää pahaa tee narsisti,anteeksi mutta oletko saatana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat johonkin muuhun persoonallisuushäiriöön. Narsisti on heikko surkimus, joka pelkää paljastuvansa.
tuota se on ilmikäytöksen alla, mutta päälle rakennetusta valheellisesta minuudesta on nyt kyse, se on se mikä laittaa muut ihmiset kärsimään
Suhtaudun varauksella vieraisiin ihmisiin,puolisoni ja ihanat luottoystävättäreni riittävät! Sulkeudun omaan kupalaani, enkä tule täältä ikinä pois!Häpeä narsisti,hävetkää kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Suhtaudun varauksella vieraisiin ihmisiin,puolisoni ja ihanat luottoystävättäreni riittävät! Sulkeudun omaan kupalaani, enkä tule täältä ikinä pois!Häpeä narsisti,hävetkää kaikki!
Ymmärrän, mutta kaikki eivät ole narsisteja. Tämä haukkumasana on nykyään muotivillitys, joka johtaa vääriin arviointeihin.
Tämä lakkoilu on ku,settamista. Duunarit luulee, että nämä liittojen ruhtinaat ovat heidän puolellaan. Eivät ole!
Itse olen duunari en porvari!