Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin loukkaus narsistille?

Vierailija
11.11.2020 |

Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?

Kommentit (1115)

Vierailija
1001/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä lakkoilu on ku,settamista. Duunarit luulee, että nämä liittojen ruhtinaat ovat heidän puolellaan. Eivät ole!

Itse olen duunari en porvari!

Vierailija
1002/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kiinnosta sun seura.

Kokeile, mut omalla vastuulla.

Ei auttanut - kokeilin 😐

Narsistiin ei auta kokemukseni perusteella yhtään mikään. He ovat vakuuttuneita siitä, että juuri he tietävät lopullisen totuuden. Asiasta kuin asiasta. Eivätkä he luovuta myöskään ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä oikein missään käy,enkä ketään tapaa,mutta tulkoon viranomaiset tekemään tupatarkastuksen, heidän tietoteknisten vempaimiensa kanssa,sillä muutoin en millään tavoin pysty viranomaisille todistamaan että minulla ei mitään prepaid liittymää ole! Ei koskaan ole ollut eikä koskaan tule olemaan!Tervetuloa viiranomaiset,olen aina kotona,laitetaanko  kahvit tulille?

Vierailija
1004/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko pettymys narsisti,etten se ollutkaan minä?Ihan oikein t ommoselle narsistiselle ku..ipäälle!Lällällälää!Ähäkuutti!

Vierailija
1005/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1006/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko selän käätö, pyllistys kohti  ja mojova pieraisu?

Vierailija
1007/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko selän käätö, pyllistys kohti  ja mojova pieraisu?

Saattaa auttaakin. Huumorintajua jos näillä on se saattaakin pelastaa! Yksi narsisti oli sellainen, että jos huumorintaju sattui yksiin niin koko narsismia ei välttämättä edes huomannut. Tosin siinä on se, että helposti nauretaan jonkun toisen kustannuksella.

Vierailija
1008/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman vahingoniloinen sinulle  narsisti sekä sinulle,että hovillesi, s..nan seurakunnallesi,te joudutte maksamaan elämiseni minun työkyvyttömyyseläkkeeni,kun veroja on maksettava!Kiusaajat yrittivät joukkolynkkausta mutta se ei teiltä onnistunutkaan.pidän makeasta huolettomasta elämästäni,kun muutenkin perheessä on rahaa !Jumala rakasta  minua enemmän kuin teitä kiusaajat,universumi kosti teille. Zin zin:)skoolaan makealle voitolleni tänäkin iltana se nmuutaman lasillesen verran! P.S Poliisit saattasivat kiinnostua tapauksestani,miten minua on maalitettu ja yritetty  joukkolynkata!

Vierailija
1009/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsistisesti häiriintynyttä ihmistä ei voi loukata, koska hänellä ei ole kykyä tuntea loukkaantumisen tunnetta

häntä ei voi myöskään häpäistä, koska hän ei tunne häpeää

hänelle ei voi kostaa koska millään mitä kuvittelet tapahtuvan hänen tunnemaailmassaan ei ole mitään vaikutusta, koska hänellä ei ole tunnemaailmassaan olemassa mitään muuta kuin hivelyn alue

Vierailija
1010/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki ihmislle,älkää ikinä sekaantuko julkisuuteen,en osannut julkisuutta enkä julkkikiksia varoa naiviiuttani ja lapsellisuuttani,silloin 20-30 vuotta sitten!Some-aikakautena kaikki kääntyi itseäni vastaan,enkä puoliani osannut pitää!Koska minulle oltiin niin kateellisia!

Vierailija
1011/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kateuden saa ilmaiseksi sääli täytyy ansaita,vaikka se muualla maailmassa on toisn päin!

Vierailija
1012/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

narsistisesti häiriintynyttä ihmistä ei voi loukata, koska hänellä ei ole kykyä tuntea loukkaantumisen tunnetta

hänelle ei voi kostaa koska millään mitä kuvittelet tapahtuvan hänen tunnemaailmassaan ei ole mitään vaikutusta, koska hänellä ei ole tunnemaailmassaan olemassa mitään muuta kuin hivelyn alue

Sekoitat johonkin muuhun persoonallisuushäiriöön. Narsisti on heikko surkimus, joka pelkää paljastuvansa.

Vierailija
1013/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin seurassa kaikilla on oikeus olla hänen kanssaan samaa mieltä, tämän olen huomannut. Narsistin fiilis on kaikkien muidenkin fiilis. Herra varjele, jos pidätkin oman pääsi! Sen narsisti tulkitsee olevan häntä vastaan. Älkää taipuko. Se on narsistille vaikea pala. 

Vierailija
1014/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koko loppu elämäkseni traumatisoitunut ,mutta kuten sanottu,minun ei maailman kanssa kauheasti tarvitse olla tekemisissäm,maksan vaan veroni ja joskus kuolen pois!

Vierailija
1015/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psygologi kertoi että paras tapa hahmottaa narsistin motivaatiota, on ajatella sitä kolmevuotiaan tasolla kiukuttelevaksi alikehittyneeksi henkilöksi.

Vierailija
1016/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä narsisti,mitä sinä itestäsi oikein kuvittelitkaan!Sinut naulataan ristille pää alaspäin häpeäpaaluun!Siinä sinulle kosto!

Vierailija
1017/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle et ikinä enää pahaa tee narsisti,anteeksi mutta oletko saatana?

Vierailija
1018/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat johonkin muuhun persoonallisuushäiriöön. Narsisti on heikko surkimus, joka pelkää paljastuvansa.

tuota se on ilmikäytöksen alla, mutta päälle rakennetusta valheellisesta minuudesta on nyt kyse, se on se mikä laittaa muut ihmiset kärsimään

Vierailija
1019/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun varauksella vieraisiin ihmisiin,puolisoni ja ihanat luottoystävättäreni riittävät! Sulkeudun  omaan kupalaani, enkä tule täältä ikinä pois!Häpeä narsisti,hävetkää kaikki!

Vierailija
1020/1115 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun varauksella vieraisiin ihmisiin,puolisoni ja ihanat luottoystävättäreni riittävät! Sulkeudun  omaan kupalaani, enkä tule täältä ikinä pois!Häpeä narsisti,hävetkää kaikki!

Ymmärrän, mutta kaikki eivät ole narsisteja. Tämä haukkumasana on nykyään muotivillitys, joka johtaa vääriin arviointeihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi