Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin loukkaus narsistille?

Vierailija
11.11.2020 |

Kertokaa, mikä on pahin loukkaus, mitä narsisti voi kokea?

Kommentit (1115)

Vierailija
1061/1115 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että hän saa aina himoitsemaltaan ja omanarvontuntoaan hivelevältä johtajanpaikalta potkut. 

Tervemenoa umpihulluakka, sinut olisi pitänyt heivata saunan taakse ja...... xxxx jo 2 v sitten.

Vierailija
1062/1115 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta faktahan se on, ettei multinimimerkki Moktar.Gubta  osaa kirjoittaa.

Äijä on kuin apukoulupudokas, paskatkin housuissaan vuorokauden ympäri.

Sitä se vähä- älyisyytensä teettää, yksinäiseksi jääneellä totaalikieltäytyjägaymiehellä eli Moktarilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1115 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun tässä hetken lukenut, niin tajuaa kuinka sairaita käytösmalleja ihmisillä on. Oli narsisti tai ei, niin sairaita tuntuu olevan ihan molemmat. Paras kun pysyy vaan omissa oloissa :D

Vierailija
1064/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tavis joka tykkää pinnallisista asioista

Vierailija
1065/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tottele hänen määräyksiä, toimii  peilinä hänelle. Sanoo omat mielipiteet, hänkin voi  muuttua uskon näin. Me kaikki voimme nähdä toisemme ja katsoa eri näkökulmista asijoita.

Vierailija
1066/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

narsistisesti häiriintynyttä ihmistä ei voi loukata, koska hänellä ei ole kykyä tuntea loukkaantumisen tunnetta

häntä ei voi myöskään häpäistä, koska hän ei tunne häpeää

hänelle ei voi kostaa koska millään mitä kuvittelet tapahtuvan hänen tunnemaailmassaan ei ole mitään vaikutusta, koska hänellä ei ole tunnemaailmassaan olemassa mitään muuta kuin hivelyn alue

Narsisti joutuu paniikkiin kun narsistista tarvetta tyydyttävä suhde katkeaa.

Vierailija
1067/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo kysymys. Empiirisesti voimme todentaa, että n.ekeri suuttuu, kun sitä kutsuu n.ekeriksi. Myös n.rkkari suuttuu, kun sitä kutsuu n.rkkariksi. Eli kutsu narsistia narsistiksi - eiköhän se siitä sekoa.

Vierailija
1068/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veikkaan, että syvästi narsistinen ei oikeastaan enää mistään. Ei välitä. Ei tunnu mikään missään.

Vierailija
1069/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Meillä otti eron samantien kun kutsuin narsistiksi. Jätti mut todella törkeällä tavalla ja toteuttaa nyt ääneen lausumansa uhkauksen v. ittumaisesta erosta. Onneksi pääsin kuitenkin eroon.

Vierailija
1070/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä, että kyllä sekosi siitä että kutsuin narsistiksi ja sairaaksi ihmiseksi. Joka hän siis todellakin on.

Vierailija
1071/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko narsisti jos ei kestä yhtään minkäänlaista häpeää tai noloutta?

Mieheni ei kestä YHTÄÄN.

Hän hyökkää heti kimppuuni ja haukkuu minut tai suhteeni pataluhaksi. 

Vierailija
1072/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt, mistä on syntynyt se omituinen käsitys, että pääosa narsisteista olisi miespuolisia.

Vierailija
1073/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaan, että syvästi narsistinen ei oikeastaan enää mistään. Ei välitä. Ei tunnu mikään missään.

Tämä. Naurahtaa ja meno jatkuu. Ei tunne häpeää mistään, aivan tuo ja sama mitä tapahtuu.

Vierailija
1074/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Naurahtaa ja meno jatkuu. Ei tunne häpeää mistään, aivan tuo ja sama mitä tapahtuu.

Minusta tuo on jo psykopatiaa. Narsistit ovat ns lapsellisempia, ja reagoivat tunteella. 

Vierailija
1075/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

narsistisesti häiriintynyttä ihmistä ei voi loukata, koska hänellä ei ole kykyä tuntea loukkaantumisen tunnetta

häntä ei voi myöskään häpäistä, koska hän ei tunne häpeää

hänelle ei voi kostaa koska millään mitä kuvittelet tapahtuvan hänen tunnemaailmassaan ei ole mitään vaikutusta, koska hänellä ei ole tunnemaailmassaan olemassa mitään muuta kuin hivelyn alue

Narsisti joutuu paniikkiin kun narsistista tarvetta tyydyttävä suhde katkeaa.

Oikealla narsistilla on aivan useampi voimavaralähde. Ei koskaan jätä yhden kortin varaan. 

Vierailija
1076/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten ei näillä ohjeilla toimita ex-pääministerimme kohdalla?

Vierailija
1077/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on, että ei ole huomaavinaan koko tyyppiä, ei reagoi mihinkään hänen taholtaan. Grey rock method. 

Et vastaa puheluihin, viesteihin, mihinkään some lähestymiseen, puhumattakaan oikeassa elämässä. Blokkaat täysin. Sillä siitä pääsee joskus ehkä. Narsisti psykopaatit saattavat palata asiaan vuosienkin perästä, koputtelemaan. Pysy lujana ja ehdottomana.

Vierailija
1078/1115 |
05.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ignooraaminen, ns. grey rock -menetelmä, googlatkaa. Valitettavasti tulokset ovat englanniksi, Suomessa ilmeisesti tullaan vähän jälkijunassa mitä tulee puolustautumiskeinoihin narskua vastaan. Itse ajattelin pitkään, ettei kivimenetelmä voi toimia, mutta psyykkasin itseni kokeilemaan sitä. Narsku on sukulainen, jota on melkolailla pakko tavata säännöllisesti, onneksi ei kovin usein. Hän on rikkonut mielenterveyttäni vuosikaudet.

Yhden, noin vuorokauden mittaisen tapaamisen aikana tapahtui selvä muutos. Toimin välinpitämättömästi, tylsästi, enkä niellyt hänen syöttejään ja myrkyllisiä huomautuksia. Olin hiljaa tai naurahdin niille tylsämielisesti, vaikka sisällä kiehui. Olin hänelle emotionaalisesti täysin katatoninen.

Tapaamisen lopulla narsku alkoi seurata kintereilläni selvästi hämmentyneenä. Hän tuli viereeni ja alkoi käskyttää minua hätääntyneenä. Minun piti katsoa hänen tuomaansa esinettä, "Hanna, katso tätä

Tapaat siis sukulaistasi harvakseltaan. Minulla on ystävä, joka on naimisissa narsistin kanssa eli on joka ainut päivä tekemisissä hänen kanssaan. Ystävä on kuin loppuun kaluttu luu. Narsistin hävyttömyydellä ja alistamisella ei ole mitään rajaa. Erota ei uskalla, kun pelkää kostoa. Välillä olen miettinyt, että selviääkö ystäväni hengissä tuosta henkisestä väkivallasta. 

Vierailija
1079/1115 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ädilleni nämä olivat (Top3)

3. Kun viimein asetin rajat ja pidin niistä kiinni

2. Kun maksoin takaamansa asuntolainaosuuden kerralla pois. En jaksanut sitä, että järkisyin tehtyä sopimusta käytettiin syyllistämiseen ja lyömäaseena. Tämäkin käännettiin henkilökohtaiseksi loukkaukseksi ja kiittämättömyydeksi häntä itseään kohtaan. 

1. Ignooraus ja oman keveän elämäni elely oman perheeni kanssa. 

Vierailija
1080/1115 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selin kääntyminen ja pieraisu. Eiköhän tokene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi