Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns. lastenvihaaja. Kysy pois.

Vierailija
30.01.2014 |

En pidä pienistä lapsista. Itse asiassa sanoisin jopa inhoavani niitä. Tai tarkemmin sanottuna inhoan lasten kitinää, julmuutta, avuttomuutta, huonoa käyttäytymistä, äänekkyyttä, sottaisuutta, groteskia ulkonäköä, takertuvuutta, itsekkyyttä, itsekeskeisyyttä, sosiaalista taitamattomuutta, arvaamattomuutta ja muita lapsille yhteisiä piirteitä. En siedä näitä ominaisuuksia muissakaan ihmisissä, mutta aikuiset sentään osaavat toimia hillitysti.

En halua vahingoittaa lapsia, mutta en halua myöskään viettää lasten kanssa sen enempää aikaa kuin on pakko. Olen myötätuntoinen, tasapainonen ja menestynyt ihminen. Olen antanut rahaa lapsia auttaviin hyväntekeväisyyskohteisiin ihan niin kuin olen antanut rahaa eläinten suojeluun, vaikka inhoankin tiettyjä eläimiä. Arkielämässä lapset ovat kuitenkin minusta rasittavia ja vastenmielisiä.

Voin vastata kysymyksiin, jotka auttavat muita ymmärtämään ns. lastenvihaajan ajattelua.

Kommentit (179)

Vierailija
21/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhtään vauvoista, tai oikeasti vauvat lähinnä pelottaa minua!
Ne on kaikki kuin pieniä kaljuja miesolentoja tai alieneja jotka ovat liittoutuneet jotenkin keskenään, puhuvat omaa outoa salakieltä ja päästävät esim. vaahtomerkkejä suupielistä, sätkivät kauheasti ja pälyilevät niin intensiivisesti että alkaa tulla vaivautunut olo niiden lähellä. Huh!

Vierailija
22/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kysyä ap sulta mitään...säälin vain sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:49"]

Meillä on eläinlapsi tällä hetkellä ja täytyy että sanoa että on hemmetin ärsyttävä tapaus, paskoo ja kusee pitkin laititoita, puree, näykkii, hajottaa paikat, koheltaa, hyppii päin, haisee, rahaa menee sen hoitoon...hyvin usein ajattelen että tekisi mieli tehdä siitä rukkaset!

[/quote]

sehän on MELKEIN yhtä paha kuin ihmislapsi sitten.

Vierailija
24/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:52"]

Ne on kaikki kuin pieniä kaljuja miesolentoja tai alieneja jotka ovat liittoutuneet jotenkin keskenään, puhuvat omaa outoa salakieltä ja päästävät esim. vaahtomerkkejä suupielistä, sätkivät kauheasti ja pälyilevät niin intensiivisesti että alkaa tulla vaivautunut olo niiden lähellä. Huh!

[/quote]

Oletko harkinnut koskaan pillerihoitoa?

Vierailija
25/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:38"]

Ao oletko koskaan miettinyt että tuolle ihmisvihallesi ja suvaitsemattomuudellesi olisi jotain tehtävissä koska vika on sinussa itsessä eikä niissä lapsissa?

[/quote]

Kyse ei ole viasta, eikä sille tarvitse tehdä mitään. Kyse on voimakkaasta mieltymyskysymyksestä. Asioiden inhoaminen ei ole patologista tai mikään moraalikysymys. Minun tapauksessani tuosta piirteest ei ole edes kovin paljon haittaa. -ap

[/quote]

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kyllä: sinussa on vika. Ihminen ei ole tasapainoinen ja myötätuntoinen, jos inhoaa tuollaisin perustein lapsia. Ymmärtäisin, jos et tykkäisi tietynlaisista lapsista (esim. huonokäytöksisistä), mutta että joku ihan INHOAA lapsia siksi, että heillä on "julmuutta, avuttomuutta, huonoa käyttäytymistä, äänekkyyttä, sottaisuutta, groteskia ulkonäköä, takertuvuutta, itsekkyyttä, itsekeskeisyyttä, sosiaalista taitamattomuutta, arvaamattomuutta ja muita lapsille yhteisiä piirteitä."

Luehan nyt uudelleen vastauksesi. Mitä GROTESKIA lapsissa on, yhteisenä piirteenä? Mitä pahaa on takertuvuudessa, lapsethan ovat takertuvia eli riippuvaisia vanhemmistaan aika ymmärrettävistä syistä ja se kuuluu hitto vie lapsi-vanhempi -suhteeseen. Jos aikuinen kokee lapsen tarpeet takertuvuudeksi, aikuisella on pahoja tunnetason ongelmia.

Sinänsä minusta ei kenenkään ole pakko tykätä lapsista aktiivisesti, eikä haluta omia lapsia. Mutta että joku oikeasti INHOAA lapsia, se on jo aika kipeää... ja vieläpä että inhoaa kaikkia lapsia ja tuollaisista syistä!

Tulee vain kevyesti mieleen, miten vähän sinunkaltainen ihminen sallii erilaisuutta kenessäkään muussakaan, jos lapsien erilaisuus herättää sinussa noin voimakkaita tunnereaktioita.

Vierailija
26/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä lapsista puhut? Listasi tuntuu kovin kummalliselta muutenkin, mutta eihän se mitenkään enää päde esim kouluikäisiin? Minulla on ulkoisesti erittäin kaunis ekaluokkalainen tyttö, joka on sosiaalisesti taitava, älykäs, ei takertuvainen, ei äänekäs eikä kyllä muutakaan listaltasi. Lapsi hän toki vielä on.

Vierailija
27/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:49"]

Meillä on eläinlapsi tällä hetkellä ja täytyy että sanoa että on hemmetin ärsyttävä tapaus, paskoo ja kusee pitkin laititoita, puree, näykkii, hajottaa paikat, koheltaa, hyppii päin, haisee, rahaa menee sen hoitoon...hyvin usein ajattelen että tekisi mieli tehdä siitä rukkaset!

[/quote]

sehän on MELKEIN yhtä paha kuin ihmislapsi sitten.

[/quote]

Voi kuule huomattavasti pahempi tapaus! Mulla kolme ihmislasta eikä koskaan ole hermo vielä näin mennyt, ei koskaan!

Vierailija
28/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mitä aiot tehdä sitten vanhana kun kukaan ei pidä sinusta, olet ihan yksin kun muilla on perhe? Sinä olet vanha, yksinäinen ja inhottu.

Vierailija
29/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en minäkään jaksa sietää lapsia/vauvoja saati niitä surullisia äiti-tapauksia, joilla ei ole mitään muuta raportoitavaa ja mietiskeltävää kun sen oman kakrun ruoansulatus.

Olen 4-kymppinen enkä ole koskaan tavannut lasta/vauvaa, josta pitäisin. Onneksi tämä ei ole perheelle ja sukulaisille ja ystäville ongelma, enkä tietenkään isoon ääneen mesoa tästä tykkäämättömyydestäni.

En  kaipaa perhettä tai edes parisuhdetta, olen niin tyytyväinen, kun voin työpäivän jälkeen mennä kotiini, laittaa kaameat kotivaatteet päälle ja ottaa vaikka jäätelötonkan kirjanlukuevääksi.

En välitä erikoisemmin eläimistäkään enkä voisi kuvitella ottavani koiraa tai kissaa.

Ihmettelen kyllä, miksi ap kokee tarvetta mainostaa omia valintojaan tällä foorumilla? Allekirjoitan kaiken negatiivisen, mitä hän tuntee lapsia kohtaan mutta....fiksu pitää tommoset omana tietonaan.

Mutta toisaalta en kyllä tyrkytyksestä huolimatta ota kenenkään kuolaista vauvaa syliin, miks pitäis? Ei mun mielipide siitä muutu, vahvistuu korkeintaan.

Vierailija
30/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole eri asia vihata lapsia, kuin että ei tykkää niistä? Mistä se kauhea viha tulee jotain ihmisryhmää kohtaan? Viha ja rakkaus on ihmisen voimakkaimmat tunteet, aika outoa tuntea kumpaakaan vieraita ihmisiä kohtaan joukkona. Kun näet lapsen, nouseeko kehossasi kuuma aalto, ja sinun tekee miele vaikka lyödä lasta?

Vierailija
31/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:47"]

Oletko aina vihannut lapsia? Jos et, niin mikä vihan laukaisi?

Käykö luonasi kylässä lapsiperheitä tai sinä heillä?

Tietävätkö ystäväsi/sukulaisesi yms vihastasi? Miten suhtautuvat?

[/quote]

En itse nimeäsi tunteitani vihaksi. Sen vuoksi tuo "ns." Pikemminkin kyse on voimakkaasta vastenmielisyydestä, inhosta.

Mikään ei ole varsinaisesti laukaissut inhoani. En muista koskaan pitäneeni lapsista siinä mielessä kuin aikuiset usein pitävät. Lapset eivät herätä minussa mitään myönteisiä hellyyden ja suojelunhalun tunteita. Tämä antipatia on syntynyt kai samalla tavalla kuin useimmat muutkin.

Sisarusteni lapset käyvät meillä muutaman kerran vuodessa, mutta emme harrasta mitään "perhevierailuja". Minulla ei ole sellaisia ystäviä, joita en voisi tavata ihan vain kahden kesken tai pariskuntana.

Sukulaiseni ja ystäväni tietävät, etten halua omia lapsia, ja he luonnollisesti näkevät, etten ole ainakaan kovin lapsirakas tai taitava lasten kanssa. Minulla ei ole mitään erityistä tarvetta painottaa inhoavani lapsia, mutta en valehtelekaan, jos joku erehtyy lapsimieltymyksistäni kysymään. Uskoisin useimpien läheisteni ymmärtävän, että suhtautuminen lapsiin vaihtelee samala tavalla kuin vaikkapa kissoihin: pieni osa on ihan hulluna kissoihin, pieni osa ei voi sietää niitä. -ap

Vierailija
32/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:57"]

Kun näet lapsen, nouseeko kehossasi kuuma aalto, ja sinun tekee miele vaikka lyödä lasta?

[/quote]

Lue aloitusviestini uudelleen. -ap

Vierailija
33/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen samanmoinen..en nyt suoranaisesti vihaa lapsia mutten niistä erityisemmin pidä. Mielestäni lähes kaikki lapset ovat erittäin ärsyttäviä, likaisia, haisevia, kovaäänisiä, tökäsyttelevät suustaan mitä sattuu, listaa voisin jatkaa loputtomiin.

Mutta, tästä "luonneviastani" huolimatta osaan käyttäytyä kuten sivistyneen ihmisen kuuluu. En mulkoile lapsia tai lapsiperheitä, osaan olla häiriintymättä kun lapsi saa itkupotkiraivarin kaupassa, junassa tms. Osaan jopa puhua lapsille kuin normaali aikuinen enkä tuo lapsivihamielisyyttäni mitenkään esille. Olen mahdollisimman vähän lasten kanssa tekemisissä mutta nyky-yhteiskunnassa lapsiin toki törmää ja silloin siis osaan käyttäytyä.

Vierailija
34/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:56"]

Ap mitä aiot tehdä sitten vanhana kun kukaan ei pidä sinusta, olet ihan yksin kun muilla on perhe? Sinä olet vanha, yksinäinen ja inhottu.

[/quote]

Vanhaksi tulee kaikki, oli lapsia tai ei.

Yksinäisyys on subjektiivista, jotkut ovat läheisriippuvaisia, toiset voivat elää erämaassa vuosikymmeniä ilman ihmiskontaktia.

Miksi ap olisi inhottu? Koska hän inhoaa/ei pidä lapsista? Jos tuolle tielle lähdetään, niin sama inhotuksi tuleminen sinullakin on edessäsi.

Vierailija
35/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:54"]

Mitä GROTESKIA lapsissa on, yhteisenä piirteenä?

[/quote]

Kaikilla lapsilla ei tietenkään ole kaikkia lapsille ominaisia vastenmielisiä piirteitä. Joku lapsi voi esimerkiksi olla arka ja vetäytyvä, kun toinen on aggressiivinen. Groteskius viittaa tässä siihen, miten lapset (etenkin vauvat) ovat mielestäni rumia, keskeneräisen näköisiä. En tosiaankaan ole sitä mieltä, että osa vauvoista on kauniita. -ap

Vierailija
36/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen äiti ja isä sinulla oli? Millainen suhde sinulla oli lapsuudessa sisaruksiisi? Kuvaile muita ominaisuksiasi kuin tätä ns. lapsivihaasi. 

Vierailija
37/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:52"]

[/quote]

Oletko harkinnut koskaan pillerihoitoa?

[/quote]

Oletko koskaan harkinnut huumorintajuannoksen ostamista???

Vierailija
38/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:18"]

En pidä pienistä lapsista. Itse asiassa sanoisin jopa inhoavani niitä. Tai tarkemmin sanottuna inhoan lasten kitinää, julmuutta, avuttomuutta, huonoa käyttäytymistä, äänekkyyttä, sottaisuutta, groteskia ulkonäköä, takertuvuutta, itsekkyyttä, itsekeskeisyyttä, sosiaalista taitamattomuutta, arvaamattomuutta ja muita lapsille yhteisiä piirteitä. En siedä näitä ominaisuuksia muissakaan ihmisissä, mutta aikuiset sentään osaavat toimia hillitysti.

En halua vahingoittaa lapsia, mutta en halua myöskään viettää lasten kanssa sen enempää aikaa kuin on pakko. Olen myötätuntoinen, tasapainonen ja menestynyt ihminen. Olen antanut rahaa lapsia auttaviin hyväntekeväisyyskohteisiin ihan niin kuin olen antanut rahaa eläinten suojeluun, vaikka inhoankin tiettyjä eläimiä. Arkielämässä lapset ovat kuitenkin minusta rasittavia ja vastenmielisiä.

Voin vastata kysymyksiin, jotka auttavat muita ymmärtämään ns. lastenvihaajan ajattelua.

[/quote]

Vaikea uskoa että et halua vahingoittaa.

Yleensä jos jotain vihataan niin se nitistetään hengiltä. Minä luulen että olet yhteiskunnalle hyvin vaarallinen henkilö. Sinusta on lähetetty nettipoliisille vinkki.

Minä vihaan itikoita ja kärpäsiä. Liiskaan niitä mielelläni ihan surutta.

Vierailija
39/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatti, ikä ja sukupuoli, siviilisääty, ulkonäkö ja harrastukset?

Vierailija
40/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinno, ap.... pidän samalla lailla vinksahtaneina niitä aikuisia ihmisiä, jotka inhoavat kissoja voimakkaasti. Ei-pitäminen on ok, mutta voimakas ja ilman mitään syytä/traumaattista kokemusta syntynyt inho on eri asia.

Ja kannattaa nyt tajuta, että tunteet jotain eläinlajia kohtaan ovat aika hiton eri asia kuin tunne oman lajin poikasia eli lapsia kohtaan. Meissä on kuitenkin geneettisesti sisäänrakennettuna lasten hoivaamisvietti. Eikä pelkästään omien lasten, vaan kaikkien. Juu, en minäkään kaikista lapsista PIDÄ, mutta että inhoaisin lähtökohtaisesti lapsia siksi, että he ovat lapsia, se on jo hyvin outoa.

-26-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi