Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns. lastenvihaaja. Kysy pois.

Vierailija
30.01.2014 |

En pidä pienistä lapsista. Itse asiassa sanoisin jopa inhoavani niitä. Tai tarkemmin sanottuna inhoan lasten kitinää, julmuutta, avuttomuutta, huonoa käyttäytymistä, äänekkyyttä, sottaisuutta, groteskia ulkonäköä, takertuvuutta, itsekkyyttä, itsekeskeisyyttä, sosiaalista taitamattomuutta, arvaamattomuutta ja muita lapsille yhteisiä piirteitä. En siedä näitä ominaisuuksia muissakaan ihmisissä, mutta aikuiset sentään osaavat toimia hillitysti.

En halua vahingoittaa lapsia, mutta en halua myöskään viettää lasten kanssa sen enempää aikaa kuin on pakko. Olen myötätuntoinen, tasapainonen ja menestynyt ihminen. Olen antanut rahaa lapsia auttaviin hyväntekeväisyyskohteisiin ihan niin kuin olen antanut rahaa eläinten suojeluun, vaikka inhoankin tiettyjä eläimiä. Arkielämässä lapset ovat kuitenkin minusta rasittavia ja vastenmielisiä.

Voin vastata kysymyksiin, jotka auttavat muita ymmärtämään ns. lastenvihaajan ajattelua.

Kommentit (179)

Vierailija
41/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan vain suomalaisten kiljukaula-lapsia, en kuitenkaan ole mikään rasisti, mutta suomalaiset pellossa kasvaneet (ts. ei-kasvatetut) lapset saisi ampua kuuhun.

Vierailija
42/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ihmisistä joilla on noin tyhmiä vihan ja inhon aiheita! Onneksi et kuulu kaveripiiriini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla tämä kollektiivinen viha tiettyä ihmisryhmää kohteen parantaa sinun elämänlaatuasi? Siis oikein käytät energiaa ja aikaa tietyn ryhmä vihaamiseen -äläkä väitä, että et ole käyttänyt, kun olet tunteesi ja niihin johtaneet syyt analysoinut.

Sinun kannattaa ehkä jättää hankkimatta omia lapsia, tunne-elämäsi ei vaikuta riittävän tasapainoiselta vanhemmuuteen.

Vierailija
44/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jännä että suomi on varmaan ainoa maa jossa vihataan lapsia tai vihataan muiden lapsia, mutta omat lapset ihania. Ulkomaille kun menee niin lapset saavat yleensä parempaa kohtelua kuin aikuiset. Pitäiskö suomen ottaa vähän mallia ja lopettaa tommonen vihaaminen.

Vierailija
45/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelinkin että aloittaja saa sellaisia kommentteja että mene  hoitoon jne. kaikkien ei ole pakko tykätä lapsista. Jos ei tätä ymmärrä on itse suvaitsematon. lapset eivät ole mikään absoluuttinen hyvyys maailmassa ja jos ei tykkää heistä on suorastaan rikos. Itsekään en ole koskaan pitänyt lapsista mutta päätettiin kuitenkin hankkia oma lapsi, jonka pitäisi syntyä näinä päivinä. Mielenkiintoista nähdä miten tulen suhtautumaan omaan lapseen, uskon että se on kuitenkin eri asia.

Vierailija
46/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:40"]MInkä vuoksi vihaat juuri meidän lapsia?

[/quote]

ap kirjoitti lapsista yleisesti. Mutta jos löysit lapsesi teksistä eiköhän sekin kerro jotain.

Vierailija
47/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:56"]

Ap mitä aiot tehdä sitten vanhana kun kukaan ei pidä sinusta, olet ihan yksin kun muilla on perhe? Sinä olet vanha, yksinäinen ja inhottu.

[/quote]

Apua, nyt naurattaa! :D Takaavatko omat lapset 100%:sti sen että ei ole yksin vanhana???

Eräs tuttava on eläkkeellä ja yksin, muistan miten hoki aina aiemmin että kun hänellä on lapsia jotka pitävät hänestä huolta ja lapsenlapsetkin ovat seurana sitten kun eläkkeellä. No miten siinä kävi; tyttärensä muutti Australiaan ja hankki siellä perheen, poikansa Japaniin ja hankki siellä perheen. Käyvät Suomessa äitiään katsomassa ehkä kerran kahdessa tai kolmessa vuodessa. Tämä ei halua lentää noin pitkälle ja pois Suomesta vaikka on eläkkeellä ja aikaa olisi ja rahaakin varmaan. Elikkä yksin on ja kun miehensä kuollut jo ajat sitten.

Vierailija
48/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap!!! Sun teksti voisi olla niiiiin mun kirjoittama! Olen aivan hämmästynyt että joku muukin ajattelee aivan täsmälleen samalla tavalla lapsista, kuin minä itse. Aivan mahtava kirjoitus, hyvin toit ajatukset esille ja vastaukset voisi olla itseni näpyttelemät myös.

Vierailija
49/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:07"]

Minä vihaan vain suomalaisten kiljukaula-lapsia, en kuitenkaan ole mikään rasisti, mutta suomalaiset pellossa kasvaneet (ts. ei-kasvatetut) lapset saisi ampua kuuhun.

[/quote]

ne on sairaalloisen sisäsiittoisia jo tänä päivänä, siksi aivonsa eivät toimi kunnolla ja ovat muutenkin sairaita niin henkisesti kuin fyysisesti. eihän se siis niiden lasten syy ole.

Vierailija
50/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:04"]

Millainen äiti ja isä sinulla oli?

Millainen suhde sinulla oli lapsuudessa sisaruksiisi?

Kuvaile muita ominaisuksiasi kuin tätä ns. lapsivihaasi. 

[/quote]

Vanhempani ovat lämminsydämisiä, huumorintajuisia, korkeasti koulutettuja, taiteellisia, vähän epäkäytännöllisiä ihmisiä. He nauttivat kulttuurista, matkailusta ja vapaaehtoistyöstä. Kolmesta sisaruksesta minä muistutan vanhempiamme eniten ja olen heihin eniten yhteydessä.

Olen keskimmäinen sisarus ja olin lapsena jonkinlainen sovittelija rämäpäisen pikkuveljen ja voimakkaan suojelunhaluisen isosiskoni välillä. Välimme ovat ihan asialliset ja perushyvät, mutta kaikilla on oma elämänsä, ja asumme tätä nykyä ympäri Eurooppaa.

Muita ominaisuuksiani ovat mm. musikaalisuus, keskiluokkainen boheemius, itsenäisyys, voimakas oikeudentunto, tunnollisuus, mukavuudenhaluisuus, huono matemaattinen hahmotuskyky ja se, että pärjään kuuden tunnin yöunilla. -ap

Vierailija
51/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:09"]

Se on jännä että suomi on varmaan ainoa maa jossa vihataan lapsia tai vihataan muiden lapsia, mutta omat lapset ihania. Ulkomaille kun menee niin lapset saavat yleensä parempaa kohtelua kuin aikuiset. Pitäiskö suomen ottaa vähän mallia ja lopettaa tommonen vihaaminen.

[/quote]

Johtuu huonoista, epäpätevistä suomalaisista vanhemmista, jotka vellihousuisia raukkoja ja itsekkäitä curling-tapauksia ja joilla itselläänkään ei välttämättä alkeellisia käytöstapoja. Moni matkustaa tänä päivänä ja näkee ulkomailla että miten upeita, hyväkäytöksisiä ja lahjakkaita paikalliset lapset ovat, ettei tosikaan. Sitten palataan Suomeen jossa nähdään taas sitä touhua miten lapset määräävät kaupassa isoon ääneen että mitä koko perhe syö tänään, ja saavat kamalat lattiallapyörimis-huutoraivarit pelkästään siitä jos karkki putoaa kädestään lattialle.

Vierailija
52/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ainoa asia, mistä en monissa lapsissa pidä, ovat näiden vanhemmat! :-/

Vierailija
53/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:04"]

Millainen äiti ja isä sinulla oli? Millainen suhde sinulla oli lapsuudessa sisaruksiisi? Kuvaile muita ominaisuksiasi kuin tätä ns. lapsivihaasi. 

[/quote]En ole ap,  mutta myös lapsi"vihaaja". Mulla siihen on selkeästi syynä huono lapsuus.

Lyhyesti kuvailtuna olin epätoivottu vahinko, josta kukaan ei tykännyt saatika rakastanut, ja minut jätettiin selviämään itsekseni niin aikaisin kuin suinkin oli minua tappamatta mahdollista. Kaikki lapselliset piirteet olivat pahasta, ja koin koko lapsuuteni olevani vain hirveä taakka ja häiriöksi.

Ei kummakaan että tuo asenne/arvomaailma on periytynyt, ja itsekin koen lapset vain ja ainoastaan taakoiksi enkä näe niissä mitään positiivista. En pidä vanhempiini enää nykyään yhteyttä, eikä heidän puolelta(kaan) siihen ole kaipausta. Itse en lapsia halua enkä tee etten jatka samaa perintöä.

Vierailija
54/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:06"]

Juu, en minäkään kaikista lapsista PIDÄ, mutta että inhoaisin lähtökohtaisesti lapsia siksi, että he ovat lapsia, se on jo hyvin outoa.

[/quote]

Eihän se kovin tavallista ole, mutta epätavallisuus ei tee asiasta patologista. Vastenmielisyys sen enempää ihmisiä kuin eläimiäkään kohtaan ei esiinny yhdessäkään psykologian alan tautiluokituksessa. Ylipäätään en pidä tästä Internetin keskustelukulttuurille ominaisesta tavasta medikalisoida kaikki mielipiteet, joita ei itse hyväksy. Eikö olisi rehellisempää sanoa: olen asiasta ihan eri mieltä? -ap

Vierailija
55/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:06"]

Niinno, ap.... pidän samalla lailla vinksahtaneina niitä aikuisia ihmisiä, jotka inhoavat kissoja voimakkaasti. Ei-pitäminen on ok, mutta voimakas ja ilman mitään syytä/traumaattista kokemusta syntynyt inho on eri asia.

[/quote]

Yleensä kissojen vihaajat työntää kissoja mikroaaltouuniin ja hukuttaa elävältä... :/ sairasta sakkia nämä vihaajat.

Vierailija
56/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:07"]

En pidä ihmisistä joilla on noin tyhmiä vihan ja inhon aiheita! Onneksi et kuulu kaveripiiriini.

[/quote]

En ymmärrä miksi sanot lapsia tyhmiksi. Tuo on mielestäni ihan sama kuin lapsien inhoaminen tai vihaaminen. Olet ihan samanlainen kuin ap.

Vierailija
57/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä yhtään vauvoista, ovat rumia ja haisevat pahalle eivätkä hallitse kehoaan.

Vierailija
58/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 14:10"]

Arvelinkin että aloittaja saa sellaisia kommentteja että mene  hoitoon jne. kaikkien ei ole pakko tykätä lapsista. Jos ei tätä ymmärrä on itse suvaitsematon. lapset eivät ole mikään absoluuttinen hyvyys maailmassa ja jos ei tykkää heistä on suorastaan rikos. Itsekään en ole koskaan pitänyt lapsista mutta päätettiin kuitenkin hankkia oma lapsi, jonka pitäisi syntyä näinä päivinä. Mielenkiintoista nähdä miten tulen suhtautumaan omaan lapseen, uskon että se on kuitenkin eri asia.

[/quote]

Ei. Kaikkien tosiaan ei ole pakko pitää lapsista. Mutta inho ja vieläpä tuollaisin perustein kuin mitä ap luettelee, se ei ole tervettä.

Ihan vastaavaa olisi sanoa, että inhoaa NAISIA, koska ne ovat takertuvia, groteskin näköisiä, itsekeskeisiä, jnejne. järjestään kaikki... mieti, olisiko SE sinusta ihan normaalia ja kielisi myötätuntoisesta ja tasapainoisesta ihmisestä, kuten ap itseään mainostaa.

No juu ei kylläkään.

En nyt sano, että ap saisi mitään diagnoosia. Mutta en olisi hänenä ihan yhtä ylpeä tuosta ajattelutavastaan ja julistaisi itseäni tosiaan myötätuntoiseksi ja tasapainoiseksi ja mitä huttua vielä...

-26-

Vierailija
59/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasivatko kaikki sinua ap kun olit lapsi vai mistä vihasi kumpuaa?

Vierailija
60/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On älyllisesti epärehellistä väittää, että lapset olisivat likaisia jne. Miten voit harrastaa noin raskasta yleistämistä ja sisäryhmä-ulkoryhmäajattelua ja pitää itseäsi muka oikeudentuntoisena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme