Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ns. lastenvihaaja. Kysy pois.

Vierailija
30.01.2014 |

En pidä pienistä lapsista. Itse asiassa sanoisin jopa inhoavani niitä. Tai tarkemmin sanottuna inhoan lasten kitinää, julmuutta, avuttomuutta, huonoa käyttäytymistä, äänekkyyttä, sottaisuutta, groteskia ulkonäköä, takertuvuutta, itsekkyyttä, itsekeskeisyyttä, sosiaalista taitamattomuutta, arvaamattomuutta ja muita lapsille yhteisiä piirteitä. En siedä näitä ominaisuuksia muissakaan ihmisissä, mutta aikuiset sentään osaavat toimia hillitysti.

En halua vahingoittaa lapsia, mutta en halua myöskään viettää lasten kanssa sen enempää aikaa kuin on pakko. Olen myötätuntoinen, tasapainonen ja menestynyt ihminen. Olen antanut rahaa lapsia auttaviin hyväntekeväisyyskohteisiin ihan niin kuin olen antanut rahaa eläinten suojeluun, vaikka inhoankin tiettyjä eläimiä. Arkielämässä lapset ovat kuitenkin minusta rasittavia ja vastenmielisiä.

Voin vastata kysymyksiin, jotka auttavat muita ymmärtämään ns. lastenvihaajan ajattelua.

Kommentit (179)

Vierailija
1/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koet hyväksi, että olet olemassa? Kukaan ei sinua kuoltuasi kaipaa, ei edes kauan kuolemaasi kaipaama miehesi tai edes sinua ja syntymääso syvästi katuva äitisi?

MIKSI et voi katsoa peiliin ja tajuta mikä ja mitä olet?

Ei mulla muuta..

Mutta tajuan kyllä, ettet sinä koskaan tajua.

Meillä muilla kun on normaali tunne-elämä ja osataan sinunlaisiasi (saati omaisiasi) sääliäkin.

Outoa... eikös?

Vierailija
2/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelet siitä, että olet itsekin ollut lapsi? Ajatteletko, että olit kuvottava? Missä vaiheessa muutuit vähemmän kuvottavaksi vai muutuitko koskaan? Mitä ajattelet vanhemmistasi, kuinka he saattoivat sietää sinua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasitko itseäsi kun olit lapsi?

Vierailija
4/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaaja no. 2 tarvitsisi selkeästi jotain psykiatrista hoitoa. Ja ei, en ole ap. Mulle on ihan sama, onko joku ns. lastenvihaaja, kunhan ei itse sitten niitä lapsia itselleen hanki eikä muita lapsia vahingoita. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
5/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:29"]

Vihasitko itseäsi kun olit lapsi?

[/quote]

En, koska olin lapsi, eikä minulla ollut edes riittävästi itsetietoisuutta tehdä tuollaisia arvioita. Tuskinpa hämähäkitkään toisiaan inhoavat. -ap

Vierailija
6/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ao oletko koskaan miettinyt että tuolle ihmisvihallesi ja suvaitsemattomuudellesi olisi jotain tehtävissä koska vika on sinussa itsessä eikä niissä lapsissa?

Vierailija
7/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:38"]

Ao oletko koskaan miettinyt että tuolle ihmisvihallesi ja suvaitsemattomuudellesi olisi jotain tehtävissä koska vika on sinussa itsessä eikä niissä lapsissa?

[/quote]

Kyse ei ole viasta, eikä sille tarvitse tehdä mitään. Kyse on voimakkaasta mieltymyskysymyksestä. Asioiden inhoaminen ei ole patologista tai mikään moraalikysymys. Minun tapauksessani tuosta piirteest ei ole edes kovin paljon haittaa. -ap

Vierailija
8/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä vuoksi vihaat juuri meidän lapsia?

Vierailija
9/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö sinua siis se, että lapset vievät ihmisten huomion sinusta?

Vierailija
10/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:40"]

Ärsyttääkö sinua siis se, että lapset vievät ihmisten huomion sinusta?

[/quote]

En kaipaa huomiota vaan päinvastoin viihdyn parhaiten omassa rauhassani. Lasten eräs ärsyttävistä ominaisuuksista onkin piittaamattomuus muiden rajoista ja yksityisyydestä. -ap

Vierailija
11/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInkä vuoksi vihaat juuri meidän lapsia?

[/quote]

Ymmärtänet, että puhunn yleistäen. Voihnan olla, että juuri sinun jälkikasvusi onkin mitä viehtättävintä ja mielenkiintoisinta seuraa. Epäilen tätä kuitenkin vahvasti. -ap

Vierailija
12/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinlapset ovat ihania ja söpöjä, ihmislapset ovat rumia ja niin s-tanan äänekkäitä!

Vierailija
13/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:45"]

Eläinlapset ovat ihania ja söpöjä, ihmislapset ovat rumia ja niin s-tanan äänekkäitä!

[/quote]

Tämä on tärkeä täsmennys. :) -ap

Vierailija
14/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että sinulla ei ole lapsia? Haluatko joskus saada lapsen (oma lapsihan on aivan eri asia kuin muiden lapset)?

Vierailija
15/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:45"]

[/quote]

totta, ja ihmislapsi on tehty rumaksi pelottelemaan nättejä eläinlapsia!

Vierailija
16/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:38"]

[/quote]

Kyse ei ole viasta, eikä sille tarvitse tehdä mitään. Kyse on voimakkaasta mieltymyskysymyksestä. Asioiden inhoaminen ei ole patologista tai mikään moraalikysymys. Minun tapauksessani tuosta piirteest ei ole edes kovin paljon haittaa. -ap

[/quote]

Anteksi vain ap mutta tuo on pahemman luokan luonnevikaisuus mitä näköjään et vain itse kykene tunnustamaan. Ei todellakaan ole luonnollista vihata jotain ihmisryhmää sen ominaisuuksien takia...nyt lusikka kauniiseen käteen ja hakemaan apua tuolle viallesi!

Vierailija
17/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisessa työssä olet? Hyvin ilmeisesti sellaisessa, jossa et ole tekemisissä lasten kanssa?

Oletko aina vihannut lapsia? Jos et, niin mikä vihan laukaisi?

Käykö luonasi kylässä lapsiperheitä tai sinä heillä?

Tietävätkö ystäväsi/sukulaisesi yms vihastasi? Miten suhtautuvat?

En nyt keksi muuta. Jokaisella on oikeus tunteisiinsa. Saahan sitä vihata kun pitää sen vaan sisällään eikä vahingoita lapsia.

Vierailija
18/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2014 klo 13:46"]

Oletan että sinulla ei ole lapsia? Haluatko joskus saada lapsen (oma lapsihan on aivan eri asia kuin muiden lapset)?

[/quote]En halua. En ole koskaan ymmärtänyt, miksi lapsiin negatiivisesti suhtautuva ihminen hankkisi lapsia. Eihän koiria inhoavakaan yleensä ota koiraa. -ap

Vierailija
19/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eläinlapsi tällä hetkellä ja täytyy että sanoa että on hemmetin ärsyttävä tapaus, paskoo ja kusee pitkin laititoita, puree, näykkii, hajottaa paikat, koheltaa, hyppii päin, haisee, rahaa menee sen hoitoon...hyvin usein ajattelen että tekisi mieli tehdä siitä rukkaset!

Vierailija
20/179 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap sinusta normaalia vihata jotain kokonaista ihmisryhmää sen ominaisuuksien takia? Vähän sama kuin minä sanoisin vihaavani kaikkia tummaihoisia sen takia kun eivät osaa suomea ja heidän kulttuuriinsa kuuluu raiskata lapsia...eikö kannattaisi opetella kohtaamaan ihmiset yksilöinä ikään, sukupuoleen ja rotuun katsomatta?

Eikö kannattaisi yrittää ymmärtää että lapsi on raakile joka opettelee elämän alkeita? Mitä voisit tehdä tuolle luonneviallesi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä