Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyet/pitkä naiset

Vierailija
09.02.2014 |

Siis ihan käsittämätöntä, että täällä av:lla puhutaan siitä, että lyhyet naiset on muka jotenkin halutumpia miesten kesken, kuin pitkät naiset Olen 162cm pitkä ja toivoin koko nuoruuteni olevani ainakin 5cm pidempi, koska haaveilin pitkistä sääristä, joita 90-luvun loppupuolella pidettiin arvossa. Nyt olen jo tottunut lyhyehköön varteeni enkä ole sitä enää vuosiin miettinyt, mutta en vaan käsitä sitä, että lyhyet naiset olisivat jotenkin tulleet muotiin miesten keskuudessa. Taitaa olla ihan av:n omaa keksintöä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko kyse siitä, että makuja on monia?

Ja se on muuten aika helkkarin hyvä. Jokainen ollaan kuitenkin erilaisia, eri pituisiakin, niin olisihan se ikävää jos vain tietyn pituisille olisi kysyntää. 

Vierailija
2/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut 178cm tyttöystävä sekä 160cm ja en minä huomannut, että pituus olisi ollut kummankaan etu/haitta. Eli ainakaan pituus ei vaikuta minun naismakuuni, molempia on hyviä/huonoja....itse 187cm

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen aina haaveillut olevani ainakin 10cm lyhyempi. 

Vierailija
4/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse just tajusin, että ihailen näköjään pitkiä (ja tummia) naisia: musta Minttu Mustakallio ja Krista Kosonen on todella kauniita naisia. Itse oon 168 cm pitkä ja oon ihan tyytyväinen. Voisin kyllä ollla pitempikin, moottoripyörän valinta olisi helpompaa!

Vierailija
6/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kotikylällä oli kaksi huomattavan pitkää tyttöä, lähes 180 senttisiä aikana, jolloin naisten keskipituus oli 160 sentin paikkeilla. Neiti-ihmisiksi molemmat jäivät. Lyhyet pojat naureskelivat aina, että jos näitä sisaruksia hakee tanssimaan, niin sukkanauhoista saa heitä ohjailla parketilla.

Turhanpäiväistä keskustelua naisten pituudesta, sillä sille ei juuri voi itse mitään. Lyhyt voi tietenkin kopsutella huippukorkeilla koroilla, mutta milläs pitkä itseänsä lyhentää? Moni kulkee hartiat lysyssä näyttääkseen edes vähän lyhyemmältä, mutta antavat itsestään velton kuvan.

Tuolla toisessa ketjussa puhuttiin lyhyistä naisista ja taisi jäädä vain kaksi sanaa käyttämättä: pitkäselkäinen ja persjalkainen.

Vierailija
7/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:43"]

Itse just tajusin, että ihailen näköjään pitkiä (ja tummia) naisia: musta Minttu Mustakallio ja Krista Kosonen on todella kauniita naisia. Itse oon 168 cm pitkä ja oon ihan tyytyväinen. Voisin kyllä ollla pitempikin, moottoripyörän valinta olisi helpompaa!

[/quote]

Joo moottoripyörä on helppo valita kun on 187cm..tosin aioin myydä sen keväällä pois, kun ei tule enää ajettua juuri ollenkaan.

Vierailija
8/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas tuntuu ettei miehillle ole naisen pituudella oikeastaan mitään väliä yleensä. Yhtä lailla kaunis 155-senttinen kuin 180-senttinenkin on ihailtu ja ottajia löytyy enemmän kuin kotitarpeiksi. 

Vierailija
9/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:58"]

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:43"]

[/quote]

Joo moottoripyörä on helppo valita kun on 187cm..tosin aioin myydä sen keväällä pois, kun ei tule enää ajettua juuri ollenkaan.

[/quote]

Yllättävän nopeasti tulee koipien pituus vastaan, vaikka mullakin on pitkät jalat. Mulla on nyt Hondan Transalp madallettuna versiona, mutta sitäkin on hankala käsitellä paikallaan, vaikka mulla suht hyvin ylettääkin koivet maahan. On semmoista töpöttelyä. Mulla olis haaveena Bemarin Roadster, mutta se on tuota Alppia painavampi ja suunnilleen saman korkuinen, joten voi olla, että haaveeksi jää!

Sulla ei kyllä mikään pyörä jää pituudesta kiinni!

Vierailija
10/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ap lyhyt etkä pitkä :) Itse 164 cm.

Vierailija
11/11 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 20:02"]

Sulla ei kyllä mikään pyörä jää pituudesta kiinni!

[/quote]

Joo ei ja aika korkeita pyöriä mulla on ollut kun kyykyillä olen ajanut ja niissä aika istuinkorkeus aika suuri. GSX-R 1000 K7 on nyt.

Tuohon alun kommenttiini lisään sen verran, että sitten se naisen pituus hieman häirtsisi jos hän olisi "päätä pidempi" mutta se aika harvinaista tosiaan kun olen sen 187cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi