Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kotihiiri ja odottaa samaa minulta

Vierailija
18.11.2024 |

Viikonloppuna nousi esille haasteet siinä kuinka minä ja mies halutaan viettää aikaa. Lapsi on jo esiteini. 

Mies viihtyy kotona ja ei välitä kyläilystä. Lapsi samanlainen. 

Ongelma on ettei miehen mielestä minunkaan tarvitse käydä kuin harvakseltaan tai voin käydä, jos otan lapsen mukaan. Olenkin kuljettanut häntä pikkulapsiajan mukanani kylässä ja näyttelyissä, mutta nyt hän ei halua enää lähteä.

Olen sanonut, että lapsen kasvettua menen tasan tarkkaan kuinka paljon halua. En tiedä vaan odotanko vai eroanko. 

Miten teillä, jos muu perhe tahtoo olla kotona? Kyläiletkö ja menetkö yksin? Onko ok?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksen perusteella oletan, että olet aikuinen ja täysivaltainen ihminen, eli menet jos huvittaa. Esiteiniä kannattaa välillä raahata puoliväkisinkin mukana, koska usein ne lopulta kiinnostuvat ja ovat iloissaan että lähtivät.

Vierailija
2/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ero tähän liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö, miksi pitää joko olla samanlaisia tai erota? Eikö voi olla kaksi itsenäistä, yhdessä, omine kiinnostuksineen?

Vierailija
4/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se kotisika!

Vierailija
5/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sinulla on vapaus mennä, anna teinin ja miehen viihtyä kotona. Jos suhteessa ei mikään muu mätä, niin pysy suhteessa. Jos mättää kaikki muukin eroa.

Vierailija
6/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvauksen perusteella oletan, että olet aikuinen ja täysivaltainen ihminen, eli menet jos huvittaa. Esiteiniä kannattaa välillä raahata puoliväkisinkin mukana, koska usein ne lopulta kiinnostuvat ja ovat iloissaan että lähtivät.

Puoliväkisin ei kannata ketään raahata mukana.

Vierailija
7/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö, miksi pitää joko olla samanlaisia tai erota? Eikö voi olla kaksi itsenäistä, yhdessä, omine kiinnostuksineen?

Itselle ainakin parisuhteen idea on se, että niitä juttuja tehdään yhdessä. En kyllä ylipäätään ymmärrä sitä, että mennään yhteen sellaisen kumppanin kanssa, joka ei ole kiinnostunut samanlaisesta elämästä kuin sinä itse.

Vierailija
8/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttina voin samaistua täysin mieheesi. Mikään ei ole parempi paikka kuin oma koti. Jos joku mies raahaisi minua koko ajan väkisin kyläilemään tai johonkin kissanristiäisiin, niin ahdistuisin valtavasti.. Mä en ymmärrä miksi sinä et voi hypätä yksinäsi siellä kyläreissuilla, jos se niin kivaa on??! Ja annat miehesi olla rauhassa! Jos sun mies pakottaisi sua koko ajan mukaan jonnekin autotapahtumiin tai vaikka varaosamessuille, niin sinä tietysti lähtisit innosta kiljuen mukaan?

Vierailija
9/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en välittäis miehen kommentista vaan menisin menojani. Tietenkin kertoisin, jos olisin poissa yms. ,mutta että mitä sitä oma elämää pilaamaan mikäli toiset haluaa viihtyä kotona.

Kyllä sitä jos aikansa kylässä juoksee, niin sinullakin tulee olemaan hetkiä, milloin haluat olla kotona ja voitte viettää aikaa keskenänne

Vierailija
10/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ero tähän liittyy?

AP käy vieraissa.

Vierailija
11/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän siltä että AP on työtön ja kaipaa ulkonajuoksemista ja mies taas töissä ja kaipaa rentoutumista töiden / työviikon jälkeen, mutta haluaisi vaimoankiin nähdä.

Vierailija
12/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselle ainakin parisuhteen idea on se, että niitä juttuja tehdään yhdessä. En kyllä ylipäätään ymmärrä sitä, että mennään yhteen sellaisen kumppanin kanssa, joka ei ole kiinnostunut samanlaisesta elämästä kuin sinä itse.

Tämä tuli itsellänikin mieleen. Itse olen tuollainen kotihiiri eikä kaiken maailman kissanristiäisissä tule juostua. En viihdy baareissa ja hyvä kun "pakollisissa" sukujuhlissa jaksan käydä. Otin sitten sellaisen miehenkin, joka viihtyy myös kotona!

Vierailija
13/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö taas haukkua miestä? 

Vierailija
14/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihtyy kotona niin haukutaan hiireksi. Kun ei kiinnosta juhlat ja muut ihmiset niin ihme syyllistämistä. 

M

Vierailija
15/15 |
18.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tullut mieleen se fakta, että introt ja extrot eivät vaan toimi yhteen parisuhteessa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi