Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kosto

Vierailija
26.03.2014 |

Eli mikä on paras/pahin kostonne minkä olette antaneet teitä loukanneelle ihmiselle? Esim lehdessä joku kertoi pesseensä vessanpöntön exänsä hammasharjalla, eli jotain tämän tasoisia juttuja haluaisin lukea.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiseksi kasvaminen on paras kostoni ikinä.

Vierailija
2/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaan koko ihmisen ajatuslistaltani, hän vain lakkaa olemasta olemassa minulle.

En suo kenellekään sellaista iloa että hautoisin ajatuksia hänestä mielessäni. Se on turhaa ja kuluttaa vain mun energiaani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:53"]

Skippaan koko ihmisen ajatuslistaltani, hän vain lakkaa olemasta olemassa minulle.

En suo kenellekään sellaista iloa että hautoisin ajatuksia hänestä mielessäni. Se on turhaa ja kuluttaa vain mun energiaani.

[/quote] Nåjaa, mietihän sitä että joku todellakin antaa sinulle rangaistuksen pahoista teoistasi vielä sanokaamme 30 vuoden päästä. Sepä ei taida tosielämässä olla sinulle ilo, ja eiköhän sitä energiaakin hukkaannu ihmeesti asian hautomiseen.

Vierailija
4/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 19:53"]

[/quote] Suotta natsirikollisetkaan piileksivät Etelä-Amerikassa, tai poliisi järjestää todistajille uusia henkilöllisyyksiä tai todistajansuojeluohjelmia. Oikeasti mitään kostoa ei tarvitse kenenkään pelätä. Kyllä säästyisi paljon vaivaa ja rahaakin, kun maailmalla hiffattaisiin tämä kolmosen strategia!

Vierailija
5/5 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme logiikka 4:lla ja 5:lla. 

Jos lakkaa piittaamasta ja unohtaa niin eihän se ole hautomista, sehän tarkoittaa että menee elämässään eteenpäin. Ja miten nuo natsien hirmuteot tähän liittyy - ei minusta tässä kansanmurhista kysytty eikä juutalaiset (esim) ole kostoa janonneet vaan oikeutta hakeneet kun natseja etelä-amerikasta on metsästetty. Rikosasiat on erikseen. Minäkään en ole koskaan halunnut kostaa kenellekään mitään vaan ajatellut että minua loukannut on vain ymmärtämätön tai pahoinvoiva ressukka. En minä silti sellaisten seuraan väkisin itseäni tunge. Elämä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan