Miksi suomalaisia pidetään lähes puolijumalina ulkomailla?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Se on se vitivalkea iho
Ja paksu lompakko
Ulkomaalaisia turisteja mielistellään koska heiltä saa rahaa.
Mistä IHMEESTÄ olet voinut saada tuollaista mieleesi? Väitteesi on valetta!
Suomalaisia pidetään etelä-helsingissä pikemminkin poroina.
Minä olen saanut ulkomailla ilmaisia lippuja, sisäänpääsyjä, juomia, ruokaa jne. vaan siksi että olen suomalainen. On ollut hienoa
Raha.Raha.Raha. Köyhät suomalaiset eivät matkustele.
No ei muuten pidetä. Harva tietää missä Suomi edes on. Kyllä meistä silti ihan fiksujakin tyyppejä löytyy, rallienglannilla tai ilman :)
Suomalaisilla on joku sairas mielikuva, että me kiinnostamme maailmalla, meidän mielipiteillämme on merkitystä ja meillä on valtaa.
Suomi ja suomalaiset eivät kiinnosta maailmalla yhtään ketään, eikä kukaan edes tiedä missä joku suomi on.
Taidat sekoittaa mielistelyn ja kohteliaisuuden ihailuun. Osaatko itse muelistellä takaisin, ylistää mstkakohdettasi ja sen ihmisiä vai oletko tyypillinen suomalainen juntti joka ottaa kohteliaisuudet vastaan mutta ei anna mitään takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Taidat sekoittaa mielistelyn ja kohteliaisuuden ihailuun. Osaatko itse muelistellä takaisin, ylistää mstkakohdettasi ja sen ihmisiä vai oletko tyypillinen suomalainen juntti joka ottaa kohteliaisuudet vastaan mutta ei anna mitään takaisin?
Ja anteeksi kirjoitusvirheet. Toivon, että vastaat.
suomalaisia pidetään ihan "näkkäreinä" maailmalla
Ainakin Virossa Suomalaisia pidetään poroina ja etelä-Euroopassa hysky koirina sinisten silmien vuoksi.
Rehellysyyden vuoksi meitä ihaillaan. Sana on levinnyt vuosien saatossa.
Kaikki turistit saavat puolijumalien kohtelua etelän auringossa, kunhan vain pitävät lompakkonsa löysällä. Raha maailmaa pyörittää.
Aamun vitsi 😂