Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (735)
No pantiin ja kännissä olin unohtanut tamponin sisälle mutta silti se muna ei tuntunut missään lähetyssaarnaajassa. Oli aika töpö. Pitkälti alle 5cm.
Mies oli pitkä ja raamikas muuten.
Kullinppituus ei niinkään olisi tilanteessa häirinnyt, kun harvoin yhdynnästä oikeasti nautin (paitsi jos on isohko ja saan kyytiä takaapäin, näin tapahtunut vain pari kertaa elämässä *huokaus*)
Olisin ihan hyvin voinut ottaa suihin tyytyväisenä, olla sylissä ratsailla (isojen kanssa asento on aika kivulias), hän olisi voinut nuolla ja sormettaa minut, anaalikin olisi toiminut. Mutta ei. Mies aloitti vaan kiukuttelevan uhmakkaan lähärin.
Miksi miehet kiukuttelee siitä munan koosta, jolle ei mitään voi, mutta eivät vaivaudu vaikka opettelemaan sormettamaan kuusysissä tms muita kivoja kikkoja. Pitääkö sitä lähetyssaarnaajaa aina olla aggressiivisesti ensimmäisen rutistamassa. Kyllä sen munan saa hoideltua muutenkin kuin työntelemällä puukkoa väljään tuppeen.
Sitä paitsi naiset harvoin saavat lähärissä.
Noin 25 sexkumppania ollut ja pienin on tainnut olla noin 20 senttinen
Kerran oli yksi pieni.
Olisko ollu ehkä joku 15 senttinen.
Muut ollu noin 20 senttiä ja muutama tumma ulkomaalainen, lähes 30 senttiä
Vierailija kirjoitti:
Kerran oli yksi pieni.
Olisko ollu ehkä joku 15 senttinen.
Muut ollu noin 20 senttiä ja muutama tumma ulkomaalainen, lähes 30 senttiä
Älä Urpo unelmoi! Sullahan on vaan 11 cm!
Gimma21 kirjoitti:
Mulla ei oo onnex kokemuksia vain 15cm jätkistä
Taas se Urpo11cm on täällä!
Mulla ei oo kokemusta mistään mini 15 senttisestä.
Aina ollut vähintään 20cm
23vMisu kirjoitti:
Mulla ei oo kokemusta mistään mini 15 senttisestä.
Aina ollut vähintään 20cm
Sama.
5 kundia ollu ja yli 20 kaikilla
Yksi alle 20 senttinen oli teini-iässä
Suunnilleen 20 senttinen on ollut pienin.
Tuskin on yksikään ollu alle 20 senttinen
Miten nämä mittakeskustelut eivät ole joutuneet keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston kehopositiivisuussiiven virallisen mielensäpahoittamisnäkemyksen vastaisina poistettaviksi.
Pari alle 20 senttistä on ollu, mut muuten yli 20 senttisiä kaikki
Komee 13 senttinen ja kaveri oikeesti vei mut pilvenreunalle. Käsittömän taidokas käsittelemään naisia.
Vierailija kirjoitti:
No pantiin ja kännissä olin unohtanut tamponin sisälle mutta silti se muna ei tuntunut missään lähetyssaarnaajassa. Oli aika töpö. Pitkälti alle 5cm.
Mies oli pitkä ja raamikas muuten.Kullinppituus ei niinkään olisi tilanteessa häirinnyt, kun harvoin yhdynnästä oikeasti nautin (paitsi jos on isohko ja saan kyytiä takaapäin, näin tapahtunut vain pari kertaa elämässä *huokaus*)
Olisin ihan hyvin voinut ottaa suihin tyytyväisenä, olla sylissä ratsailla (isojen kanssa asento on aika kivulias), hän olisi voinut nuolla ja sormettaa minut, anaalikin olisi toiminut. Mutta ei. Mies aloitti vaan kiukuttelevan uhmakkaan lähärin.Miksi miehet kiukuttelee siitä munan koosta, jolle ei mitään voi, mutta eivät vaivaudu vaikka opettelemaan sormettamaan kuusysissä tms muita kivoja kikkoja. Pitääkö sitä lähetyssaarnaajaa aina olla aggressiivisesti ensimmäisen rutistamassa. Kyllä sen munan saa hoideltua muutenkin kuin työntelemällä puukkoa väljään tuppeen.
Sitä paitsi naiset harvoin saavat lähärissä.
Mistäs tämä väite on peräisin että naiset saa harvoin lähärissä? Onko jälleen kyse holtittomasta yleistyksestä?
Vierailija kirjoitti:
Noin 20 senttii ollu pienin
Urpo11cm harrastaa mielikuvaharjoittelua...
Joku pakkomielle. Veikkaisin että sillä on tavallistakin pienempi. Mä kyllä toisaalta ymmärrän. Onhan se naisille pettymys kun aika harvalla miehellä on oikeasti iso. Eikä kukaan nainen halua että miehellä on muitakin.
Isovehkeisillä miehillä kun on mistä valita ja vaihdella. Joskus käy oikeasti kateeksi.