Pienin penis, jota olet "saanut"
Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.
Kommentit (748)
Pienilläkin on kysyntää. Pienillä kainaloisillakanoilla, ei ole tarvetta pesäpallomailoihin.
Lapset, lopettakaa kalun koon murehtiminen.
Saisinpa olla sun cuck. T. 7,5cm mahtimela😅
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa olla sun cuck. T. 7,5cm mahtimela😅
Prööttistä.
Yleensä pikkukikkelit ovatkin matalatestoisia aisureita kun ei heistä miehen rooliin oikein ole.
Nykyisellä on pienin.
Lepotilassa voi mennä lähes kokonaan kasaan, parhaassa juhlakunnossa ehkä reilu 10 cm.
Alussa järkytyin, eksien kohdalla tottunut isoon tavaraan. Mutta hyvin sujuu, seksi silti parasta koskaan, koska kemiaa ja tunnetta. En kyllä pistäisi pahakseni isompaa...
Vierailija kirjoitti:
En onneksi ole noihin ihan mikromunakokoisiin törmännyt, mutta seurustelin kerran lähes 4 vuotta miehen kanssa, jolla oli ihan normaalimittainen, mutta suunnilleen nakin paksuinen. Kontrasti oli koominen sillä mies oli muuten isokokoinen, 188 cm pitkä ja lihaksikas 90-kiloinen.
En tuntenut seksissä juuri mitään, vaikka olin silloin vielä synnyttämätön ja tiukka. Mies oli kuitenkin hyvin älykäs ja ihana luonne joten hyväksyin sen että orkut täytyy hoitaa itsekseen suihkussa, eikä mieheltä odottaa niitä. Mies kuitenkin myöhemmin alkoholisoitui ja jätin hänet sitten lopulta. Ja kun sen jälkeen sai normaalikokoista munaa, niin kylläpä tuntui hyvältä, vaikka olin suhteen aikana itselleni uskotellut ettei se nyt niin tärkeää ole.
Eiköhän elimen sijaan ollut ongelma että jouduit itse hoitelee itsesi. Miksei se mies tehnyt sitä esim käsillä, suulla, lelulla?
Ihan outo juttu.
Minulla on 10cm jäykkänä ja aika ohut. Kiinnostaako?