Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin penis, jota olet "saanut"

Vierailija
27.01.2014 |

Mulla oli yhdellä yhden illan hoidolla varmaan mun keskisormen kokoinen eikä paksumpi kuin ehkä nakki. Mulla on sellainen minikaalimato ja sekin oli isompi, jolla se mies sit mut hoitelikin, totesi itsekon, että hänellä on pieni.

Kommentit (735)

Vierailija
641/735 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 30 sexkumppania ollut ja yhdellä miehellä oli vain noin 17 senttinen

Vierailija
642/735 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa jutussa toistuu, että nainen ei tuntenut aktissa mitään, mutta mies laukesi. Ihmettelen vaan, että miten mies voi tuntea orgasmiin saakka, mutta toinen ei muka huomaa mitään, että onko se edes sisällä. Ei tuo yhtälö vaan ole mahdollinen ilman liioittelua. Kyllä sitä paskalla käydessäänkin sen pienenkin pötkylän tuntee, että se pönttöön humpsahti. Ei sitä tarvitse miettiä, että jokohan paskansin.

No ei se ihan noin mene. Ei siellä emättimessä ole juurikaan tuntoa. Voi hyvin käydä noinkin.

On käynyt jopa toisinkinpäin; mies jyysti ja jyysti , kunnes huomasi, että eihän se ollut edes pillussa. Naisesta se tuntuikin hyvälle, kun pani huulien väliin!

Sieltähän se nautinto tuleekin! mies kerran pani takaapäin, ja jyystikin just huulien väliin; paras yhdyntä ikinä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/735 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 18 senttinen ollut pienin.

-Venla-

Vierailija
644/735 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni TODELLA pieni.

Exällä oli Valtava. Pituutta en tiedä, molemmat kädet päällekäin ja silti jäi vartta ja terska yli. Mutta hänellä ja minulla oli myös valtava käsitysero seksistä. Hänen tapansa oli "nyt panettaa voitaisko me" tyyli. Sitten hän runnoi sen sisään, murjoi 2 - 3min, heitti lastinsa ja kirjaimellisesti käänsi kylkeä. Ei nuoltu ei autettu. Itse sain itseni hoitaa.

Tapasin harrastusten pohjalta jumalaisen miehen. Oli komea, kohtelias, kertakaikkiaan IHANA. Ja tuo jumalainen uros oli kiinnostunut vain minusta, vaikka paikalla oli useita kauniita naisia. Oltiin alusta alkaen kaiken aikaa yhdessä, flirttailtiin ja pussattiin, kävin tosi kuumana, mutta mitään sen kummempaa emme tehneet. Se vähän oudoksuttti, yleensä miehet ottavat ohjat, eikä olisi tarvinnut kuin vihjaus ja olisin pudottanut pikkarini. Komea ja ujo vielä. Vaihdoimme numerot ja heti kotiin päästyäni aloin suunnitella matkaa hänen luoksensa.

Pari viikkoa tiivistä yhteydenpitoa ja vihdoin hetki koitti. Läksin matkaan ajoissa perjantaina. Koko matkan ajattelin vain seksiä. Miten tuo jumalainen uros ottaisikaan minut missä ja miten huvittaa.

Hyppäsin hänen kaulaansa. Pitkät halaukset ja suukot vaihdettiin ja drinkit tehtiin. Kävin niin kuumana, etten muista milloin olisin ollut niin kiihottunut. Kaikesta yrittämisestäni huolimatta mies ei tehnyt aloitetta. Istuin syliin ja ehdotin kimppasuihkua mutta hän vaati käydä suihkussa yksin. Odottaessa otin jo pikkuhousuni pois. Nyt sitä munaa. Jotenkin odotin hänen astelevat makuuhuoneeseen temmi pystyssä, mutta hän olikin jo pukenut. En kestänyt enää, kirjaimellisesti kellistyin sängylle ja avasin haarani. Olin niin märkä kun voi olla ja ohjastelin hänet suoraan päälleni. Janosin kunnon pikapanoa, muulle meillä on koko viikonloppu aikaa. Hyvä ettei kirkonkellot soineet päässäni kun hän puolipimeässä vihdoin kiipesi päälleni. Yritin katseellani tavoittaa sitä mahtimeisseliä mikä mielikuvituksessani hänestä pyöri, mutta hän jotenkin väisti ja oli polvillaan. Sanoin, ota minut ja laita se sisään pian, sitten kuulin tuon sinkkuelämää repliikin "se on jo sisällä". Jokin hiukan tökki huuliani kuin teininä jollain huulipunapuikolla. Samalla kun mies ähki päälläni koko satulinna mureni. Peukalon kokoinen ja paksuinen. Eikä mikään raksamiehen peukalo, vaan semmonen nomaali aika kaponen vielä, 5 - 6cm arvelisin. Vaikkei suoritusta kestänyt kuin max 5min niin siinä aikana ehti jo kelata kaiken moista. Tuona aikana läpimärkä alapääni muuttui kuivaksi kuin sukujuhlissa. Reisille hän sitten laukesi.

Molemmin puolin nolon toimituksen jälkeen tunnelma viileni lähes pakkaselle. Puin liukkaasti päälleni. Hän kyseli mikä vikana. Yritin todella miettiä voisinko olla miehen kanssa jolla on kuin lapsella. Miten aikuisella miehellä voi olla NIIN pieni. Hän on kaikin puolin ihanne mies. Samalla tajusin miksi hän on sinkku. Illan edetessä tiesin etten voi. Minulle ei pelkkä suuhoito riittäisi. Kiimassa minun on saatava jotain sisälleni. Se oli karsea yö lusikassa, jossa en halunnut olla. Itkuksihan se lauantaina meni. Tiesi itsekin syyn. Ei ollut ensimmäinen kerta ei. Melkein palasin jo lauantaina kotiin, mutta jotenkin taistelin sunnuntaihin asti. Ei soineet hääkellot.

Iso voi olla mutta vain sillä edellytyksellä että se on muna joka minuun työntyy, eikä mulkku joka sitä työntää. Minulla oli myös erinomainen fwb jolla on n15 cm häneltä olen saanut elämäni kyydit. Silti ei mikromunalla yhtään naista kyllä tyydytetä. Kaikille ei seksitön parisuhde sovi. Eihän hän sille mitään voi, mut en voi elää ilman yhdyntää.

Vierailija
645/735 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 senttinen.

Vierailija
646/735 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 cm

Vierailija
647/735 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä olen saanut, ja paljon.

Vierailija
648/735 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuntunut kakkosessakaan miltään

Vierailija
649/735 |
27.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 08:14"]Ei mulla mitään parin sentin munia ole ollut, mutta itse olen sitä mieltä ettei koolla ole väliä. Ainakaan minun skaalassani. On ollut sellaista 10cm ja ohutta sekä 18cm ja paksua, ja kaikkea siitä väliltä. Olen saanut hyvää seksiä pienimunaiselta ja huonoa isomunaiselta, ja toisin päin. Ei se koko, vaan se miten sitä käyttää. Itselläni on vielä sen verran tiukat paikat että iso, paksu kalu voi sattuakkin, vaikka olisi liukkaria. Mutta tosiaan en ole tuollaista prinssinakkia kokeillut

PASKAPUHETTA, kyllä koolla on väliä ja helvetisti.

Sama toistepäin, ei miehetkään voi väittää ettei koolla ole väliä. On sillä, jos nainen on tiukka, normaali tai ÄMPÄRI.

Kyllä sillä on väliä. Toi on sitä saatanan empaattisuuspaskaa, ettei munan koolla ole muka väliä!Ei se mitään paskaa ole. Jos sinulle koolla on väliä, ei se tarkoita, että muille on. Ei näyttänyt ainakaan edelliselle olevan, jolle vastasit.

Vierailija
650/735 |
03.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 cm

Vierailija
651/735 |
05.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 senttiä.

Vierailija
652/735 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
653/735 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 senttinen 🙄

Vierailija
654/735 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 senttinen taitaa olla pienin.

Vierailija
655/735 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli vain 18 senttinen ja se on ollu pienin kaikista

Vierailija
656/735 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 senttinen

Vierailija
657/735 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 20 senttinen on ollu kaikkein pienin

Vierailija
658/735 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään alle 20 senttistä ei oo muistaakseni ollu

Vierailija
659/735 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ollu yli 20 cm.

Ei yhtään alle.

Vierailija
660/735 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HilkkaHki kirjoitti:

Kaikki ollu yli 20 cm.

Ei yhtään alle.

Miksi toistat itseäsi? Tässäkin on monta viestiä peräkkäin vain sinulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi