Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren miehen kysymys häppäreistä

Vierailija
31.08.2011 |

Olen 25v mies ja eksyin tänne palstalle sattumalta. Lapsia ei ole. Olen seurustellut tähän mennessä 4 tytön/naisen kanssa siten, että olen housujen sisältöön päässyt tutustumaan. Ja sitten on ollut kolme yhdenillanjuttua lisäksi. Ja kaikki nämä ovat olleet sellaisia "viivapilluja". Eli sisemmät häpyhuulet ovat olleet pienet, eivätkä ainakaan yhtään ole tulleet isojen huulten välistä esiin. Kaverien kokemukset ovat olleet kuitenkin toisenlaisia. Isoja "pikkuhäppäreitä" on vastaan tullut. Minä olisin nimenomaan innostunut isoista pikkuhuulista, eikä viivapillu oikein innosta. Tulee jotenkin lapsi mieleen... Sori vaan. Ei mitään irstasta eikä kiihottavaa. Nyt kun olen palstalla, jossa suurin osa lukijoista ja kirjoittajista on naisia, niin kuvailkaapa omaa tilannettanne tai yleistä kokemustanne esim. uimahelleista, saunailloista ym. (jos niissä nyt mitään pystyy näkemään). Eli millaiset isot/pienet huulet teillä on tai mikä on yleinen näkemyksenne keskimääräisestä häppärikoosta?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ne pienet huulet sieltä välistä ihan selvästi esiin tulevat. Toinen on vielä toista isompi. Voitte uskoa, että teininä oli aika ahdistunut olo asiasta. Mutta onneksi ensimmäinen seksikumppanini piti asiasta ja myös pian tullut ensimmäinen vakikumppanini oli innoissaan alapääni oloasusta. Siitä lähtien en ole enää asiasta stressannut. Kaunis p... :)

Vierailija
2/23 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo... Olipa yllätys. Tulin parin tunninn jälkeen katsomaan, onko kukaan aloitusviestiini vastnnut. Yksi oli heti alkuun, mutta sen jälkeen ei mitään eloa vaikka lukijoita oli ollut. Ja jälkeeeni tidioottoaiheisiin viesteihin vastauksia oli tullut. Missä vika??? Minun päässäni vai kännisten perus "juon noin 50 annosta viikon aikana kun ei muutakaan hommaa ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan melkoisen onneton sänkypuuhissa, kun et saa naisia pidettyä. Eikä ketään edes kiinnosta minkälaisista häpäreistä tykkäät. Olet pinnallinen idiootti ja vielä kakara.

M33

Vierailija
4/23 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo... Olipa yllätys. Tulin parin tunninn jälkeen katsomaan, onko kukaan aloitusviestiini vastnnut. Yksi oli heti alkuun, mutta sen jälkeen ei mitään eloa vaikka lukijoita oli ollut. Ja jälkeeeni tidioottoaiheisiin viesteihin vastauksia oli tullut. Missä vika??? Minun päässäni vai kännisten perus "juon noin 50 annosta viikon aikana kun ei muutakaan hommaa ole...

Täällä monet käyvät uteliaisuuttaan lukemassa aloituksia ja niiden vastauksia, mutta aika harva viitsii vastata. Ei kannata hermostua noin äkkiä :)

Ja mitä häpyhuuliin tulee, eiköhän sullekin isommanpuoleiset jossain vaiheessa lepata vastaan. Saunareissujen perusteella noin, ööh, olisikohan puolella naissiskoista on ainakin jonkun verran ulkonevat sisemmät häpyhuulet.

Terveisin perhonen.

Vierailija
5/23 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä häpyhuuliin tulee, eiköhän sullekin isommanpuoleiset jossain vaiheessa lepata vastaan. Saunareissujen perusteella noin, ööh, olisikohan puolella naissiskoista on ainakin jonkun verran ulkonevat sisemmät häpyhuulet. Terveisin perhonen.

EIkä kyse ole mistään kahdesta naislajista, vaan jatkumosta ihan olemattoman pienistä isoihin lerppuihin. Omani ovat kai keskivertoa isommat, ja siitä on harmiakin, kun tietyissä urheilulajeissa hankautuvat jne.

Vierailija
6/23 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse bi ja ollut 5 miehen (kaikki seurustelusuhteita) ja n. 30 naisen (kaikki vähemmän seurustelusuhteita) kanssa. Ihan perus-isot pikkuhäppärit on täälläkin. Niitä on hyvä antaa imutettavaksi, mutta mutta myös itse kädellä rentoutusta antaa. Ole rauhassa. Itse tykkään isoista pillunhuulista kuin hullu puurosta. Ja onneksi suurin osa naisista tuntuu omaavan ihan imettävän isot pikkuhäppärit.

Vierailija
7/23 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja välillä tuntuu, että vähän liiankin isot. Hankaa nimittäin housuissa, pitsiä ei voi käyttää. Miehet eivät ole valittaneet, paitsi yksi joka kangistui kauhusta. Onneksi en silloin tajunnut sitä.

Vierailija
8/23 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on keskikokoiset isommat ja aivan vähäsen pilkistää sisemmät. Eli en ole perhonen enkä viiva vaan jotain siltä väliltä niinkuin varmaan suurin osa? Minusta on suorastaan omituista tämä miesten fiksaatio pimpin ulkonäköön.

Vierailija
9/23 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen. Ei kovin monilla naisilla voi olla kovin ulkonevat, olen nähnyt varmaan satoja muita naisia alasti ja kaipa esim. uimahallien pukuhuoneissa näkyisivät jos kauheasti jotain sieltä roikkuisi? Tosin en erityisemmin pyri katselemaan toisten naisten alapäitä, enemmän päin vastoin. Mutta ainakin pk seudulla halleissa on paljon ihmisiä ja käyn siellä mikä sopii parhaiten muun reitin varrelle eli useissa. Saunottukin on varmaan kymmenien tyttökaverien kanssa ja harvalta mitään edes pilkistää. Joiltakin tosin.

Vierailija
10/23 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes tykkää tasaisesta alapäästä? Varmaan sama, joka haluaa puristella silikonitissejä kuvitellen niitä aidoiksi. Sama, kun nainen hivelisi dildoa -yhtä aitoa. Yäk! Mun mielestä aito ja persoonallinen alapää on ylpeydenaihe. Toinen ajelle kokonaa, toinen keitsee, toinen antaa rehottaa siitä vaan. Itse vaihtelen, mutta ei toi siippa sitä taida huomata edes.. Eikä myöskään kampaajalla käyntiä ;D Kun kaikki toimii, mitäs siitä kommentoimaan..

Vierailija
11/23 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbitavara ei säväytä yhtään. Sorry, girls

alastonsuomi.com/MT90/images/1094313

Vierailija
12/23 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva toisten tavaroita saunassa tuijottelee. Sitäpaitsi melkein kaikilla on siellä alhaalla karvat jolloin sisempien häppäreiden pientä ulostuloa ei edes näe. Saunassa istutaan jalat yleensä yhdessä ja liikkuessa/suihkussa on vaikea havaita miten monta milliä sieltä tursuaa mitäkin mihinkäkin suuntaan. Sitten onkin jo uikkarit päällä.

Vierailija
13/23 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/23 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis HUONO! Todellakin.

Vierailija
15/23 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on lähes identtinen.Punasempi vaan sisältä eikä ihan niin röpelöiset huulet..

Vierailija
16/23 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla on lähes identtinen.Punasempi vaan sisältä eikä ihan niin röpelöiset huulet..

Ole onnellinen siitä, mitä olet syntymälahjaksesi saanut. Tuollaista värkkiä ei todellakaan kannata pitää vakan alla piilossa.

Vierailija
17/23 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes sisemmät häppärit juuri näkyneet... ja ne ulommat olivat ihan olemattomat. Eli minusta ihan barbitavaraa. Joka nyt siis oli hyvä vai huono vai mitä ihmettä?

Vierailija
18/23 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten alapäät vaihtelevat saman verran kuin miestenkin eli niitä pieniä viivoja ja keskikokoisia suurin osa ja pulleat häpyhuulet vähemmistössä.

Vierailija
19/23 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestistä n:o 10. Se jälkimmäinen onkin juuri sellainen mitätön barbilook

Vierailija
20/23 |
14.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä ja kauniita kunhan muu paketti on kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi