Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..

Vierailija
18.10.2020 |

Mikä on salaisuus?

Kommentit (454)

Vierailija
441/454 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli jonoksi asti koska olin sairaalloisen kiltti ja helposti hyväksikäytettävä.

Kaivoit sitten esille vuoden ja kahdeksan päivää vanhan avauksen, onko tylsää?

Vierailija
442/454 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku jaksaa aina aloittaa uuden miehen kanssa heti edellisen jälkeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuttu nainen, joka löytää aina ihan huippumiehiä, kehuu heidät maasta taivaaseen miten ihmeellisiä, rikkaita ja hienoja miehiä ovat. Kunnes. Mies onkin yllättäen aivan kauhea k-pää, narsisti, luonnevikainen pettäjä tms. Dramaattinen ero ja kas, menee taas pari kuukautta, niin on uusi ihmeuros löytynyt. Nainen on kyllä näyttävä ja nähtävästi sitä tyyppiä, joka vie miehiltä jalat alta, mutta näiden vaihtuvien huippumiesten kavalkaadi on vuosien aikana ollut melkoinen. Epäilen jo, että vika saattaakin olla tässä tuttavassani, kun ei mikään suhde kestä puolta vuotta kauempaa.

Vierailija
444/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama jos on seminätti ja lisäksi hyvä kroppa niin ei siihen muuta tarvita. Luonne ja persoona voi olla tasoa vessanpönttö kun kerran aina voi ottaa uuden miehen.

Vierailija
445/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieläkään löytänyt.

N26

Vierailija
446/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tuttu nainen, joka löytää aina ihan huippumiehiä, kehuu heidät maasta taivaaseen miten ihmeellisiä, rikkaita ja hienoja miehiä ovat. Kunnes. Mies onkin yllättäen aivan kauhea k-pää, narsisti, luonnevikainen pettäjä tms. Dramaattinen ero ja kas, menee taas pari kuukautta, niin on uusi ihmeuros löytynyt. Nainen on kyllä näyttävä ja nähtävästi sitä tyyppiä, joka vie miehiltä jalat alta, mutta näiden vaihtuvien huippumiesten kavalkaadi on vuosien aikana ollut melkoinen. Epäilen jo, että vika saattaakin olla tässä tuttavassani, kun ei mikään suhde kestä puolta vuotta kauempaa.

Ap kysyi, miten jotkut "onnistuvat" löytämään niin monta seurustelukumppania, ja tässähän se ap:n peräänkuuluttama "salaisuus " taisi ilmetä. Ei sarjaseukkaamista kannata ihastella, vaan hosumatta paras.

Vierailija
447/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiahan on mielenkiintoinen,  ei siihen tarvitse rivosti vastata. Kun ei juo viinaa , eikä käy lähiöbubeissa, voi  tavata fiksumpia miehiä.    Miehet  myös arvostavat  kalliita autoja,  matkoja ,  kielitaitoa , loma- asuntoja ja purjeveneitä.   Tyylikäs ulkonäkö ja  hyvä käytös ja varma olemus , kiinnostavat harrastukset innostaa.  Kumppanin pitää olla jotenkin  samalla  aaltopituudella.  Siihen voi vaikuttaa esim.ammatti.     Se on todella totta ,että jotkut osaavat aina olla oikeassa paikassa,   niinkuin joku odottaisi heitä,     jos vaikka   vapautuisi.

Ihan kuin tapailisi kokoomuslaista

Niinhän se on, vakka kantensa valitsee. Pubiruusu ei saa prinssiä.

Vierailija
448/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilisesti rakastutaan siihen lähikapakan Tenu-Penttiin, pykätään kersa ja seuraavaksi rakastutaan tulisesti siihen lähikapakan autonrassaaja-Artoon ja niin edespäin.

Vierailija
449/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä juttu. Mä olen myös hyvännäköinen, sympaattinen ja pienellä tutustumisella puheliaskin henkilö enkä ole juuri ikinä saanut kontaktia suomalaisiin miehiin esim baarissa, kadulla, messuilla. Ei minulle kukaan tule juttelemaan, enkä itse mene miesten juttusille. Kaikki suhteet mitkä minulla on, on muodostunut internetin treffipalstojen tai chatin välityksellä ja nimenomaan ihmisten kanssa jotka eivät ole valmiiksi jo varsinaisesti etsineet mitään. Tälläkin hetkellä olen jo vuoden jutellut erään ihanan jenkkimiehen kanssa johon tutustuin erään peliyhteisön kautta ja toivonut, että hän vihdoin saisi aikaiseksi tulla käymään. Mun suhteet sitten kyllä kun ne alkaa kestää aina yli kymmenenkin vuotta.

Joo, olen hiven ujo enkä kovin flirttaileva siitä johtuen, en siis näytä ulospäin välttämättä kovin helposti lähestyttävältä. Ulkomaisten miesten kanssa taas ei ole tota ongelmaa, mutta en ole kauhean kiinnostunut afrikkalaisesta, aasialaisesta tai intialaisesta tarjonnasta enkä eurooppalaisista turisteista joilla ei ole muuta annettavaa kuin yhdenillansuhde. 

Eli summasummarum. Ken tietää mikä sen salaisen flaksin ingredient on. Exäni käy joka viikko treffeillä ja panee jopa niitä, jotka ei kiinnosta joten varmaan ainakin määrä over quality. Itse en edes halua sänkyyn kuin ihmisen kanssa jonka tunnen jo jotenkin ja johon luotan.

Vierailija
450/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan treffitarjouksia ruokakaupassakin, vaikka olen varattu. Juttelen ihmisille, katson  silmiin, hymyilen, kommentoin jotain (meinaan törmätä kärryillä, niin "nyt olisi menevä kyyti kassalle" tms. typerää leuan louskutusta. ) Baarissa riittää, että jää baarimikon kanssa juttusille, niin se jo saa muutkin ympärillä juttelemaan. Kahvilassa, junan ravintolavaunassa mene toisen yksinäisen pöytään ja vaihdan edes sanan. Tämä johtuu siitä, että koen, että on törkeää, että yksin olijat vie koko pöydän. Pöytäkaverille riittää:  Kiitos, oletko nähnyt päivän lehteä tms. En rämppää kännykkää julkisella paikalle, ellen halua viestiä, ettei nyt kannata seuraan tuppautua. 

ja, kyllä olen savolais-karjalainen

Vierailija
451/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joukosta erottuva luonne, hyvässä tai pahassa.

Minä en usko tätä, koska se ulkonäkö ja nuoruus ovat naisen tärkeimmät ominaisuudet pariurumismarkkinoilla.

452/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanavalmis, kapea vyötärö, isot rinnat, pitkät hiukset, avoin kokeilemaan uusia asioita, on omia harrastuksia mutta voin myös kokeilla muitakin.

Eipä ole koskaan ollut vaikeuksia löytää seurustelusuhdetta. Nytkin voisi laittaa ukon taipaleelle mutta eipä kehtaa kun meillä on vähän alle vuoden ikäinen vauva. Pitää vissiin kerrankin yrittää pysyä suhteessa.

Aika välinpitämätön tapa suhtautua parisuhteeseen sinulla !

453/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukosta erottuva luonne, hyvässä tai pahassa.

Minä en usko tätä, koska se ulkonäkö ja nuoruus ovat naisen tärkeimmät ominaisuudet pariurumismarkkinoilla.

No, tutustumista ehkä helpottaa kyllä, mutta kestävän parisuhteen rakentamiseksi eivät ne ainoat ja parhaat perusteet ole

Vierailija
454/454 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan treffitarjouksia ruokakaupassakin, vaikka olen varattu. Juttelen ihmisille, katson  silmiin, hymyilen, kommentoin jotain (meinaan törmätä kärryillä, niin "nyt olisi menevä kyyti kassalle" tms. typerää leuan louskutusta. ) Baarissa riittää, että jää baarimikon kanssa juttusille, niin se jo saa muutkin ympärillä juttelemaan. Kahvilassa, junan ravintolavaunassa mene toisen yksinäisen pöytään ja vaihdan edes sanan. Tämä johtuu siitä, että koen, että on törkeää, että yksin olijat vie koko pöydän. Pöytäkaverille riittää:  Kiitos, oletko nähnyt päivän lehteä tms. En rämppää kännykkää julkisella paikalle, ellen halua viestiä, ettei nyt kannata seuraan tuppautua. 

ja, kyllä olen savolais-karjalainen

Kuulostat piereskelevältä naistyypiltä, jolla ei ole mitään tilannetajua.