Huuteleeko teinipojat sinulle?
Olen havahtunut, että minulle on tässä vuoden sisällä huudeltu monesti. Milloin läskiä, rumilusta, milffiä... Yksikin sanoi kohdalla, että "näytit kauempaa kuumalta, mutta olet ruma". Olin siis koiran kanssa lenkillä. Mitä v ittua oikeasti!? Ihan kantasuomalaisia broccolipäitä.
Kommentit (15)
Ainahan teinit on jotain huudelleet, mutta nykyään törkeämmin... Kaikki muu riehuminen vielä huutelun päälle.
Huutelu ja riehuminen loppuu vasta sitten kun siitä alkaa tulla negatiivisiä seuraamuksia.
jos ovat milffiä huudelleet niin, olet kyllä heidän mielestään sellainen kuuma äiti jota voisi kiksauttaa.
Oletko ap siis nainen vai mies? Ja ovatko huutelijat tyttöjä vai poikia?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap siis nainen vai mies? Ja ovatko huutelijat tyttöjä vai poikia?
Olen nainen. Poikia, kuten on jo aloituksessa mainittu. Ap
Vierailija kirjoitti:
jos ovat milffiä huudelleet niin, olet kyllä heidän mielestään sellainen kuuma äiti jota voisi kiksauttaa.
Niin ja läski ja ruma. Milloin mitäkin. Ap
Ei koskaan, ehkä he vaistoavat että olen teinipoikinen ystävä. Olen myös eläinystävä ja koirat eivät kaduilla mutise minulle ;)
-äiti/mummi 69v
Vierailija kirjoitti:
Ei koskaan, ehkä he vaistoavat että olen teinipoikinen ystävä. Olen myös eläinystävä ja koirat eivät kaduilla mutise minulle ;)
-äiti/mummi 69v
Mulle koirat mutisee aina ohimennen jotain. En saa selvää, että mitä.
Aina on nuoret riehuneet ja huudelleet. Mutta se ei saa estää havaitsemasta sitä että ihmisten tapa suhtautua kanssaihmisiin on muuttunut radikaalisti viimeisen 20 vuoden aikana. Ennen oli joku peruskunnioitus ja käytöstavat. Erityisesti tuntemattomista ihmisistä puhun.
Nuo saattaa olla jotain tiktok haasteita. Haukutaan ihmisiä ja sitten kuvataan someen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuuma mies.
Ei mulle huudella. Paitsi spandexpyöräilijät joskus. Teinit ei.
N57
Huutelevat. Yhtenä iltana ajoi autolla teiniä vastaan pitkät päällä nii näytti keskaria. M41
Teinipojat ja teinitytöt myös.
M40