Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Kova yrittäminen näkyy helposti tuskaisena vääntämisenä ja puristamisena. Rentoutta peliin.
Kuulostaa aivan kätilön ohjeelta synnyttävälle äidille. Kjeh!
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ukot on melko helppoja. Kun huomasin miten helposti saan miehen mukaan tympäännyin. Petyin todennäköisesti siihen mitä ystävä väitti miehistä joka pitikin paikkansa. Eli, ole hölmö, iloinen, nauravainen ja sopivan paljastava. Tota roolia olisi pitänyt jatkaa vielä seuraavanakin päivänä 😳
Eli kaikki kivat ominaisuudet sinussa ovat pelkkää roolia ja oikeasti olet noiden vastakohta? Alkaa valjeta miksei kauppa yleensä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen elämäni aikana saanut jokaisen miehen, jonka olen vain halunnut. Salaisuus on varmaan siinä, että olen itse aina tehnyt aloitteen, enkä ole odottanut toisen sitä tekevän. Nopeat syö hitaat kaikissa asioissa.
Olen tehnyt aloitteen jokaiselle miehelle, josta olen ollut kiinnostunut. Heistä suurin osa torjui heti, osa tylysti. Osa kohteliaammin mutta silti vaivautuneesti.
En voi kuvitellakaan elämää, jossa vastakkainen sukupuoli suhtautuisi minuun positiivisesti. Että menisin jonkun miehen luokse hymyillen ja hän haluaisi jatkaa tutustumista?! Tällaista ei yksinkertaisesti tapahdu minun maailmassani.
Toistaiseksi vielä jatkan aloitteita. Ja joka kerta luulen, että tänään se muuttuu. Kauankohan jaksan ennen kuin lopullisesti lannistun?
Tarkennan: jokainen mies siis on torjunut minut. Suurin osa heti, ja pieni osa tavannut kerran kahvilla ja sitten torjunut. Toisille treffeille en ole koskaan päässyt.
Tuo on miehille ihan normielämää. Ellei ole superkomea könsikäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän näköinen, hyvä perse ja hyvä ottamaan suihin. Näillä saa aina uusia seurustelukumppaneita
Valitettavasti tullut huomattua kuinka enemmistö miehistä sietää noita avuja omaavia naisia vaikka olisivat luonteeltaan täysiä piruja.
Toimii myös päinvastoin. Mies voi olla täysi kusipää, mutta jos aiheuttaa perhosia vatsassa niin ei siitä halua eroon koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi ukot on melko helppoja. Kun huomasin miten helposti saan miehen mukaan tympäännyin. Petyin todennäköisesti siihen mitä ystävä väitti miehistä joka pitikin paikkansa. Eli, ole hölmö, iloinen, nauravainen ja sopivan paljastava. Tota roolia olisi pitänyt jatkaa vielä seuraavanakin päivänä 😳
Mielummin ne miehetkin katselee iloista nauravaista ihmistä kuin manipuloivaa katkeraa masentunutta komentelijaa.
Tulee kuva ettei haluta aivoja omaavaa naista. Hirveen raskasta vetää roolia ellei satu oikeasti olemaan ilmapää.
Miksi luullaan, että jos naisella on aivot niin hän ei saa olla naureskeleva ja hölmöilevä, eikä saa nauraa itselleen vaan pitää olla tosikkomainen pätijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä suhteessa ja lyhyet sinkkuhetkeni olivat täynnä sutinaa. Varattunakin on joutunut hätistämään ihailijoita, ja vanhat deitit on jääneet roikkumaan, enkä ole joutunut ns. tyytymissuhteisiin.
Syyt: olen ihan nätti ja siro (mut en todellakaan kaikkein kaunein nainen), pidän ihmisistä ja saan heidät tuntemaan olonsa hyväksi ja rakastan seksiä. Varmaan on ollut muitakin syitä, mut noi kattanee 90% .
No olen minäkin nätti ja siro, sosiaalinen, pidän ihmisistä, kohtelen heitä hyvin, olen kiinnostunut jokaisen elämäntarinasta. En ole päässyt noilla avuilla koskaan seksiin asti. Kyllä, olen ehdottanut useita kerroja seksiä, treffe, tutustumista, mitä milloinkin tilanteesta riippuen. Miten siis näillä ominaisuuksilla pääsisi vähän romanttisempiin puuhiin kun tulee pelkkää torjuntaa?
Varmistan nyt vielä että ymmärsin oikein:
Olet siis tehnyt miehille ihan suorasanaisia ehdotuksia seksistä, ja he ovat kieltäytyneet?Olen pahoillani, mutta siinä tapauksessa vika on 99% varmuudella sun ulkonäössä.
Tai liian suorista sanoista?
Pieni salaperäisyys voi olla kiehtovampaa kuin päälle käyminen?Sanoisin että sä nyt ehkä vähän yliarvioit miehet.
Ainakin oma kokemus on se että jos edes jossain määrin viehättävä nainen tulee miehelle ehdottamaan seksiä ilman mitään sitoumuksia, niin kyllä se hieman epätavallista on että miehet tuollaisesta tarjouksesta kieltäytyy.
Minulle tässä vasta tuli baarissa yksi nainen ehdottamaan lähes suoraan seksiä, menin niin hämilleni että mietin olenko piilokamerassa. Sanoin kuitenkin, että en harrasta yhden yön juttuja, harmittelija ja käski tulla nykimään hihasta, jos mieli muuttuu. Oli kyllä erikoinen kohtaaminen.
M38
Mulle on tapahtunut useita kertoja niin että nainen on tullut baarissa suoraan ehdottamaan seksiä. Poikkeuksetta ehdottelijat ovat olleet vanhempia kuin minä, ylipainoisia, silminnähden humalassa ja kasvoistaan ei kovinkaan viehättäviä.
Olen toistaiseksi torjunut kaikki edellä kuvatut tapaukset. Uskoisin että jos ehdottelija olisi lähempänä sitä mitä minä pidän viehättävänä, ottaisin kyllä tarjouksen vastaan.
Jaa, minulle kyllä kelpaisi tavara kuin tavara kun en ole moneen kuukauteen saanut. Ei se niin tarkkaa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.
Iloisuus, ystävällisyys, hyvä ryhti ja erotettava vyötärö. Uskoisin että noilla erottuu joukosta. Jonkin verran muita huomioivaa laittautumista, mitään övereitä ei tarvita. Tatuoinnit, hiusvärit, irtoripset, tekokynnet, voimakas meikki, täytteet eri ruumiinosissa eivät tee positiivista vaikutusta, sellainen on pelkkä "kertakäyttönainen".
Tupakkapaikat ja ravintolat eivät ole järkeviä paikkoja etsiä vakavaa seurustelusuhdetta.
Miksei? Niissä käy ihan tavallisia ihmisiä ja ovat vieläpä yleensä helposti lähestyttävässä mielentilassa.
Naiset joilla on veli tai veljiä tulevat keskimäärin paremmin toimeen miesten kanssa koska ovat tottuneet siihen lapsesta asti. Toki poikkeuksia löytyy, mutta usein tämä pitää paikkansa.
Itse olen ainoa lapsi ja lisäksi äitini on luonteeltaan hyvin hankala ihminen. Vaikea yhdistelmä. Olen ujo ja hiljainen, mitä masennus on vain pahentanut. Seurustelusuhteita nolla, ikää yli 30.
Koulukaverini tuli isosta perheestä, jossa oli yli kymmenen lasta. Hän oli aivan tavallisen näköinen mutta niin vaan aina pojat pyörivät hänen ympärillään. Suuri sisarusten määrä kehittää sosiaalisia taitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielummin ne miehetkin katselee iloista nauravaista ihmistä kuin manipuloivaa katkeraa masentunutta komentelijaa.
Tulee kuva ettei haluta aivoja omaavaa naista. Hirveen raskasta vetää roolia ellei satu oikeasti olemaan ilmapää.
Kiitos tästä kasvattavasta korkeatasoisesta keskustelusta kaikille osallisille. Miehenä opin että vaihtoehtoni ovat siis tässä:
Naistyyppi A: Katkera vittumainen ämmä, mutta omistaa aivot.
Naistyyppi B: Iloinen positiivinen nainen, mutta pikkuisen tyhmä.
Muita vaihtoehtoja ei ole.
Todellako? Ketä näin naiivitasoinen keskustelu palvelee? Taso on kuin 10 vuotiaiden juupas- eipäs väittelyä. Opetelkaa ihmiset miettimään loogisesti ennenkuin suollatte tänne idiokuonaanne.
Niin minkä takia pelätään baarissa älykkäästi keskustelevaa naista? Miehet suorastaan ryntää vakoaan paljastavan naisen luokse jättäen hyvän keskustelun kesken.
Miehet arvostavat naisessa seksikkyyden paljon tärkeämmäksi ominaisuudeksi, kuin hyvän keskustelutaidon. Tämä nyt on ihan basic tason juttu, joka kyllä kaikkien pitäisi tietää.
Eli vehje vie miestä
Kyllä se vie naista ihan yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos tästä kasvattavasta korkeatasoisesta keskustelusta kaikille osallisille. Miehenä opin että vaihtoehtoni ovat siis tässä:
Naistyyppi A: Katkera vittumainen ämmä, mutta omistaa aivot.
Naistyyppi B: Iloinen positiivinen nainen, mutta pikkuisen tyhmä.
Muita vaihtoehtoja ei ole.
Todellako? Ketä näin naiivitasoinen keskustelu palvelee? Taso on kuin 10 vuotiaiden juupas- eipäs väittelyä. Opetelkaa ihmiset miettimään loogisesti ennenkuin suollatte tänne idiokuonaanne.
Sä et lukenut kunnolla loppuun tuolla alussa olevaa viestiä. Mies olisi halunnut naisen jatkavan samalla linjalla seuraavanakin päivänä. Toisin sanoen kaivataan tuollaista piirrettä.
Niin, miksi ei kaivattaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaalin naisellisen oikeudenmukaisuudentajun mukaan on ihan ok kostaa todelliset ja kuvitellut vääryydet niille, jotka eivät niitä ole tehneet.
Ei ole. Mutta huonot kokemukset jättävät kyllä jälkensä. Olemme kuitenkin kaikki vain ihmisiä emmekä teflonia.
Mutta koska samalla tavalla katekroituneet miehet lytätään tällä palstalla, ei teitäkään pitäisi kohdella sen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä voin sanoa että ehkä tietynlainen luonne tekee sen ettei minunkaan ole tarvinnut koskaan olla yksin jos en ole halunnut, sitä luonnetta on itse vähän hankala määritellä mutta jos olen vaikka jossain ulkotapahtumassa harrastukseni takia niin kaikki naiset tulevat minun luokse juttelemaan ja ovat ujoina kuin pikkutytöt ja eleistä ja ilmeistä näkee kiinnostuksen. Vaimoni aina noituu kun kaikki tuppautuu minun kylkeen halailemaan ja kikattamaan vaikka pitäisi hänenkin tietää etten koskaan pettäisi
Joko tämä viesti on puhdasta fantasiaa, tai sitten olet ulkonäöltäsi tasoa supermalli.
Ihan tällainen pikku tiedonmurunen, että naisia harvoin kiinnostaa miehessä se, onko hän supermallin näköinen.
-eri, ja nainen.
Joo, siksi on ihan yleistietoa että ne komeimmat miehet ovat yleensä yksinäisimpiä ja eivät löydä suhteita. Älä viitsi. Voit olla psykopaattinen tai rikollinen, kunhan olet komea niin kaikki järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kejussa juuri tuo aiemmin mainittu itsensä kehittäminen on tärkeää. Jos haet kumppania vain siksi, että elämä on tylsää silloin olet väärällä polulla. Mieti mitä sinä voit antaa kumppanille. Kun sinulla on paljon tavoitteita ja vietät kiinnostavaa elämää, silloin alat myös vetämään puoleesi niitä kiinnostavia ihmisiä. Tuolloin olet myös itsenäisempi etkä syöksy suhteeseen ihan kenen vaan kanssa vaan osaat helposti tunnistaa jo alkuvaiheessa ne kumppanit joissa on potentiaalia.
Toisaalta itse varsin tasaista arkea elävänä miehenä vierastan naisia, joilla on jo kalenteri ns. täynnä. Osa on varmasti jo luonteeltaan niin erilaisia, mutta joistakin tulee fiilis ettei pientä tylsyyttä, tasaisuutta tai yksinoloa siedetä. Tekemisellä peitetään jotain tyhjyyttä sisällä?
Mutta joo, tämä on tällaista tasapainoilua ihmisten piirteiden välillä ja itse olenkin varmaan varsin tylsää elämää viettävä sinkkumies joillekin vauhdikkaammille naisille. Toisaalta kyllä niitä minunkin kaltaisia tuttua ja turvallista arvostavia naisia löytyy!
Minuakaan ei viehätä mikään touhutäti, vaan jos löytäisi naisen, jonka kanssa voisi päinvastoin PYSÄHTYÄ yhdessä toistemme ääreen. Ihmettelemään toisiamme ja maailmaa ihan rauhassa. Nykyään kaikki pakenevat omia ajatuksiaan ja traumojaan kaikenlaiseen häsellykseen. Edes hiljaisuutta ei siedetä, vaan koko ajan pitää olla radio päällä tai kuulokkeet korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt tätä samaa! Ehkä ovat vain niin sosiaalisia ja sinut itsensä kanssa, että ehkä itsevarmuus tekee heistä niin halutun?
Itse olen vähän ikisinkku, joka viihtyy hyvin itsekseen, mutta välillä sitä kaipaa kumppania. Tiedostan että oma ongelmani on että en ole tarpeeksi aktiivinen ja lisäksi olen huono kiinnostumaan kenestäkään ja usein he ovat sellaisia, joiden kanssa ei jutusta tule mitään. Teen kyllä aloitteen, jos jostain kiinnostun, mutta olen saanut usein pakit.
Olen hoikka ja mukava, mutta kuitenkin ujohko. Minulla on paljon tavoitteita esim. uran kannalta ja moni on toteutunut. Välillä tuskailen ulkonäköäni, mutta koitan päästä siitä eroon, sillä monet miehet ovat sanoneet minua kauniiksi ja jotkut ihastuneet vain ulkonäkööni välittämättä siitä mikä oikeasti olen?
Baarissa harvoin saan olla rauhassa ja kerran on kotoakin tultu hakemaan. En vain kiinnostu heistä, vaikka ominaisuuksiensa puolesta sopisivat minulle. Jotenkin liika innokkuus on minulle myös täysi turn off. 🤔Olen diagnosoinut itselleni jonkin sortin alitajuisen sitoutumiskammon, joka estää minua kiinnostamasta oikeasti sopiviin mätseihin ja luulen että sama on varmaan monella muullakin tähän ketjuun kirjoittaneille!
Entä jos se "liika innokkuus" joka on sinulle turn off, onkin sitä normaalia ja tervettä innokkuutta. Ja se vähäinen innokkuus, joka sinusta tuntuu normaalilta, onkin epätervettä innottomuutta, välttelyä ja sitoutumishaluttomuutta. Tutkasi on siis rikki.
Näin käy ihmisille, joita kohtaan on oltu lapsena ylivaativia, ylisuojelevia, tai välinpitämättömiä tai suorastaan vihamielisiä. Sitä pitää normaalina, ja huomaamattaan se tuntuu tutulta ja sitä etsii. Itsetunto on huono, itsetuntemus on huono, ihmistuntemus on huono.
Lääke on kestää se omasta mielestä outo ihastuminen ja into itseen, ja antaa toiselle mahdollisuus, uskoa hänestä hyvää. Ja itsestä, että on tosiaan kaiken sen innokkuuden arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset joilla on veli tai veljiä tulevat keskimäärin paremmin toimeen miesten kanssa koska ovat tottuneet siihen lapsesta asti. Toki poikkeuksia löytyy, mutta usein tämä pitää paikkansa.
Itse olen ainoa lapsi ja lisäksi äitini on luonteeltaan hyvin hankala ihminen. Vaikea yhdistelmä. Olen ujo ja hiljainen, mitä masennus on vain pahentanut. Seurustelusuhteita nolla, ikää yli 30.
Ei kyllä mun kohdalla. Kaksi veljeä ja miesten mielestä olen kiva kaveri, hyvä äijä ja "miksei kaikki naiset voi olla niin kuin sinä?". Seurustelusuhteita nolla.
Kasvatuksemme myötä, veljet on hiukan sovinistisia. Itse en ole jaksanut tapella jokaikisestä asiasta, vaan alistunut ja ollut hiljaa.
N35
Onhan näitä satuttavia kommentteja.
"Miksi sinulla on vain yksi lapsi. Kannattaa tehdä toinen niin se ei ole yksinäinen."
Kun se ei aina ole oma valinta.
Lapsenikin kaipaisi pikkuveljeä tai -siskoa. Olen kertonut hänelle että vauvaa ei aina tule vaikka sitä haluaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä mun kohdalla. Kaksi veljeä ja miesten mielestä olen kiva kaveri, hyvä äijä ja "miksei kaikki naiset voi olla niin kuin sinä?". Seurustelusuhteita nolla.
Kasvatuksemme myötä, veljet on hiukan sovinistisia. Itse en ole jaksanut tapella jokaikisestä asiasta, vaan alistunut ja ollut hiljaa.
N35
Oletko itse ollut kiinnostunut kenestäkään miehestä? Meinaan vaan, että tommoisen kehun saanut nainen, niin joko miehet pelkäävät etteivät kelpaisi parisuhteeseen kanssasi, tai äärettömän ulkonäkökeskeisiä.
Omaa aktiivisuutta hei vähän.
Kyllä suhteen aloittaminen on aina helppoa, rakastuminen ihanaa, mutta se arki.. Suhteen pitäminen on se juttu, mitä minä pidän kaikista vaikeimpana. Kun se rakkaus ei pelkästään riitä...
Ns täydellinen mies halusi erota pitkästä suhteestamme. Hän sai parempaa tasoa, minä en. Nykyinen kumppani on monella tasolla "huonompi" mutta rakastan häntä. Myönnän että en varmaan osaa olla yksin, mutta tiedän myös että en ole se tyyppi jolla on mahdollisuutta enää toista kertaa odottaa ketään täydellistä koska sellaista ei tule. Parempi se on kuluttaa elämäänsä jonkun ihan mukavan kanssa kuin yksin, tai näin ajattelen itsestäni, siitä mikä minulle sopii parhaiten. Ei tästä varmaan loppuelämän suhteeksi ole ja tiedämme sen molemmat, mutta ei me menneen perusteella muutenkaan uskota että sellaista on maailmassa tarjolla.