Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..

Vierailija
18.10.2020 |

Mikä on salaisuus?

Kommentit (454)

Vierailija
421/454 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen löytää aina halutessaan kumppanin. Mies löytää ainoastaan silloin, jos on ulkonäöltään väh. 8/10. Miehen ei kannata tuhlata varojaan naisiin. Miehen kannattaa vain sijoittaa omaan hyvinvointiinsa ja tulevaisuuteen, koska ei ole suhteissa ja taloudessa etuoikeutettu, toisin kuin nainen.

Vierailija
422/454 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen löytää aina halutessaan kumppanin. Mies löytää ainoastaan silloin, jos on ulkonäöltään väh. 8/10. Miehen ei kannata tuhlata varojaan naisiin. Miehen kannattaa vain sijoittaa omaan hyvinvointiinsa ja tulevaisuuteen, koska ei ole suhteissa ja taloudessa etuoikeutettu, toisin kuin nainen.

Tiedätkö miksi nainen löytää helpommin miehen? Koska miehille yleensä kelpaa kuka vaan. Naisen kannalta ei kuitenkaan kannata alkaa kumppaniksi sellaiselle joka ei ole tosissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/454 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin aviomiehestäni ja lapseni isästä noin viisi vuotta sitten, eikä ole vieläkään uutta parisuhdetta. Jotain kesäheiloja yms. deittejä/säätöjä on tietysti ollut, mutta ei varsinaista seurustelukumppania. Tämä johtuu yksinomaan minusta – olen todella kranttu mitä parisuhteisiin tulee, ja olen mielummin yksin kuin huonossa tai edes keskinkertaisessa suhteessa. Luotan siihen, että jossain vaiheessa elämää tulee vielä vastaan se yksi joka vie jalat alta. Mutta vielä ei ole näkynyt, eikä tässä mikään kiire olekaan. Olen vielä (aika) nuori, ja elämää on paljon edessä.

Vierailija
424/454 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se alkaa tuntumaan että tilanne on sama kuin pitkäaikaistyöttömällä, jota kukaan ei huoli töihin. Pitäisi olla jo työpaikka mistä hypätä seuraavaan, muuten ei tipu mistään. Tilanne on mahdoton.

Niinpä. Olen monet pakit saanut ihan vaan siitä syystä etten ole aiemmin seurustellut. Liian epäilyttävää.

-ikisinkku n32

Vierailija
425/454 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa ehkä helpommin miehiä kuin miehet naisia, mutta naisilla on haastavampaa löytää kumppani joka haluaa sitoutua juuri häneen.

No kenen kanssa ne miehet sitten pariutuu? Jos nainen ' saa' miehen niin eikö yhtä moni mieskin 'saa' naisen.

Tilastojen perusteella seksiä harrastamattomia miehiä on nykyään enemmän kuin seksiä harrastamattomia naisia. Mikä viittaisi siihen että ainakin jossain määrin homma menee niin että tietyt miehet harrastaa seksiä useiden naisten kanssa, ja osa miehistä ei harrasta seksiä ollenkaan.

Vierailija
426/454 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä miehiä ei mistään löydäkään. Joko ovat sovinisteja tai juoppoja. Tämä minun ja monen ystävättäreni diagnoosi. Siksi en enää katsokaan miehiin päin. Nimim. Hyväkroppainen ja kilttiluonteinen nainen 42 v.

Vierailija
427/454 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen rumuuttasi, jonka vain katkeruutesi ylittää.

Vierailija
428/454 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä ei mistään löydäkään. Joko ovat sovinisteja tai juoppoja. Tämä minun ja monen ystävättäreni diagnoosi. Siksi en enää katsokaan miehiin päin. Nimim. Hyväkroppainen ja kilttiluonteinen nainen 42 v.

Tuohon vielä kolmas kategoria: vain peruskoulun käyneet mt-ongelmaiset elämäntapatyöttömät. Vaikka olen yliopistossa opiskellut harmaa hiirulainen niin ainoat miehet jotka ovat minusta joskus edes vähän kiinnostuneet ovat kuuluneet tuohon kategoriaan.

Vierailija
429/454 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa ehkä helpommin miehiä kuin miehet naisia, mutta naisilla on haastavampaa löytää kumppani joka haluaa sitoutua juuri häneen.

No kenen kanssa ne miehet sitten pariutuu? Jos nainen ' saa' miehen niin eikö yhtä moni mieskin 'saa' naisen.

Tilastojen perusteella seksiä harrastamattomia miehiä on nykyään enemmän kuin seksiä harrastamattomia naisia. Mikä viittaisi siihen että ainakin jossain määrin homma menee niin että tietyt miehet harrastaa seksiä useiden naisten kanssa, ja osa miehistä ei harrasta seksiä ollenkaan.

Niin? Seksi kun valitettavasti ei mene elämässä tasan. Tiedän sen varsin hyvin kun en ole koskaan sitä itse saanut. En silti ole katkera naisille jotka ovat olleet jopa kymmenien tai satojen miesten kanssa. He kun päättivät keskenään harrastaa seksiä, enkä minä kuulu siihen yhtälöön mitenkään. "Hei sulla oli jo Matti, niin nyt täältä papereista näkee että olis mun vuoro, eli annapa tää Antti mulle". Ja rasti ruutuun? Ei se toimi niin. Joku saa seksiä sadoilta, joku ei keltään (kuten minä). N37

Vierailija
430/454 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kannattaakin katsoa enemmän peiliin - ja sitä pintaa syvemmälle. Opetella viihtymään omissa nahoissaan, pohtia miten on käyttäytynyt omissa parisuhteissa, onko itsekin "sovinisti" miestä kohtaan? helppo huomata viat toisen käyttäytymisessä, vaatii enemmän myöntää oma osuus parisuhteen ongelmista. Mutta sinkkuus on ihan OK jos kompromisseja ei halua tehdä.

Vierailija
431/454 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen löytää aina halutessaan kumppanin. Mies löytää ainoastaan silloin, jos on ulkonäöltään väh. 8/10.

Ilmeisesti suurin osa miehistä sitten on väh 8/10, muutenhan tuo yhtälö ei onnistu. 

Vierailija
432/454 |
01.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten kannattaisi selvästikin haeskella enemmän parisuhteita toisten miesten kanssa eli tasavertaistensa kanssa.

Vierailija
433/454 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suhteen aloittaminen on aina helppoa, rakastuminen ihanaa, mutta se arki.. Suhteen pitäminen on se juttu, mitä minä pidän kaikista vaikeimpana. Kun se rakkaus ei pelkästään riitä...

Tähän minäkin olen kompastunut. En nähtävästi osaa suorittaa tätä mystistä arkea sillä tavalla kuin nainen haluaa, suhteet eivät kestä. Koskaan ei saa selvää vastausta että mikä oikeasti mätti.

Mikä sulle on kerrottu ongelmaksi ennen suhteen loppumista? Kyllä naiset usein kuitenkin ilmaisee missä mättää. Oletko varma, että olet kuunnellut?

Avainsana tuntuu olevan nimenomaan tuo arki. "Arki ei toimi" tai "ollaan liian erilaisia" mutta sitten kun yritän kysyä tarkennusta niin ei osata sanoa mitään. Mitä se arki naiselle tarkoittaa käytännössä?

Omatoimisuutta. Ärsyttää joutua joka asiasta sanomaan ja samoista asioista toistuvasti.

Minkälaisista asioista sinä olet joutunut sanomaan? En ainakaan muista tällaista omista suhteista. Yleensä ne eivät edes kestä niin kauan, että muutettaisiin saman katon alle ja tulisi yhteisessä taloudenpidossa jotain ongelmaa.

Miten voi sanoa, ettei arki toimi, jos ei edes asu yhdessä?

Erittäin hyvä kysymys. Noh, turhapa tätä on oikeastaan enää pähkäillä, mennyttä mikä mennyttä ja voi olla ettei nainen aina itsekään ole ihan kartalla että miksei suhteessa ole hyvä olla, tulee vain olo että haluaa pois. Elämä on.

Vierailija
434/454 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pitää olla sopivan ikäinen, kaunis ja ystävällinen luonteeltaan sekä asua ja liikkua jossain, missä tapaa ihmisiä. Mulla kävi näin n. 20-25-vuotiaana, opiskelukuvioissa. Huomasin pieneksi järkytyksekseni, että kun silloinen seurustelukumppanini lopetti opinnot ja muutti toiselle puolen maapalloa, niin heti kesäloman jälkeen ovellani kävi hirveä viuhka, ihan kuin ne kaikki olisivat vain vaanineet tilaisuuttaan iskeä. Lopulta oli suorastaan pakko ottaa siitä yksi kaveri, niin ne muut luovuttivat. Ihmettelin itsekin, mikä minussa niin vetosi. Luonne on varmaan ihan ykkönen. Aiemmin en tiennyt olevani myös kaunis, ennenkuin sain kuulla sen niin monta kertaa, että kaipa sitten olen. Tästä kaikesta on jo aikaa, nykyään olen keski-ikäinen, perheellinen, etätyössä, en tapaa juuri ketään. Saan olla rauhassa.

Vierailija
435/454 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suhteen aloittaminen on aina helppoa, rakastuminen ihanaa, mutta se arki.. Suhteen pitäminen on se juttu, mitä minä pidän kaikista vaikeimpana. Kun se rakkaus ei pelkästään riitä...

Tähän minäkin olen kompastunut. En nähtävästi osaa suorittaa tätä mystistä arkea sillä tavalla kuin nainen haluaa, suhteet eivät kestä. Koskaan ei saa selvää vastausta että mikä oikeasti mätti.

Mikä sulle on kerrottu ongelmaksi ennen suhteen loppumista? Kyllä naiset usein kuitenkin ilmaisee missä mättää. Oletko varma, että olet kuunnellut?

Avainsana tuntuu olevan nimenomaan tuo arki. "Arki ei toimi" tai "ollaan liian erilaisia" mutta sitten kun yritän kysyä tarkennusta niin ei osata sanoa mitään. Mitä se arki naiselle tarkoittaa käytännössä?

Onko mahdollista, että jos olette jo vuoden seurustelleet ja kaikki on sujunut hienosti, naisystävä odottaa, että siirtyisitte jo "seuraavalle asteelle" eli muuttaisitte yhteen testaamaan, josko se maaginen Arki myös toimisi? Jos ei mitään keskustelua mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta ja molempien toiveista/odotuksista käydä, voi naisesta tuntua, ettet kenties olekaan tosissasi ja sitoutunut. (Tämä on vain arvailua, yksi mahdollisuus.)

Sitäkin voi yhdessä pohtia (jo suhteen aika alussa, ja päivittää myöhemmin, kun tunnetaan paremmin),

- missä ollaan erilaisia ja missä samanlaisia,

- mikä toisessa viehättää,

- mitä haluaa suhteelta ja elämältä,

- mikä voisi tulevaisuudessa nousta ongelmaksi suhteessa (jotta osataan välttää), jne...

Naisena arvostan itse mm. sitä, että arjessa

- ollaan läsnä, kärsivällisiä ja rehellisiä,

- asioista puhutaan, pyritään ymmärtämään toisen ajatuksenkulkua juuri niillä tarkentavilla kysymyksillä,

- tuetaan henkisesti, autetaan löytämään uusia tapoja ajatella/toimia (kun kumppani niin toivoo),

- kestetään (järkevässä määrin) toisen heikkoutta ja huonoja hetkiä, annetaan tarvittaessa "tilaa" pysyen kuitenkin saatavilla,

- löydetään sopivasti aikaa viettää yhdessä, tehdä yhteisiä juttuja ja kokeilla ihan uusiakin,

- on hellyyttä ja läheisyyttä, iloa ja huumoria,

- autetaan toinen toista konkreettisissa arjen asioissa, mikä on myös osa sitä yhdessä tekemistä tyyliin "tänä viikonlopuna puunataan yhdessä sun kämppä, seuraavana mun kämppä" tai "lauantaina mennään auttamaan sun vanhempia haravoinnissa, sunnuntaina vaihdetaan meikäläisten talvirenkaat".

Ja kun ne normaalit arkiaskareet (kauppa, kokkaus, siivous, tiskaus, pyykkäys, kotieläinten hoito, ...) on molempien joka tapauksessa jossain kohtaa tehtävä, niin niitä on hyvä tehdä aika alusta asti yhdessä, jos ollaan "tosissaan". Jos ne jää jommalta kummalta omassa kämpässä tekemättä vaikka siksi, että useimmiten ollaan jossain ulkona tai vain toisen luona, se alkaa pikkuhljaa ottaa päähän, koska "arki ei suju".

Avainsanoja: tekemisen ja yhdessäolemisen ilo, tiimityö, yhteen hiileen puhaltaminen, rakentava kommunikointi, vastavuoroisuus, tukeminen, luottamus, suhteen turvallisuus.

N55

Vierailija
436/454 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen löytää aina halutessaan kumppanin. Mies löytää ainoastaan silloin, jos on ulkonäöltään väh. 8/10.

Ilmeisesti suurin osa miehistä sitten on väh 8/10, muutenhan tuo yhtälö ei onnistu. 

Kaverin matikka ontuu pahasti, kuten järki muutenkin.

Vierailija
437/454 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.

En vetäisi tuota hoikkuutta niinkään peliin. Hoikkuus mennessään reiluun alipainoon alkaa kyllä karkoittaa valtaosaa miehistä. Varmaan suosituimmat naiset ovat BMI akselilla 18-26  reilu ali tai ylipaino ei ole kaunista. Osa tykkää hieman pehmeämmistä ja muhkeammista kurveista toiset keijukaismaisesta siroudesta.

Vierailija
438/454 |
03.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan! kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että jos olette jo vuoden seurustelleet ja kaikki on sujunut hienosti, naisystävä odottaa, että siirtyisitte jo "seuraavalle asteelle" eli muuttaisitte yhteen testaamaan, josko se maaginen Arki myös toimisi? Jos ei mitään keskustelua mahdollisesta yhteisestä tulevaisuudesta ja molempien toiveista/odotuksista käydä, voi naisesta tuntua, ettet kenties olekaan tosissasi ja sitoutunut. (Tämä on vain arvailua, yksi mahdollisuus.)

Sitäkin voi yhdessä pohtia (jo suhteen aika alussa, ja päivittää myöhemmin, kun tunnetaan paremmin),

- missä ollaan erilaisia ja missä samanlaisia,

- mikä toisessa viehättää,

- mitä haluaa suhteelta ja elämältä,

- mikä voisi tulevaisuudessa nousta ongelmaksi suhteessa (jotta osataan välttää), jne...

Naisena arvostan itse mm. sitä, että arjessa

- ollaan läsnä, kärsivällisiä ja rehellisiä,

- asioista puhutaan, pyritään ymmärtämään toisen ajatuksenkulkua juuri niillä tarkentavilla kysymyksillä,

- tuetaan henkisesti, autetaan löytämään uusia tapoja ajatella/toimia (kun kumppani niin toivoo),

- kestetään (järkevässä määrin) toisen heikkoutta ja huonoja hetkiä, annetaan tarvittaessa "tilaa" pysyen kuitenkin saatavilla,

- löydetään sopivasti aikaa viettää yhdessä, tehdä yhteisiä juttuja ja kokeilla ihan uusiakin,

- on hellyyttä ja läheisyyttä, iloa ja huumoria,

- autetaan toinen toista konkreettisissa arjen asioissa, mikä on myös osa sitä yhdessä tekemistä tyyliin "tänä viikonlopuna puunataan yhdessä sun kämppä, seuraavana mun kämppä" tai "lauantaina mennään auttamaan sun vanhempia haravoinnissa, sunnuntaina vaihdetaan meikäläisten talvirenkaat".

Ja kun ne normaalit arkiaskareet (kauppa, kokkaus, siivous, tiskaus, pyykkäys, kotieläinten hoito, ...) on molempien joka tapauksessa jossain kohtaa tehtävä, niin niitä on hyvä tehdä aika alusta asti yhdessä, jos ollaan "tosissaan". Jos ne jää jommalta kummalta omassa kämpässä tekemättä vaikka siksi, että useimmiten ollaan jossain ulkona tai vain toisen luona, se alkaa pikkuhljaa ottaa päähän, koska "arki ei suju".

Avainsanoja: tekemisen ja yhdessäolemisen ilo, tiimityö, yhteen hiileen puhaltaminen, rakentava kommunikointi, vastavuoroisuus, tukeminen, luottamus, suhteen turvallisuus.

N55

Ei ole minusta ollut kiinni siirtyminen seuraavalle tasolle, jos jotakin niin päinvastoin.

Mutta oikein hyviä asioita nuo odotukset joita luettelit, ihan samoja odotuksia itselläni on mutta ainakaan tässä viimeisemmässä en saanut itse kaikkia noita. Ei puhuttu ongelmista tai pyritty ymmärtämään ja korjaamaan niitä, alettiin vain etääntyä ja lopulta ilmoitettiin että täytyy pitää taukoa. Tietäähän sen, miten siinä käy. Minusta tauon sijaan olisi pitänyt alkaa puhua ja tehdä töitä suhteen eteen. Noh, tämä tapaus taisi olla itsensäkin kanssa niin hukassa että ehkä homma oli kai tuhoon tuomittu jo alusta alkaen. Katse eteenpäin.

Vierailija
439/454 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jonoksi asti koska olin sairaalloisen kiltti ja helposti hyväksikäytettävä.

Vierailija
440/454 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan vaatettakaan tai kenkiä osta sovittamatta.

Se vaan että harvoin se mies vaihtamalla paranee.