Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..

Vierailija
18.10.2020 |

Mikä on salaisuus?

Kommentit (454)

Vierailija
341/454 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.

Olen hoikka, kaunis ja stailattu, mutta ei löydy kumppania eikä ketään pyöri ympärillä. Pahaluonteinen en ole mutta ujo.

Nämä on vähän perässä vedettäviä. Mulla on kokemusta muunkin maalaisista miehistä ja just suomalaisen kanssa oon joutunut tekemään ekan siirron. Kuulemma Virossa joutuu tekemään samoin, ellei kyseessä ole vv. Vissiin omalle kohdalle osui vv, kerta sielläkin sain huomiota osakseni.

Tarkoitatko, että vironvenäläiset miehet tekevät aina itse aloitteen? Vai miten eroavat virolaisista? Tarkoitan nyt fiksuja, koulutettuja, menestyneitä miehiä, en perusraksajamppoja.

Tallinnassa asuu yrittäjiä ja koodareita yms. Tallinnan alueilla löytyy ”hipsteri”

Eli ei pelkkiä raksamiehiä

Hipsteri = hipsterikatu

Vierailija
342/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan paljon ulkonäöstä kiinni ja missä liikkuu. Baareissa koko ajan joku on kiinni. Ei edes vessaan pääse kun matkalla tullaan juttelemaan. Pöytään tulee useita miejiä vaikka omakin olis paikalla :) Olen reilu 40v, lähes satakiloinen mut kaunis ja pitkähiuksinen, enkä kuitenkaan mikään lyhyt ja pyöreä. Arkisinkin kyllä katsotaan paljon sillä silmällä mut ei kukaan ole tullut kaupassa iskemään. Edes nuorena ja hoikkana. Eli vaatii varmaan iltamenoja tai tinderin tyylistä paikkaa et vois muuten tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ihmettelen miten joillain on heti uusi kaveri kun ovat eronneet/ jääneet leskeksi. Kelpaako heille kuka vain vai osaavatko olla heti oma itsensä jonkin vieraan ihmisen seurassa vai mitä?

Vierailija
344/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ja hoikkana tultiin koko ajan iskemään, olisi ollut helppo olla aina joku mies, jos olisin ollut sen luonteinen, että aina on pakko olla mies, ihan sama minkälainen.

Näin 50+ täytyy jo itse tehdä aloitetta, tai laittaa profiili nettiin. Miehiä olisi silti paljon, moni on eronnut ja yksinäinen.

Vierailija
345/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "heti", viikkoa vai vuotta?

Vierailija
346/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä koska en etsi. Jos kohdalle tulee niin hyvä mutta jos ei niin sitten ei.

Vierailija
347/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös ihmettelen miten joillain on heti uusi kaveri kun ovat eronneet/ jääneet leskeksi. Kelpaako heille kuka vain vai osaavatko olla heti oma itsensä jonkin vieraan ihmisen seurassa vai mitä?

Itse olen pariutunut suht helposti erojen (seurustelut, yksi avioero, yht 2-3 kpl koko elämässä, nyt liki 60v). Yleensä tuttavapiiristäkin joku on osoittanut kiinnostusta heti kun erosta kuullut. Noita syitä varmaan monia. En varmaankaan ole ylikriittinen kumppanin suhteen, hyväksyn "viat" samoin kun hyväksyn ne itsessänikin. En myöskään ole etsinyt täydellistä vastinparia, "sitä puuttuvaa palaa" elämääni. Etsin ihmistä jonka kanssa minun on hyvä olla yhdessä, jonka kanssa ajatukset arjesta ja tulevaisuudesta on samanlaiset. Minulla periaatteena, että jokainen vastaa pitkälle oman pään onnellisuudesta, tasapaino lähtee ihmisen sisältä, siksi en varmaankaan lataa mahdottomia odotuksia kumppanille. Olen arjessa aika joustava, toisaalta pidän kiinni itselleni tärkeistä asioista mutta lempeän jämäkästi ilman tappeluita. Ja kun elämä vei alussa suht harmonisen liiton molemmille hankalaksi ja onnettomaksi erosin kun lapset isoja. Nykyinen jo 10 v kestänyt liitto vaikuttaa niin hyvältä ettei eroja ja uusia tarvitse ajatella. Noilla eväillä olen itse pärjännyt, oma tasapaino edellä, siloin tuntuu houkuttelevan lähelle hyviä kandidaatteja joista nykyinen hyvin onnellinen liittokin kehkeytyi.

Vierailija
348/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittujen ja sosiaalisten miesten ja naisten ympärillä on jatkuvasti lukuisia kiinnostuneita, joista voi halutessaan helposti valkata haluamansa.

Vierailija
349/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydäkään kun ei ole nainen tai komea mies. 10 vuoden yrittämisellä on päässyt ehkä juuri ja juuri 10 treffeille käymään. Heti kun lopettaa yrittämisen niin yhtään mitään ei tapahdu.

Vierailija
350/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sanoa kaikille naisille, jotka eivät ole vielä löytäneet miestä/puolisoa, että lähtekää matkoille esim. Englantiin, Alankomaihin ja muualle Keski-Eurooppaan. Luulin pitkään olevani jotenkin outo ja erilainen, kun Suomessa miehet eivät lähestyneet minua KOSKAAN. Sitten lähdin töihin ulkomaille ja huomasin saavani todella paljon huomiota ja kiinnostusta miehiltä. Miehillä on kivaa pilkettä silmäkulmassa ja monesti myös valikoima on parempaa. Teissä ei ihmisinä ole mitään vikaa. Olette vain olleet väärässä paikassa.

No eihän naisetkaan lähesty miehiä täällä. Miksi siis valittaa?

Vierailija
351/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova yrittäminen näkyy helposti tuskaisena vääntämisenä ja puristamisena. Rentoutta peliin.

Vierailija
352/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.

Olen hoikka, kaunis ja stailattu, mutta ei löydy kumppania eikä ketään pyöri ympärillä. Pahaluonteinen en ole mutta ujo.

Varmaan joku ketjussa on sinulle jo tämän kertonut, mutta siltä varalta että ei ole, niin ongelma on yhdistelmä kaunis ja ujo.

Sosiaalinen kaunis saa seuraa, koska hänestä kiinnostutaan ja juttua syntyy. Tavallisen näköinen ujokin saa seuraa, koska vaatimattomat miehet uskaltavat lähestyä häntä. Kaunista ei uskalleta lähestyä, jollei hän itse "murra jäätä" ensin ja ujo ei siihen kykene. Kauniin ujon kohtalo on se, että häntä ei lähestytä, koska a) häntä pidetään ylimielisenä tai b) ajatellaan, että hän on kaukana tavallisen miehen yläpuolella eli ei saavutettavissa = varmat pakit.

Kaunis ja ujo saa kumppanin hitaasti tutustumalla esim. harrastuspiireissä, töissä tms. Koska prosessi on hidas, ei ole realistista odottaa, että joka viikolle olisi tarjolla uusi tuttavuus. Toisaalta, hitaasti hankittu kumppani on yleensä sopivampi ja täten suhde pitkäikäisempi.

Vierailija
353/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin olen ihmetellyt. Mistä nämä eroajatyypit onnistuvat aina löytämään uuden miehen/naisen. Jos nyt eroaisin, kuten mietinnässä on, saisin varmasti viettää loppuikäni yksikseni. Eipä silti, en välttämättä haluaisikaan uutta parisuhdetta, mutta jonkilainen seksisuhde kelpaisi.

Olenkohan itse kirjoittanut tämän? Olen nimittäin tismalleen samaa mieltä.

Vierailija
354/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on siinä , että toiset ovat helposti lähestyttäviä. Olivat sitten parisuhteessa tai ei. Näitä ihmisiä en ymmärrä jotka olettavat että eron jälkeen ainoa vaihtoehto on baari ja siellä istutaan ja odotetaan että joku tulee iskemään.

Vierailija
355/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuli tai on tuloillaan Facebook Date:

ilmeisesti ..

- ystäväsi eivät näe että olet liittynyt palveluun

- Jos sinulla on Facebookissa samoja mielenkiinnon kohteita kuin vastakkaisen sukupuolen edustajalla niin tuo voisi olla ihan hyväkin juttu

Huom en ole kokeillut. Eilen tuo FB vaan ehdotteli sellaista vaikka onnellisesti seurustelenkin.

Vierailija
356/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan paljon ulkonäöstä kiinni ja missä liikkuu. Baareissa koko ajan joku on kiinni. Ei edes vessaan pääse kun matkalla tullaan juttelemaan. Pöytään tulee useita miejiä vaikka omakin olis paikalla :) Olen reilu 40v, lähes satakiloinen mut kaunis ja pitkähiuksinen, enkä kuitenkaan mikään lyhyt ja pyöreä. Arkisinkin kyllä katsotaan paljon sillä silmällä mut ei kukaan ole tullut kaupassa iskemään. Edes nuorena ja hoikkana. Eli vaatii varmaan iltamenoja tai tinderin tyylistä paikkaa et vois muuten tavata.

Missä baareissa oikein käyt? Minulla ei ole koskaan ollut tuollaista. Nyt joku voisi tietysti sanoa, että olen sitten vaan niin ruma - no, se voi tietysti olla mahdollista, eihän sitä itse ehkä osaa arvioida... Mutta ei tuollaista ole kyllä hyvännäköisillä ja kauniilla tuttavillanikaan. En ole myöskään ikinä baarissa nähnyt tällaista ilmiötä. Eli ihan oikeasti, missä tai minkälaisissa baareissa on tuollaista?

Vierailija
357/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt tätä samaa! Ehkä ovat vain niin sosiaalisia ja sinut itsensä kanssa, että ehkä itsevarmuus tekee heistä niin halutun?

Itse olen vähän ikisinkku, joka viihtyy hyvin itsekseen, mutta välillä sitä kaipaa kumppania. Tiedostan että oma ongelmani on että en ole tarpeeksi aktiivinen ja lisäksi olen huono kiinnostumaan kenestäkään ja usein he ovat sellaisia, joiden kanssa ei jutusta tule mitään. Teen kyllä aloitteen, jos jostain kiinnostun, mutta olen saanut usein pakit.

Olen hoikka ja mukava, mutta kuitenkin ujohko. Minulla on paljon tavoitteita esim. uran kannalta ja moni on toteutunut. Välillä tuskailen ulkonäköäni, mutta koitan päästä siitä eroon, sillä monet miehet ovat sanoneet minua kauniiksi ja jotkut ihastuneet vain ulkonäkööni välittämättä siitä mikä oikeasti olen?

Baarissa harvoin saan olla rauhassa ja kerran on kotoakin tultu hakemaan. En vain kiinnostu heistä, vaikka ominaisuuksiensa puolesta sopisivat minulle. Jotenkin liika innokkuus on minulle myös täysi turn off. 🤔

Olen diagnosoinut itselleni jonkin sortin alitajuisen sitoutumiskammon, joka estää minua kiinnostamasta oikeasti sopiviin mätseihin ja luulen että sama on varmaan monella muullakin tähän ketjuun kirjoittaneille!

Vierailija
358/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa minäkin ihmettelen!

Ja ennen kaikkea ihmettelen sitä, että ne on aina ne samat, jotka löytävät elämänsä unelmamiehen ja voi sitä onnea autuutta.

No sitten nämä onnekkaat hoksaavat, että ei se mies nyt niin ihana ollutkaan ja ero napsahtaa. Tavarat, lapset, lemmikit, exännyksät ja  anopit menee jakoon.

Sitten taas ei mene kahta viikkoa, kun tämä onnekas on löytänyt uuden, entistä paremman elämänsä miehen. <3 Rakkautta. 

Vierailija
359/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on se ongelma, että silloin harvoin kun kiinnostun, se ihminen ei lopultakaan ole sopiva minulle. Vaikka alkuun vaikuttaisi että sovittaisiin hyvin yhteen. En tiedä voiko mulla olla jotain alitajuista sitoutumiskammoa, joka ohjaa valikoimaan kiinnostuksen kohteeksi vääriä ihmisiä, sellaisia joiden kanssa parisuhteesta ei tule mitään (päihdeongelma, sitoutumispelko, you name it).

Nyt olen saanut sen verran pahasti siipeeni, että taidan jättää ihmissuhteet onnekkaamille. Parempi olla tasaisen onneton yksin kuin ihan helvetin surullinen ja sydän särkyneenä.

Vierailija
360/454 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkyä toivottaen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku ketjussa on sinulle jo tämän kertonut, mutta siltä varalta että ei ole, niin ongelma on yhdistelmä kaunis ja ujo.

Sosiaalinen kaunis saa seuraa, koska hänestä kiinnostutaan ja juttua syntyy. Tavallisen näköinen ujokin saa seuraa, koska vaatimattomat miehet uskaltavat lähestyä häntä. Kaunista ei uskalleta lähestyä, jollei hän itse "murra jäätä" ensin ja ujo ei siihen kykene. Kauniin ujon kohtalo on se, että häntä ei lähestytä, koska a) häntä pidetään ylimielisenä tai b) ajatellaan, että hän on kaukana tavallisen miehen yläpuolella eli ei saavutettavissa = varmat pakit.

Kaunis ja ujo saa kumppanin hitaasti tutustumalla esim. harrastuspiireissä, töissä tms. Koska prosessi on hidas, ei ole realistista odottaa, että joka viikolle olisi tarjolla uusi tuttavuus. Toisaalta, hitaasti hankittu kumppani on yleensä sopivampi ja täten suhde pitkäikäisempi.

Kiitos neuvoista, mutta työpaikan ja harrastuspiirien miehet ovat kaikki varattuja enkä varattuihin koske.