Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..
Kommentit (454)
Minulla on rima matalalla. Toisin sanoen olen avoin hyvin erilaisille miehille. En silti voi suositella tätä muille, koska suhteet eivät kestä pitkään. Puolin ja toisin loppuu mielenkiinto.
Miehiä olen löytänyt baarista, kadulta (ilta-aikaan), naapurista, töistä, koulusta (aikuisena), kirjastosta ja netin perinteisiltä treffipalstoilta. Olen ihan nätti ja puhelias, kai sellaisesta on etua.
Kyllähän niitä miehoä löytää. Ongelma on vain se, että kun ei itselle yhtään nappaa.
Miten siis löydätte niitä miehiä joiden kanssa on kemiaa ja muutenkin synkkaa.
Jos mietin tuntemiani "sarjaseurustelijoita", joilla on ollut elämänsä aikana lukuisia parisuhteita, niin ei voi kyllä sanoa, että nämä heidän miehensä olisivat olleet kaikki mitenkään kovin hyviä. Ennemminkin tuntuu siltä, että sarjaseurustelijat saattavat kelpuuttaa ainakin pariksi vuodeksi sellaisia miehiä, jotka eivät monille muille naisille kelpaisi.
Harva asia on helpompaa, kuin naiselle miehen löytäminen. Jos uusi pitää olla aina entistä parempi, niin silloin toki jossain vaiheessa löytäminen hieman vaikeutuu, mutta helppoa silti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.
No jooop... kyllähän noita pyörii, ja uuden saisi aina, mutta jos hyvän haluaa niin se onkin sit asia erikseen.
Minusta jos tuosta noin vaan aina löytää uuden (ja ylipäätään että niitä pitää harva se vuosi olla etsimässä uusia), kertoo lähinnä just siitä että kelpuuttaa vähän mitä sattuu.
Lahjoitin pari hoitoa kaverien käyttöön. Mielestäni en omaa mitään erityistä. Ehkä ainoa avain mulla on avoin luonne ja rehellisesti sanottuna liiankin antavainen. Kaverit valitti yksinäisyyttä ja kysyin tarviiko sauna-/remppakaveria. Nähtävästi on olleet mieluista seuraa.
Löysin noiden kahden jälkeen vakkarin 😍
Oletko huomannut, että yhtä varmasti kuin aurinko nousee, he yleensä eroavatkin
mies52v
Loppujen lopuksi ukot on melko helppoja. Kun huomasin miten helposti saan miehen mukaan tympäännyin. Petyin todennäköisesti siihen mitä ystävä väitti miehistä joka pitikin paikkansa. Eli, ole hölmö, iloinen, nauravainen ja sopivan paljastava. Tota roolia olisi pitänyt jatkaa vielä seuraavanakin päivänä 😳
Vierailija kirjoitti:
Mitä hoikempi ja kauniimpi nainen, sitä nopeammin löytää kumppanin. Kauniiden ja suosittujen naisten ympärillä pyörii aina kiinnostuneita miehiä. He voivat valita mieluisimman.
Olen hoikka, kaunis ja stailattu, mutta ei löydy kumppania eikä ketään pyöri ympärillä. Pahaluonteinen en ole mutta ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka, kaunis ja stailattu, mutta ei löydy kumppania eikä ketään pyöri ympärillä. Pahaluonteinen en ole mutta ujo.
Nämä on vähän perässä vedettäviä. Mulla on kokemusta muunkin maalaisista miehistä ja just suomalaisen kanssa oon joutunut tekemään ekan siirron. Kuulemma Virossa joutuu tekemään samoin, ellei kyseessä ole vv. Vissiin omalle kohdalle osui vv, kerta sielläkin sain huomiota osakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on vähän perässä vedettäviä. Mulla on kokemusta muunkin maalaisista miehistä ja just suomalaisen kanssa oon joutunut tekemään ekan siirron. Kuulemma Virossa joutuu tekemään samoin, ellei kyseessä ole vv. Vissiin omalle kohdalle osui vv, kerta sielläkin sain huomiota osakseni.
vv?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vv?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vv?
Vironvenäläinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein kauniin ja ujon ajatellaan olevan ylimielinen, koska on niin hiljainen.
T. Itse ihan samanlainen
Vierailija kirjoitti:
Eihän se naiselle ole niin vaikeaa, että löytää jonkun kiinnostuneen miehen. Mutta se että löytäisi kiinnostavan miehen, se on tosi vaikeaa.
Kannattaa kiinnittää enemmän huomiota myös niihin hyvin tavallisen näköisiin miehiin. Moni nainen on loppujen lopuksi aika pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se naiselle ole niin vaikeaa, että löytää jonkun kiinnostuneen miehen. Mutta se että löytäisi kiinnostavan miehen, se on tosi vaikeaa.
Kannattaa kiinnittää enemmän huomiota myös niihin hyvin tavallisen näköisiin miehiin. Moni nainen on loppujen lopuksi aika pinnallinen.
Ihan kun miehet ei olisi..
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Mistä nämä eroajatyypit onnistuvat aina löytämään uuden miehen/naisen. Jos nyt eroaisin, kuten mietinnässä on, saisin varmasti viettää loppuikäni yksikseni. Eipä silti, en välttämättä haluaisikaan uutta parisuhdetta, mutta jonkilainen seksisuhde kelpaisi.
Mä olen ihan nätti, mutta en mikään timmikroppainen. Olen aina löytänyt helposti seurustelukumppanin, olisin voinut olla pitempiäkin aikoja yksin eron jälkeen, mutta aina on joku löytynyt, joka on ”vienyt jalat alta”. Olen seurustellut aikuisiällä ennen pitkää avioliittoa kaksi kertaa nuorena aikuisena ja avioeron jälkeen kaksi kertaa. Siis lasken seurusteluksi pitempiaikaisen seurustelun, en vain tapailua. Olen ulospäin suuntautunut, avoin ja juttelen kaikkien kanssa ja tutustun helposti ihmisiin. En ole ”ronkeli”. Mutta en tietenkään seurustele kenen kanssa vaan, vaan pitää olla kipinää. Mutta yleensä annan miehille mahdollisuuden. Tää on mun mielestä se oleellinen asia, kun vertaan itseäni vaikkapa sinkkuystäviini. Olen kiinnostunut uusista ihmisistä ja sinkkuna ollessa olen esimerkiksi baarissa sillä asenteella, että kuka hyvänsä voi olla kiinnostava. Toki lopetan myös keskustelun, jos ei synny mielenkiintoista juttua. Olen ollut myös tinderissä, ja siellä tykännyt miehistä matalalla kynnyksellä, ja keskustellut monien kanssa, ja myös pyrkinyt tapaamaan mahdollisimman pian. Tinderistä löysin myös nykyisen mieheni. Ja yksityiskohtana, hän on minua 8 cm lyhyempi. Esimerkiksi tää on asia, joka monelle olisi kynnyskysymys. Jos olisin jättänyt mieheni tapaamatta pituuden takia, olisin menettänyt elämäni rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Lahjoitin pari hoitoa kaverien käyttöön. Mielestäni en omaa mitään erityistä. Ehkä ainoa avain mulla on avoin luonne ja rehellisesti sanottuna liiankin antavainen. Kaverit valitti yksinäisyyttä ja kysyin tarviiko sauna-/remppakaveria. Nähtävästi on olleet mieluista seuraa.
Löysin noiden kahden jälkeen vakkarin 😍
Se on kaikki tai ei mitään. Aitoa puhdasta rakkautta ei hoitoja eikä eroja.
Juuri näin se menee.