Mistä löydätte aina vaan uusia seurustelukumppaneita? Aina löydätte nopeasti uuden entistä paremman miehen..
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jo ihan luovuttanut miesten suhteen.
Olen koko elämäni katsellut sivusta kun kaverit seurustelee, eroaa, löytää uuden, kihlat, naimisiin, lapsia, ero, uusi mies, lapsia, ero, uusi mies... Itse olen sinkku aina vaan, ikuinen sivustaseuraaja. En kertakaikkiaan ymmärrä miten jotkut löytää aina seuraa, ja vielä niin helpon oloisesti.
Ulkomuodoltani olen hoikka, urheilullinen, kai enemmän naapurintyttömäinen kuin hemaiseva kaunotar. Aloitteita olen yrittänyt tehdä mutta ikinä ei toinen osapuoli vaikuta kiinnostuneelta. Minua ei ole koskaan lähestytty missään.
Jo lapsesta saakka haaveilin omasta kodista ja perheestä, rakastan kodinhoitoa ja kaipaan rutiineita. Nyt kun alkaa valjeta että joudun oikeasti viettämään koko elämäni yksin niin ei oikein ole enää motivaatiota mihinkään ja syrjäytyminen yhteiskunnasta on jo hyvässä vauhdissa. -n33
Amoremi.ee ja date24.ee on tuollaisia miehiä. Joukossa on suomalaisiakin mitkä etsii kotihengetärtä. Kummassakin pystyy valitsemaan sijainniksi Suomen (Soomes)
Helppo löytää kun ei etsi mitään rakkautta. Ota se mikä ei ihan helvetisti ärsytä ja on ok. Hyväksy se että suhde on noin 2-5 vuotta pitkä.
Kun nimenomaan kaipaisin sitä omaa elämänkumppania jonka kanssa perustaa perhe. Huonoltahan tilanne näyttää kun ei kelpaa miehille edes yhdeksi yöksi (en kyllä haluaisikaan mutta eipä ole ottajia ollut), saati useammaksi vuodeksi.
Ihan tavallisesta miehestä olen haaveillut. Sellainen joka käy töissä edes välillä, viihtyy kotosallakin, haluaisi lapsia, ei pahoja riippuvuusongelmia. Mitään järisyttävää rakkaustarinaa en ole etsimässä vaan kumppania jakamaan arkea. -n33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen koko elämäni katsellut sivusta kun kaverit seurustelee, eroaa, löytää uuden, kihlat, naimisiin, lapsia, ero, uusi mies, lapsia, ero, uusi mies... Itse olen sinkku aina vaan, ikuinen sivustaseuraaja. En kertakaikkiaan ymmärrä miten jotkut löytää aina seuraa, ja vielä niin helpon oloisesti.
Ulkomuodoltani olen hoikka, urheilullinen, kai enemmän naapurintyttömäinen kuin hemaiseva kaunotar. Aloitteita olen yrittänyt tehdä mutta ikinä ei toinen osapuoli vaikuta kiinnostuneelta. Minua ei ole koskaan lähestytty missään.
Jo lapsesta saakka haaveilin omasta kodista ja perheestä, rakastan kodinhoitoa ja kaipaan rutiineita. Nyt kun alkaa valjeta että joudun oikeasti viettämään koko elämäni yksin niin ei oikein ole enää motivaatiota mihinkään ja syrjäytyminen yhteiskunnasta on jo hyvässä vauhdissa. -n33
Amoremi.ee ja date24.ee on tuollaisia miehiä. Joukossa on suomalaisiakin mitkä etsii kotihengetärtä. Kummassakin pystyy valitsemaan sijainniksi Suomen (Soomes)
Helppo löytää kun ei etsi mitään rakkautta. Ota se mikä ei ihan helvetisti ärsytä ja on ok. Hyväksy se että suhde on noin 2-5 vuotta pitkä.
Treffeillä käynti ei ole pakollista. Jokainen valitkoon oman tapansa etsiä seuraa tai olla etsimättä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen elämäni aikana saanut jokaisen miehen, jonka olen vain halunnut. Salaisuus on varmaan siinä, että olen itse aina tehnyt aloitteen, enkä ole odottanut toisen sitä tekevän. Nopeat syö hitaat kaikissa asioissa.
Olen tehnyt aloitteen jokaiselle miehelle, josta olen ollut kiinnostunut. Heistä suurin osa torjui heti, osa tylysti. Osa kohteliaammin mutta silti vaivautuneesti.
En voi kuvitellakaan elämää, jossa vastakkainen sukupuoli suhtautuisi minuun positiivisesti. Että menisin jonkun miehen luokse hymyillen ja hän haluaisi jatkaa tutustumista?! Tällaista ei yksinkertaisesti tapahdu minun maailmassani.
Toistaiseksi vielä jatkan aloitteita. Ja joka kerta luulen, että tänään se muuttuu. Kauankohan jaksan ennen kuin lopullisesti lannistun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen elämäni aikana saanut jokaisen miehen, jonka olen vain halunnut. Salaisuus on varmaan siinä, että olen itse aina tehnyt aloitteen, enkä ole odottanut toisen sitä tekevän. Nopeat syö hitaat kaikissa asioissa.
Olen tehnyt aloitteen jokaiselle miehelle, josta olen ollut kiinnostunut. Heistä suurin osa torjui heti, osa tylysti. Osa kohteliaammin mutta silti vaivautuneesti.
En voi kuvitellakaan elämää, jossa vastakkainen sukupuoli suhtautuisi minuun positiivisesti. Että menisin jonkun miehen luokse hymyillen ja hän haluaisi jatkaa tutustumista?! Tällaista ei yksinkertaisesti tapahdu minun maailmassani.
Toistaiseksi vielä jatkan aloitteita. Ja joka kerta luulen, että tänään se muuttuu. Kauankohan jaksan ennen kuin lopullisesti lannistun?
Tarkennan: jokainen mies siis on torjunut minut. Suurin osa heti, ja pieni osa tavannut kerran kahvilla ja sitten torjunut. Toisille treffeille en ole koskaan päässyt.
En ymmärrä ajatusta siitä että hyvännäköisellä naisella on enemmän vientiä. Mulla ulkonäkö ei ainakaan ole helpottanut yhtään asioita. Naiset joskus sihisee kuin käärmeet että kun sulla on niin helppoa saada mies. Todellisuudessa vientiä ei ole yhtään. Jo teininä pullukat tytöt vei huomion. Ja suosiossa oli ujot ja jotenkin reppanat naiset..asuin maalla eli ehkä sekin on vaikuttanut.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nimenomaan kaipaisin sitä omaa elämänkumppania jonka kanssa perustaa perhe. Huonoltahan tilanne näyttää kun ei kelpaa miehille edes yhdeksi yöksi (en kyllä haluaisikaan mutta eipä ole ottajia ollut), saati useammaksi vuodeksi.
Ihan tavallisesta miehestä olen haaveillut. Sellainen joka käy töissä edes välillä, viihtyy kotosallakin, haluaisi lapsia, ei pahoja riippuvuusongelmia. Mitään järisyttävää rakkaustarinaa en ole etsimässä vaan kumppania jakamaan arkea. -n33
Mulla on virolainen mies tai vv jos oikein tarkkoja ollaan. Kohtasimme Tinderissä enkä sinällään vaihtaisi pois. Tuo leivän pöytään, huolehtii itsestään ja omaa perhearvoja. Kukkia muistaa tuoda aina kun tulee töistä. Täytynee sanoa ainoana haittana olleen esikoisen jälkeen ilmaantunut mustasukkaisuus jonka takia käymme parhaillaan terapiassa. Sanoin suhteen ehdoksi terapiaan sitoutumisen sekä sen ettei päästä mustis kohtauksiaan liian pahaksi.
Mitä oon tämän kavereita nähnyt ja kuullut niin noiden naisten mukaan heillä ei ole mitään ongelmia.
Ps. Tarkkana kannattaa pysyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisin aika mitä oon ollut aikuisena sinkkuna oli vajaa vuosi, omasta halusta.
Oon kuullut että mua on helppo lähestyä, hymyilen paljon ja jos nään kiinnostavan miehen niin lähestyn itsekkin. Pyydän vaikka kahville, jos toinen ei lähde niin eipä se maailmaa kaada. 😊
Enemmänkin ihmettelen miten jotkut ei vaan löydä kumppania. Ja ei, en ole mikään missi, ihan tavissievä "naapurintyttö".Lasken sinkkuuteni alkaneeksi 15-vuoden iässä, sillä silloin koin ensimmäisen ihastuksen ja aloin toivoa poikaystävää.
Olen ollut yhtäjaksoisesti sinkku nyt 23 vuotta.
Olen iloinen, sosiaalinen, pystyn keskustelemaan kenen kanssa tahansa, suhtaudun ihmisiin avoimesti ja kiinnostuneesti. Olen pyytänyt lukuisia miehiä kahville, koska kuten sanoit, ei se ole mikään maailmanloppu. Jokainen mies on kuitenkin kieltäytynyt kutsusta. Enkä ole millään tavalla ruma.
Olen yrittänyt tavata miehiä harrastuksissa, tapahtumissa, bileissä, kavereiden kautta, töissä, seurakunnassa, vapaaehtoistöissä, ulkomailla, lomalla jne jne jne. Koskaan ei tullut vastakaikua eikä toisalta kukaan lähestynyt minua.
Siten on hyvin helppoa olla koskaan löytämättä ketään.
Nykyään en enää tee aloitteita. Pari kolme vuotta sitten lopetin. Kaverit naljailivat että nythän se löytyy, "kun sitä vähiten odotat". Juu ei. Ihan täysin rauhassa saa edelleen olla.
Onpa outoa... Kyllä sinussa sitten on joku isokin ongelma ulkonäössä tai luonteessa, jos ei ollenkaan flaksi käy, vaikka itse olet aloitteellinen. Minä en ole mikään kaunotar (ihan tavisnätti ja taviskroppa) ja luonteeltani en ole mikään erityinen supersosiaalinen kikattelija, vaan ehkä juurikin se "tylsä" tavis, niin silti ei ole tarvinnut sinkkuilla kovin kauaa ja jopa varattuna on jotkut miehet yrittäneet iskeä...
Ei, ulkonäössäni tai luonteessani ei ole mitään vikaa. Olen oikeasti hyvä tyyppi ja tyytyväinen itseeni ihmisenä ja elämääni ylipäätään. Olen aina huoliteltu, pitkät hiukset kauniisti, kevyt meikki, kynnet lakattu, pukeudun mekkoihin ja saappaisiin jne. Mutta ihan sama mitä olen tehnyt tai ollut tekemättä - olen miehille näkymätön.
Ihmettelen samaa kuin ap. Olen nirso eikä viisikymppisen elämän aikana ole kolahtanut kuin kahdesti. Tosin osaan elää ja olla myös yksin, mitään pakkoseurustelua en harrastaisi.
Siis mitä ihmettä, kukaan mies ei halua tutustua?? Mies joka kävisi edes välillä töissä?? Auttaisikohan asuinpaikan vaihdos... Tai olisko jotain kurssia, näin vahvistat hyviä puoliasi. Tuolla menolla sotkeudut vielä pahimman luokan rakkaushuijariin.
Rakasta itseäsi, niin siitä se sitten toisinkin päin lähtee. Sano vaikka joka päivä viisi kertaa peilikuvallesi, että olen nätti, mukava, fiksu, hyvä kumppani, paras äiti lapsilleni ja kaikki ne muutkin asiat, jotka on sulle mieluisia.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä, kukaan mies ei halua tutustua?? Mies joka kävisi edes välillä töissä?? Auttaisikohan asuinpaikan vaihdos... Tai olisko jotain kurssia, näin vahvistat hyviä puoliasi. Tuolla menolla sotkeudut vielä pahimman luokan rakkaushuijariin.
Rakasta itseäsi, niin siitä se sitten toisinkin päin lähtee. Sano vaikka joka päivä viisi kertaa peilikuvallesi, että olen nätti, mukava, fiksu, hyvä kumppani, paras äiti lapsilleni ja kaikki ne muutkin asiat, jotka on sulle mieluisia.
En tiedä mikä siinä on. Tuntuu kuin miehet hakemalla hakisi Justiinoita. Tuoreimmat parit joita somessa on näkynyt ovat livenä olleet melko kaoottisia. Miehillä näkyi tuike silmissä vaimokkeen saadessa jonkinsortin hermoromahduksen.
Kerrassaan outoa!
Vierailija kirjoitti:
Olen jo suunnittelemassa muuttoa pohjoisempaan täältä pk-seudulta. En usko että olen kovin helppo kusetettava, sen verran kyynistynyt tässä vuosien varrella. -n33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasta itseäsi, niin siitä se sitten toisinkin päin lähtee. Sano vaikka joka päivä viisi kertaa peilikuvallesi, että olen nätti, mukava, fiksu, hyvä kumppani, paras äiti lapsilleni ja kaikki ne muutkin asiat, jotka on sulle mieluisia.Olen jo suunnittelemassa muuttoa pohjoisempaan täältä pk-seudulta. En usko että olen kovin helppo kusetettava, sen verran kyynistynyt tässä vuosien varrella. -n33
Luulisi pohjoisesta löytyvän yksinäisiä isäntiä. Katot vaan ettei yritä huijata itselleen maksutonta piikaa niin etköhän sä pärjää.
Kun niitä kiinnostuneita saa ajaa pois jo sen parisuhteen aikana. Eron jälkeen voi vaan napata parhaan päältä. Aina on jonossa seuraavia tulokkaita.
Mulla ainakin johtuu siitä, että en kiinnostu juuri kenestäkään. Ja silloin kun kiinnostun, ei siitäkään tule mitään :
) Ihan omista puutteistanihan tämä johtuu, kun en ihastu niihin, jotka olisivat minusta kiinnostuneet, ja niitä kuitenkin on ollut aika paljon. Olen vain sisäisesti niin omituinen tyyppi, että en löydä yhteistä ns. tavallisen ihmisen kanssa (en tässä leiki olevani mikään uniikki lumihiutale, vaan ihan vaan outo)..
Olen ollut yksin puolet aikuiselämästäni (olen nyt vähän yli 40), ja näyttäisi siltä, että sama jatkuu. Ei onnistunut tämä viimeisinkään yritys, vaikka luulin jo löytäneeni samankaltaisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Kun niitä kiinnostuneita saa ajaa pois jo sen parisuhteen aikana. Eron jälkeen voi vaan napata parhaan päältä. Aina on jonossa seuraavia tulokkaita.
Tavanomaista kauneammille naisille asia on juuri näin. Mutta tavisnaisten tilanne ei ole ihan tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavanomaista kauneammille naisille asia on juuri näin. Mutta tavisnaisten tilanne ei ole ihan tällainen.
Jep. Vain ylivoimaisesti kaunein nainen jonka tunnen on näin suosittu. Meidän taviksien puhelin ei piippaa edes kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Vain ylivoimaisesti kaunein nainen jonka tunnen on näin suosittu. Meidän taviksien puhelin ei piippaa edes kerran vuodessa.
Miehet kehtaa väittää etteivät ole pinnallisia 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja kyllähän minäkin ymmärrän miksi se kaunis saa kaiken huomion. Mutta en ymmärrä väitettä että minun - taviksen - elämäni olisi samanlaista. Että olisi ottajia jonoksi asti. Juu ei todellakaan. Jatkuva torjunta on todellisuutta myös monelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ja kyllähän minäkin ymmärrän miksi se kaunis saa kaiken huomion. Mutta en ymmärrä väitettä että minun - taviksen - elämäni olisi samanlaista. Että olisi ottajia jonoksi asti. Juu ei todellakaan. Jatkuva torjunta on todellisuutta myös monelle naiselle.
Todellisuus sumentuu tuijotellessa kauniita IG-malleja joille riittää ottajia.
Juuri näin. Minulla on yksi kaveri, joka aina ihmettelee miten hän onnistuu aina deittimarkkinoilla ja on vähän liikaakin tarjontaa, vaikka on ihan tavallinen eikä mikään missi. No, ei hän ehkä ihan missinmitoissa olekaan, mutta onhan hän nyt kaunis ja näyttävä nainen. En yhtään ihmettele, että miehet tykkää. On luonteeltaankin todella mukava. Hänellä on ainakin puheista päätellen todella huono itsetunto ja näkee itsensä huonompana, kuin onkaan.