Miten onnitella ylioppilasta
Kyse on ystävän lapsesta, jonka olen nähnyt muutaman kerran. Asutaan siis etäällä toisistamme.
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Anna pillua.
Tuliko hyvä meli kommentistasi?
Etsi kortti jossa kiva loru, itse etsin korttiin onnittelu lorun netistä koska minulla on kukkakortteja kotona. Voi myös vain onnitella jos ei halua lorua lukea. Ostan ruusun ja laitan 20e kortin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Etsi kortti jossa kiva loru, itse etsin korttiin onnittelu lorun netistä koska minulla on kukkakortteja kotona. Voi myös vain onnitella jos ei halua lorua lukea. Ostan ruusun ja laitan 20e kortin väliin.
Kortti ja kukka riittää jollekin puolitutulle.
Kortti ja kukka, ja kysyt tulokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukka postissa parin päivän varoitusajalla?
"Onnea ylioppilaaksi pääsemisestä"
Jollain tuollaisella varmaan aloittaisin ainakin
Laittaisin ystävälle viestin, jolla välittäisin onnittelut. Jos siis itsellä ei ole lapsen numeroa.
Mielestäni noin etäistä ihmistä ei tarvitse onnitella tässä kohtaa. Sanot sitten "Onneksi olkoon valmistuksen johdosta" tms. jos jossain vaiheessa kesää näette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle hän on lähes puolituttu, kun ei olla nähty montaa kertaa.
AP
Olisi kannattanut lähettää viime viikolla onnittelukortti jos ette mene juhliin.
Lähetä kirje "salaiselta ihailijalta". Ei ikinä osaa epäillä että se onkin jokin puolituttu, menee siimat ihan solmuun kun sitä ihmissuhdeseittiä rupee setvimään. Siinäpä ylioppilaalle pähkinä purtavaksi.
Onnittelee varmaan facebookissa, mikäli julkaistaan asiasta jotain.
Olen nähnyt ylioppilaan ehkä kaksi kertaa tähän saakka, joten ei kait kummempia toivotuksia voi odottaa.
Anna pillua.