Väärin kuullut laulunsanat
Minkälaisia laulun sanoja olette kuulleet väärin, tässä yksi minkä mä kuulin aina näin Markku Aron kappale hyvännäköinen:
säkeessä: silmiin hän ämpärin taivaalta sai,
oikein sanat menee: silmiin hän värin taivaalta sai
Satumaa: siivetönnä en voi lentää hanhi olen vaan
oikein:siivetönnä en voi lentää vanki olen maan
Kommentit (1150)
Anssi Kelan Ilves:Lapsi lauloi:Kun näin viimeisen kerran kiveksen ...
Pave Maijasen biisi Pidä huolta ;" ..sitä joskus tajuna randaa.."; p.o. "tajuu myös antaa.."
Popeda: Tahdotko mut tosiaan suhteeseen vakavaan
Kuulin: Tahdotko mut tosiaan sun WC:n jakamaan. Sopii sisällöllisestikin :)
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tässä viinipullonostalgioissani jotain ysärilistaa.
Everything But The Girl - kuulin tuon silloisella huonolla ala-aste englannilani aina näin:
"And I miss you like the deserts Mr. rain"
Tietenkään ei ollut mitään hajua, mitä tarkoittaa deserts, mutta herra sade. Hyvä, että valaistuminen tuli nyt melkein 30 vuotta myöhässä.
Mä kuulin nuorempana Like a this is mystery ja vielä vanhempanakin kyllä. Kunnes löytyi tästä lyriikkavideo Youtubesta.
Itse kuulin "Everybody into House of love" sanat vuosien ajan muodossa "Everybody has some girl"
Oon luullut aikuiseksi asti, et W.A.S.P:in kappaleessa lauletaan: I wanna beat somebody, beat somebody soon! Ajattelin, et on aika aggressiiviset sanotukset kyllä.
Lapseni kuuntelee Einon ja Aapelin biisiä Selkä vasten selkää, joka on hieno laulu todella. Ihmettelin miten ne voi laulaa lapsiyleisölleen että ”kuollaan yhessä en tarvii enempää” kunnes tajusin niiden laulavan ”ku ollaan yhessä en tarvii enempää”
Mutta googlettamalla lyriikat, niin sanoituksissa lukee KUOLLAAN!
"Neljän ruuhkaa katselen"
kuulin "Kun elin runkkaa" :D
Ressu Redfordin eli Esa Mäkelän Kuka on se Oikea kappaleessa kuulin eryiiäin pahasti väärin kun lause kuuluu " Kadut Kaupungin Ovat pitkiä ja suoria kun moni tulee vastaan tarjoaa pelkkiä kuoria Kuka on se oikea?
Kuulin tuon niin pahasti väärin että en nytkään laita kun kirjaimen Alun väärin kuulusta sanasta koska se on muuten loukkaava sana .
Kuulin että kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria moni tarjoaa pelkkiä h.. Kuka on se Oikea.
Eli Erittäin pahasti ! Hyvä etten ollut ainoa eräs Tuttavani myös oli kuullu Erittäin pahasti väärin .
Ja kirjastosta oli pieni kirja lainattavis Nimeltä Villejä Rubiineja kirja johon oli koottu sen ajan Hitti kappaleiden Väärin kuultuja lauluja itsekkin lainasin tuon ( nyt se kirja on kirjastosta poistettu repimällä jos jos poistettu kirja ei mee kaupaksi edes poistettujen kirjojen myynnissä se revitään eli poistetaan kannet yliviivataan viivakoodi sekä lyödään leima Poistettu ja kirjan sivut menee pareikeräykseen sekä kannet kartonkikeräys astiaan.).
No minä ihmettelen miksipä Irwing Gootman sai levyttää rasistiakin lauluja?
Ja nämä ihmiset eivät voi sille ei Kukaan mitää Miksi Hän Syntyy.
En ilkeä sanoa edes sen kappaleen nimeä sanon Hyi kaikkea!
Näitähän Protesti laulajia ja mukamas huumori laulajiakin tästä maasta löytyy..
Jope lauloi mistä vaan pilalalauluja eikä joutunut niistä edes vastuuseen.
Lauloi ja levytti Tanssii Tähtien kanssa Ohjelmasta pilalaulun Tanssii Läskien Kanssa.
Pojat koulussa pilaili tutuilla joululaulilla ( mutta eivät julkisesti niitä esittänyt opettaja jos kuuli torui poikia tietysti )
Kuten Joulupukki joulupukki vanha ukki, silmä puhki.
Ja Mä Oksalla Ylimällä .
Ma oksalla alimmalla RAKS istun .( RAKS tarkoittaa kun oksa menee poikki).
Joo koulussa pojat lauloi noin.
Mitä mieltä muuten olette pilalaulajista ( huumorilaulajista)
Eikä nuo sanat ole Lasten kuultavia.
Joo tässähän tuota oli.
Joo sananlasku sanoo Se, joka väärin kuulee se väärin vastaa.
I just called to say I love you
And I'am mean from the bottom of my heart....
En vieläkään tiedä lauloiko J. Karjalainen "bluesskaala" (musiikin teoriatermi) vai "blueskala" (eli eväkäs).
Lauloin pitkään Genesiksen Jesus he knows me -biisin mukana, että
"See the face on the Billboard, that man is mean". Tuumin, että onpa laulun kertojalla pokkaa ja itseironiaa. Oikeat sanat olivat kuitenkin "that man is me". Harmittavaa mutta loogista.
Luvulla oli kolme mieltä, Lululla oli kolme miestä ja yksi niistä valtasi hänet iltaisin...
Vierailija kirjoitti:
Luvulla oli kolme mieltä, Lululla oli kolme miestä ja yksi niistä valtasi hänet iltaisin...
P..leen autocorrect, siis: ” Lululla oli kolme mieltä, Lululla oli kolme miestä ja yksi niistä valtasi hänet iltaisin...”
Ariana Granden 34+35 biisissä:
Mitä siinä oikeasti sanottiin:
You might is crazy
Mitä kuulin:
Mathematics is crazy
"Tuo mulle Loimaalta kuusipuuta
ja Taunuksen renkaat Volvooni mun"
oikeesti:
"Tuo mulle taivaalta kuusi kuuta
Paa Saturnuksen renkaat sormeeni mun"
Legenda, jonka nähtyään ei pysty kuulemaan oikein Wishmasteria
No tämä ei ole laulu vaan mainos. Muistaakseni Kinder bueno.
Siinä isä ja pikkutyttö keskustelivat ja näin minä sen kuulin:
Tyttö: Isi, miksi miehet itkevät?
Isä: Miehet eivät itke, koska heillä ei ole tunteita.
Tyttö: Tunteita?
Isä: Niin, tunteet ovat jotain..( jatkuu, en muista loppua)
Joka kerta yritin höristää korviani kuullakseni puhuuko ne todellakin miehistä.
En ikinä saanut selvää, mutta luultavasti tyttö kysyy oikeasti ” miksi PILVET itkevät”.
38 vuotta meni mulla sen tajuamiseen että Mustan Paraatin Romanssin ensimmäiset säkeet ei olekaan "Kulttuuri tiedottaa, sekaisin kaikesta" vaan "Tuntuu niin hienolta, sekaisin kaikesta". Harmi, toi "Kulttuuri tiedottaa" oli aika iskevä ja ajatuksia nostattava rivi, mutta vaan mun omassa päässä :(
Leikkimieli arjen vie harmaan..?