Miksi yh isä ei kelpaa naisille?
2lapsen totaali yh. 11v tyttö ja 8v poika eli ei taaperoita enään.
Vaimo kuollut 5vuotta sitten eli ei ole ilkeitä exiä.
Vakityö jolla elättää hyvin lapset ja maksaa harrastukset jne.
Ulkonäkö ihan ok ja asiat muutenkin hyvin.
Tinderissä tulee kyllä osumia mutta homma kaatuu lapsiin aina.
Huvittavinta on se että yh naiset valittavat että eivät kelpaa kenellekkään mutta sitte nämä samat yh naiset eivät kelpuuta miestä jolla on jonkun muun lapsia vaan haluavat miehen jolla ei ole lapsia.
Luulisi olevan helpompaa semmosen kanssa jolla on jo lapsia niin tietää minkälaista arki on lapsien kanssa.
Onko semmosia naisia olemassakaan jotka hyväksyy miehen jolla on lapsia?
Seksiä kyllä tuntuisi saavan mutta ei mikään pelkkä seksi voisi vähempää kiinostavan tässä iässä.
Kommentit (129)
Olen siinä kohtaa elämääni, että lapset on lähdössä kotoa. Kaipaan kumppania jonka kanssa vihdoinkin viettää aikaa omia tarpeitani kuunnellen. Niinkuin tuossa joku muukin sanoi, en todellakaan halua oman 20v hoitovastuuni vihdoin päättyessä viettää vapaa-aikaani muiden ihmisten lasten ehdoilla. Nyt on todellakin se aikuisen naisen, kumppanuuden ja omaan hyvinvointiin satsaamisen aika. Ei lapsiperhearki tai lapsiperhejuhla toisen lasten kanssa ole alkuunkaan sama asia kuin aikuinen parisuhde.
En tiedä onko tämä syy yleisesti, mutta minä en haluaisi mukaan mihinkään uusioperhejuttuun. Ne kuviot on niin rasittavan oloisia ja lapset myös oireilee usein. Minulla ei ole lapsia, mutta uskoisin, että osa naisista, joilla lapsia on, eivät välttämättä halua joutua ns. suurperheen äideiksi. Heillä on siis lapsiluku jo täynnä. Sama se on varmaan yh-äideillekin.
Vierailija kirjoitti:
Yh-iskä ja puoli tusinaa tenavaa vielä menis, mutta leski > ei kiitos ikinä.
Mulle leski kelpaisi mielummin kuin eronnut yh, se jolla olisi joka päivä viestittelyä exän kanssa lapsesta, siinä olisin se aikuinen kolmas pyörä ja exä olisi uusperheessä kokoajan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle lohdutuksena ettei kelpaa kyllä ilman lapsiakaan. Lapseton mies koetaan jotenkin friikkinä tai viallisena. Useampi nainen tätä ihmetellyt ja heti on huomannut, että eivät pidä normaalina.
M38
Kyllähän sitä varmaan moni miettii, että jos mies on vapaa ja lapsivapaa niin onko siinä jotain sellaista vikaa joka ei tule heti ilmi. Mutta jos ei ole, esimerkiksi mulle olisit ihan unelma. En hitossa alkaisi enää seurustella yhdenkään isimiehen kanssa, en koskaan osannut kunnolla suhtautua näihin vieraisiin lapsiin. En ole siis yhtään sellainen yleis-lapsirakas mitä monet hoivaviettiset ihmiset ovat, että kaaaaikki lapset ovat ihania persoonasta ja käytöksestä huolimatta.
Saatan vielä haluta omia lapsia, mutta en ole siitäkään ihan varma. Mutta sanovat, että omaansa rakastaa paljon helpommin kuin muiden mukuloita.
Eli sulla on toivoa vielä.
Ap:hen en sen sijaan itse lapsettomana koskisi pitkällä tikullakaan, jos ns seurustelu on sitä että deittaillaan suunnilleen kerran viikossa ja sitä piilotellaan lapsilta. En jaksaisi sellaista, haluan oikean parisuhteen enkä mitään leikkimistä.
Ei haittaa jos ei estä kahdenkeskisiä tapaamisia.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä minkä ikäinen ap on, mutta näin 45-vuotiaalle naiselle noin pienet lapset miehellä ovat ehdoton ei. Ei väliä onko yh, leski, eronnut... Oma lapsi kun on jo aikuinen ja asuu omillaan, niin en todellakaan ala katselemaan pikkulapsia enää yhtään, oli ne sitten kuinka kilttejä ja suloisia.
Olen tässä tämän vuoden aikan ollut muutamalla deittisivustolla ja yllättävän paljon jopa yli 50-vuotiailla miehillä on hyvinkin pieniä lapsia. En vaan pystyisi aloittamaan mitään kyseisten henkilöiden kanssa, kun vauvat ja taaperot ovat viimeinen asia mitä tahdon katsella ja kuunnella vapaa-aikanani. Voin hyväksyä 15v. ylöspäin olevat lapset miehellä ja nämäkin on vähän pakolla, koska ikäisilläni miehillä harvoin tuntuu olevan lähes aikuisia/aikuisia lapsia.
Minulle olisi ihan täydellistä lapset, joita ei tarvitse itse synnyttää :)
Minulle kelpaisi kyllä yh-isä. Itsellänikin on lapsia, yhteishuoltajuus lasten isän kanssa. Mutta en sitten tiedä, vaikutanko minä sellaiselta, joka etsii vain kevyempää seksisuhdetta - oikeasti en, mutta kun en halua muuttaa yhteen, en halua perustaa uusperhettä, ja haluan lomamatkat ja juhlapyhät viettää omien lasteni kanssa. Lapsettomien kumppanien kanssa tästä on tullut ongelmaa, kun he eivät saa sitä, mitä itse haluaisivat - eli eivät voi viettä jouluja minun kanssani, kun olenkin lasteni kanssa, ja en lähde romanttiselle kahdenkeskiselle ulkomaanmatkalle, vaan käytän matkarahani siihen että vien omat lapseni reissuun koulujen loma-aikana. Mutta haluan kyllä ihan syvällisen ihmissuhteen, en pelkkää seksiä, vaikka sekin todella tärkeä puoli on. Olen monta kertaa ajatellut, että olisi helpompaa jos kumppanillakin olisi lapsia ja myös oma elämänsä, eikä hän olisi niin riippuvainen minusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh-iskä ja puoli tusinaa tenavaa vielä menis, mutta leski > ei kiitos ikinä.
Mulle leski kelpaisi mielummin kuin eronnut yh, se jolla olisi joka päivä viestittelyä exän kanssa lapsesta, siinä olisin se aikuinen kolmas pyörä ja exä olisi uusperheessä kokoajan mukana.
Uhmaikäiset lapset ja täydellinen "enkeli-vaimo", johon sinua aina verrattaisiin. Ex:t ovat sentään joskus ihan rehellisen vttumaisia, kuolleet eivät koskaan.
miksi kelpaisi? Vain yh-naisen kuuluu kelvata
Ite olen Yh sinkku äippä 2 lasta toinen täys ikäinen ja toinen alle vuoden.
Enkä lapsilleni isää etsi itse hoidan Lapseni :)
Vientiä on riittänyt. Ihmettelen kyllä miksi yh isiä ja äitiä halveksutaan niin paljon. :\
Ne ketkä halveksii kertoo kyllä itsestään aika paljon.
Kyllä se oikea syy on tuo enään -sanan käyttö. Ei sitä voi normaali ihminen sietää.
Vuoroviikkoisienkin kanssa menee asiat niin vaikeiksi, että mitähän sitten yh:n. Ei kovin tosiaan houkuttele. Lähinnä juuri tuo asenne joka on joko heti framilla tai löytyy myöhemmin. Eli minä ja mun lapset, äläkä nainen kuvittelekaan tulevasi siihen väliin.. Käytännössä kun tämä kokemukseni mukaan tarkoittaa sitä, että naiselle jää lähinnä se panokaverin osa, eikä aikaakaan kun sitäkin pidetään itsestäänselvyytenä. Et voi odottaa suhteelta isimiehen kanssa yhtikäs mitään tai tulet varmasti pettymään. Elämä todellakin pyörii pelkkien lasten ja mahdollisen exän ympärillä, sinä voit hyvällä tuurilla saada munaa joka toinen viikko. Tätä voi hyvin pitää todisteena naisten mustasukkaisuudesta miehen lapsille, mutta miehet ihan itse tämän tilanteen rakentavat. Isimies, älä ala seurustelemaan naisen kanssa jos se mitä oikeasti haluat on helppo seksi ja elämäsi pyhität muuten lapsille. Ei kukaan nainen jaksa moista.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko naiset olevansa jotai yli ihmisiä eikä kukaan muu pystyisi kasvattamaan lapsia kun nainen?
Yli-ihmisiä, kiitos.
Olen yh-äiti.
Lapseni on teini-ikäinen enkä vosi kuvitellakaan mitään miestä perheemme rutiineja sotkemaan.
Kun lapseni lentää omilleen, saatan harkita. Jos ei osu kohdalle, voivoi.
::
Ap, kyllä sinä jonkun hyvän ihmisen löydät.
Nainen menee kylpyhuoneeseen. Hän aikoo puuteroida nenänsä, varjostaa leukansa ja punata huulensa. Nainen on jo kohta kolmekymmentä, liian vanha ihastuttaakseen meikittä, mutta liian nuori ryhtyäkseen piiaksi äitinsä hylkäämille lapsille. Naisen ainut vaihtoehto on elää, kuten prinsessa. Hän haluaa olla miehen aurinko, ja ravintolassa saada lihavat äidit huokailemaan kateudesta. Hän on nainen, joka tuoksuu kalliilta parfyymiltä. Mies ei pääse ihailun sokeaan sumupilveen, jos häntä velvoittavat biologiset velvoitteet jakaa huomiota pienille lapsille. Kun ravintolassa lapsi pyytää isää avittamaan nenän niistossa, on nainen keksinyt jo sata muuta asiaa, joihin mies voisi kohdistaa huomionsa. Ne kaikki liittyy häneen.
Kysymyksesi on retorinen. Tarvitset joko nuoremman naisen, joka näkee varaäitiydessä mukavan roolin täyttämään tyhjän paikan sydämmessä. Voit myös tyytyä vanhempaan naiseen, mutta hän ei tule olemaan vierelläsi tuo kalliilta parfyymiltä tuoksuva neito, jonka parhaimmat päivät ovat pian luopumassa kohti lähtöaulaa. Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Nainen menee kylpyhuoneeseen. Hän aikoo puuteroida nenänsä, varjostaa leukansa ja punata huulensa. Nainen on jo kohta kolmekymmentä, liian vanha ihastuttaakseen meikittä, mutta liian nuori ryhtyäkseen piiaksi äitinsä hylkäämille lapsille. Naisen ainut vaihtoehto on elää, kuten prinsessa. Hän haluaa olla miehen aurinko, ja ravintolassa saada lihavat äidit huokailemaan kateudesta. Hän on nainen, joka tuoksuu kalliilta parfyymiltä. Mies ei pääse ihailun sokeaan sumupilveen, jos häntä velvoittavat biologiset velvoitteet jakaa huomiota pienille lapsille. Kun ravintolassa lapsi pyytää isää avittamaan nenän niistossa, on nainen keksinyt jo sata muuta asiaa, joihin mies voisi kohdistaa huomionsa. Ne kaikki liittyy häneen.
Kysymyksesi on retorinen. Tarvitset joko nuoremman naisen, joka näkee varaäitiydessä mukavan roolin täyttämään tyhjän paikan sydämmessä. Voit myös tyytyä vanhempaan naiseen, mutta hän ei tule olemaan vierelläsi tuo kalliilta parfyymiltä tuoksuva neito, jonka parhaimmat päivät ovat pian luopumassa kohti lähtöaulaa. Elämä on valintoja.
Muuhun satuun kantaa ottamatta: Millaiset ja minkä ikäiset ihmiset ovat vakuuttuneita, että elämän parhaat päivät eletään alle kolmekymppisenä? Voi heitä raukkoja, sääliksi käy...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kaksi lasta, ja jos vielä joskus etsisin parisuhdetta olisi suuri plussa, jos miehellä olisi lapsia. Velat vähän epäilyttää, samoin se, onko lapseton sitten ihan samalla tavalla epäitsekäs, empaattinen, joustamiskykyinen jne. Ja ymmärtääkö, että lapset on tärkeintä. Jatka vain etsimistä, kyllä vielä löydät sopivan naisen rinnallesi!
Tässä yksi syy, miksi ei kelpaa. Naiset, ja miehet eivät halua tulla kakkosena, vaan olla ykkösiä. Jopa ydinperheessä voidaan toivoa, että on puolisolle se ykkönen, vaikka lapset ovat itselle ykkösenä. Saati sitten kun joku tuo oudot lapset suhteeseen, ja pitää niitä tärkeämpinä. Helpompaa olla lapsettoman kanssa, vaikka järjellä ajatellen olisi toisin. Ihmiset nyt vaan ei yleensä mene järjen mukaan, vaan tunteiden. Toiset enemmän kuin toiset.
Plaaplaa. Ihan varmasti kelpaat meille yh-naisille jos olet tuota mitä aloituksessa kuvasit. Oikeastaan olet juuri sitä mitä varmaan suurin osa meistä etsii. Lapsettomat miehet on usein hankalia kahdesta syystä: a. eivät ymmärrä ja kestä lapsielämän realiteetteja b. suurella todennäköisyydellä haluavat omia lapsia.
N32, lapset 5 ja 8
Kyllä minulle ainakin on kelvannut. Pidän vain hyvänä asiana jos miehellä on jo lapsi/lapsia.
On vain yksi ehto. Miehen pitää olla hyvä isä, lapset hyvin hoidetut.