Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yh isä ei kelpaa naisille?

Vierailija
12.10.2020 |

2lapsen totaali yh. 11v tyttö ja 8v poika eli ei taaperoita enään.
Vaimo kuollut 5vuotta sitten eli ei ole ilkeitä exiä.
Vakityö jolla elättää hyvin lapset ja maksaa harrastukset jne.
Ulkonäkö ihan ok ja asiat muutenkin hyvin.
Tinderissä tulee kyllä osumia mutta homma kaatuu lapsiin aina.
Huvittavinta on se että yh naiset valittavat että eivät kelpaa kenellekkään mutta sitte nämä samat yh naiset eivät kelpuuta miestä jolla on jonkun muun lapsia vaan haluavat miehen jolla ei ole lapsia.
Luulisi olevan helpompaa semmosen kanssa jolla on jo lapsia niin tietää minkälaista arki on lapsien kanssa.
Onko semmosia naisia olemassakaan jotka hyväksyy miehen jolla on lapsia?
Seksiä kyllä tuntuisi saavan mutta ei mikään pelkkä seksi voisi vähempää kiinostavan tässä iässä.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa yhtä lailla kuin yh äiti miehelle.

Welcome to club.

Vierailija
2/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla köyhä luuseri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vela, mutta en pitäisi miehen lapsia esteenä millekään. Eiköhän meitä ole muitakin. :)

N32

Vierailija
4/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi lasta, ja jos vielä joskus etsisin parisuhdetta olisi suuri plussa, jos miehellä olisi lapsia. Velat vähän epäilyttää, samoin se, onko lapseton sitten ihan samalla tavalla epäitsekäs, empaattinen, joustamiskykyinen jne. Ja ymmärtääkö, että lapset on tärkeintä. Jatka vain etsimistä, kyllä vielä löydät sopivan naisen rinnallesi!

Vierailija
5/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on aika pienet lapset. Sun pitäs olla kyllä helvetin hyvä mies, että minä alkaisin seurustelemaan kanssasi. Minulla on jo kaikki melkein aikuisia. Ei oo helppoo yhdistää 2 aikuisen pieniä lapsia.

Vierailija
6/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle vastaus olisi nykyään ei siksi, että oma on jo maailmalla, enkä halua enää lapsiperhe-elämää. Aiemmin se olisi ollut ei siksi, että olisin epäillyt miehen yrittävän sälyttää lapsensa oman hoitoa minulle, ja omassani oli tarpeeksi tekemistä.

Vierailija
7/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvastust.kand.N24 kirjoitti:

Taidat olla niitä naisia jotka juoksee rahan perässä?

En kyllä ole köyhä mutta en rikaskaan, pikemminki keskituloisen luokan hiukan ylemmästä päästä.

Asun omakotitalossa, mökki näsijärven rannalla jne jne.

Kaksi elätettävää jo löytyy joten kolmatta en tarvitse vaan naisen on elätettävä itse itsensä eikä lyhyellä seurustelulla yhteen muuteta vaan vasta sitte kun voi olla varmaa että homma toimii oikeesti ja voi kuvitella että kaikki olisi yhtä "perhettä".

Vierailija
8/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...tässä iässä." Missä iässä siis?

Vierailija
9/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle vastaus olisi nykyään ei siksi, että oma on jo maailmalla, enkä halua enää lapsiperhe-elämää. Aiemmin se olisi ollut ei siksi, että olisin epäillyt miehen yrittävän sälyttää lapsensa oman hoitoa minulle, ja omassani oli tarpeeksi tekemistä.

Lisään vielä, etten tarkoita tätä sinun tapauksessasi, totaaliyh:han on joka tapauksessa tottunut kantamaan vastuunsa. 

Vierailija
10/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi jos muuten kolahtaisi. Tuo että oot kasvattanut lapsesi yksin kertoo sinusta vain positiivista. Enemmän epäilyttää eronneet miehet, joilla lapset vuoroviikoin. Lähinnä onko eron syynä ollut miehen osallistumattomuus, tmv. N30

Vierailija
11/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se jotenki vaikeaa kuvitella että mies hoitaa itse omat lapsensa?

Kuvitteleeko naiset olevansa jotai yli ihmisiä eikä kukaan muu pystyisi kasvattamaan lapsia kun nainen?

En kyllä ole ap enkä yh vaan eronnut mies jolla myös lapsia ja olen kuullu monesti että kuvitellaan miehen etsivän lapsille hoitajaa

Vierailija
12/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua toisten lapsia riesakseen. Ei naiset eikä miehet.

Vierailija
13/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei ole ongelma, mutta en ole koskaan tavannut sitoutumishaluista miestä, jos lapset on jo miehellä tehty. Mies kyllä noukkisi rusinat pullasta, mutta ei antaisi parisuhteessa mitään. Eli tosi riskialtista seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia. Näiden miesten mieli on kuin tuuliviiri.

Vierailija
14/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he pelkäävät että lapsilla on äidinmenetystrauma kesken, eivät halua alkaa itse äitipuoleksi. Jos mainitset ettei tarvitse alkaa "äidiksi". Sinkut eivät etsi usein lapsia omaavaa miestä, jos se pelottaa, jotkut kyllä. Ehkä lapset haluavat myös olla ilman äitipuolia, voittehan tavata erikseen tai asua lähekkäin jatkossa. 

Vierailija
15/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö leski ole oikeampi termi

Vierailija
16/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnittele kundi vielä 10 vuotta, sitten helpottaa ja selvisit kunnialla. Äitipuolet ovat muuten yksiä perkeleitä.

Vierailija
17/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kasvastust.kand.N24 kirjoitti:

Taidat olla niitä naisia jotka juoksee rahan perässä?

En kyllä ole köyhä mutta en rikaskaan, pikemminki keskituloisen luokan hiukan ylemmästä päästä.

Asun omakotitalossa, mökki näsijärven rannalla jne jne.

Kaksi elätettävää jo löytyy joten kolmatta en tarvitse vaan naisen on elätettävä itse itsensä eikä lyhyellä seurustelulla yhteen muuteta vaan vasta sitte kun voi olla varmaa että homma toimii oikeesti ja voi kuvitella että kaikki olisi yhtä "perhettä".

Jotenkin tuosta nyt vaan huokuu läpi se, että lapsetonta olisit kuitenkin etsimässä. Lapselliselle naiselle kun ei riitä se, että elättää itse itsensä.

Oma lukunsa on sitten se, että kuinka moni tänä päivänä enää kiinnostuu koko ajatuksesta, että pitäisi muuttaa saman katon alle, jossa on sitten sun ja mun ja jossain tapauksissa vielä meidänkin. Osa siitä katraasta saattaa olla osan aikaa, osa joka toinen viikko, osa pelkkiä viikonloppuja jne. Aika moni tänä päivänä haluaa pestä kätensä niistä kuvioista ja pitää oman asunnon ja hyvin pitkälti oman arjen.

Toki olet kaukana vielä niistä pohdinnoista, mutta kannattaa miettiä vaihtoehtona.

Vierailija
18/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa jos on tarpeeksi pätäkkää.

Vierailija
19/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"...tässä iässä." Missä iässä siis?

Onko sillä iällä mitään merkitystä jos ei halua mitään pelkkää seksiä?

Vierailija
20/129 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 3 -vuotiaan pojan yh Helsingistä. Toinen yh kelpaisi hyvin, mutta ei tunnu yh-isille kelpaavan, kun poika vielä niin pieni :/

N31