Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi yh isä ei kelpaa naisille?

Vierailija
12.10.2020 |

2lapsen totaali yh. 11v tyttö ja 8v poika eli ei taaperoita enään.
Vaimo kuollut 5vuotta sitten eli ei ole ilkeitä exiä.
Vakityö jolla elättää hyvin lapset ja maksaa harrastukset jne.
Ulkonäkö ihan ok ja asiat muutenkin hyvin.
Tinderissä tulee kyllä osumia mutta homma kaatuu lapsiin aina.
Huvittavinta on se että yh naiset valittavat että eivät kelpaa kenellekkään mutta sitte nämä samat yh naiset eivät kelpuuta miestä jolla on jonkun muun lapsia vaan haluavat miehen jolla ei ole lapsia.
Luulisi olevan helpompaa semmosen kanssa jolla on jo lapsia niin tietää minkälaista arki on lapsien kanssa.
Onko semmosia naisia olemassakaan jotka hyväksyy miehen jolla on lapsia?
Seksiä kyllä tuntuisi saavan mutta ei mikään pelkkä seksi voisi vähempää kiinostavan tässä iässä.

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei riitä että itse elättää itsensä vaan miehenkö pitäisi elättää aikuista ihmistä?

Tämän kyllä olen huomannu mutta olisihan se kiva jos löytyy semmonenkin nainen joka ei ole materiasta kiinostunut tai rahasta ylipäätänsä.

No mutta hienoja johtopäätöksiä jokatapauksessa.

Yhtälailla miehet ovat pinnallisia ja haluavat kauniin ja laitetun naisellisen naisen. Laittautuminen ei ole ilmaista, joten kannattaisikohan sinun etsiä sellainen joka ei panosta ulkonäköönsä?

Vierailija
82/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä!! Yh isät ansaitsevat naisia enemmän kuin teinit. Puolisot tuntuvat vihaavan yh isien jo valmiita lapsia. Naista ei vain saa muualta kuin baarista.

Viitu

Vierailija
84/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on. Se vaan on kuin etsisi neulaa heinäsuovasta :)

N31, lapset 8v ja 5v

Vierailija
85/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kasvastust.kand.N24 kirjoitti:

Taidat olla köyhä luuseri

Taidat olla niitä naisia jotka juoksee rahan perässä?

En kyllä ole köyhä mutta en rikaskaan, pikemminki keskituloisen luokan hiukan ylemmästä päästä.

Asun omakotitalossa, mökki näsijärven rannalla jne jne.

Kaksi elätettävää jo löytyy joten kolmatta en tarvitse vaan naisen on elätettävä itse itsensä eikä lyhyellä seurustelulla yhteen muuteta vaan vasta sitte kun voi olla varmaa että homma toimii oikeesti ja voi kuvitella että kaikki olisi yhtä "perhettä".

Jotenkin tuosta nyt vaan huokuu läpi se, että lapsetonta olisit kuitenkin etsimässä. Lapselliselle naiselle kun ei riitä se, että elättää itse itsensä.

Oma lukunsa on sitten se, että kuinka moni tänä päivänä enää kiinnostuu koko ajatuksesta, että pitäisi muuttaa saman katon alle, jossa on sitten sun ja mun ja jossain tapauksissa vielä meidänkin. Osa siitä katraasta saattaa olla osan aikaa, osa joka toinen viikko, osa pelkkiä viikonloppuja jne. Aika moni tänä päivänä haluaa pestä kätensä niistä kuvioista ja pitää oman asunnon ja hyvin pitkälti oman arjen.

Toki olet kaukana vielä niistä pohdinnoista, mutta kannattaa miettiä vaihtoehtona.

Vedit sitte omat johtopäätökset tekstistä.

Ei lukenu yhteisestä arjesta mitään muuta kun sitte vasta jos pystyy kuvittelemaan että semmoseen on mahdollisuus tai siinä on ylipäätänsä mitään järkeä eikä lyhyellä seurustelulla ole tulossakaan.

Lapsiin myös ei ole tarkotus tutustuttaa ketään ennen kun on varma että on pidempi juttu tulossa.

Lapsettomasta naisesta en puhunut mitään vaan ihan päinvastasesta.

Naisille ei riitä että itse elättää itsensä vaan miehenkö pitäisi elättää aikuista ihmistä?
Tämän kyllä olen huomannu mutta olisihan se kiva jos löytyy semmonenkin nainen joka ei ole materiasta kiinostunut tai rahasta ylipäätänsä.

No mutta hienoja johtopäätöksiä jokatapauksessa.

Olen lapseton ja perhehaluinen nainen. MIehen lapset olisi ok, jos mies haluaisi lapsia myös minun kanssa. En jaksaisi tapailla harvakseltaan kuukausi- tai vuositolkulla miestä, jonka lapsia en olisi koskaan nähnyt ja mies vielä tiedä onko suhde tarpeeksi varma. Isoon perheeseen tarvitaan rahaa ja kovin pihi mies ei myöskään ole toiveissa, vaikka itse hyvin toimeentuleva olenkin.

Vierailija
86/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, joten vaikea ihan varmaksi sanoa, mutta nykyään voisin ehkä hyväksyäkin yh-isän puolisoksi. Aikaisemmin en olisi, koska en olisi ollut vielä valmis omiin lapsiin, enkä olisi todellakaan halunnut myöskään muiden lapsia millään tasolla kaitsettavakseni.  Mutta tosiaan nyt kun alkaa olla vähän valmiimpi omiin lapsiin, niin muidenkaan lapset eivät kuulosta niin kammottavalta ajatukselta.

Vierailija
87/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni ei ole ongelma, mutta en ole koskaan tavannut sitoutumishaluista miestä, jos lapset on jo miehellä tehty. Mies kyllä noukkisi rusinat pullasta, mutta ei antaisi parisuhteessa mitään. Eli tosi riskialtista seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia. Näiden miesten mieli on kuin tuuliviiri.

Tuo ”en ole koskaan tavannut sitoutumishaluista miestä” saattaa tosin kertoa enemmän sinusta kuin näistä miehistä, onko itselläsi esim. tulotaso ja ulkonäkö enemmän kuin perus? Kun harva YH mies tarvii elämäänsä uutta elätettävää. Ja sanotko todella että kaikki YH miehet ovat tuuliviirejä?

Vierailija
88/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei ole lapsia tullut erään sairauden vuoksi ja periaatteessa koen plussaksi sen, että miehellä on lapsia ennestään, niin en aiheuta kenellekään lapsettomuutta. Ehkä ap:n tapauksessa saattaa tuo lasten ikä tulla ongelmaksi ainakin 11-v. kohdalla, sillä tuossa aletaan lähestyä sitä kaikkein vaikeinta ikää eli murrosikää. Mutta toki myös vanhemmat lapset siinä mielessä parempi, että ovat vähän itsenäisempiä.

On hirveää, että lapset ovat menettäneet äitinsä niin nuorina. Tämän osalta pitää kyllä todeta, että tämä saattaa pelottaa joitakin ihmisiä, sillä lapset saattavat olla traumatisoituneita. Lisäksi tuossa ei ole sitä tyypillistä vuoroviikkosysteemiä, mikä saattaa myös pelottaa joitakin "ehdokkaita" eli että lapset ovat kokoajan kotona, eikä tule sellaista kahden kesken vietettävää aikaa välttämättä samalla tavalla.

Ovatko lapset paljon hoidossa muualla esim. omien vanhempiesi tai heidän äitinsä vanhempien luona? Jos jotain tällaista olisi, voisi hiukan helpottaa tilannetta. Esim. sanoisit, että lapset ovat joka toinen viikonloppu jomman kumman puolen isovanhemmilla (tms.), joten nuo viikonloput voisi käyttää rauhassa tutustumiseen uuden ihmisen kanssa.

Vierailija
89/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni meni yhteen yh-isän kanssa ja ei aikaakaan, kun lapset oli täysin ystäväni hoidossa. Mies meni omia teitään ja  ystäväni ruokki ja laittoi lapset aamulla kouluun jne.

Mies jätti vastuun täysin ystävälleni vaikka vielä seurustelu vaiheessa mies oli ihan hyvin pärjännyt lastensa kanssa. Erohan siitä tuli, kun ei lapsettomana elänyt nainen sopeutunut äidiksi taikaiskusta.

Vierailija
90/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että sun lapset on jo liian vanhoja. Ei tuon ikäisiin pysty enää luomaan kovin syvää kiintymyssuhdetta.

Vierailija
91/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Kyllä se oikea vielä kohdalle osuu. Tinderistä niitä ei löydä siel on sellainen kulttuuri et etsitään aina uutta suhdetta harva on tosissaan siel pitkäaikaista sihdetta etsimässä.

Vierailija
92/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni meni yhteen yh-isän kanssa ja ei aikaakaan, kun lapset oli täysin ystäväni hoidossa. Mies meni omia teitään ja  ystäväni ruokki ja laittoi lapset aamulla kouluun jne.

Mies jätti vastuun täysin ystävälleni vaikka vielä seurustelu vaiheessa mies oli ihan hyvin pärjännyt lastensa kanssa. Erohan siitä tuli, kun ei lapsettomana elänyt nainen sopeutunut äidiksi taikaiskusta.

Tässä varmasti yksi todellinen riski. Vastuu kodista ja lapsista liukuu todella helposti naisen vastuulle. Toinen riski yh- miehen kohdalla on ex. Siellä jos sattuu olemaan mitään ongelmaa, se kaatuu kaikki uusperheen ja nimenomaan äitipuolen niskaan. Ja jos sillä exällä on halua pompottaa lastensa isää ja kiusata äitipuolta, se onnistuu yleensä helposti "lasten asioiden" kautta. Moni mies on sekä liuannössö ja exänpelkoinen, että laittais rajat, että tyhmä ettei tajua sitä exän kiusaa joka äitipuoleen hienovireisesti kohdistuu. Mm näistä syistä kiertän yh- isät todella kaukaa. Suuri osa miehistä on liian yksinkertaisia selvitäkseen sekä siitä isyydestään, exästään, että uusperheestä että myös parisuhteestaan kunnialla. Niin et diinä rinnalla uusi puoliso oikeasti vois olla onnellinen ja voida hyvin. Ikävä kyllä.

Vierailija
93/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä lapset on liian nuoria, jonkun mielestä liian vanhoja. Lapsettomana sinkkunaisena totean, että yh-isän kanssa kahdenkesken vietetyt ajat ovat tod. näk. aika lailla nollassa ja se on totaali turnoff. Haluan itselleni miehen, en paimennettavia lapsia. Haluan matkoja ja villiä seksiä keittiön pöydällä, en itkupotkuraivareita ja jokaisen lauseeni keskeytystä kun Maija-Petterillä ois taas asiaa.

Luulen, että kannattaa suunnata katse sinkkuäiteihin ja tuossa yllä tulikin jo hyvä vinkki: jos sulla mitenkään on mahdollisuus laittaa lapset silloin tällöin hoitoon, niin mainitse siitä treffi-ilmoituksessa!

Vierailija
94/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisit, olenhan itsekin totaaliyksinhuoltaja. Lapsillesi en äidiksi alkaisi, koska olen äiti omalle lapselleni. Enkä alkaisi maksaa lastesi kuluja, maksan oman lapseni kulut. En muuttaisi kanssasi yhteen, mutta seurustella voisin.  Voisimme käydä syömässä, teatterissa, matkoilla ym. sellaista.

Tällainen just tuntuu itsestäni naisena ja äitinä vain aivan todella, todella kylmältä ja rakkaudettomalta.

Itselleni on aivan itsestäänselvyys, että jos lapsilla ei ole äitiä niin tottakai minä sitten heille sellaisena toimin (jos lapset vaan minut hyväksyvät) ja parisuhteessa pelataan taloudellisesti samaan pussiin, eli en laskeskelisi kenelle maksan mitäkin.

Samaa odotan myös mieheltä.

Minä olenkin erilainen nainen. Minulla on paljon rakkautta annettavana, mutta kenenkään orjaksi en ala, en siivoojaksi, en kokiksi. Valitsen sen mitä haluan, minulla on tähän oikeus, koska elän omaa elämääni enkä sinun enkä kenenkään muunkaan. Maksan omat kuluni, en muiden kuluja. Voin olla rakkaussuhteessa miehen kanssa, mutta miehen kotiorjaksi en ala, enkä terapeutiksi. Kokemusta on, ja tästä kokemuksesta otin opikseni. En halua toistaa samaa kaavaa, älykäs ihminen oppii virheistään.

Ilmankos olet yksin. Kauhea lista siitä mihin just sulla on oikeus vaikka parisuhteen pitäisi olla myös sitä, että mihin olen valmis joustamaan kun tuo toinenkin joustaa ja satun häntä rakastamaan ja haluan olla hänen kanssaan. Sama juttu että nää strong independent women on kaikki kokeneet erittäin huonoja liittoja ja suhteita. Mistähän johtuu? Parisuhde on myös kompromisseja, ei minäminäminä mulla on oikeus. Oman itsekkyyden tulee kyetä jättämään syrjään. Itsellä onnellista avioliittoa takana jo 22 vuotta, toki ok ollut myös vastamäkiä mutta nekin kuuluu avioliittoon.

Olen itse luonteeltani auttavainen ja hyväntahtoinen. Tulin ex-mieheni taholta taloudellisesti hyväksikäytetyksi. Vasta jälkikäteen selvisi, että hänellä oli peliongelma ja sivusuhteita koko liiton ajan. Yritti vielä eron jälkeen kupata minulta rahaa, mutta onneksi minulla oli hyvä juristi ja asiat kunnossa. En halua uudelleen tulla höynäytetyksi eli käytän rahani vain lapsiini ja itseeni. Toivottavasti et vihjaa, että on minun oma syyni, että jouduin petetyksi. Olen itse kotoisin perheestä, jossa ihmisiin saattoi luottaa, enkä voinut kuvitella muuta.

Vierailija
95/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
96/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vaan halua mitään uusioperhehelvettiä.

Vierailija
97/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei vaan halua mitään uusioperhehelvettiä.

Jaa kyllä minä olen kiinnostunut. Olen elänyt ydinperhehelvettiä, elämä on nääs riskejä täynnä. Vain pelkurit jää rannalle ruikuttamaan, myös suhdeasioissa. Suhde saattaa mennä mönkään vaikka tekisit kaikkesi- tai sitten ei.

Vierailija
98/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä ikäinen ap on, mutta näin 45-vuotiaalle naiselle noin pienet lapset miehellä ovat ehdoton ei. Ei väliä onko yh, leski, eronnut... Oma lapsi kun on jo aikuinen ja asuu omillaan, niin en todellakaan ala katselemaan pikkulapsia enää yhtään, oli ne sitten kuinka kilttejä ja suloisia.

Olen tässä tämän vuoden aikan ollut muutamalla deittisivustolla ja yllättävän paljon jopa yli 50-vuotiailla miehillä on hyvinkin pieniä lapsia. En vaan pystyisi aloittamaan mitään kyseisten henkilöiden kanssa, kun vauvat ja taaperot ovat viimeinen asia mitä tahdon katsella ja kuunnella vapaa-aikanani. Voin hyväksyä 15v. ylöspäin olevat lapset miehellä ja nämäkin on vähän pakolla, koska ikäisilläni miehillä harvoin tuntuu olevan lähes aikuisia/aikuisia lapsia. 

Vierailija
99/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaliyh eli ei koskaan vapaa-aikaa ilman lapsia, vai voisitko jättää lapset keskenään kotiin ja lähteä viikottain treffeille ja viettää parisuhde aikaa ilman lapsia?

Vierailija
100/129 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä minkä ikäinen ap on, mutta näin 45-vuotiaalle naiselle noin pienet lapset miehellä ovat ehdoton ei. Ei väliä onko yh, leski, eronnut... Oma lapsi kun on jo aikuinen ja asuu omillaan, niin en todellakaan ala katselemaan pikkulapsia enää yhtään, oli ne sitten kuinka kilttejä ja suloisia.

Olen tässä tämän vuoden aikan ollut muutamalla deittisivustolla ja yllättävän paljon jopa yli 50-vuotiailla miehillä on hyvinkin pieniä lapsia. En vaan pystyisi aloittamaan mitään kyseisten henkilöiden kanssa, kun vauvat ja taaperot ovat viimeinen asia mitä tahdon katsella ja kuunnella vapaa-aikanani. Voin hyväksyä 15v. ylöspäin olevat lapset miehellä ja nämäkin on vähän pakolla, koska ikäisilläni miehillä harvoin tuntuu olevan lähes aikuisia/aikuisia lapsia. 

Sama