Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muistaa kylman talven 1987?

Vierailija
07.01.2014 |

Mennessani duuniin kavelin Stockan lapi lampimikseni. Matka oli siis asememalta Ludviginkadulle (Erottojan ylapuolella). Ja jossain vaiheessa posket palentui kuitenkin. -37c  ja junat kulki mutta ehka vahan myohassa. Olin 21v. 

Kommentit (705)

Vierailija
701/705 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin koska olin intissä Parolassa ja armeijassahan ei toiminta lakkaa kelien mukaan. Ei saatu neukkupaska-ajoneuvoja pihalta käyntiin niin mietin että mitä näillä tekee jos kahina tulee.

Vierailija
702/705 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin, koska muutimme juuri tuolloin vuodeksi maalle Stadista koska faija piti vuoden virkavapaan, ja kävin koulua maalla vuoden, koulukyydit 35km suuntaansa. Kovassa pakkasessa seitsemältä aamulla seistiin tienvarressa taksia odottamassa aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/705 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin 15 v ja keräsin pulloja uutta fillaria varten. Hitto mä oon ollut joku pakkasen kestävä jätkä, kun mä kuljin pullonkeruussa kolmena päivänä viikossa ja kiertelin talosta taloon, ovelta ovelle ja sitten raahasin tyhjiä lasipulloja Alkoon ja kauppaan monta kassillista siinä pakkasessa. Muistan kyllä ihmisiä, jotka antoivat mulle pulloja, mutten sitä, että mulla olisi ollut kylmä.

Vierailija
704/705 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun kävelin jostain kotiin, oli tosi hiljaista, pakkanen ei edes paukkunut, meillä oli varmaan -40 pakkasta.

Vierailija
705/705 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Oli kovaa hommaa kaivaa lehmille  AIV rehua jäätyneestä rehuaumasta, ensin rautakangella  painot kasan päältä  pois

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä