Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kiihottavaa panna nainen paksuksi?

Vierailija
26.08.2022 |

Kiihotutko mies lasten hankinnasta?

Onko kiihottavaa panna nainen paksuksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (45)

1/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun ei ole kokemusta. Sisään laukeaminen on kiihottavaa.

Vierailija
2/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankkiminen oli minulle rakkautta, ei kiimaa eikä raiskausfantasia. Sääli lapsia, jotka mies tekee vain panemisen kiihkosta.

M:56

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuskin kuvottaa.

Vierailija
4/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisään tuleminen on parasta vaikka eihän siinä lasten tekeminen ollut sinänsä mielessä. Kaksi mahtavaa skidiä silti tuli maailmaan.

Vierailija
5/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kai, vaikka kai siinä joku "jännä" olikin kun ei yhtäkkiä enää käytetty ehkäsyä. Enemmän, eli erittäin paljon mua kiihotti se vaimon vartalo silloin raskaana kun se raskaaksi saattaminen

Vierailija
6/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse koin sen kiihkeämmäksi, tarkoitus olikin saada lapsi alulle. Jotenkin se merkityksellisyys siinä muun kiihkon lisäksi antoi lisää.

Vierailija
7/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten hankkiminen oli minulle rakkautta, ei kiimaa eikä raiskausfantasia. Sääli lapsia, jotka mies tekee vain panemisen kiihkosta.

M:56

Huom. Viestini oli sarkasmia ja se pitää lukea käänteisesti

Vierailija
8/45 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittäminen kiihottaa!

Vierailija
9/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siinä joka kerran sellainen joku kummallinen lisäkiihoke juuri ajatuksesta, että nyt 'panen sut nainen raskaaksi'. Jonkinlainen täydellinen ottamisen tunne tms. 

Vierailija
10/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi siitetään, nainen hedelmöitetään. Jos nainen on petikumppani, niin kysymys onko kiihottavaa siittää nainen pitäisi esittää appiukolle.

Vierailija
11/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti niistä vatipäistä tulee tällä palstalla pyörijöitä. Joten EI TODELLA ole mitään kiihottavaa.

Vierailija
12/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo asiaa ehdotti, sopivasti silloin kun olin jo lämmennyt itse seksin harrastamiselle, eli kiihottunut ja valmiina työntymään. Ehdottamis-tapa oli yksinkertainen "mitäs jos jättäisit sen kumin pois?". Kesti hetken ajan kun aivot rekisteröi, mitä hän sillä oikein tarkoitti.

Päässä oli aikamoinen pyörremyrsky, pakokauhu ja innostuneisuus samaan aikaan. Tietysti "en ollut valmis". Mutta ajattelin, koska sitten? Sitä päivää ei tule "tällä asenteella" koskaan. Koko prosessi päässä tuntui kestävän kymmenen minuuttia. Se kuitenkin todellisuudessa kesti ehkä kymmenen sekuntia.

Jätin kumin pois. Samalla huomasin, että olin oudolla tavalla erittäin kiihottunut siitä ajatuksesta, että nyt tämä kaikki tarkoittaa aivan uskomattoman jättiläismäistä elämänmuutosta siitä eteenpäin, eikä paluuta vanhaan enää ole. Toisekseen, ymmärsin viimeinkin mikä se oikea tarkoitus seksin harrastamisella tai itse asiassa koko miehenä olemisessa on.

Vaikka asia oli kerrottu jo yläasteen valistustunnilla koulussa näyttämällä vauvan kuvaa piirtoheittimellä, oikeasti sitä asiaa ei seksiä harrastaessa koskaan ajatellut. Se kuva läimähti vuosikymmenen myöhemmin uudelleen "silmille".

Ei kaduta.

Vierailija
13/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi kiihottua asiasta, jota ei etukäteen tiedä? Eihän kukaan voi naidessa tietää, että tuleeko nainen raskaaksi vai ei. ;)

Vierailija
14/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi kiihottua asiasta, jota ei etukäteen tiedä? Eihän kukaan voi naidessa tietää, että tuleeko nainen raskaaksi vai ei. ;)

Mahdollisuus ja ajatus siitä kiihottaa... Tapahtuuko kaikki sun fantasiat? Taidat olla vähän no... vajaa

Vierailija
15/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiihoitti. Eka lapsi lähti siitä kun liian pienestä kumista jäi vain rengas kalun varteen jä mällit oli sisällä. Siitäkö kihlattu innostui, että voidaan olla ilman kun vahinko kävi jo. Itselläkin siitosorin vietti heräsi. Kun pääsi tosimielellä siementämään. Sen jälkeen hän halusi kullia ja siemeniä sisään koko ajan seuraavat 2 vkoa ja raskauden todettua kiima, kiitollisuuden ja rakkauden osoitukset seksin avulla koko 9 kk putkeen.

Joka kerta kun lasta (4) aloitettiin alkoi armoton kiima ja naiminen synnytykseen asti. Kaikki kävi vaimolle kunham mällit meni pillun perille.

Vierailija
16/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen kuvotus yhdistettynä hukkumisen tunteeseen ja siihen että olen tehnyt elämäni virheen.

Vierailija
17/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi siitetään, nainen hedelmöitetään. Jos nainen on petikumppani, niin kysymys onko kiihottavaa siittää nainen pitäisi esittää appiukolle.

Tämä. Yleistyvässä määrin näkee kuinka tuota sanaa käytetään väärin ja joka kerta se ärsyttää enemmän ja enemmän.

Vierailija
18/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei moni tykkää, mutta aina kun varattuja naisia mukaan sain niin sisään laskettuani kyllä mietin että näinköhän sain paksuks laitettua. Samasta syystä sinkkujen kanssa käytin aina kumia jos piti sinkkuihin tyytyä

Vierailija
19/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin lienee niitä harvoja kertoja kun ihminen voi harrastaa seksiä.

Kuminnussijat eivät harrasta seksiä, vaan kuminnussimista.

Vierailija
20/45 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se jees, mutta ongelma oli siinä, että muija tuli aina raskaaksi kerta laakista. Olisi ollut kiva yrittää pidempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi