Puhelu keskellä yötä
Heräsin viime yönä puhelimen mölinään kesken makeimpien unien. Siellä soitteli eräs tuttu mies, josta olen ollut kiinnostunut jo pidemmän aikaa. Hän halusi kertoa olevansa ihastunut minuun! :)
Nyt mun pää on sitten oikein kunnolla sekaisin, hän tulee huomenna luokseni kahville... :D Wuhuuuuuuu!
Kommentit (9)
"Mhjää oon AINNA olluh shuhun ihjastuunut, uzgotko? Shiis mä vaan en oo shaanu shanotugsi."
Mahtaako muistaa kelle on soitellut ja mitä
Vonkauspuhelut on ihania! Kun ei saanut baaripimppaa, soitti randomisti jollekin ja kertoi ihastumisestaan. Asuit kai liian kaukana, kun ei samantien tullut nussimaan.
Täällä toimittiin viime yönä toisinpäin. Ehkä minunkin olisi pitänyt soittaa, mutta päädyin sähköpostiin, koska pelkäsin, että unohdan sanoa kaikki ne tärkeimmät asiat, mitä olen viiden vuoden aikana pyöritellyt päässä.
Mies miettii vieläkin, mutta miettiköön :) Mulla on kyllä aikaa odotella tätä tapausta
Kahvi voi tullakin tarpeeseen hänellä.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:33"]
Nyt mun pää on sitten oikein kunnolla sekaisin, hän tulee huomenna luokseni kahville... :D Wuhuuuuuuu!
[/quote] Hänellä on varmasti myös pää ihan sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2014 klo 10:33"]
[/quote] Hänellä on varmasti myös pää ihan sekaisin.
[/quote]
Ja pala nousee kurkkuun. Vähän väliä joutuu nieleskelemään.
Onnea Ap!
Varmasti mahtava fiilis, kun ihastus vastaa tunteisiin!
Anna näiden louskuttajien juttujen täällä mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, täällä ei koskaan kenenkään tututkaan nauti kuin lasillisen punkkua ja käyttäytyvät aina täydellisesti, tietenkin, akateemisia kun ovat, vieläpä keskiluokkaisia tietenkin.
Meille tavan pulliaisille voi käydä noin ja me pulliaiset osataan myös iloita tuollaisesta. Me tiedämme myös, että se tavan pulliaismies ei aina ole ihan paras puhumaan tunteistaan ja siksi osaamme iloita siitä, että viimein edes humalassa saa rohkeutta kertoa. Ei se siitä puhumatonta alkoholistia vielä tee vaikka täällä niin tietenkin väitetäänkin.
Toivottavasti treffit menee hienosti!
Soitti kännipuhelun? How romantic.