158cm ja 65kg. Olenko norsu?
Kommentit (84)
No jaa, kait se on paras paino se missä itse viihtyy. Minulla pituutta 168cm ja painoa 54kg, parhaiten viihdyn 51kg painoisena. Olen aina ollut enemmän balleriinamallia, mutta käyn toki kuntosalilla 2 kertaa viikossa ja lyhyillä sarjoilla ja raskailla painoilla. Juoksemassa käyn kerran viikossa sen vuoksi, että vyötäröläskejä saisi pois. Kun pari kiloa painosta taas kevään aikana lähtee, niin samalla lähtee kahvat vyötäröltä ja selluliitti takareisistä. Miten mukavaa onkaan kun farkut ei kiristä ja uimahalliinkin kehtaa taa mennä ilman että koko ajan pohtii takareisiään :)
N42
Ihmettelen kyllä myös tuota sinun lainaamaasi tekstin allekirjoittajaa. Oon myös 158cm ja painan 70kg ja käytän tuota kokoa jota tämä 65kg sotanorsuksi itseään tituuleeraava käyttää. Housut kokoa L tai 42. Puseroista menee 38 eli M. Muutamia kiloja laihempana meni kans tuo s ennen mutta mulla kasvo rinnat lihomisen myötä ja nyt näyttäs kauhealta jos ahtautuisin s kokoon. Ja joo, mulla on reippaasti ylipainoo enkä näytä sotanorsulta joten tuskin sinäkään. En tiedä missä kiloissa ihmiseltä alkaa mennä muodot mutta tässä 70kg ei oo multa vielä menny. Voi toki johtua tiimalasityyppisestä vartalosta että vyötärö on vielä olemassa. Lisäksi liikun sen verran että vaikkei se mua laihdutakaan varsinaisesti niin pitää kiinteänä.
Mä oon 162 ja 65 kg. En ole norsu ja olo on ihan hyvä. Viimeiset 3-5 kg jäi toisen raskauden jälkeen, eli mieluummin painaisin 60-62 kg jonka painoin ennen. Mutta olo on hyvä ja näytän hyvältä.
Eli riippuu varmaan siitä miltä itsestäsi tuntuu, onko painoa liikaa
Tupakoinnin lopettaminen toi kilot. Sitä ennen painoni oli vuosikaudet 56-58kg. En vaan ymmärrä miten noin paljon voi tulla kiloja koska syön terveellisesti enkä käytä alkoholia ollenkaan?? Mitenköhän saisin helpoiten painoa alaspäin? Tukalan olon takia pakko laittaa läski liikkumaan ;) AP
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:12"]itse kävin aamulla vaa'alla ja pituus on 160 cm ja paino 58. Siinä on kyllä pari kiloa liikaa. Lähinnä huomaa valokuvista ja omasta olosta, pikkaisen olisi varaa pudottaa. En kuitenkaan ota suurempaa stressiä asiasta, ikää on jo päälle 30 enkä halua näyttää pikkutytöltä vaan naiselta. Olen ollut parikymppisenä noin 50 kg painava, ja tuolloin mm. kuukautiset eivät tulleet säännöllisesti. Eli minulle se paino oli selvästi liian vähän.
[/quote]
Miten tuossa painossa ei voi tulla kuukautisia normaalisti? Itse olen 163cm ja painan 44kg ja kuukautiset tulevat täysin normaalisti.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:12"]itse kävin aamulla vaa'alla ja pituus on 160 cm ja paino 58. Siinä on kyllä pari kiloa liikaa. Lähinnä huomaa valokuvista ja omasta olosta, pikkaisen olisi varaa pudottaa. En kuitenkaan ota suurempaa stressiä asiasta, ikää on jo päälle 30 enkä halua näyttää pikkutytöltä vaan naiselta. Olen ollut parikymppisenä noin 50 kg painava, ja tuolloin mm. kuukautiset eivät tulleet säännöllisesti. Eli minulle se paino oli selvästi liian vähän.
[/quote]
Miten tuossa painossa ei voi tulla kuukautisia normaalisti? Itse olen 163cm ja painan 44kg ja kuukautiset tulevat täysin normaalisti.
[/quote] Näytät varmaan todella hyvältä...
Itse olen 164/47. Naisen ihannepaino on around tämän mukainen: 170cm/55 kg, 160 cm/ 45 kg jne
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:25"]Kyllä naiselle nuo ovat järkyttävät mitat!
[/quote] Aapeen vai numero 30 mitat?
Oon samanpituinen ja yliajalla synnyttämään mennessä pari kiloa kevyempi, ja olin valas :D
Viime qikoinahan on alettu ihailemaan thä enemmän fitness- mallisia. Eli reilusti pois kiloja! Tämä nyky- yhteiskunta luo paineita, siksi käyn salilla.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 22:44"]
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:12"]itse kävin aamulla vaa'alla ja pituus on 160 cm ja paino 58. Siinä on kyllä pari kiloa liikaa. Lähinnä huomaa valokuvista ja omasta olosta, pikkaisen olisi varaa pudottaa. En kuitenkaan ota suurempaa stressiä asiasta, ikää on jo päälle 30 enkä halua näyttää pikkutytöltä vaan naiselta. Olen ollut parikymppisenä noin 50 kg painava, ja tuolloin mm. kuukautiset eivät tulleet säännöllisesti. Eli minulle se paino oli selvästi liian vähän.
[/quote]
[/quote]
Joo hyvä kysymys, olemmehan kaikki täysin samanlaisia.... not.
Et ole norsu :). Itse olen 159 cm ja 68 kg ja olisin muuten ok, mutta läskiä liikaa joissakin kohdin pakkautuneena. Nyt on koko L ja tavoitteena 60 kg ja ehkä koko S. 45 kg:tä kun joku ehdotti tällä pituudella niin sen verran kun painoin niin kuukautisia ei enää ollut ja vaatekoko oli XXS, jota oli vaikea mistään löytää.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:43"]
Ihmiset on eri muotosiakin. Et ole tosiaankaan läski.
Mä oon 160cm 60kg, samoissa melkein ollaan. Paitakokoni on S-M ja housut 38.
[/quote]
Tämän kirjoittajan vaatekoko mua kyllä vähän ihmetyttää? Vai omaanko jotenkin kummallisen vartalonmallin?
Mun mitat on 156/52 paidoista tarvitsen väh L tai 42, housuista mahtuu kyllä 38.
Mites muut samaa kokoluokkaa olevat? Minkä kokoisia vaatteita te käytätte?
155, 59, B75
Jeps, olen läski. Peppu ja vatsa huutavat kunnolla urheilua ja tasapainoisempaa ruokavaliota . Jouluna tuli syötyä niin oksettavan paljon makeista.
[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:05"]Montako kiloa pitäisi tiputtaa? :(
[/quote]
Okei, mitäs normaalimittainen nainen?
Vähän outo kysymys. En usko, että olet norsu, muuten olisi varmaan vaikeampi kirjoittaa ja tekstikin olisi sen mukaista.
huh! Kyllä voi helposti kqrsia ainakin 20 kiloa. Sitä alemmaksi ei kannata mennä
^ Samoja kokoja käytän minäkin, mutta silti vyötäröllä on se 3-4 läskimakkaraa, selkäläskiä löytyy, ja takamuksessa ja reidessä myös tuhdisti tavaraa. Kun ei sitä lihasta hirveästi ole, niin noihin lukemiin mahtuu oikeasti ylimääräistä rasvaa aikamoisen paljon :(