Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

158cm ja 65kg. Olenko norsu?

Vierailija
05.01.2014 |

Montako kiloa pitäisi tiputtaa? :(

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikeasti. Ihmisiä on NIIN paljon eri ruumiin rakenteellisiä, että paino ei sano mitään. Itse olen 159 / 61 ja harrastan yleisurheilua 5 krt. viikossa. Housuissa kokona on 38, koska ei mahdu pienemmät lihasten takia. Rasvaprosentti minulla on todella pieni.

Jos et liiku, syöt epäterveellisesti yms. todennäköisesti sinulla on läskiä. Jos liikut, se on varmaan lihasta.

ps. Ja ei, et varmaankaan ole norsu koska osaat kirjoittaa.

Vierailija
62/84 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:39"]

155, 59, B75

Jeps, olen läski. Peppu ja vatsa huutavat kunnolla urheilua ja tasapainoisempaa ruokavaliota . Jouluna tuli syötyä niin oksettavan paljon makeista.

[/quote]

Ihana paino olisi 50-52 kg luokkaa. Housut menneet 38 puolelle ja yläosat S:n puolelle. Aina noista housuista huomaa kun on lihonut. "Silloin kun treenasin ja söin hyvin joka päivä housukokoni oli 32". Olen ihan hyvillään jos pääsen vielä tässä 30 v:n puolella tuohon 34 kokoon :) 32 kokoa oli aika vaikea ylläpitää kun pienikin lipsaus urheilussa vei 34 kokoon. Sain tänään myös kaikki namit syötyä ja keitoilla ajattelin elää tän tammikuun eli siis mun dieettijuskani ja päälle kevyttä urheilua eli semmoista pyöräilyä. Katsotaan onnistuiko tämmöinen juttu sitten helmikuun puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:45"]

Mitä ihmettä oikeasti. Ihmisiä on NIIN paljon eri ruumiin rakenteellisiä, että paino ei sano mitään. Itse olen 159 / 61 ja harrastan yleisurheilua 5 krt. viikossa. Housuissa kokona on 38, koska ei mahdu pienemmät lihasten takia. Rasvaprosentti minulla on todella pieni.

Jos et liiku, syöt epäterveellisesti yms. todennäköisesti sinulla on läskiä. Jos liikut, se on varmaan lihasta.

ps. Ja ei, et varmaankaan ole norsu koska osaat kirjoittaa.

[/quote]

Jep, näinhän se menee. Ihan turha kiistellä tällaisesta asiasta, kun erot ovat suuria. Kaipa sen itse peilin edessä näkee, onko paino ok vai ei. Tai ainakaan ei täältä kannata kysyä, kun vastaukset on aina tuota samaa luokkaa ;). 

Vierailija
64/84 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ihan läskiä ole kun on selkeästi kertynyt tupakoinnin lopettamisen jälkeen.

Vierailija
65/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tsiisus kyllä nainen on naiselle susi. Näitä juttuja kun lukee palstoilta niin kyllä mielialan saa matalaksi... En todellakaan ole läski vaikka vähän on makkaraa vatsassa. Vyötärö erottuu erittäin selvästi ja muodot ovat hyvät. En tahtoisi olla ylipainoinen, mutta mielelläni syön herkkuja ja hyvää ruokaa enkä jaksa kytätä koko ajan syömisiäni. Syömishäiriöisiä on lähipiirissä ja sen verran surkeata katseltavaa on se kun ihminen jaksaa itkeä ja murehtia painoaan päivittäin että olen ihan tyytyväinen näin. Ei minun tarvitse puolustella painoani kenellekään, aina voi kiinteytyä ja elää terveellisemmin mutta itse en aio sellaista tehdä hampaita kiristellen. Elän suht terveellisesti ja nautin elämästä, ei ole painon tuomia terveysongelmia enkä pillahda itkuun kun mieli tekee pitsaa tai suklaata - silloin syön niitä ja teen seuraavana päivänä vaikka jotain kasvisruokaa. Tai sitten en. Ihan fiilispohjalla tässä mennään :)

terveisin se joka on 160 cm ja 58 kg ja ajatteli pudottaa ehkä pari kiloa jollain aikavälillä (ja nainen näyttää erilaiselta kuin tyttö - naisella saa olla lantiota ja rintoja, sairaalloisen ylipainon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. )

Vierailija
66/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 159cm ja painan 48 kg. Yritän taas herätellä liikuntainnostusta, että saisin itseäni kiinteytettyä ja ehkä 1-2kg painoa pois--> rasvaa pois enemmän, lihaksia jonkin verran tilalle.

Joku voi pitää minua sairaana, kun tämän kokoisena stressaan läskeistäni mut oikeasti viihdyn "pikkutytön" kevyessä vartalossa ilman isoja rintoja ja vyötärömakkaroita. Ja ikää tulee tänä vuonna 30 täyteen.

Minulla on ehdoton yläraja 50kg, sen yli ei paino saa nousta vaan aloitan lähes huomaamattani dieetin. Enkä voisi ikinä syödä itseäni lihavaksi. Esim jouluna, kun mässytän paljon suklaata, niin sitten ei vaan tee enää mieli mitään epäterveellistä. Henkinen painorajoitin menee päälle.. Sinänsä tää on mulle helppoa, kun omaan hyvät geenit enkä liho helposti ja kun makuaistini on sellainen, ettei se kelpuuta roskaruokaa, niin tässä painossaon vaivatonta pysyä.. Karkki ja pulla kyllä maistuu mut sen niinä päivinä jätän muuta syömistä vähemmälle.

Eli kysymys vastaukseesi: olet mielestäni "norsu".

Vierailija
67/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista että täällä BMI 3-4 numeroa suuremmat käyttävät samankokoisia vaatteita kuin minä, joka käytän kuitenkin hyvin istuvia vaatteita... Mahtaa olla nätin näköistä, tai sitten minun puntarini valehtelee!

Vierailija
68/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi norsuksi. Terveyden kannalta kannattaisi tiputtaa 5 kg, ulkonäön kannalta ehkä toinenkin. 

Vierailija
69/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 00:05"]voi tsiisus kyllä nainen on naiselle susi. Näitä juttuja kun lukee palstoilta niin kyllä mielialan saa matalaksi... En todellakaan ole läski vaikka vähän on makkaraa vatsassa. Vyötärö erottuu erittäin selvästi ja muodot ovat hyvät. En tahtoisi olla ylipainoinen, mutta mielelläni syön herkkuja ja hyvää ruokaa enkä jaksa kytätä koko ajan syömisiäni. Syömishäiriöisiä on lähipiirissä ja sen verran surkeata katseltavaa on se kun ihminen jaksaa itkeä ja murehtia painoaan päivittäin että olen ihan tyytyväinen näin. Ei minun tarvitse puolustella painoani kenellekään, aina voi kiinteytyä ja elää terveellisemmin mutta itse en aio sellaista tehdä hampaita kiristellen. Elän suht terveellisesti ja nautin elämästä, ei ole painon tuomia terveysongelmia enkä pillahda itkuun kun mieli tekee pitsaa tai suklaata - silloin syön niitä ja teen seuraavana päivänä vaikka jotain kasvisruokaa. Tai sitten en. Ihan fiilispohjalla tässä mennään :)

terveisin se joka on 160 cm ja 58 kg ja ajatteli pudottaa ehkä pari kiloa jollain aikavälillä (ja nainen näyttää erilaiselta kuin tyttö - naisella saa olla lantiota ja rintoja, sairaalloisen ylipainon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. )

[/quote]

Tekosyitä! Jos haluaa timmin ja arvostetun kropan pitää treenata

t. 163/49

Vierailija
70/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 00:15"]

Omituista että täällä BMI 3-4 numeroa suuremmat käyttävät samankokoisia vaatteita kuin minä, joka käytän kuitenkin hyvin istuvia vaatteita... Mahtaa olla nätin näköistä, tai sitten minun puntarini valehtelee!

[/quote]

Tai sitten olet ns. laiha läski.

Vierailija
71/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 00:26"]

[/quote]

Tai sitten olet ns. laiha läski.

[/quote]

Mistä tunnistaa ns. laihan läskin?

Vierailija
72/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tekosyy se on että ei vaan halua ja arvosta tosi timmiä kroppaa niin paljon että olisi valmis luopumaan itselleen iloa tuottavista asioista (kuten herkut tai epäterveellinen ruoka silloin tällöin)? Mulle on ihan ok jos joku haluaa treenata ja olla supertimmissä kunnossa - minusta vain ei ole siihen. En näe sitä kaiken vaivan arvoisena. Onko se jotenkin outoa että ihminen voi olla kropaltaan normaalipainon rajoissa mutta ei ole kiinnostunut rehkimään salilla tms? Siihen anorektisen laihan (mitä tässäkin ketjussa selvästi on) ja "sotanorsun" väliin mahtuu paljon kaikenlaista.

Vierailija
73/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En tiedä onko aiheesta tehty mitään tutkimusta, mutta äkkiseltään tuntuu, että sellainen suomalaisittain hyvin yleinen ruumiinrakenteen eroavaisuus kuin ns. persjalkaisuus voisi selittää jossain määrin eroja BMI/vaatekoko-suhdeluvussa. Itse olen 165 cm persjalkainen nainen, ja mieheni on 180 cm pitkä, ja istualtaan olemme yhtä pitkiä! Eli minulla on siis 15 cm lyhyemmät jalat kuin miehelläni, jolla on taas puolestaan hieman keskivertosuomalaista pidemmät jalat. Ihan maalaisjärjellä ajatellen 1 cm jaloissa painaa vähemmän kuin 1 cm keskivartalossa (vaikka olisi kuinka hoikka), joten pitkäjalkaiset saanevat "etua" BMI-laskennassa persjalkaisiin nähden.

Vierailija
74/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä samat mitat kun aloittajalla. Vielä löytyy pudotettavaa. Tavoitteeni on seuraavaksi normaalipainon raja eli 62kg. Olen surullisen löysä. Panoa olen tiputtanut ruokavaliolla ja pikkuhiljaa olen aloitellut kuntosalin. Lähtöpainosta tiputtaminen (82) ja raskaudet ovat saaneet ihoni roikkumaan. Varsinkin maha on ihan kauhea löllerö. Napaa ei näy kuin pelkkä surullinen alassuin oleva "suu". Muotoilevilla alusasuilla saan itseni ihan siedettäväksi, ja korkeavyötärösillä housuilla.

Ennen raskauksia urheilin säännöllisesti ja lhasta löytyi mukavasti. Painoin noin 62 jaa olin oikein hyvän näköinen, kiinteä.

Melkein samat painot, täysin erilaiset vartalot.

Ennen oli m-koon vaatteet ja nyt lahtumisen myötä taas jotkut ämmät menee. Housukoko ennen 38 nyt 40.

Vierailija
75/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:05"]

[/quote]

Noilla tuntomerkeillä sinulla on vielä paljon kasvettavaa. Älä ihmeessä rupea tiputtamaan painoa ennen kuin olemme varmoja.

Ehkä paremmat tuntomerkit olisivat ulkonäköön liittyvät. Minkälaista ravintoa syöt? Jos liha maistuu, en usko, että olet norsu.

Vierailija
76/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 23:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:43"]

Ihmiset on eri muotosiakin. Et ole tosiaankaan läski.

Mä oon 160cm 60kg, samoissa melkein ollaan. Paitakokoni on S-M ja housut 38.

[/quote]

Tämän kirjoittajan  vaatekoko mua kyllä vähän ihmetyttää? Vai omaanko jotenkin kummallisen vartalonmallin?

Mun mitat on 156/52 paidoista tarvitsen väh L tai 42, housuista mahtuu kyllä 38.

Mites muut samaa kokoluokkaa olevat? Minkä kokoisia vaatteita te käytätte?

[/quote]

Omaat kummallisen vartalonmallin. Itselläni lähinnä tiimalasivartalo ja mitat 160/60 ja juuri tuon kokoisia vaatteita käytän. Riippuu aika paljon vaatemerkistäkin nuo koot kuitenkin ja vaatteen mallista.

Vierailija
77/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:05"]

[/quote]

Noilla tuntomerkeillä sinulla on vielä paljon kasvettavaa. Älä ihmeessä rupea tiputtamaan painoa ennen kuin olemme varmoja.

Ehkä paremmat tuntomerkit olisivat ulkonäköön liittyvät. Minkälaista ravintoa syöt? Jos liha maistuu, en usko, että olet norsu.

[/quote] Syön kyllä lihaa eli en voi olla norsu? Tykkään joskus märehtiä asioita, voisinko olla lehmä? Eiku nekään ei syö lihaa... Mies sanoo että joskus mun hössötys on turhaa kotkotusta? AP

Vierailija
78/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsuksi aika kevyt, mutta paino on lievän ylipainon puolella joten riippuen kehon koostumuksesta ja omasta fiiliksestä voi pudottaa jonkun kilon tai olla pudottamatta. Mittarina kuitenkin turha käyttää aaveen neuroottisia mammoja joista rasva on turhaa muualla kuin tisseissä, että mitään 49 kilon painoa on turha lähteä tavoittelemaan jos ei nyt jostain syystä itse niin halua.

Noilla mitoilla voi näyttää ihan hyvältäkin tai sitten lievästi plösöltä, mutta paras kun ei mitään järkyttävää stressiä asiasta ota. Parempi vaan omaksi terveydekseen syödä jotakuinkin terveellisesti ja liikkua niin paino putoaa tai on putoamatta, mutta ainakin suunta on oikea.

Vierailija
79/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että huomasit ettet ole norsu. Enkä usko että mikään sorkkaeläinkään kovin hyvin näppistä tai tietokonetta käyttää. Onnea oman identiteetin ja sen etsimiseen minkä kokoisessa kehossa on hyvä olla, olkoon sitten vaikka vähän pläski taikka laiha ruikku.

Vierailija
80/84 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet lihava. Itse olen 185cm pitkä ja painan 67kg ja vaatekokoni on 38/40. En ymmärrä miten voit mahtua koon 36 vaatteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi