158cm ja 65kg. Olenko norsu?
Kommentit (84)
Itse olen 160 cm ja kun painoin 65kg, olo oli tukala ja ahdistava ja olihan sitä semmoinen pikkuisen pullea. Nyt 56kg ja viihdyn kropassani paljon paremmin.
En tiedä, mutta olen sua 10cm pitempi ja samanpainoinen. Mua ei voi sanoa norsuksi, mutta mielellään tiputtaisin parikolme kiloa vyötäröltä. Tällä logiikalla olet kyllä pullukka.
AP-pullukka on päättänyt tiputtaa ainakin 5kg, katsoo sitten miltä peilikuva näyttää. Olisiko jollain tehostartti vinkkiä? Motivoi paremmin kun alkuun lähtisi pari kiloa helposti :)
Tuli vielä mieleen tuosta vaatekoosta. Olen aina ollut pieni mutta lihaksikas "hyvän mallinen" ja sopusuhtainen. Ehkä johtuu siitä että vaatekokoni on kiloista huolimatta melko pieni?
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 01:35"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:05"]
158cm ja 65kg. Olenko norsu?
Montako kiloa pitäisi tiputtaa? :(
[/quote]
Noilla tuntomerkeillä sinulla on vielä paljon kasvettavaa. Älä ihmeessä rupea tiputtamaan painoa ennen kuin olemme varmoja.
Ehkä paremmat tuntomerkit olisivat ulkonäköön liittyvät. Minkälaista ravintoa syöt? Jos liha maistuu, en usko, että olet norsu.
[/quote] Syön kyllä lihaa eli en voi olla norsu? Tykkään joskus märehtiä asioita, voisinko olla lehmä? Eiku nekään ei syö lihaa... Mies sanoo että joskus mun hössötys on turhaa kotkotusta? AP
[/quote]
Kanaksi olet kyllä varsin kehittyneen ja hyvin lihaisan kuuloinen. Elätkö häkissä vai onko sinulla virikkeitä? Jos painoa ajattelee, epäilen, ettei onnistu ihan luomuruokinnalla. Kalkkuna saattaisi sopia paremmin, mutta silti... Tuon painon saavuttaminen ei taida onnistua eettisesti kestävällä kasvatuksella.