Tässä treeniohjelmani. Haluatko kysyä jotain?
Ma: Olkapäät, ojentajat
Ti: Aamulla 45 min pyörä, illalla selkä, hauis
Ke: Jalat kova
To: Aamulla 45 min pyörä, illalla rinta
Pe: Jalat kevyt
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 12:45"][quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 09:36"]
No huoh. Elin vuosia kroppaansa palvovan ihmisen kanssa. Liikuntaa saa harrastaa ja terveellisesti saa syödä, mutta kohtuus kaikessa... Ei sovi perheelliselle, eikä välttämättä edes parisuhteelliselle.
[/quote]
Olen tuosta eri mieltä. Itse teen kahta treeniä päivässä välillä ja en ole silti mikään kroppani palvoja. Sopii hyvin perheellisellekin, jos liikunnasta tykkää.
[/quote]
Ja aikaa näihin kahteen treeniin menee...? Missä perhe on silloin, onko perheen toisella aikuisella yhtä paljon omaa aikaa, entäs perheen yhteinen aika?
Kiva kun ihmiset harrastavat liikuntaa, minäkin harrastan, mutta joillakin se vain menee yli. Lihasten kasvattaminen voi mennä. Silloin kun ruuan tärkein asia on proteiinin määrä eikä maku ja silloin kun lapsia ei voi ottaa hiihtoretkelle mukaan, kun oma aerobinen kärsii, mennään mielestäni jo liiallisuuksiin, ja kuntosalitreeni ei todellakaan ole perhe-laji. Mutta jaksamista vain kaikille lihasten kasvattajien kumppaneille. Minä en jaksanut. Nimimerkillä nainen joka lähti yksin synnyttämään, kun miehellä oli treeni kesken ;)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 07:15"]
Onko urheilu ammattisi eli oletko esim. liikunnan ope, pt...?
[/quote]
Ei, niin kaukana kuin mahdollista, liikkeenjohdon konsultti.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 07:17"]
Oletko mies vai nainen?
[/quote]
Olen 30-vuotias mies.
Miten jaksat joka arkipäivä töiden lisäksi vetää treenin läpi? Eikö tarvitse lepopäiviä?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 07:24"]
Miten jaksat joka arkipäivä töiden lisäksi vetää treenin läpi? Eikö tarvitse lepopäiviä?
[/quote]
Rakkaudesta lajiin, my body is my masterpiece.
Vakavasti puhuen, työkseni istuminen vaatii kunnon fyysisen aktiviteetin joka päivälle. Pitää elämän ja päivät tasapainossa.
Jaksamiseen auttaa se myös että syön kellon kanssa tarkasti määritellyn ruokavalion mukaisesti. Viikolla kaikki tähtää ruokailun puolesta siihen että a) jaksan vetää illan treenin täysipainoisesti b) keho saa tarvittavan rakennusaineen lihasten rakentamiseksi.
Kuten huomannet, eri lihasryhmiä ei treenata kuin kerran viikossa suorasti, pl. jalat johon olen päättänyt keskittyä nyt kevään ajaksi, paljon ilmaista kehitystä jaossa. Toiseksi jaksamiseen vaikuttaa se että olen tehnyt tätä kauan ja tiedän miten minun pitää treenata - ei tämä olekaan mikään aloittelijan ohjelma joulun jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 07:25"]
Miksi aerobista on noin vähän? Vähemmän kuin suositellaan.
[/quote]
Kuka niin suosittelee? Oli miten oli, en polta vaivalla hankittua lihasmassaa pois tekemällä aerobista tuon enempää.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 07:33"]
4pv peräkkäin jalkoja? miksi?
koska vatsat?
[/quote]
Nyt haetaan jalkoihin lisää voimaa. Jouduin rytmittämään treenin hieman epäsuotuisasti viikolle, mutta on toiminut yllättävän hyvin. Pyörät kohtuu matalalla intensiteetillä.
Vatsat joka treenissä.
jos jalkoja haluat noin helvetisti treenata, niin mieti edes vaihtavasi kevyt ja raskas päittäin, saisit edes vähän palautumisaikaa
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 07:40"]
Ihannenaisesi on varmaan myös tosi urheilullinen?
[/quote]
Haaveilen tapaavani naisen joka jakaisi saman intohimon. Edelliset tyttöystävät pitäneet kyllä kropastani ja paljon, mutta useimmille treenimäärät ja ruokavalion tiukkuus olivat jo kovia valituksen aiheita. Ehkä vielä joskus!
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 07:39"]
jos jalkoja haluat noin helvetisti treenata, niin mieti edes vaihtavasi kevyt ja raskas päittäin, saisit edes vähän palautumisaikaa
[/quote]
Viikon vika treeni menee sillä tiedolla että nyt on viikon vika treeni kyseessä. Lisäksi jalkatreenit eivät ole aivan samanlaisia, jaettuna hieman eteen ja taakse.
teetkö selkätreenin kovaa, vai leikisti?
Kovaa jalkatreeniä ei kukaan tee seuraavana päivänä ja säily hengissä sen jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 07:54"]
teetkö selkätreenin kovaa, vai leikisti?
Kovaa jalkatreeniä ei kukaan tee seuraavana päivänä ja säily hengissä sen jälkeen?
[/quote]
30 leukaa parinkympin lisäpainoilla + kulmasoutua 3*10 100kg tangossa, noin esimerkkinä, että kait siitä nyt johonkin on.
30 leukaa parinkympin lisäpainoilla + kulmasoutua 3*10 100kg tangossa, noin esimerkkinä, että kait siitä nyt johonkin on.
puhtaalla tekniikalla teet, ja ilmeisesti lämmittelynä?
Oletko kärsinyt motivaation puutteesta? Miten saat motivaation takaisin, jos välillä ei treenit hotsita?