Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 30 vuotias nainen.
Pitkät hiukset, urheilullinen vartalo, ihan ok naama, tykkään hoitaa kotia (mutta en siivota ylimääräistä eli saat ihan laittaa itse sukkas pyykkikoriin ja astiat koneeseen).
Mutta.
Olen järkyttävän ujo. Mulla on myös adhd ja Asperger. Tykkään olla yksin paljon, en välitä tuntemattomien kanssa hengailusta ja haluan juhlista kotiin yleensä 2 tunnin jälkeen.
Olen hieman mustasukkainen, mutta omistautuva kumppanilleni.
En halua avointa/poly/tms suhdetta.
Kuulostat ihanteelliselta ja lähes täsmälleen kaltaiseltani puolisolta. Miten et ole vielä löytänyt ketään ja mistä sinut voi löytää?
45 vuotias 2 lapsen yhteishuoltaja, toinen lapsista vaikea luonne, ja silti kumpikin lapsi menee elämässä täysin ykkössijalla nyt ja tulevaisuudessa. Etsitään siis rentoa lapsivapaa suhdetta, jossa kumpikin säilyttää oman kotinsa, mutta edellytän kiihkeää yhdessä oloa silloin kun ollaan yhdessä. Syömässä käydään tasokkaissa ravintoloissa ja hotellit vähintään 4' tähteä. Toivoisin että myös matkustamme aina kun voimme, ja silloin ei rahoja laskeskella. Normipainoinen , mutta laihdutuksen jälkeen iho roikkuu ja suurimman osan ajasta olen kiukkuinen koska nälkä. Myös aamulla on turha puhua ennen 3 kahvikupillista. Minua ei tule kiinnostamaan tutustuminen sinun perheeseesi, eikä sinua tulla sen kummemmin esittelemään omalle suvulle. Olethan omilla toimeentuleva ja sinulla on eläkesäästöjä valmiina kuten minulla. Ethän ole katkeroitunut erosta etkä puhu ex:sistä, et ole anti-vaccer etkä persu. Itsellä hiukset alkaa ohenemaan, enkä niitä jaksa kihartaa. Tissit on isot ja kiinteät koska sektiolla syntyneet lapset on aina ruokittu pullosta. En käy brassissa, enkä ala käymään. Liikuntaa harrastan tasan pakolliset määrät, enkä halua hoitaa romanssia salilla tai lenkkipolulla.
Vierailija kirjoitti:
45 vuotias 2 lapsen yhteishuoltaja, toinen lapsista vaikea luonne, ja silti kumpikin lapsi menee elämässä täysin ykkössijalla nyt ja tulevaisuudessa. Etsitään siis rentoa lapsivapaa suhdetta, jossa kumpikin säilyttää oman kotinsa, mutta edellytän kiihkeää yhdessä oloa silloin kun ollaan yhdessä. Syömässä käydään tasokkaissa ravintoloissa ja hotellit vähintään 4' tähteä. Toivoisin että myös matkustamme aina kun voimme, ja silloin ei rahoja laskeskella. Normipainoinen , mutta laihdutuksen jälkeen iho roikkuu ja suurimman osan ajasta olen kiukkuinen koska nälkä. Myös aamulla on turha puhua ennen 3 kahvikupillista. Minua ei tule kiinnostamaan tutustuminen sinun perheeseesi, eikä sinua tulla sen kummemmin esittelemään omalle suvulle. Olethan omilla toimeentuleva ja sinulla on eläkesäästöjä valmiina kuten minulla. Ethän ole katkeroitunut erosta etkä puhu ex:sistä, et ole anti-vaccer etkä persu. Itsellä hiukset alkaa ohenemaan, enkä niitä jaksa kihartaa. Tissit on isot ja kiinteät koska sektiolla syntyneet lapset on aina ruokittu pullosta. En käy brassissa, enkä ala käymään. Liikuntaa harrastan tasan pakolliset määrät, enkä halua hoitaa romanssia salilla tai lenkkipolulla.
Erosta? Kuka tässä on eroamassa? Nussimaan pitäs päästä, ku vaimo vartoo kaksosia. Alkaa kassit olla täpösen täynnänsä juu! Mies 48 v.
Melkein kuuskymppinen pitkä ja hoikka nainen. Miesten mielestä kauneinta mitä ovat nähneet. Itse haen jatkuvasti virheitä ulkonäöstäni. Valehtelen ikäni, aina. En usko tai luota keneenkään. Sohvaperuna, kännykkä aina kädessä, Netflix sarjamaratoonari ja nukahdan usein sohvalle. Paras ystävä monelle. Liikunnallisesti lahjakas, muttei vaan jaksa kiinnostaa enää. Tiukka tussu, tykkään nopeasta seksistä ja olen mainio suihinottaja. Uskollinen, aina. Haen komeaa, pitkää miestä joka jumaloi minua. Ujo, ja jännittäessä mahtipiereskelijä, joten tästä syystä tuskin kehtaan lähteä kanssasi treffeille.
Onpas paljon naisia, joilla on jo lapsia! Ja miehiä, joilla ei ole...
Vierailija kirjoitti:
"Vasta" 63v jousimiestyypin perikuva, joka ei eläköitymisestä mitään ymmärrä. Kaikkien kanssa toimeen tuleva, mukava, kohtelias ja miehekkään oloinen herrasmies. Pää pilvissä vaikkei fyysisesti kaikkein korkeimmalla huojukaan. Tunnollinen ja siisti. Käytännön asiat välillä vähän oikaisten ;). Tarvitsee henkistä ilmatilaa. Korona ajan ladannut ja tehnyt "kotiläksyjä". Seksin ja lähellä olon upeus kahden ihmisen välillä avautunut vasta pitkän avioliittopuurtamisen jälkeen. Nyt lähdössä maailmaa valloittamaan. Etsii kaverihenkistä kypsää naista, joka ei pelkää uuden edessä ja jonka kanssa voisi kaiken jakaa. Lähtisitkö?
Ilmoituksesi jäi mieleen ja koskettaa, Jousimies. Olen samankaltaisessa elämäntilanteessa ja olisi mukavaa jatkaa keskustelua. Mikäli kiinnostut, laitathan viestiä ladyaries0604@gmail.com . T. Oinasnainen
AMH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vasta" 63v jousimiestyypin perikuva, joka ei eläköitymisestä mitään ymmärrä. Kaikkien kanssa toimeen tuleva, mukava, kohtelias ja miehekkään oloinen herrasmies. Pää pilvissä vaikkei fyysisesti kaikkein korkeimmalla huojukaan. Tunnollinen ja siisti. Käytännön asiat välillä vähän oikaisten ;). Tarvitsee henkistä ilmatilaa. Korona ajan ladannut ja tehnyt "kotiläksyjä". Seksin ja lähellä olon upeus kahden ihmisen välillä avautunut vasta pitkän avioliittopuurtamisen jälkeen. Nyt lähdössä maailmaa valloittamaan. Etsii kaverihenkistä kypsää naista, joka ei pelkää uuden edessä ja jonka kanssa voisi kaiken jakaa. Lähtisitkö?
Ilmoituksesi jäi mieleen ja koskettaa, Jousimies. Olen samankaltaisessa elämäntilanteessa ja olisi mukavaa jatkaa keskustelua. Mikäli kiinnostut, laitathan viestiä ladyaries0604@gmail.com . T. Oinasnainen
Minkä ikäinen olet, oinasnainen?
40v läski siideri valas kaipaa p i L L u n nuolemista. Oma mies ei nuole.
Nimimerkillä, ilman sitoumuksia
Olen lehmän kokoinen lahna. Parasta ennen päiväys mennyt jo. Eikä mulla oo rahaa.
Etsin pienimunaista miestä kolmanneksi pyöräksi. Haluan molempiin reikiin ja sinä pienimuna tulisit p erseeseeni samalla kun mies nai pill uun.
Kolmekymppinen työtön nainen ja kolme kissaa etsii miestä laumaansa. Musiikkiharrastuksia. En käytä päihteitä, en halua että sinäkään käytät (muuta kuin ehkä saunakaljan). Liikun silloin kun huvittaa. Ruma en ole, mutta jotkut tykkää haukkua lesboksi. Käytän poikamaisia vaatteita. Todennäköisesti vaihdan sinut neljänteen kissaan, jos et tule toimeen kissojeni kanssa :D
Vierailija kirjoitti:
AMH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38
AMH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AMH kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
38
Teillä tulisi olemaan ikäeroa 25 vuotta! Huh. Oletko sinäkin eläköitymässä, kun sanot olevasi samanlaisessa elämänvaiheessa? Jotenkin aistii, että sinulle tuntuu olevan tässä tärkein tuo horoskooppimerkki ja horoskooppihörhötys muutenkin. Kiertäisin kaukaa tällaisen tarjokkaan.
Helmikki kirjoitti:
Melkein kuuskymppinen pitkä ja hoikka nainen. Miesten mielestä kauneinta mitä ovat nähneet. Itse haen jatkuvasti virheitä ulkonäöstäni. Valehtelen ikäni, aina. En usko tai luota keneenkään. Sohvaperuna, kännykkä aina kädessä, Netflix sarjamaratoonari ja nukahdan usein sohvalle. Paras ystävä monelle. Liikunnallisesti lahjakas, muttei vaan jaksa kiinnostaa enää. Tiukka tussu, tykkään nopeasta seksistä ja olen mainio suihinottaja. Uskollinen, aina. Haen komeaa, pitkää miestä joka jumaloi minua. Ujo, ja jännittäessä mahtipiereskelijä, joten tästä syystä tuskin kehtaan lähteä kanssasi treffeille.
Jospa ekat treffit olisivat sitten varmuuden vuoksi ulkosalla, niin ei tarvitse jännittää sitä, että alkaako sinua jännittää. Vaihdatko kännykän mieheen, jos oikea löytyy kohdalle? Nimim. 49 v, pitkä, tumma ja komeaksikin luonnehdittu.
Vierailija kirjoitti:
45 vuotias 2 lapsen yhteishuoltaja, toinen lapsista vaikea luonne, ja silti kumpikin lapsi menee elämässä täysin ykkössijalla nyt ja tulevaisuudessa. Etsitään siis rentoa lapsivapaa suhdetta, jossa kumpikin säilyttää oman kotinsa, mutta edellytän kiihkeää yhdessä oloa silloin kun ollaan yhdessä.
Syömässä käydään tasokkaissa ravintoloissa ja hotellit vähintään 4' tähteä. Toivoisin että myös matkustamme aina kun voimme, ja silloin ei rahoja laskeskella. Normipainoinen , mutta laihdutuksen jälkeen iho roikkuu ja suurimman osan ajasta olen kiukkuinen koska nälkä. Myös aamulla on turha puhua ennen 3 kahvikupillista. Minua ei tule kiinnostamaan tutustuminen sinun perheeseesi, eikä sinua tulla sen kummemmin esittelemään omalle suvulle.
Olethan omilla toimeentuleva ja sinulla on eläkesäästöjä valmiina kuten minulla. Ethän ole katkeroitunut erosta etkä puhu ex:sistä, et ole anti-vaccer etkä persu. Itsellä hiukset alkaa ohenemaan, enkä niitä jaksa kihartaa. Tissit on isot ja kiinteät koska sektiolla syntyneet lapset on aina ruokittu pullosta. En käy brassissa, enkä ala käymään. Liikuntaa harrastan tasan pakolliset määrät, enkä halua hoitaa romanssia salilla tai lenkkipolulla.
Itse asiassa hyvä ilmo, ottaisin yhteyttä jos jossakin palvelussa tulisi vastaan.
M__44
55-vuotias vähävarainen mutta kuitenkin omillaan toimeentuleva mies. Sopivasti ylipainoa. Väitän olevani savuton vaikka välillä salaa tupruttelen. Väitän olevani myös raitis, ja sitä myös olen. Juon vain lasillisen jos sinä sen tarvitset oikeaan tunnelmaan päästäksesi. Luultavasti tarvitset kun olen aika hidas lähtemään käyntiin. Tantra kuulemma voisi toimia myös mutta varmempaa on jos otat ne lasilliset.
Elän tylsää elämää, vaikka väitän harrastavani yhtä jos toistakin hienoa. Oikeasti en harrasta. Oikeasti vietän aikaa vain ulkoilun, ruuanlaiton, lukemisen, yms. tylsien juttujen parissa. Luonnossa tykkään liikkua kyllä.
Minulla ei ole lapsia, enkä pidä lapsiperhe-elämästä. En vihaa lapsia, mutta eniten tykkään niistä silloin kun ei tarvitse miettiä syövätkö ne aamupalan terveellisesti. Tykkään jos ne menevät kotiinsa aamupalalle. Niinkuin esim. kavereiden lapset ja lastenlapset tekevätkin vaikka silloin tällöin pistäytyvät.
En ole ruma mutta en myöskään ulkonäkökeskeinen. En katso peiliin kun lähden lähikauppaan mutta usein katson peiliin sieltä palattuani kun yritän selvittää miksi ne ihmiset tuijottivat. Joskus keksin syyn, useimmiten päädyn ajattelemaan että ihastuksissaan tuijottivat.
60-65 olis sopiva ikä minun naiselle. Sellasen lapset on jo maailmalla ja rahaakin yleensä sopivasti käytössä (en siis tarvitse niitä, mutta mulla on varaa maksaa vain omat lomamatkani aurinkorannikoille). Sen päätä ei särje paitsi silloin kun särkee päätä. Muutakin kremppaa saa olla kun on mullakin. Mutta kuitenkin täytyy olla suht hyväkuntoinen nainen kun tykkään tehdä pitkiä kävelylenkkejä ja ei täytä tarkoitusta jos ne täytyy tehdä yksin.
Vierailija kirjoitti:
55-vuotias vähävarainen mutta kuitenkin omillaan toimeentuleva mies. Sopivasti ylipainoa. Väitän olevani savuton vaikka välillä salaa tupruttelen. Väitän olevani myös raitis, ja sitä myös olen. Juon vain lasillisen jos sinä sen tarvitset oikeaan tunnelmaan päästäksesi. Luultavasti tarvitset kun olen aika hidas lähtemään käyntiin. Tantra kuulemma voisi toimia myös mutta varmempaa on jos otat ne lasilliset.
Elän tylsää elämää, vaikka väitän harrastavani yhtä jos toistakin hienoa. Oikeasti en harrasta. Oikeasti vietän aikaa vain ulkoilun, ruuanlaiton, lukemisen, yms. tylsien juttujen parissa. Luonnossa tykkään liikkua kyllä.
Minulla ei ole lapsia, enkä pidä lapsiperhe-elämästä. En vihaa lapsia, mutta eniten tykkään niistä silloin kun ei tarvitse miettiä syövätkö ne aamupalan terveellisesti. Tykkään jos ne menevät kotiinsa aamupalalle. Niinkuin esim. kavereiden lapset ja lastenlapset tekevätkin vaikka silloin tällöin pistäytyvät.
En ole ruma mutta en myöskään ulkonäkökeskeinen. En katso peiliin kun lähden lähikauppaan mutta usein katson peiliin sieltä palattuani kun yritän selvittää miksi ne ihmiset tuijottivat. Joskus keksin syyn, useimmiten päädyn ajattelemaan että ihastuksissaan tuijottivat.
60-65 olis sopiva ikä minun naiselle. Sellasen lapset on jo maailmalla ja rahaakin yleensä sopivasti käytössä (en siis tarvitse niitä, mutta mulla on varaa maksaa vain omat lomamatkani aurinkorannikoille). Sen päätä ei särje paitsi silloin kun särkee päätä. Muutakin kremppaa saa olla kun on mullakin. Mutta kuitenkin täytyy olla suht hyväkuntoinen nainen kun tykkään tehdä pitkiä kävelylenkkejä ja ei täytä tarkoitusta jos ne täytyy tehdä yksin.
Tää oli hauska! Kuulostat mukavalta ja mutkattomalta mieheltä. Kävisikö sinulle 53-vuotias nainen, jolla ei päätä säre ja lapset jo maailmalla?
Ulkoa päin kiltti, hiljainen, ujo, nyrkin ja hellan väliin sopiva. Todellisuudessa kiltti, hiljainen, ujo, erittäin lyhyt pinna minkäänlaiselle hyväksikäytölle, pomottelulle ja ilkeilylle - tällaiseen käytökseen sortuvat lähtee yhtä nopeasti kun tulikin. Rakastan kauhuleffoja ja hyvää ruokaa. Semihuono kokki. Viihdyn yksin erinomaisesti. Pieni palkka, mutta riittää omaan elämiseen hyvin. Tykkään siivota omaksi iloksi, mutta parempi, että osaat siivota omat sotkut, koska toisten sotkuja en jaksa katsoa kovin pitkään. En omista lemmikkejä, pidän eläimistä, mutta omaan talouteen ottaisin vain helpon sellaisen (ja vain yhden). Kumppani on minulle enemmänkin vapaaehtoinen ylellisyys, ei pakollinen tarve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 30 vuotias nainen.
Pitkät hiukset, urheilullinen vartalo, ihan ok naama, tykkään hoitaa kotia (mutta en siivota ylimääräistä eli saat ihan laittaa itse sukkas pyykkikoriin ja astiat koneeseen).
Mutta.
Olen järkyttävän ujo. Mulla on myös adhd ja Asperger. Tykkään olla yksin paljon, en välitä tuntemattomien kanssa hengailusta ja haluan juhlista kotiin yleensä 2 tunnin jälkeen.
Olen hieman mustasukkainen, mutta omistautuva kumppanilleni.
En halua avointa/poly/tms suhdetta.Kuulostat ihanteelliselta ja lähes täsmälleen kaltaiseltani puolisolta. Miten et ole vielä löytänyt ketään ja mistä sinut voi löytää?
Ai, oletko sinäkin vajaa?
Periaatteessa kyllä, mutta oman kokekukseni mukaan ovat Jousimiehet aivan parhaita itselle.