Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2062)
Kovan ulkokuoren alla herkkä, viisikymppinen tohtorisnainen, joka turhautunut työhönsä ja yksinäiseen elämäänsä. Haluaa muuttaa maalle tai saareen metsien miehen kanssa. Kissanainen tietenkin, kuuntelee metallia, pukeutuu joskus mustaan, joskus kukallisiin hameisiin..kiroilee, on piikikäs, vittumaiseksi sanottu monta kertaa. Kuitenkin lojaalein ja uskollisin ystävä.
33-vuotias nainen, jolla on suuri sydän ja paljon unelmia. Miestä en ole saanut, koska olen miesten seurassa ujo ja vetäytyvä tai sitten nauran hermostunutta hörönaurua.
Kaljaava mies etsii naista ken tykkää kantaa kaljaa kotiimme.
Vast. tlk. nimimerkille
”Kaljaava Kalevi-61”
Kolmekymppinen nainen etsii miestä parisuhteeseen, koska ei ole riittävän rohkea tunnustamaan kenellekään, että pitää enemmän naisista. Olisi miehelle silti uskollinen ja huolehtivainen puoliso ja valmis hankkimaan lapsia tämän kanssa. Vie totuuden seksuaalisesta suuntautumisestaan mukanaan hautaan.
Olet ehkä megalomaani, jolla on hattu täynnä tähtiä. Niin minäkin olen. Olet ehkä minun laillani länsisuomalainen romantikko niin hyvässä kuin pahassakin. Omimmillaan meidän kaltaisemme lienevät vain korkeimmilla vuorenhuipuilla ja varjoisimmissa laaksoissa. Voisimme elää loppuelämämme yhdessä niin, että sinä olisit Bonnie ja minä Clyde.
Nimim. Tiedän miltä tuntuu saada haava sydämeen
Itäsuomalaiset sukujuuret omaava huuhaahulivili. Jonkin verran rajaton sekä fyysisesti että psyykkisesti. Ei diagnosoituja mielenterveyshäiriöitä. Vähän paksu, ainakin omasta mielestäni. Kamalan vanha. Ihmiset kiinnostavat minua, ja sopivan välimatkan päästä saatan ajoittain jopa pitää ihmiskunnasta. Loputon opiskelija. Vuorotyön vuoksi usein väsynyt ja pahalla tuulella, silti tykkään valvoa. Tykkään miehistä, sylikkäin olemisesta ja seksistä, mutta olen huono pitkäaikaisissa parisuhteissa. Kyllästyn helposti, myös itseeni. Yritän välttää romantiikkaa ja romantisointia epäonnistuen surkeasti. Laskevalla kuulla en juo alkoholia. Rasittava nipo mm. kielioppiasioissa, kun sille päälle satun. Vahvasti tunteva. Aistiyliherkkä.
Olen naimisissa oleva nainen ja rakastunut toiseen, joka ei minua halua. Tule kolmanneksi mieheksi! Todennäköisesti ruikutan edelleen sen kakkosen perään, mutta voi meillä silti olla ihan kivaa. Jesh!
Nelikymppinen nainen, vähän ylipainoinen, hyvin tavallisen näköinen etsii romanttista, mutta aikaan saavaa +35 miestä. Voit olla pitkä, minusta on mukavaa varvistaa kun halaan miestä, pieni pyöreys ei haittaa, pitkä tukka kiinnittää varmasti huomioni. Kohtelet minua kuin prinsessaa, mutta et ole pompoteltavissa. Olen taloudellisesti toimeen tuleva, en kuitenkaan varakas, niinkuin sinäkin. En pidä ruoanlaittamisesta, muttä syön mielelläni jos sinä laitat, tai sitten käydään ulkona syömässä. En pidä eläimistä, paitsi kissoista. Seksi ei ole tärkeintä, mutta on sitä hyvä olla olemassa. Olen melko kokematon, eli mitään tajunnan räjäyttävää ei kannata toivoa. Haluan, että saat minut tuntemaan itseni naiseksi, halutuksi ja rakastetuksi. Lupaan pyrkiä saamaan sinut tuntemaan itsesi mieheksi, halutuksi ja rakastetuksi.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen lyhyt ja nörttimäinen mies joka on näennäisesti ihan normaali: sosiaalisesti taitavahko, ei ylipainoinen, siististi pukeutunut ja säännöllisesti peseytyvä, töissäkäyvä, elämässä mukana oleva, ja harrastuksissaan taitava. Todellisuudessa aika erakko, paljon luultuakin pienituloisempi, ei omaa romanttisia kokemuksia juuri ollenkaan ja naisihanne on sellainen jonka mainitseminen johtaisi ihmettelyyn ja sen vähänkin miehekkyyden kyseenalaistamiseen.
Jos etsit parisuhdetta josta puuttuu sukupuoliroolit, paitsi siltä osin että sinä voisit ottaa ohjat sängyssä, tässä olisi kokematon ja kummallinen aikuinen Peter Pan-mies jonka kanssa voisit leikkiä teinirakkautta katsellen tähtiä eväsretkellä kallioiden päällä :)
Tää mulle.
Vierailija kirjoitti:
Reilu 50v, nainen, etsii ryhdikästä, raamikasta miestä. Luonteesi saisi olla herrasmiesmäisen dominoiva. Esim. entinen upseeri, nykyinen turvallisuuspäällikkö tms. sytyttäisi. Hoidat miehen työt niin pihalla kuin sisätiloissakin, varsinkin makuuhuoneessa. Olen estoton ja kokeilunhaluinen niin ruoan, juoman, harrastusten ja seksinkin suhteen. Hoidan huolella työni ja kotini, nautin kuntoilusta, mutta vastapainoksi korkea- tai vähän matalampikin kulttuuri kiinnostaa myös. Keskustelisimme kaikesta maan ja taivaan väliltä. Paheista hyväksyn alkoholin ja sikarit (aah), mitään pössyttelijöitä tai pilleristejä en suvaitse. Etsin vakavaa suhdetta, rakkauttakin, mutta en pihtaisi edes ensitreffeillä, jos olet mies minun makuuni.
Nimim. Koti, uskonto ja Isänmaa once again
Heh, oliko tämä minun ilmo, uskonto poislukien. No ilmankos miesystäväni on turvallisuuspäällikkö, nyt se selkis.
30v reilusti ylipainoinen kalkkunatukalla varustettu 5lapsen yh-äitiliini etsii elettäjää...En käy enkä halua töihin ja mies voisi hoitaa huushollin P.S Ainiin ja seksi ei kiinnosta... Jos meikä Marjatta kertois suoraan
Oikeasti en jaksa etsiä ketään. Kuitenkin joskus tulee mieleen ajatus, että olisi kiva, jos olisi mies, jonka kanssa olisi hyvä olla. Olen jo (?) 57-v, sydämeltäni nuori, en yleensä ajattele ikääni. Teen liikaa töitä, mutta pidän työstäni. En oikein jaksa kiinnostua ajankohtaisista musiikki- tms. jutuista, enkä sitten niistä pysty keskustelemaan, enkä jaksa politiikastakaan puhua. Maailmassa on paljon kiinnostavia asioita, ja sit niitä, jotka ei vois vähempää kiinnostaa. Voisin syödä aina samoja ruokia, kokkaaminen ei kiinnosta yhtään. Voin joo syödä, jos mulle kokkaat, mutta en välttämättä muista kehua kovasti. Joistain ruoista sitten saan kovasti ilmavaivoja. Olen maailman huonoin shoppailija, isossa ruokakaupassakin käyminen on plääh, vaatekaupoista puhumattakaan. Kotona pukeudun kotivaatteisiin (joita ei kai yleisesti pidettäisi seksikkäinä). Kotitöitä teen kun on pakko, mielellään ne ulkoistaisin, mutta olen myös nuuka,. Voisi olla kiva matkustaa jonkun kanssa, mutta pärjään matkustamattakin. Harrastan lähinnä jumpissa käymistä, jos jaksan. Kotona luen tai kuuntelen äänikirjoja, tai katson Areenasta jotain sarjoja. Olen yleensä oikeassa, mutta yritän kuunnella perusteluja. Teen asiat omalla tavallani, ja ärsyttää jos joku sotkee niitä. Olen huono tutustumaan ihmisiin, en päästä ketään helposti lähelle, ja etenen hitaasti (jos ollenkaan). Seksi voi olla mahtavaa, tai sitten ei, pärjään ilmankin.
Voi olla, että olen vähän tylsä :).
Vierailija kirjoitti:
Itäsuomalaiset sukujuuret omaava huuhaahulivili. Jonkin verran rajaton sekä fyysisesti että psyykkisesti. Ei diagnosoituja mielenterveyshäiriöitä. Vähän paksu, ainakin omasta mielestäni. Kamalan vanha. Ihmiset kiinnostavat minua, ja sopivan välimatkan päästä saatan ajoittain jopa pitää ihmiskunnasta. Loputon opiskelija. Vuorotyön vuoksi usein väsynyt ja pahalla tuulella, silti tykkään valvoa. Tykkään miehistä, sylikkäin olemisesta ja seksistä, mutta olen huono pitkäaikaisissa parisuhteissa. Kyllästyn helposti, myös itseeni. Yritän välttää romantiikkaa ja romantisointia epäonnistuen surkeasti. Laskevalla kuulla en juo alkoholia. Rasittava nipo mm. kielioppiasioissa, kun sille päälle satun. Vahvasti tunteva. Aistiyliherkkä.
Tää on niin mun treffi-ilmo 30 vuoden päästä, kiellän kyllä olevani aistiyliherkkä mutta muuten allekirjoitan kaiken 😂 oot ihana!
Nainen, 30+, 175cm ja hitusen pullukka, mutta ei lihava. Kroppamallia Y. Vihreät silmät ja itsepäisesti mihin sun sattuu sojottavat, tummanruskeat, puolipitkät hiukset. Korkeat poskipäät, korkea otsa. Naurettavan pieni nenä ja leuka. Korkeakoulutettu, mutta tuli luettua hankalasti työllistävä tutkinto. Vapaaehtoisesti lapseton ja absolutisti. Hyvä kokki, mutta surkea tiskaaja.
25v nainen etsii miestä joka tekisi lapsen kanssani _heti_ tänään. (Todista tietty ensin että sinulla ei ole seksitauteja) Olen niiin maailman kyllästynein ehkäisyihin, tuntuu että ne vain estävät minua ilmaisemasta äitiysvaistojani. Olen halunnut lasta jo 5 vuotta niin en jaksa.
Olen ammatiltani tatuoija ja pääsin juuri amk:hon opiskelemaan pelialaa. Olen visuaalisesti ja matemaattisesti lahjakas. Luonteeltani entisten kumppanien mukaan olen hieman autistinen ja ylitunteellinen ja ahdistun helposti, sekä pelkään asettaa ihmisille rajoja jonka takia päädyn tyhmiin tilanteisiin.
Etsin kumppania joka on uskollinen ja luotettava eikä playeri eikä polyamoriasta kiinnostunut ja jonka kanssa voin rakentaa onnellisen perheen. Toivon myös ettet latista unelmiani, sillä tykkään seurata niitä. Toivon myös että pidät syvällisestä ajattelusta ja syvällisistä keskusteluista ja ajattelet omilla aivoillasi, etkä vaan seuraa lauman mukana ajattelematta itse. Myös urheilullisuus on tärkeää, sillä itse nautin urheilusta enkä ymmärrä lihavia ihmisiä. Kamppailulajit <3 myöskin alkoholin ihailu on nou nou. En myöskään ymmärrä uhriutumista sillä olen itse kokenu elämässäni paljon pahaa, mistä olen kasvanut yli.
Ulkonäöltäni olen melko keskiverto ja nenäni on vähän liian iso. Muuten olen siro kasvoinen ja siro vartaloinen. Pukeudun alternative tyylisesti. Pidän seksistä, eli otan mieluusti miehen jolla on korkea sex drive :p (oikeasti minulla on poikaystävä joka täyttää melkein kaikki vaatimukset tästä paitsi vauvan heti, joten en etsi seuraa, kirjoitin tämän vain huvikseni)
"Vasta" 63v jousimiestyypin perikuva, joka ei eläköitymisestä mitään ymmärrä. Kaikkien kanssa toimeen tuleva, mukava, kohtelias ja miehekkään oloinen herrasmies. Pää pilvissä vaikkei fyysisesti kaikkein korkeimmalla huojukaan. Tunnollinen ja siisti. Käytännön asiat välillä vähän oikaisten ;). Tarvitsee henkistä ilmatilaa. Korona ajan ladannut ja tehnyt "kotiläksyjä". Seksin ja lähellä olon upeus kahden ihmisen välillä avautunut vasta pitkän avioliittopuurtamisen jälkeen. Nyt lähdössä maailmaa valloittamaan. Etsii kaverihenkistä kypsää naista, joka ei pelkää uuden edessä ja jonka kanssa voisi kaiken jakaa. Lähtisitkö?
Uppista