Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1341/2057 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka, joka ei osaa enää edes hävetä. Viidessä vuodessa vanhentunut 10 vuotta, alisuoriutuja. Olen väärällä alalla, mutta niinhän sinäkin. Otan rennosti ja samaan aikaan pingotan eli vaikeaa on. Yritän koko ajan kehittää itseäni, mutta tuloksia ei ole näkynyt.

Pidän hymyilevistä miehistä, mutta koska viime vuosina kaikki suhteeni ovat päättyneet minun aloitteestani ja melko lailla nopeasti,  luulen, että pitänee lopettaa ihmisten kiusaaminen. 

Vierailija
1342/2057 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvaltaisen alan pullistelun ja räyhäämisen kovettama melkein viisikymppinen ikuinen poikamies. Synkkä mielenlaatu, musta huumorintaju. Ei oikein usko mihinkään. Ei lapsia eikä sukulaisia, ainoa ystävä suuri saksanpaimenkoira. Purkaa pahansisuisuuttaan treenaukseen kuunnellen samalla sitä samaa WASPia ja Ozzy Osbournea kuin jo melkein 40 vuotta aiemminkin. Oli 1990-luvulla pitelemätön, sittemmin luopunut ulospäin näkyvästä kapinallisuudesta. Jahtaa kuitenkin yhä virvatulia.

Ensimmäinen, joka osaa ajatella ja kirjoittaa. 

Mutta missä ne luotaantyöntävät piirteet? Tämä oli siisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/2057 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vasta" 63v jousimiestyypin perikuva, joka ei eläköitymisestä mitään ymmärrä. Kaikkien kanssa toimeen tuleva, mukava, kohtelias ja miehekkään oloinen herrasmies. Pää pilvissä vaikkei fyysisesti kaikkein korkeimmalla huojukaan.  Tunnollinen ja siisti. Käytännön asiat välillä vähän oikaisten ;).  Tarvitsee henkistä ilmatilaa. Korona ajan ladannut ja tehnyt "kotiläksyjä". Seksin ja lähellä olon upeus kahden ihmisen välillä avautunut vasta pitkän avioliittopuurtamisen jälkeen. Nyt lähdössä maailmaa valloittamaan. Etsii kaverihenkistä kypsää naista, joka ei pelkää uuden edessä ja jonka kanssa voisi kaiken jakaa. Lähtisitkö?

Lähtisin. Vaikutat unelmamieheltä.

N54

Vierailija
1344/2057 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lyhyen läntä lievästi ylipainoinen nainen etsii kokkaustaitoista miestä. Vaatteita vaihdan harvoin ja niissä tuoksuukin pinttynyt tupakka, mitä poltan ketjussa. Taloudessani on lukuisia kissoja ja yksi nylkyttävä koira. Inhoan siivoamista ja roskien vientiä. Siivoan muutaman kerran vuodessa. Tiskaaminen ei myöskään ole lempipuuhaani. Harrastan kaikenlaista keräilyä ja asuntoni onkin täynnä keräilykohteitani, kuten tyhjiä alkoholijuomapulloja. Muutan melko usein, koska ilkeät vuokraisännät eivät ymmärrä boheemia elämäntapaani. Elän tässä hetkessä, enkä tee suunnitelmia huomiselle. Toivottavasti sinulla ei ole lapsia, joita en halua riesakseni.

Vierailija
1345/2057 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

We want more!

Vierailija
1346/2057 |
04.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää: limaisuus sen kaikissa maanpäällissä ilmaantumismuodoissa, rasvainen huumorintaju väärässä paikassa väärään aikaan, anjovis, likainen jääkaappi, molopäät, tyrkyt, bensavalo autossa, pinttyneeltä hieltä haisevat urheiluvaatteet, rikkinäiset kumisaappaat lakkasuolla, se halvempi ja paskempi versio MS teamsista, liian aikaisin kuivunut kynsilakka pullossa, huonosti käyttäytyvät kaiken ikäiset ihmiset, raaka kala, alinopeutta ajavat mersukuskit, törkeää ylinopeutta ajavat mersukuskit, tekno, valittajat jotka eivät tee asioille mitään, makaronivelli, veltostunut ja vailla työmoraalia oleva sukupolvi työkavereina,. hiukset lattiakaivoritilässä, kehopositiivisuus silloin, kun sillä oikeutetaan yksinkertaisesti vain liian läski ja sairas tai pian sairastumassa oleva keho, jota sitten verovaroin hoivataan, väärin päin laitettu vessapaperirulla, Trump.

Tykkään: darrasiivous, raskas musiikki, kokkailu ohjeiden mukaan, luonnossa liikkuminen, lumipenkkojen pitäminen järjestyksessä, asiallinen vittuilu, tavallinen, mutta hieman kinky seksi, viini maailmanparannusilloissa, romcom, suklaa, sarkasmi, josta terävin kärki taittunut pois, kotimaisuus.

Mistä et ehkä tykkää minussa: sekaisin oleva vaatekaappi ja vähän ehkä pääkin, asiat jäävät usein puolitiehen, muutama lapsi, vähän laiska, tyhmä ja saamaton, fiksoitunut kummallisiin asioihin, kuten asiallisen näköisiin lumipenkkoihin tai tiettyyn APK:n täyttötapaan, en jaksa itseäni vielä tyhmempiä ihmisiä, joita löytyy lähipiiristä säännöllisesti, kasvatusnatsi, ei lauluääntä, tanssi- tai jutunkerrontataitoa mutta tekee kaikkia em.asioita säännöllisesti, josta sitten kovin moittii itseään, lotrautuu suihkussa.

Vierailija
1347/2057 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!!

Vierailija
1348/2057 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 30 vuotias nainen.

Pitkät hiukset, urheilullinen vartalo, ihan ok naama, tykkään hoitaa kotia (mutta en siivota ylimääräistä eli saat ihan laittaa itse sukkas pyykkikoriin ja astiat koneeseen).

Mutta.

Olen järkyttävän ujo. Mulla on myös adhd ja Asperger. Tykkään olla yksin paljon, en välitä tuntemattomien kanssa hengailusta ja haluan juhlista kotiin yleensä 2 tunnin jälkeen.

Olen hieman mustasukkainen, mutta omistautuva kumppanilleni.

En halua avointa/poly/tms suhdetta.

Vierailija
1349/2057 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pullukka, joka ei osaa enää edes hävetä. Viidessä vuodessa vanhentunut 10 vuotta, alisuoriutuja. Olen väärällä alalla, mutta niinhän sinäkin. Otan rennosti ja samaan aikaan pingotan eli vaikeaa on. Yritän koko ajan kehittää itseäni, mutta tuloksia ei ole näkynyt.

Pidän hymyilevistä miehistä, mutta koska viime vuosina kaikki suhteeni ovat päättyneet minun aloitteestani ja melko lailla nopeasti,  luulen, että pitänee lopettaa ihmisten kiusaaminen. 

Tälle piti ihan nauraa ääneen.

Vierailija
1350/2057 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen nainen etsii miestä parisuhteeseen, koska ei ole riittävän rohkea tunnustamaan kenellekään, että pitää enemmän naisista. Olisi miehelle silti uskollinen ja huolehtivainen puoliso ja valmis hankkimaan lapsia tämän kanssa. Vie totuuden seksuaalisesta suuntautumisestaan mukanaan hautaan.

Tästä tuli surullinen olo. Toivottavasti löydät itsestäsi rohkeutta olla se, joka olet. Saat virtuaalihalin.

Vierailija
1351/2057 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ nainen etsii sivusuhteeseen tiukkapebaista seksistä pitävää miestä. En ole ylipainoinen, mutta muuten niin ruma, ettei oma mies suostu enää edes pimeässä peiton alla.

Vierailija
1352/2057 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen mies jonka nuoruus on jo mennyttä mutta jota on alkaneet viehättää 20-30 nuoret naiset. Ikääntyminen on jo edennyt ja näkyy ulkonäössä mutta toivon vaurauteni (maksetut asunnot, mökit, autot jne) tasoittavan tietä ja poistavan ennakkoluulot. En ole harmaapäinen, hiukset lähtivät jo kolmekymppisenä. En edes etsi rakkautta enkä edes usko sinun olevan minuun ihastunutkaan, mikäli tiemme kohtaavat.

Vierailija
1353/2057 |
23.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovan ulkokuoren alla herkkä, viisikymppinen tohtorisnainen, joka turhautunut työhönsä ja yksinäiseen elämäänsä. Haluaa muuttaa maalle tai saareen metsien miehen kanssa. Kissanainen tietenkin, kuuntelee metallia, pukeutuu joskus mustaan, joskus kukallisiin hameisiin..kiroilee, on piikikäs, vittumaiseksi sanottu monta kertaa. Kuitenkin lojaalein ja uskollisin ystävä.

Kaiken muun voisi niellä mutta vittumaisuutta ei pysty hyväksymään.

Vierailija
1354/2057 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kiva lukea. Lisää!

Vierailija
1355/2057 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koukussa. Lisää! Oma on jo ketjussa.

Vierailija kirjoitti:

Näitä on kiva lukea. Lisää!

Vierailija
1356/2057 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan rehellisiltä vaikutatte, jopa inhorealisteilta. Hyvä ketju. Tulee lämmin olo tätä lukiessa. Tuntuu hassulta tunnustaa, mutta olisi ihana tavata teidät kaikki raatorehellisten suuressa kokoontumisessa, jos sellainen olisi mahdollista.

Vierailija
1357/2057 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, miksei tätä ketjua ole kuopattu? 😂

T. AP

Vierailija
1358/2057 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias ylisuorittaja mies.

Teen kahta päivätyötä, (toisesta pidän hieman), iltatyötä musiikin saralla sekä harrastan muutamaa eri urheilulajia. Olen myös yh-ylisuorittaja. Retkeilen, ulkoilen, harrastan ja teen lasten kanssa lähes kaiken mitä pyytävät. Jossain vaiheessa tod näk palan loppuun, mutta veikkaan että pysähtyminen syöksisi minut masennukseen. Tästä kaikesta saan kiittää isääni joka ei ollut koskaan läsnä, kiitos.

Pidän kulttuurista, taiteesta, musiikista sekä ruoasta & juomasta ja jos kumppanini ei niistä välitä, minä en välitä hänestä. Eli sellainen nainen haussa, joka edellämainitun lisäksi omaa pehmeän sylin mihin iltaisin voisi käpertyä ja mikro-masentua.

Vierailija
1359/2057 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähtisin, itsellä samanlaiset mietinnät ja olen Oinaan perikuva.

Vierailija
1360/2057 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voisiko kahden (2) oinaan suhde oikeasti toimia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä