Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
1401/2057 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi mitä meillä olisikaan.

Vierailija
1402/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tää nyt pakko... =) Eli jos etsisin seuraa, tässä olis inhorealistinen ilmoitukseni:

51v sosiaalinen introvertti, näytän 10v ikäistäni nuoremmalta. Tulen toimen ihmisten kanssa, mutta en pidä ihmisistä lainkaan. En baareile, yökerhoile, klubeile, käy keikoilla / festareilla / missään muuallakaan, missä on yli kaksi ihmistä - ellei ole työn tms takia pakko. Työkin tapahtuu etänä, mikä sopii erittäin hyvin.

Raittiina alkoholistina en käytä alkoa lainkaan, en myöskään tupakoi.

Olen myös äärimmäisen ujo, mutta sitä ei kanssaihmiset usko, koska osaan peittää sen hyvin. Itse asiassa minua pidetään hyvinkin sosiaalisena ja "maailmankansalaisena". Silti sisäinen paniikki päällä kaikkialla missä on muita ihmisiä. Mieluiten eläisin täysin eristyksissä sen Yhden Vähiten Väärän ihmisen ja koiralauman kanssa.

Olen aivan liian kiltti ja siitä olen saanut kyllä maksaa, ihan fyysisestikin. Tästä syystä ulkonäköni on aivan jotain muuta kuin kiltin pojan ulkonäkö. Olen onneksi pitkä ja luonnostaan kookas, hyvin lihaksikas ja harteikas, kalju, parrakas, sopivasti tatuoitu.

Pitkä masennustausta, josta syystä en toivo pitkää ikää. Voisin lähteä vaikka heti jos se olisi mahdollista.

En pidä pienistä lapsista. Olin yh ja siinä sivussa 7 vuotta kasvatin myös eksäni kolmea lasta, joista yksi erityislapsi ja varsin ilkeä sellainen. Yleensä erityislapset eivät ole syntymäilkeitä, mutta tämä tapaus oli. Myös vanhempiensa mielestä. (korkeasti kouluttautuneita ja kasvatuksen ammattilaisia, hiukan ehkä ironiaa tässä)

Kotini pidän siistinä. Joskus olin jopa neuroottinen siisteyden kanssa, mutta siitä olen päässyt eroon. Myös autoni on niin puhdas, kuin se on mahdollista. Samoin itseni pidän puhtaana ja liekö sitten geeneistä tai muusta kiinni, mutta en haise pahalle edes useamman tunnin treenin jälkeen. Olen myös varsin pätevä kokki ja yleensä aina päävastuussa sekä siisteydestä että ruuanlaitosta.

Pidän koirista huomattavasti enemmän kuin ihmisistä. Kuten sanottua, voisin asua koiralauman ja yhden hyvän emännän kanssa jossain syrjäisessä ja rauhallisessa paikassa. Ironisesti asun pääkaupunkiseudulla, mutta sentään omakotitalossa.

Olen entinen läski. Ikäni voimailua harrastanut, mutta masennus otti vallan ja käytännössä vaan ryyppäsin ja söin mitä huvitti. Siinä kävi huonosti. Sain kuitenkin elämästä kiinni ja nykyään treenaan kahta kovemmin, että pääsisin itseni miellyttävään kuntoon. Tässä iässä tosin saa treenata hullun lailla, että sen kunnon saa ja olen kyllä jollain tasolla onnistunut. Kokoa ja voimaa on. Ulkoinen habitus ei enää vaatteet päällä hävetä, mutta vaatteet kun ottaa pois, itku ja oksennus tulee. Mua kadehditaan ja osin ihaillaan salilla kokoni ja voimani takia, mutta tietäisivätpä asioiden oikean laidan. Salillakin hävettää niin helvetisti ja jokainen salillelähtö on yhtä vaikea, kun en haluaisi.

Koska olen ujo ja vartaloltani ruma, en todellakaan käy missään julkisessa paikassa suihkussa. En ole koskaan ollut kaveriporukalla saunassa enkä mene, koska aina olen hävennyt itseäni. Naistenkin kanssa on ongelmaa, pitkissäkin suhteissa. Tosin ikä tekee tehtävänsä enkä enää jaksa niin paljon välittää. Jos ei kelpaa, niin sitten ei. Ja nykyään suurin osa ihmisistä on kamalassa kunnossa.

En ole hirveän kiinnostunut seksistä. Se on ihan kivaa, mutta kerta viikkoon riittäisi hyvin, pärjäisin ilmankin. Koska en luota omaan toimintaani tai ulkonäkööni, olen todellakin opetellut pitämään naisen tyytyväisenä. Naisen nautinto onkin mulle se seksin päätavoite. Oma saaminen onkin sivuasia, joka hoidetaan kun nainen on täysin tyytyväinen.

Nimimerkillä Unelmien Mies. :-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

33v, työtön, mm paniikki-, ahdistus-ja dissosiaatiohäiriöinen upea suomalainen nainen vapaana taas! Kirjoitin edellisen ilmoitukseni ketjun alussa, jonka jälkeen luulin löytäneeni elämäni sielunkumppanin diagnosoidusta epävakaasta.

Edellinen(kin) suhde oli väkivaltainen jonka päätteeksi mies jätti ja nyt etsin pelastajaa taas.

Syömishäiriöitä ala-asteelta lähtien joten pidän itseni hoikkana. Tykkään isommista miehistä näyttääkseni pieneltä miehen rinnalla (hei iskämahat!).

Esitän kovaa mimmiä rautaisella itsetunnolla ja olen reipas ja iloinen sinkkuillessa mutta suhteessa heittäydyn armottoman miellyttämisenhaluiseksi, kadotan tyystin itseni, masennun ja vahingossa muodostan elämäntehtäväkseni miehen miellyttämisen.

Koulutusta ei ole, pms aikaan olen osastokamaa ja joskus mulla on haamuraajoja, jolloin olisi kiva

jos pitäisit mua nilkasta kiinni tai makaat päälläni. Annan haastetta, mutta myös paljon muuta ja teen Sinusta elämäni keskipisteen. Ajoittain myös juon aivan liikaa, joten pidäthän musta huolta.

Olen myös luova (mitä ruokajonon antimista tänään kokataan) ja musikaalinen (kitaroita seinällä ja radio soi). Lämmin, söpö, empaattinen ja kultainen mutta kuuluisin hoitoon. Täällä silti vapaana tallustan!

Voisitko Tuleva Mieheni tulla jo pelastamaan mut?!?

Get in here and love me!!!

Jos lupaat lähteä lomalle Japaniin kanssani, niin voin pelastaa sut 🤭

Lupaan! Maksathan sä? Mulla ei ole varaa kun työtön oon.

Eikait haittaa että roikun kädessäsi kiinni 24/7 ja saatan tarrata yhtäkkiä jos joku asia säikäyttää mut tai tuntuu että kävelen ilmassa? Ethän myöskään vaadi, että täytyy kulkea ihmisvilinässä? Saatan saada kohtauksen!

Oi ihana ❤️

Vierailija
1404/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

37-vuotias neljän äiti ja yhden vaimo. En etsi elämäni rakkautta, vaan jotakuta joka silittää mieluummin sielua kuin persettä. 

En juo, en tanssi, en matkustele. Painoa on kahden naisen verran. Olen mukava, huumorintajuinen ja älykäs. Teen asiantuntijatöitä, jotka ottaa aikansa ja harrastan luomista, mikä vie lopun. 

Sinulta vaadin alkottomuutta ja aivoja, toivoisin kilttiä silmiä ja kaunista käytöstä. 

Vierailija
1405/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies51 kirjoitti:

No onhan tää nyt pakko... =) Eli jos etsisin seuraa, tässä olis inhorealistinen ilmoitukseni:

51v sosiaalinen introvertti, näytän 10v ikäistäni nuoremmalta. Tulen toimen ihmisten kanssa, mutta en pidä ihmisistä lainkaan. En baareile, yökerhoile, klubeile, käy keikoilla / festareilla / missään muuallakaan, missä on yli kaksi ihmistä - ellei ole työn tms takia pakko. Työkin tapahtuu etänä, mikä sopii erittäin hyvin.

Olen myös äärimmäisen ujo, mutta sitä ei kanssaihmiset usko, koska osaan peittää sen hyvin. Itse asiassa minua pidetään hyvinkin sosiaalisena ja "maailmankansalaisena". Silti sisäinen paniikki päällä kaikkialla missä on muita ihmisiä. Mieluiten eläisin täysin eristyksissä sen Yhden Vähiten Väärän ihmisen ja koiralauman kanssa.

Olen aivan liian kiltti ja siitä olen saanut kyllä maksaa, ihan fyysisestikin. Tästä syystä ulkonäköni on aivan jotain muuta kuin kiltin pojan ulkonäkö. Olen onneksi pitkä ja luonnostaan kookas, hyvin lihaksikas ja harteikas, kalju, parrakas, sopivasti tatuoitu.

Pitkä masennustausta, josta syystä en toivo pitkää ikää. Voisin lähteä vaikka heti jos se olisi mahdollista.

En pidä pienistä lapsista. Olin yh ja siinä sivussa 7 vuotta kasvatin myös eksäni kolmea lasta, joista yksi erityislapsi ja varsin ilkeä sellainen. Yleensä erityislapset eivät ole syntymäilkeitä, mutta tämä tapaus oli. Myös vanhempiensa mielestä. (korkeasti kouluttautuneita ja kasvatuksen ammattilaisia, hiukan ehkä ironiaa tässä)

Kotini pidän siistinä. Joskus olin jopa neuroottinen siisteyden kanssa, mutta siitä olen päässyt eroon. Myös autoni on niin puhdas, kuin se on mahdollista. Samoin itseni pidän puhtaana ja liekö sitten geeneistä tai muusta kiinni, mutta en haise pahalle edes useamman tunnin treenin jälkeen. Olen myös varsin pätevä kokki ja yleensä aina päävastuussa sekä siisteydestä että ruuanlaitosta.

Pidän koirista huomattavasti enemmän kuin ihmisistä. Kuten sanottua, voisin asua koiralauman ja yhden hyvän emännän kanssa jossain syrjäisessä ja rauhallisessa paikassa. Ironisesti asun pääkaupunkiseudulla, mutta sentään omakotitalossa.

Olen entinen läski. Ikäni voimailua harrastanut, mutta masennus otti vallan ja käytännössä vaan ryyppäsin ja söin mitä huvitti. Siinä kävi huonosti. Sain kuitenkin elämästä kiinni ja nykyään treenaan kahta kovemmin, että pääsisin itseni miellyttävään kuntoon. Tässä iässä tosin saa treenata hullun lailla, että sen kunnon saa ja olen kyllä jollain tasolla onnistunut. Kokoa ja voimaa on. Ulkoinen habitus ei enää vaatteet päällä hävetä, mutta vaatteet kun ottaa pois, itku ja oksennus tulee. Mua kadehditaan ja osin ihaillaan salilla kokoni ja voimani takia, mutta tietäisivätpä asioiden oikean laidan. Salillakin hävettää niin helvetisti ja jokainen salillelähtö on yhtä vaikea, kun en haluaisi.

Koska olen ujo ja vartaloltani ruma, en todellakaan käy missään julkisessa paikassa suihkussa. En ole koskaan ollut kaveriporukalla saunassa enkä mene, koska aina olen hävennyt itseäni. Naistenkin kanssa on ongelmaa, pitkissäkin suhteissa. Tosin ikä tekee tehtävänsä enkä enää jaksa niin paljon välittää. Jos ei kelpaa, niin sitten ei. Ja nykyään suurin osa ihmisistä on kamalassa kunnossa.

En ole hirveän kiinnostunut seksistä. Se on ihan kivaa, mutta kerta viikkoon riittäisi hyvin, pärjäisin ilmankin. Koska en luota omaan toimintaani tai ulkonäkööni, olen todellakin opetellut pitämään naisen tyytyväisenä. Naisen nautinto onkin mulle se seksin päätavoite. Oma saaminen onkin sivuasia, joka hoidetaan kun nainen on täysin tyytyväinen.

Todellakin olet unelmien(i) mies! ❤️

Olen monella tapaa samanhenkinen. Masennus- tai läskitaustaa minulla ei ole, mutta paljon samaa muuten. Lähdettäisiinkö yhdessä salille?

N53

Vierailija
1406/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

* M29, 185cm, tuuhea tukka, treenattu ulkoisesti mutta en lihaskimppu

* Tyytyväinen ulkonäkööni ja itseeni, vahva itsetunto

* Työ josta pidän

* Ei lapsia, haluan joskus

* Harrastuksia löytyy, en koskaan pode tylsyyttä

* Kavereita löytyy

* Treenaan sen verran ja syön siten, että pysyn kunnossa ja voin hyvin. En kuitenkaan asu salilla, syön roskaruokaa ja juon viinaa jos siltä tuntuu.

* Mielenterveys ja elämä kunnossa, ei ns. luurankoja kaapissa tai ikäviä yllätyksiä (käsittääkseni)

* Positiivinen elämänasenne, joka päivä on lähtökohtaisesti hyvä päivä!

* En ole välttämättä porukan äänekkäin mies, mutta sosiaalinen ja avoin, saan varmasti mielipiteeni sanotuksi ja voin keskustella asiasta kuin asiasta avoimesti.

* Joku saa musta hyvän ja uskollisen miehen! Tykkään iloisista, sosiaalisista, rehellisistä ja avoimista naisista jotka eivät pelkää läheisyyttä ja seksiä. Toki ulkonäölläkin on merkitystä :)

Sinut ottaisin jos en olisi jo lopun vanha ja yleensä kaipaisin miestä. Tosin en ole hyvännäköinen enkä sosiaalinen mut mitäs pienistä!

Vierailija
1407/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 30 vuotias nainen.

Pitkät hiukset, urheilullinen vartalo, ihan ok naama, tykkään hoitaa kotia (mutta en siivota ylimääräistä eli saat ihan laittaa itse sukkas pyykkikoriin ja astiat koneeseen).

Mutta.

Olen järkyttävän ujo. Mulla on myös adhd ja Asperger. Tykkään olla yksin paljon, en välitä tuntemattomien kanssa hengailusta ja haluan juhlista kotiin yleensä 2 tunnin jälkeen.

Olen hieman mustasukkainen, mutta omistautuva kumppanilleni.

En halua avointa/poly/tms suhdetta.

Kuulostat ihanteelliselta ja lähes täsmälleen kaltaiseltani puolisolta. Miten et ole vielä löytänyt ketään ja mistä sinut voi löytää?

Kiitos. Tuntuu todella ihanalta kuulla tuo. Varsinkin kun elämässä on viime aikoina ollut paljon pettymyksiä. Sinkku olen ollut pääosin omasta tahdosta, nyt askarruttaa lähteä deittailemaan kun olen niin ujo.

Olisi kiva, jos vastaisit vielä kysymyksiini. Töistä, harrastuksista tai deittipalveluista ei ole koskaan löytynyt ketään kaltaistasi, vaikka olen yrittänyt etsiä aktiivisesti.

Vierailija
1408/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa tajuaa kuinka sekaisin jengi on täällä...

Ja häppärit roikkuu...

Kiitos kun sain suunnan elämälle, ei enää koskaan parisuhdetta vaan kunnon bachelor elämää !

Newö say newö 😜

Vierailija
1409/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä ketju oli iltapäivälehdessä. Arvasin! En ole itse laatinut raatoilmoitusta, koska olen varattu.

Vierailija
1410/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies51 kirjoitti:

Koirista saat isot plussat tosi monilta naisilta, samoin siisteydestä, alkoholittomuudesta,  pituudesta ja seksijutuistakin, joten tuskinpa sulla on puutetta naisseurasta. Periaatteessa raatorehellisyytesi on melkein kuin mainos, joten mahtaako ihan totta olla kuitenkaan.

Vierailija
1411/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sekä takertuva että läheisyyskammoinen, joten osaathan lukea ajatuksiani sekä olet psykoterapeutti, jotta tiedät mikä on paras tapa reagoida kulloisessakin tilanteessa.

Vierailija
1412/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä, varakas, komea, por noriippuvainen runk kari, joka ei saa naista. Varmasti ois erektioongelmakin jos sais

Vierailija
1413/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 50- vuotias mies, introvertti. Poltan tupakkaa ja välillä kukkaakin. Ryypiskelenkin välillä. En yleisesti pidä ihmisistä. Yksinhuoltajana lapsen maailmalle kasvattanut. En omista mitään, enkä haluakkaan. En ole kiinnostunut yhteiskunnan normeista tai politiikasta. Enkä ole ikinä ollut sosiaalisessa mediassa, mitä ikinä se onkaan. En valita, enkä ole katkera vaan täysin tyytyväinen loppuelämääni. Elämäntavoillani se ei kenties ole kovin pitkä ja hyvä niin.

Vierailija
1414/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tämä ketju oli iltapäivälehdessä. Arvasin! En ole itse laatinut raatoilmoitusta, koska olen varattu.

Jep, omakin ilmoitus siellä. Edelleen hiimailen flanellihousuissa.

Vierailija
1415/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 vuotias kolmen esiteinin-teinin äiti etsii luotettavaa mutta silti miehekästä miestä. Ulkonäköni on ihan kohtuullinen, vaikkakin lihaksien päällä on 10 kiloa läskiäkin. Toki ympäri vartaloa onneksi. Toivon että sinullakin sitä löytyy, ainakin lihasta, mutta ei haittaa vaikka rasvaprosenttisi on enemmän kuin 7% Olen aktiivinen niin makkarin puolella useammin kuin kerran kuukaudessa, olethan sinäkin. Ihan huippua olisi jos sinusta saisi kaverin salille. Remonttitaito on plussaa, ja auton rassaustaito, minäkään en pelkää ottaa työkaluja käteeni. Mielestäni on kivaa tehdä yhdessä kaikenlaista, joten toivon ettet ole ihan seurasta ahdistuvaa sorttia.

Vierailija
1416/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita linkkiä?

On muuten nykyään helppo tienata lehtijutuilla kun kopsaa vaan mammapalstan parhaat.

Vierailija
1417/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita linkkiä?

On muuten nykyään helppo tienata lehtijutuilla kun kopsaa vaan mammapalstan parhaat.

Ilta-Sanomissahan niitä on.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000008176256.html

Harmi, että parhaat ilmoitukset jäivät piiloon, ehkä kirjoittajan laiskuuden takia. Tykkään esimerkiksi erityisesti seuraavasta, koska siinä on kiva rytmi ja melankolisuus.

Vierailija kirjoitti:

Kohta kolmenkymmenen ikävuoden mukanaan tuomaa kriisiä pelkäävä akateemisella uralla työskentelevä triatleetti, joka ei ole koskaan käynyt treffeillä tai harrastanut seksiä, etsii hieman itseään nuorempaa ja yhtä lailla kokematonta naista elämänkumppaniksi ja ehkä myöhemmin myös avuksi perheen perustamiselle. Ei kärsi mistään fyysisistä tai mielenterveydellisistä ongelmista, eikä edes sosiaalisten tilanteiden pelosta tai sosiaaliseen kanssakäymiseen kykenemättömyydestä, mutta on luonteeltaan erakko ja viihtyy omituisten nörttiharrastusten ja yksilölajien parissa, samaan aikaan paradoksaalisesti ahdistuen yksinäisyydestään, jonka edessä tuntee olevansa voimaton. Tietää mitä elämältään haluaa ja pitää haaveitansa vaatimattomina, mutta siitä huolimatta pohtii toistamiseen ovatko ne epärealistisia tai mahdottomia saavuttaa, vaikka yrittääkin samaan aikaan opettaa muille ihmisille, että ei niihin huoliin voi huolehtimalla vaikuttaa, vaan korkeintaan pahoittaa mielensä. Kaiken tämän lisäksi ei osaa kuollakseenkaan kirjoittaa lyhyitä ja helpostiymmärrettäviä virkkeitä. Selaa jopa toisinaan vauvafoorumia. Harmi.

Vierailija
1418/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä iki-ihana unelmieni Troijan kaunis Helena. Täällä 39 v. kahden lapsen kalju mutta möhömahainen etäiskä. Eipä mitään, karvaa on kuitenkin sekä ylä- että alapäässäkin.

Olen korkeasti koulutettu mutta siitä sinun ei kannata huolestua kun kiroilen kun lappalainen über stressaavan työni vuoksi, jonka vastapainoksi katson illat Netflixiä.

Selkäni on paukahtanut pari vuotta sitten, joten lenkille saat minut korkeintaan lähinakkarille. Urheiluharrastukseni onkin rajoittunut perseen nostamiseen penkille ja siitä pois vessassa käydessäni.

Jatkuvan vitutuksen ja stressin vuoksi olen korkeintaan puolikuntoinen ja kärsin sydänsairauden ohella myös diabeteksesta. Olen kuitenkin työelämässä ja annan sille kaikkeni. Sinulle jätän tiskit, pyykinpesun ja muutenkin huushollin siistimisen. Haluan kuitenkin palkita sinut säännöllisesti 2-3 kk:den välein kohtuu huonolla seksillä ykköseen sekä bonuksena kakkoseen.

Sinulta odotan sitoutumista täydelliseen huolehtimiseeni sekä lasteni tarpeiden täyttämiseen viikonloppuisin. Hyvänyön suukko ei ole ongelma.

Kirjoittele pian, sillä hyvät viedään nopeasti!

Kunnioittavin terveisin,

liiketoimintajohtaja

Vierailija
1419/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakilukijat tunnistavat jo toimittajat, kysellään "mitkä ovat teidän kamalimmat mökkivieraat, ap aloittaa..."

Ja seuraavalla viikolla juttu lehteen, helppoa toimittajantyötä. Vaatii korkeakoulututkinnon ;)

Vierailija
1420/2057 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vuotias vielä kaunis, pitkä blondi. Selkeä viidenkympin kriisi tulossa. En tarvitse elättäjää vaan olen hyvin toimeentuleva. Naimissa helvetin tylsässä liitossa, lapset melkolailla aikuisia. Joka päivä haaveilen nuoresta uroosta ja upeasta kiihkeästä rakastajasta, joka vie minut pois tästä tylsästä arjesta. Teen töitä helvetisti, koska työt voittavat aina kotiolot. Alkoholia juon enää vain vähän, koska arjen vitutus meinasi tehdä itsestäni aiemmin lähes alkoholistin.

En tykkää siivota, en jaksa kuunnella tai keskustella päivän politiikasta, älä myöskään yritä tyrkyttää minulle maailmaa pelastavia ideologisia hömppäajatuksia, ei kiinnosta. Olen urheilullinen, mutta pohjimmiltani vapaa-ajalla helvetin laiska ja älykkyydestäni huolimatta uppoudun monesti päivässä vain haaveilemaan seksistä. Analysoin jokaisen miespuolisen työkaverinikin sillä mittapuulla olisiko hän millainen sängyssä ja millainen vehje on housussa. Haen vain sitä kiihkeää rakastajaa. Pömppömahat ja rumat älkööt vaivautuko. Nimimerkki. Ulkonäöllä on väliä!