Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
441/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjolla olis 37v mies, ulkoisesti melko vaatimaton vaikka kokoa löytyy 185/95. Yrittäjä kun olen, asetan monesti työt kaiken muun edelle.

Odotan sinun huolehtivan itsestäsi fyysisesti, henkisesti sekä taloudellisesti. Hirveän kauan en jaksa kuunnella valitusta mitättömistä asioista.

Kotiaskareet jaetaan kutakuinkin tasan, mutta sinä otat päävastuun siitä. Makuuhuoneessa alistut täysin. Minä huolehdin molempien tyydytyksestä, ja sinä tottelet mukisematta kun käsken.

Vapaa-aika menee työasioiden hoidossa, tai tietokonepelien parissa.

Jos sulla on lapsia ennestään, niin homma ei etene seksisuhteesta pitemmälle.

Skipataan treffivaihe, ja siirrytään suoraan pieruverkkari-sohvavaiheeseen.

Makuuhuoneessa alistut täysin. -> mulla meni jalat ihan lötköksi.

N27

Vierailija
442/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43v yksihuoltaja-isi hakee joustavaa ja kilttiä naista lähinnä kotipiiaksi ja seksikumppaniksi. Älä edes ajattele muuttaa yhteen, sain tarpeekseni tunnehäiriöisestä naisesta edellisessä suhteessa. Olen normaalin näköinen, normipainoinen, se miesten "Ole varma, ota Pirkka-tuote". Tarjoan kiltin, mutta ah-niin-tylsän perusmiehen joka on akateemisesti koulutettu ja tykkää puhua yhdysvaltojen politiikasta sekä fysiikasta tietämättä kummastakaan enempää että siitä voisi älyllisesti keskustella. Vietän vapaa-aikani pojan harrastusten/koulutöiden parissa, joten en jouda hirveästi kanssasi olemaan paitsi silloin kun panetus kasvaa liiaksi. Lisäksi haluaisimme vaihtelua kaupan pyttipannuun ja karjalanpiirakoihin. Siivoan ja kokkaan tarvittaessa, sekä vien sinut ulos syömään kun en ole liian väsynyt ja saan pojan jonnekin. Haluan myös romanttiselle lomalle Roomaan, kunhan poika voi tulla mukaan. Minulla on säännöllinen toimistotyö, josta johtuen vartaloni on alkanut rupsahtamaan kun en pääse kotoakaan paljon salille tai lenkille. Silloin kun pääsen, minulla krakaa joko selkä tai polvi, josta johtuen joudut asumaan meillä ja tekemään meille ruokaa kun en pääse sängystä ylös kuin parin buranan jälkeen.

Olen älykäs ja tiedän paljon asioita, mutten osaa kommunikoida niitä kuulostamatta hortoilevalta dementikolta koska ajatus juoksee suuta paljon edellä ja lauseet yhdistyvät pitkän ajatusketjun eri kohdista tukevaksi soopaksi. Tunteista en uskalla puhua kun en niihin mitään vastakaikua saanut edellisessä suhteessa. Kun puhut minulle tunteista, ihmissuhteista tai työasioista, koetan ratkaista ne ja tarjoan insinöörin loogisia ratkaisuja jokaiseen kertomaasi asiaan, insinööri kun olen. En ymmärrä miksi turhaudut ja suutut minulle tämän jälkeen.

En petä, vakoile, pidättele, tutki, tivaa tai muutenkaan osoita mitään inhimillisiä omistuksenhalun tai kontrollin merkkejä ja uskon naiivina jokaisen kertomasi asian, koska en koe omistuksenhalua kumppaniini ja en käsitä miksi minulle pitäisi valehdella yleensäkään. Siksi en itsekään valehtele, josta johtuen suutut varmasti moniin sanomiini asioihin vaikka olen vain rehellinen. Olenhan sosiaalisesti kömpelö. Asun omistusasunnossa, tulot kohtuulliset, velkaa vähän sekä sijoituksia vanhuuden varalle.

Ota minut, ole minun "Kotimaista" joka sopii "Pirkan" kanssa yhteen.[/quote

Näitähän on. Luomakunnan pirkkakruunuja. Hyvin kehitelty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarjolla olis 37v mies, ulkoisesti melko vaatimaton vaikka kokoa löytyy 185/95. Yrittäjä kun olen, asetan monesti työt kaiken muun edelle.

Odotan sinun huolehtivan itsestäsi fyysisesti, henkisesti sekä taloudellisesti. Hirveän kauan en jaksa kuunnella valitusta mitättömistä asioista.

Kotiaskareet jaetaan kutakuinkin tasan, mutta sinä otat päävastuun siitä. Makuuhuoneessa alistut täysin. Minä huolehdin molempien tyydytyksestä, ja sinä tottelet mukisematta kun käsken.

Makuuhuoneessa alistut täysin. -> mulla meni jalat ihan lötköksi.

N27

Onneks mulla on koukku katossa, johon saan sun kädet kiinni ettet tipahda lattialle kun käytän sua seksileluna ;)

Vierailija
444/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmat taitaa lähinnä peukuttaa sitä rehellisyyttä tässä nyt, ei välttämättä sitä että haluaisi tavata ko tyypin. Vai kuka oikeasti haluaa esim läheisriippuvaisen kumppanin? No ehkä joku narsisti, mutta siis kuka normaali ihminen?

Juu, tuskinpa minunkaan ilmoitustani yksikään mies peukutti. Ottaen huomioon sen varsinkin, millaisia miehiä täällä palstalla pyörii. 

Toitpa ainakin omat raatorehelliset ajatuksesi miehistä tässä esille, peukku siitä. M33

Ei miehistä yleensä, vaan tällä palstalla pyörivistä miehistä. 

Niitä sikojahan kun ei ulkomaailmassa tietenkään ole.

En ole sioista puhunut mitään, enkä muutenkaan haukkunut tällä palstalla olevia miehiä viestissäni. Olet kova olettamaan asioita, joten taidat olla näitä tasomiehiä.

Sinä taas taidat olla näitä ikuisia "en niin sanonut"-vääntäjiä. Kehuksiko muka tarkoitit palstamiehille, no tuskinpa vaan joten äläpä yritä hyvesignaloida nyt yhtään.

En tarkoittanut kehuiksikaan, vaan viittasin siihen, että täällä tuntuu olevan valtava määrä vanhempia naisia ja nuoria tai nuorehkoja sinkkumiehiä, joiden suosikkilistan kärjessä tuskin on äitinsä ikäinen nainen. Toisaalta viittasin myös siihen, että raatorehellisen ilmoituksen tarkoitus ei houkuttaa, vaan naurattaa.

Vierailija
445/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

35v geenilotossa ihan hyvän osuman saanut, pitkä ja hoikka, pitkät ja paksut tummat hiukset, mallin töitäkin tehnyt kolmen lapsen yksinhuoltaja etsii seuraa tositarkoituksella. 

Olen ulkoisesti varmaan ihannekumppanisi ja lisäksi olen mukava ja ystävällinen ihminen. Haluan hemmotella kumppaniani, olen aktiivinen ja idearikas, pidän seksistä. Anopit pitävät minusta :) Hoidan kodin työt mielelläni, laitan hyvää ruokaa ja jos sinulla on lapsia, otan heidätkin kyllä elämääni avosylin. Minulla on mukava keskipalkkainen työ, joka ei aiheuta kohtuutonta stressiä, mutta tuo leivän pöytään. Harrastan liikuntaa, käyn pari kertaa viikossa jumpassa ja pari kertaa lenkillä. Pidän myös kotona möllöttelystä, viinistä takkatulen äärellä, telkkarin tuijottelusta ja perinteisestä romantiikasta. En riitele, mieluummin pyydän anteeksi aiheettakin ja yritän sopia tilanteet. Minulla on hyvä yleissivistys ja nautin pitkistä keskusteluista vaikkapa politiikasta tai historiasta tai filosofiasta tai taiteesta jne. Elämä kanssani on oikeasti aika helppoa, sen voin ihan raatorehellisesti sanoa, enkä ole myöskään vaativa tai takertuva.

No sitten ne huonot puolet: et tule koskaan tuntemaan minua kovin syvällisesti. Ihmisenä olen hyvin teflon, tuen sinua kyllä vaikeina hetkinä enkä ole vähimmässäkään määrin ilkeä tai mitään, mutta itsestäni en kovin paljoa anna. En oikeastaan edes osaa, hämmennyn kovasti jos minulta yrittää kovin syvällisiä tuntoja udella, niitä kyllä on, mutta en todellakaan osaa tai halua niistä kenellekään puhua (tämä juontaa juurensa vähättelevään lapsuuteen, meillä ei tunneilmaisuun kannustettu yhtään, mutta ei siitä sen enempää). En ole koskaan kokenut syvää yhteyttä yhteenkään ihmiseen, etkä sinä ole tässä poikkeus. Tästä seuraa myös se, että sinä päivänä, kun en enää nauti suhteesta kanssasi, jatkan matkaa. En petä, en etsi uutta, mutta en myöskään roiku suhteessa, josta en saa iloa.

Tämä kosketti. Harva näkee itsensä noin viiltävän rehellisesti - ja mietipä oikeasti oletko inhorealistinen itseäsi kohtaan. Lapset pääsevät teflonisi läpi, joku muukin tulevaisuudessa?

Minuunkin tuo kolahti. Ehkä siksi, että tunnistan hieman itseäni. Olen kiva ja mukautuva kumppani, mutten oikeasti oikein osaa ilmaista tarpeitani tai antautua kunnolla suhteeseen. Tunnekylmä lapsuus itsellä myös taustatekijänä.

Vierailija
446/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiitos, seksisuhde kanssasi kelpaisi (minulla on lapsia ja mieskin, mutta kaipaisin kunnon alistamista).

Vierailija
447/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-vuotias nainen eteläisestä Suomesta. Minulla on kaksi vilkasta poikaa ja Suomeen raahattu ulkomaanelävä mies. Mies puhuu englantia ja lapset yrittää olla kaksikielisiä. Koulutusta minulla riittää: oikeutta, kieliä ja käsitöitä. Minulla on taattua kokemusta työkaverin paneskelusta aikaisemmassa työpaikassa. Haen vaihtelua tositarkotuksella treffien merkeissä. Salasuhde ja pettäminen kelpa tälle naiselle erittäin hyvin!

Vierailija
448/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 vuotias kohta kahden täysi-ikäisen teinin ja kahden kissan ja koiran omaava nainen etsii varakasta ja paljon seksistä pitävää miesseuraa. Elättäjää en tarvitse, mutta köyhät älkööt vaivautuko. Olen älykäs, hyvässä asiantuntijatehtävässä toimiva, kolmesti viikossa urheileva pitkä, kohtalaisen hyvännäköinen ja muodokas (hieman pulska) blondi. En tykkää olla kodinhengetär, kokkaan vain, jos on pakko, todennäköisesti paremmin kuin sinä, koska siitäkin osaan teoriassa lähes kaiken.

Rakastan hömppäromanttisia sarjoja, sohvalla löhöämistä, tissuttelua, nauramista ja mainitsinko jo, haluan paljon seksiä. Todennäköisesti puhun päällesi, mutta osaan esittää hyvää kuulijaakin, koska tiedän saavani miehet tällä talutushihnaani, kun esitän kiinnostunutta. Saat minusta silti minusta uskollisen, ilman mielenterveysongelmia omaavan, seikkailunhaluisen anaalista ja suuseksistä pitävän varakkaan naisen.

Vierailija
449/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin sinua, suht matalan libidon omaava kivan näköinen ja ihan hyvässä kunnossa mies. Sinua eivät rajoita seksiin liittyvät moraaliset kahleet, ei ajatus pakkoseksistä parisuhteesta, ei myöskään omistushalu. Eli et kavahda, jos kumppanilla tai itselläsi on joskus joku seksuaalinen kohtaaminen jonkun suhteen ulkopuolisen kanssa.

Stressantuneena unohdat seksin mielellään kokonaan eli et ole niitä, jotka pakenevat huonoa oloa seksiin tai muihin hetken helpotuksiin.

Vierailija
450/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsin sinua, suht matalan libidon omaava kivan näköinen ja ihan hyvässä kunnossa mies. Sinua eivät rajoita seksiin liittyvät moraaliset kahleet, ei ajatus pakkoseksistä parisuhteesta, ei myöskään omistushalu. Eli et kavahda, jos kumppanilla tai itselläsi on joskus joku seksuaalinen kohtaaminen jonkun suhteen ulkopuolisen kanssa.

Stressantuneena unohdat seksin mielellään kokonaan eli et ole niitä, jotka pakenevat huonoa oloa seksiin tai muihin hetken helpotuksiin.

Entäs ne kaljat?

Vierailija
451/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sinkku, mutta leikitään että olisin.

32v melankoliaan taipuvainen ja asioita ylianalysoiva naisihminen hakee vakituista parisuhdetta. Kehitän riidan melkein mistä vaan, jos sillä päällä olen. Ylitulkitsen sanomisiasi, ja kun olen sopivassa mielentilassa, sinun on mahdotonta tehdä mitään oikein. Kyllä, olen väsyttävä ihminen pidemmän päälle. Kääntöpuolena kyllä hyvinä hetkinä olen huomioiva, hauskaa seuraa ja toteutan villeimmätkin fantasiasi (varmaan sen takia tuo nykyinen jaksaa katsella) ja hyvää keskusteluseuraa.

Olen kasvissyöjä, vannoutunut feministi, en voi sietää minkäänlaista epätasa-arvoa tai r**ismia. Olen myös henkisesti kettutyttö, vaikken tässä iässä enää barrikaadeilla mieltä osoitakaan. Olen mustasukkainen, mutta itse sallin itselleni syrjähypytkin. 

Olen kohtuuvarakas (perittyä, ei ansaittua), mutten juurikaan materialisti. 

Vierailija
452/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että olen kaunis, sensuelli, normaalipainoinen ja n. 10v ikäistäni nuoremman näköinen, jonka kokemus on, että pitäisi lihota ja rupsahtaa, jotta saisi olla rauhassa vonkaamiselta. Olethan siis ihan aidosti matalan libidon mies. Haluan olla se, joka haluaa enemmän, vaikka haluaisinkin vain 1-2krt/kk.

Ja kun hommaan ryhdytään, ryhdytään todella suurella intensiteetillä, kun hetki on juuri oikea. Eikä se ole, jos joku joutuu kysymään "harrastettaisko vähän seksiä" tms. arkista.

Vierailija
453/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sinkku, mutta leikitään että olisin.

32v melankoliaan taipuvainen ja asioita ylianalysoiva naisihminen hakee vakituista parisuhdetta. Kehitän riidan melkein mistä vaan, jos sillä päällä olen. Ylitulkitsen sanomisiasi, ja kun olen sopivassa mielentilassa, sinun on mahdotonta tehdä mitään oikein. Kyllä, olen väsyttävä ihminen pidemmän päälle. Kääntöpuolena kyllä hyvinä hetkinä olen huomioiva, hauskaa seuraa ja toteutan villeimmätkin fantasiasi (varmaan sen takia tuo nykyinen jaksaa katsella) ja hyvää keskusteluseuraa.

Olen kasvissyöjä, vannoutunut feministi, en voi sietää minkäänlaista epätasa-arvoa tai r**ismia. Olen myös henkisesti kettutyttö, vaikken tässä iässä enää barrikaadeilla mieltä osoitakaan. Olen mustasukkainen, mutta itse sallin itselleni syrjähypytkin. 

Olen kohtuuvarakas (perittyä, ei ansaittua), mutten juurikaan materialisti. 

Peukutin, koska pidin tekstistäsi. En oikeasti lähtisi kaltaisesi ihmisen kanssa treffeille (jos olisit vapaa ja mies).

Vierailija
454/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toraisa ukko, läski ja typerä. Haen lihavaa akkaa joka ei puutu tekemisiini. Jonkunlaista seksiä voi olla jos jaksetaan.

Varakkuus plussaa.

Vierailija
455/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppinen erakkoluontoinen nainen etsii itselleen usein poissaolevaa puolisoa. Ei lapsia, ei mielisairauksia, ei päihdeongelmaa eikä yhdessä asumista, ellei kemiat kohtaa juuri oikein. Seksiä en harrasta kanssasi mikäli et pysty takaamaan minulle orgasmia. Kuva ois kiva!

Vierailija
456/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat hyviä.

Tosiasia on että nämä ovat lähempänä keskiarvoihmisiä kuin se mitä lukee Tinder ym ilmoituksissa. Etenkin naisilla on se ajatus että ilmoitus on vähän kuin mainos jossa kerrotaan huippukohdat, eikä sen ole tarkoitustaan olla rehellinen. Miehet ovat enemmän "what you see is what you get", mutta silti hyvin kaukana raatorehellisistä.

Vierailija
457/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat hyviä.

Tosiasia on että nämä ovat lähempänä keskiarvoihmisiä kuin se mitä lukee Tinder ym ilmoituksissa. Etenkin naisilla on se ajatus että ilmoitus on vähän kuin mainos jossa kerrotaan huippukohdat, eikä sen ole tarkoitustaan olla rehellinen. Miehet ovat enemmän "what you see is what you get", mutta silti hyvin kaukana raatorehellisistä.

Nämä ovat hyviä ja hauskoja kyllä, ja varmasti lähempänä totuutta kuin kovin siloteltu kuva. Silti en kyllä näistä montaakaan haluaisi tavata, ainakaan treffailu/seurustelumielessä. Se on eri asia, että kaikissa on huonot puolensa kuin se, että ne läväytetään ensimmäisenä tiskiin.

Vierailija
458/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v mies! Etsin 18-20v seksikästä naista! Tykkään sitoa ja piiskata sinua seksin yhteydessä!

Vierailija
459/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ovat hyviä.

Nämä ovat hyviä ja hauskoja kyllä, ja varmasti lähempänä totuutta kuin kovin siloteltu kuva. Silti en kyllä näistä montaakaan haluaisi tavata, ainakaan treffailu/seurustelumielessä. Se on eri asia, että kaikissa on huonot puolensa kuin se, että ne läväytetään ensimmäisenä tiskiin.

En minäkään, mutta moni varmaan kirjoittikin siinä mielessä, että palstatuttavuudet pysykööt kaukana (ainakin minä). Jotenkin hassua, että tämäkin otettiin tosissaan ja alettiin kysellä treffeille?

Vierailija
460/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nelikymppinen yh-äiti, joka sanoo toisten mieliksi asioita. Tällä tyylillä päädyin ex-mieheni kanssa vuosiksi maalle asumaan, ja se oli ihan hirveä kausi elämässä. Sukulaiset kävi siellä maalla ihastelemassa, kuinka mahtavat maisemat ja miten kiva lasten on pihalla leikkiä. No niistä maisemista: toisella puolella peltoa silmän kantamattomiin ja toisella puolella metsää. Ei mitään muuta. Suomessa on pimeää iltaisin puolet vuodesta, joten ikkunasta näkyy pimeyttä ja toisella puolella pimeyttä kun ollaan työpäivän jälkeen kotona. Ja se piha: sitähän täytyy hoitaa. En pidä pihan hoidosta. En kitke rikkaruohoja. En leikkaa nurmikoita tai pensaita. Enkä etenkään haravoi. En myöskään pidä seuraavista asioista: remontointi, talon maalaaminen, risusavotta, halkojen hakkaaminen tai vajaan pinoaminen. Haen hien mieluummin spinning-tunnilta kuin fyysisestä työstä.

Toivon sinulta, ikäiseni mies, että sinulla ei ole pihaa etkä haaveile omasta pihasta. Minä pidän katuvalojen loisteesta, viihdytään yhdessä katuja pitkin kävellen katuvalojen loisteessa, käydään ulkona syömässä ja teatterissa. Toivottavasti sinulla on myös omia lapsia, etkä halua enää lisää biologisia jälkeläisiä. Minun kodissani ei kuunnella heavymetallia eikä iskelmää, koska ne saavat minut lähes oksentamaan. Meillä ei myöskään kiroilla. Jos joka toisessa lauseessa käytät vit-, saa- tai per-alkuisia sanoja, saat nopean lähdön tästä asunnosta.