Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2057)

Vierailija
481/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surun murtama persoonallisuuden totaalisen muuttumisen lapsen kuoleman jälkeen läpikäynyt nainen hakee käsistään taitavaa miestä joka ei juo eikä ole pilannut mielikuvitustaan liiallisella p○♤non katselulla. Pidän seksistä mutta en suostu esittämään roolia netistä lainatun käsikirjoituksen mukaan.

Itseluottamuksen pitää olla kunnossa kuten suhteet vanhempiin, perheenjäseniin, lapsiin, ystäviin ja työkavereihin, joita on. Jos haluan jotain se toteutuu, koska teen sen eteen töitä. Kärsivällinen, enemmän introvertti kuin ulospäinsuuntautunut (todellisuudessa jonkinlainen sekoitus), peloton koska elämän suurin pelko on jo toteutunut, yksin toimeentuleva joka ei enää jaksa mitään epäolennaista, ikäistään nuoremman näköinen (tuntemattomat luulevat että lapset ovat alakouluikäisiä, nuorin noin 20). Jos saisi raskaan haarniskan riisuttua voisi taas nousta ratsaille...

Vierailija
482/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan toisenkin ilmoituksen, koska minulla on myös monia puolia, joista voi avautua raatorehellisesti. Eka ilmoitus siis eiliseltä. Tänään tuntuu tältä:

Aikuinen nainen etsii mökki-iltojen iloksi remonttitaitoista miestä. En tykkää miehistä, joilla on iso maha, mutta pieni pyöreys ei haittaa. Eikä laihuus. Kovin atleetti ei kumppanini voi olla, koska tuntisin itseni riittämättömäksi (itsetunto-ongelmia). Värjään hiuksiani itse, koska olen pihi. Pelkään kaljuuntumista, harmaantumista, kaikkea vanhenemista. Lihon helposti, joten kuntoilen hulluna (omasta mielestäni siis). Siivoan joka viikko perjantaisin työpäivän jälkeen ja tätä tapaa ei kukaan saa minusta kitkettyä pois, koska inhoan jos joudun jostain pakottavasta syystä siivoamaan viikonloppuvapaalla ja toisaalta elän ma-to kuin pieni sika. Jätän vaatteita tuolille, lehdet pöydille, jätän vesilaseja tiskipöydälle, littaan roskikseen vielä yhden maitotölkin, ettei roskista tarvitse viedä juuri nyt heti, roiskin hammastahnaa päin peiliä hampaita harjatessani ja jätän ne roiskeet kuivumaan ja odottamaan perjantain siivousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v. Nainen. Kyyninen ammattinsa ja kokemustensa takia, ajoittain elämäniloton. Ylipainoa, mutta pystyy pukeutumaan ja laittautumaan tarvittaessa nätiksi. Pitää ajoittain seksistä ja vaatiikin sitä, mutta jos miestä ei haluta, voi runkatakin. Antaa kuitenkin aina seksiä, jos mies haluaa, jos pelkkä pano riittää. Saa tosi helposti orgasmin. Todella kehuttu kokki. Haluaa keskustella, mutta melkein kaikki aiheet käy. Yleissivistynyt. Älykäs, mutta nihilistinen. Tykkää makaabereista asioista. Haluaa, että mies on säännöllisesti omissa menoissaan, että saa olla yksinkin.

Vierailija
484/2057 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

29v nainen. Sabotoin ulkonäköäni stressaantuneena. Olen introvertti ja ujo

Vierailija
485/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällä 39v aina oikeassa oleva kahden lapsen äiti. Riitatilanteissa heittäydyn ilkeäksi ja kiroilen. Kun turhaudun heitän sinua jollain, ja saat toivoa että se on jotain pehmeää. Yritän päästä tavastani eroon, ja ei huolta kunhan teet kaiken oikein ja silloin kun ajatelin vaikken kertonut ajatuksistani sinulle.

Mieheltä vaadin kuitenkin voimakastahtoisuutta ja timpurin taidot olis plussaa, tosin jos et tee niin minä teen ja ihan hyvin. Saat sitten kuulla niistä teoistani kun riitatilanne yllättää. Osaan ja tykkään tehdä paljon. Tykkään päteä tiedoillani ja taidoillani, olenhan akateemisesti koulutettu ja lukenut pienen kirjaston verran laajalla skaalalla. Oikeassa olohan vaatii taustoitusta.

Pidän seksistä, tosin nymfon päiväni ovat luetut koska ekassa synnytyksessä sain peräsuolen ja kohdun laskeuman. Lisäksi mulla on ollut rintasyöpä, eli vaan yksi tissi. Elämä on nääs hassu sattumusten summa jolla ei ole tarkoitusta, ellei sitä tee ja sittenkin se vaan loppuu.

Olen myös syvästi ekologiseen kriisiin herännyt ja siitä yhteiskunnallisen tarkoituksen löytänyt vihervassari-wannabekasvissyöjä (liha on heikkouteni) ja omaan kieron huumorintajun. Voi jessus onneksi oon jo naimisissa.

Vierailija
486/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuuskymppinen mies. Istun paljon koneella ja viihdyn kaikilla keskustelupalstoilla. Luen myös paljon. Olen vihreä, luonnon ja rauhan puolella, mutta en epäkäytännöllinen haaveilijahippi kuirenkaan. Itse asiassa työtoverit eivät ikinä uskoisi että äänestän vihreitä. Tulen kohtalaisesti toimeen. Minulla ei tuntuisi olevan mitään tunnettuja tai diagnosoituja mielen sairauksia kuten kaikilla muilla täällä, lisäksi olen tyytyväinen elämääni. Pidän lapsista js koirista

Olen lyhyt, vähän pyöreä ja kalju enkä erityisen hyväkuntoinen tai vahva. Minulla on kuuskymppisen libido ja erektiolääkettä, jota en aina käytä. En ole vähääkään kiinnostava naisista, noin seksuaalisesti.

Minulla on maailman paras perhe, mutta jos hakisin uutta suhdetta, se voisi olla s/m suhde sillä vaikka olen reilu, hellä ja mukava mies, fantasioin lievästä väkivallasta. Sitoisin sinut ja antaisin piiskaa. En jättäisi jälkiä, mutta kipua tuntisit kyllä. Voi olla että.alistaisin sinua muutenkin. Silloin ja sillä tavalla kuin sovittaisiin, muulloin ei.

.

Pidän pyöreistä vanhemmista miehistä, ei saa olla yli 180cm.Seksistä en ole kiinnostunut, mutta jos saisi piiskaa ja normaalit s/m jutut kiinnostaa. Kyllähän sulle kysyntää olisi :)

Vierailija
487/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuuskymppinen mies. Istun paljon koneella ja viihdyn kaikilla keskustelupalstoilla. Luen myös paljon. Olen vihreä, luonnon ja rauhan puolella, mutta en epäkäytännöllinen haaveilijahippi kuirenkaan. Itse asiassa työtoverit eivät ikinä uskoisi että äänestän vihreitä. Tulen kohtalaisesti toimeen. Minulla ei tuntuisi olevan mitään tunnettuja tai diagnosoituja mielen sairauksia kuten kaikilla muilla täällä, lisäksi olen tyytyväinen elämääni. Pidän lapsista js koirista

Olen lyhyt, vähän pyöreä ja kalju enkä erityisen hyväkuntoinen tai vahva. Minulla on kuuskymppisen libido ja erektiolääkettä, jota en aina käytä. En ole vähääkään kiinnostava naisista, noin seksuaalisesti.

Minulla on maailman paras perhe, mutta jos hakisin uutta suhdetta, se voisi olla s/m suhde sillä vaikka olen reilu, hellä ja mukava mies, fantasioin lievästä väkivallasta. Sitoisin sinut ja antaisin piiskaa. En jättäisi jälkiä, mutta kipua tuntisit kyllä. Voi olla että.alistaisin sinua muutenkin. Silloin ja sillä tavalla kuin sovittaisiin, muulloin ei.

.

Miksi tuollaiset väkivaltaiset vaimonhakkaajat saavat täällä ilmoitella. Olet iljettävä.

Vierailija
488/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. (Siinä koko treffi-ilmo.)

Vierailija
489/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäyksistä päätellen, kyllä täällä aika paljon miehiäkin käy, toisin kuin on väitetty.

Vierailija
490/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä etsin miestä, joka ei omista mitään. ei osaa mitään. minä elätän. mutta vaatimukset ovat kovat, jos täytät nämä niin hyvä jollei paras juttu.

mies ei saa tupakoida. ei saa käyttää alkoholia eikä etenkään olutta. ei nuuskaa eikä huumeita. tatuointeja eikä lävistyksiä. ne ovat aivan kauhistus minulle. punttisalilla ei saa käydä. mies ei vietä peilin edessä aikaa eikä käytä mitään hiusvärejä eikä muitakaan voiteita. pelkkä vesi riittää ja sauna on poikaa.

mies ei saa katsoa urheilua, kun kerran kk. kaverin kanssa ei iltoja vietetä.

yhdessä jos ollaan niin todella ollaan. mennään mökille, kalastellaan, uidaan. käydään matkoilla, teatterissa, taidemuseoissa jne.

tässä tulee kaikkein tärkein juttu. mies pitää olla luotettava, rehellinen  ja rehti suomalainen mies.

talous 

jos täytät nämä vaatimukset niin ota pikaisesti yhteyttä. nimim. talous kunnossa

Vierailija
491/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

35-vuotias omissa oloissaan viihtyvä varakas mies etsii rinnalleen naista, joka on myös varakas ja viihtyy myöskin omissa oloissaan. Olen hieman ylipainoinen, älykäs ja monien mielestä tylsää seuraa. Viihdyn Netflixin sekä YouTuben parissa, parasta on katsella rikollisista dokkareita samalla kun mietin kuinka tylsäksi oma elämä jäi. Kesäaikaan tykkään istuskella omalla terassilla ja näprätä puhelinta.

Ainiin, olutta kuluu paljon. 

Ymmärräthän asunto -sekä osakesijoittamisesta, koska niistä tykkään puhua. Tuskin jaksan kuunnella sinun juttujasi kovin kauaa, mutta voin teeskennellä kiinnostunutta.

Vierailija
492/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies etsii tasa-arvoista parisuhdetta. Olet oma itsesi ja annat minunkin olla. Jos sinulle ei kelpaa minun elämäntyyli, otat ennemmin eron kuin alat vaatia jotain. Jos et pysty pitämään parisuhdetta tärkeimpänä ihmissuhteena elämässä, niin sitten et ole minua varten.

Vierailija
493/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä etsin miestä, joka ei omista mitään. ei osaa mitään. minä elätän. mutta vaatimukset ovat kovat, jos täytät nämä niin hyvä jollei paras juttu.

mies ei saa tupakoida. ei saa käyttää alkoholia eikä etenkään olutta. ei nuuskaa eikä huumeita. tatuointeja eikä lävistyksiä. ne ovat aivan kauhistus minulle. punttisalilla ei saa käydä. mies ei vietä peilin edessä aikaa eikä käytä mitään hiusvärejä eikä muitakaan voiteita. pelkkä vesi riittää ja sauna on poikaa.

mies ei saa katsoa urheilua, kun kerran kk. kaverin kanssa ei iltoja vietetä.

yhdessä jos ollaan niin todella ollaan. mennään mökille, kalastellaan, uidaan. käydään matkoilla, teatterissa, taidemuseoissa jne.

tässä tulee kaikkein tärkein juttu. mies pitää olla luotettava, rehellinen  ja rehti suomalainen mies.

talous 

jos täytät nämä vaatimukset niin ota pikaisesti yhteyttä. nimim. talous kunnossa

Kääk. Meistä ei tainnut tulla paria. En täytä ensimmäistäkään vaaatimustasi mutta kiinnostat minua koska vaadit tuollaisia asioita

Vierailija
494/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 v akateeminen yrittäjä. Lähikuppilan tietovisojen kingi. Ylipainoinen ja olutta kuluu. Varallisuus sillä mallilla, että työnteko ei olisi välttämätöntä. Sivistystä ja kielitaitoa piisaa. En siivoa enkä laita ruokaa. Nikkarointi onnistuu. Pidän vaatimattomasta elämäntavasta, säästämisestä ja sijoittamisesta.

Vierailija
495/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotias hiukan killimahainen ja riippurintainen, punapäinen nainen etsii savutonta, järkevää, hygieniastaan huolehtivaa, alkoa säädyllisesti käyttävää miestä elämäänsä. Olen jonkin verran temperamenttinen ja sanavalmis. Olen erittäin tarkka siitä että saan itse määrätä tekemiseni, tapani ja olemiseni, mies ei tule näitä asioita sanelemaan.

En harrasta mitään  ja rahat on usein loppu. Työskentelen matalapalkka-alalla. Haluan käydä kirpputoreilla ja kirjastossa kanssasi. Grillaaminen ja metsäretket kiinnostavat myös. Osaan laittaa tavallisimmat ruuat mutta en viihdy keittiössä. En myöskään leivo sillä kaupastakin saa nykyään hyvää ja halpaa pullaa. En halua lähteä sukuloimaan enkä viettää joulua vanhemmillasi. En myöskään toivo että sinulla olisi pieniä lapsia, äitipuolen hommat ovat jo mennyttä elämää. Itsekeskeisyydestä miinusta, samoin autoilla tai rahoilla ökyilystä. Ethän ole fanaattinen urheilija tai pelkästään koiransa kanssa viihtyvä ihminen ?! :D 

Vierailija
496/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44 v akateeminen yrittäjä. Lähikuppilan tietovisojen kingi. Ylipainoinen ja olutta kuluu. Varallisuus sillä mallilla, että työnteko ei olisi välttämätöntä. Sivistystä ja kielitaitoa piisaa. En siivoa enkä laita ruokaa. Nikkarointi onnistuu. Pidän vaatimattomasta elämäntavasta, säästämisestä ja sijoittamisesta.

Kuka sun asunnon sitten siivoaa? Syöt ulkona ja siivooja käy himassa? 

Vierailija
497/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sun asunnon sitten siivoaa? Syöt ulkona ja siivooja käy himassa? 

"Vaatimaton" elämäntapa? "Säästää ja sijoittaa" ? Ja kuitenkin kiskoo kaksin käsin kallista olutta lähikuppilassa...Kuule, vois olla tosiaanki melekoset säästöt, jos oisit jättänyt noikin kaljat juomatta. No, kukin tavallaan...

Vierailija
498/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M47, 180/80 kaipaa lämmintä, naisellista, tunteellista ja luotettavaa rakasta loppuelämän suhteeseen. Haluan kuulla ja kokea että rakastat ja haluat! Halailen ja suukottelen usein.

Olen yliopistotutkinnon suorittanut, tykkään työstäni ja tekisin sitä "lottovoiton" jälkeenkin. Se on välillä stressaavaa ja tunkee uniinkin. Olen hyvätuloinen, varakas ja säästäväinen mutta en materialisti tai statusorientoitunut.

Harrastan paljon liikuntaa ja toivottavasti sinäkin vähän. Kestävyyskunto ikäluokan top 10% sisällä. Yhdessä olisi kiva käydä juoksulenkillä, rennolla maantielenkillä ym. En polta, alkoholia käytän hyvin maltillisesti. Muihin päihteisiin suhtaudun erittäin kielteisesti. Luonto ja siellä liikkuminen on minulle tärkeää.

Olen pedantti ja hoidan asiat nopeasti ja järjestelmällisesti, mutta silti olen enemmän herkkä tunneihminen kuin stereotyyppinen insinöörimies. Seuraan yhteiskuntaa, politiikkaa ja taloutta ja tykkään keskustella syvällisesti myös muita mielipiteitä arvostaen.

Olen erittäin sitoutunut lapsiini ja muihin läheisiini ja tekisin heidän eteensä mitä vain.

Ai niin...

Tietyissä tilanteissa kärsin todella pahasta sos.tilanteiden fobiasta tätä et kuitenkaan mistään huomaa.

Olen introvertti ja tarvitsen paljon omaa rauhaa ja aikaa. En viihdy enkä osaa olla isoissa porukoissa, mutta osaan kuitenkin käyttäytyä ja olla sosiaalinen. Ulkopuolisuuden tunne on vahva.

Olen selkärangaton miellyttäjä ja konfliktinvälttäjä. En pysty eroamaan kylmästä liitosta ellei joku tule väkisin hakemaan.

Ruokaa en osaa laittaa ja arvostan perinteisiä rooleja ja arvoja muutenkin. Osaan ja haluan korjata autosi, mökkisi, koneesi, rempata asuntosi. Palvon ja palvelen sinua 24/7 jos olet sen arvoinen.

Vierailija
499/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se raatorehellisyys katosi?

Huomaan että nyt tulee sarjassa ilmoituksia tyylin " olen kaunis, ikäisekseni nuorekas, nätti kroppa (mitä nyt vähän ylipainoa), nätit kasvot, hyvä koulutus ja asiantuntijatyö, ihana ja empaattinen luonne"...ja ne miinukset jotain pikkujuttuja.

En usko ainuttakaan ilmoitusta jossa ei mainita merkittäviä huonoja puolia. En tässä ketjussa, enkä treffipalstalla. Yleensä ihmiset jotka väittävät että no minulla ei niitä ole, ovat nitä joilta löytyy pahimmat luurangot kaapista.

Vierailija
500/2057 |
12.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nelikymppinen mies joka ei ole seurustellut koskaan. Jäädyn julkisilla paikoilla ja vähänkään suuremmassa seurassa pahasti .En osaa kodin pieniä korjauksia tai nikkarointia. Minulla on pieni kalja maha koska olen juonut viime vuosina turhan paljon, ei tämän kuurin jälkeen uskalla odottaa ainakaan mitään terveitä vanhuuden päiviä vaikka liikunkin paljon. Suhtaudun elämään ja maailmaan pelokkaasti, olen varuillani. En osaa flirttailla. Melussa ja isommassa seurassa oleminen kuluttaa voimani loppuun todella nopeasti.

Mitä haluan suhteelta? Haluaisin vaikkapa kerran viikossa tehdä ja syödä naisen kanssa hyvää ruokaa, katsella jotain höttö viihdettä, keskustella siitä ja yhteiskunnallisista asioista ja sitten hivellä, kopeloida, puristella ja naida. Edestä, takaa, alta, päältä sivulta ja jos jotenkin keksit keinon niin vaikka toisesta huoneesta käsin. Aamulla sitten yhdessä kävelylle tai pyörälenkille johonkin luontokohteeseen jahkailemaan että joku vuosi vielä opettelen tunnistamaan lintuja, mikähän toikin on.

Olen myös epärehellinen: joskus lisään tekstiini esim. yhdyssana- ja muita virheitä ja kirjoitan eri tyylillä jottei minua vahingossakaan tunnistettaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä