Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Parikymppinen lapseton nainen. Harrastukset tietokoneella pelaaminen, netflixin töllötys, puhelimen näprääminen ja kuntoilu vaihtelevalla menestyksellä. En osaa enkä halua puhua tunteista. Puolet valveillaoloajasta psyykkisesti täysin hukassa ja elämänilon menettänyt, toisen puolen ajasta täydellisyyden tavoittelija. Ulkoisesti tavallisen naapurintyttömäinen.
Hei, olet ihan kuin minä! Voisikohan meillä olla kaksisuuntainen mielialahäiriö?
Olen reilu 40v yksineläjä. Elämäntavat on ihan kuosissa tätä nykyä, mutta ylipainoa on 20 kiloa vanhastaan. Liikun sen verran, että en enempää lösahdä. En kuitenkaan pidä liikunnasta. Naama on ruma, ryppyjä alkaa olla, akneakin on. Työ on minulle jonkunasteinen kutsumus ja suuri osa elämää. Vapaa-ajalla tykkään lähinnä himmailla kotona, lukea, roikkua kännykällä, laittaa ruokaa. Rakastan nukkumista. Alkoholi oli aiemmin ongelma, joten nyt olen täysraitis. Tupakoin hieman, yritän lopettaa. Olen masentuneisuuteen taipuvainen, tähän pysyvä lääkitys. En oikeastaan koe tarvitsevani kumppania mihinkään muuta kuin siihen, että voisin esittää normaalimpaa kuin olen. Lapsentekoikäkin on mennyt ohi. En jaksa parisuhdepelejä, seksi ei juuri kiinnosta. Olisihan se joskus kiva jos olisi toinen, jonka kanssa kummastella tätä maailmaa, käydä syömässä, leffassa, patikoimassa jne, mutta en usko, että kiinnostuneita löytyy omilla ominaisuuksillani varustettua kohtaan. Sitä paitsi pystyn tekemään kaikkia noita asioita yksinkin.
kaikkiookoo kirjoitti:
Lievästi krapulainen 40 kymppien ihan komea mies kaipaisi aamuseksiä.
Voisit poistua orkun jälkeen pikaisesti.
Otan yhteyttä taas ensi sunnuntaina.
Kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen reilu 40v yksineläjä. Elämäntavat on ihan kuosissa tätä nykyä, mutta ylipainoa on 20 kiloa vanhastaan. Liikun sen verran, että en enempää lösahdä. En kuitenkaan pidä liikunnasta. Naama on ruma, ryppyjä alkaa olla, akneakin on. Työ on minulle jonkunasteinen kutsumus ja suuri osa elämää. Vapaa-ajalla tykkään lähinnä himmailla kotona, lukea, roikkua kännykällä, laittaa ruokaa. Rakastan nukkumista. Alkoholi oli aiemmin ongelma, joten nyt olen täysraitis. Tupakoin hieman, yritän lopettaa. Olen masentuneisuuteen taipuvainen, tähän pysyvä lääkitys. En oikeastaan koe tarvitsevani kumppania mihinkään muuta kuin siihen, että voisin esittää normaalimpaa kuin olen. Lapsentekoikäkin on mennyt ohi. En jaksa parisuhdepelejä, seksi ei juuri kiinnosta. Olisihan se joskus kiva jos olisi toinen, jonka kanssa kummastella tätä maailmaa, käydä syömässä, leffassa, patikoimassa jne, mutta en usko, että kiinnostuneita löytyy omilla ominaisuuksillani varustettua kohtaan. Sitä paitsi pystyn tekemään kaikkia noita asioita yksinkin.
Minun match! 😍 tosin ilmoittajan sukupuoli ei tullut tästä selville
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun match! 😍 tosin ilmoittajan sukupuoli ei tullut tästä selville
Biologinen nainen. Kertonee jotain sukupuoli-identiteetistäni, että unohdin.
Neljääkymppiä lähestyvä varattu nainen, haaveilen erosta, mutta nössönä en sitä saa tehtyä. Haluan että minulla on jo uusi suhde ennenkuin eroan ja jonka kanssa saan aloittaa uuden, ihanan yhteisen elämän. Ihan hirveä tapaus olen siis! Samalla haaveilen hyvistä kaverillisista väleistä nykyisen mieheni kanssa, mutta yhteen en haluaisi palata enää koskaan.
Olen hyväkroppainen, hoikka, kaunis ja lempä kasvoinen, herkästi hymyilevä ja naisellinen. Tykkään naisellisuudesta, laittautumisesta, pukeutumisesta ja ihan vain olla nainen. Olen herkkä ja tarvitsen välittävän, suojelevan, määrätietoisen ja miehekkään miehen rinnalleni. Miehen, jonka kanssa hullaannumme toisiimme täysin!
En ole hyvin toimeentuleva vaikka koulutusta löytyy ihan mukavasti, mutta minulla on "sisäsiisti" päivätyö, jossa olen taitava ja josta nautin pääasiassa. Varallisuutta kuitenkin löytyy muuta kautta mukavasti ja pärjäisin omillanikin ihan ok.
Tykkään huolehtia muista, mutta ihana olisi itsekin välillä olla toisen hoidettavana. Jep ja tykkään läheisyydestä ja seksistä todella paljon. Luonnossa liikkuminen- haaveilen parisuhteesta, jossa tekisimme retkiä luontoon ja nuotiolle, talvella rinteisiin ja iltaisin mökille takkatulen ääreen, hyvästä ruoasta, viinistä ja vähän muustakin nauttien...
Olenko minä ainut jonka treffi-ilmoitus on rehellinen ja kaunistelematon? Minusta on järjetöntä aloittaa seuranhaku valheilla jotka paljastuvat hyvin nopeasti.
En kuitenkaan toista ilmoitustani tänne, se löytyy Tinderistä ja 50plusmatchistä.
Useimmat taitaa lähinnä peukuttaa sitä rehellisyyttä tässä nyt, ei välttämättä sitä että haluaisi tavata ko tyypin. Vai kuka oikeasti haluaa esim läheisriippuvaisen kumppanin? No ehkä joku narsisti, mutta siis kuka normaali ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Useimmat taitaa lähinnä peukuttaa sitä rehellisyyttä tässä nyt, ei välttämättä sitä että haluaisi tavata ko tyypin. Vai kuka oikeasti haluaa esim läheisriippuvaisen kumppanin? No ehkä joku narsisti, mutta siis kuka normaali ihminen?
Juu, tuskinpa minunkaan ilmoitustani yksikään mies peukutti. Ottaen huomioon sen varsinkin, millaisia miehiä täällä palstalla pyörii.
Vierailija kirjoitti:
Olenko minä ainut jonka treffi-ilmoitus on rehellinen ja kaunistelematon? Minusta on järjetöntä aloittaa seuranhaku valheilla jotka paljastuvat hyvin nopeasti.
En kuitenkaan toista ilmoitustani tänne, se löytyy Tinderistä ja 50plusmatchistä.
No jännästi huomiota ja plussia toisessa "palstamies, kuvaile itsesi"-ketjussa saivat ne viestit joissa tuotiin vain hyviä puolia itsestään esille eli valheellinen mainonta ilmeisesti nyt vaan vetoaa enemmän ja kuvitellaan saavansa just sitä mitä siinä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tuskinpa minunkaan ilmoitustani yksikään mies peukutti. Ottaen huomioon sen varsinkin, millaisia miehiä täällä palstalla pyörii.
Toitpa ainakin omat raatorehelliset ajatuksesi miehistä tässä esille, peukku siitä. M33
Olen 51-vuotias 170 cm, pitkät tummat hiukset ja ruskeat silmät. Tykkään ulkoilla ja kuvataiteilla. Ei addiktioita ja mielenterveys kunnossa. Olen sosiaalinen ja aktiivinen. Tällä hetkellä olen työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toitpa ainakin omat raatorehelliset ajatuksesi miehistä tässä esille, peukku siitä. M33
Ei miehistä yleensä, vaan tällä palstalla pyörivistä miehistä.
35v geenilotossa ihan hyvän osuman saanut, pitkä ja hoikka, pitkät ja paksut tummat hiukset, mallin töitäkin tehnyt kolmen lapsen yksinhuoltaja etsii seuraa tositarkoituksella.
Olen ulkoisesti varmaan ihannekumppanisi ja lisäksi olen mukava ja ystävällinen ihminen. Haluan hemmotella kumppaniani, olen aktiivinen ja idearikas, pidän seksistä. Anopit pitävät minusta :) Hoidan kodin työt mielelläni, laitan hyvää ruokaa ja jos sinulla on lapsia, otan heidätkin kyllä elämääni avosylin. Minulla on mukava keskipalkkainen työ, joka ei aiheuta kohtuutonta stressiä, mutta tuo leivän pöytään. Harrastan liikuntaa, käyn pari kertaa viikossa jumpassa ja pari kertaa lenkillä. Pidän myös kotona möllöttelystä, viinistä takkatulen äärellä, telkkarin tuijottelusta ja perinteisestä romantiikasta. En riitele, mieluummin pyydän anteeksi aiheettakin ja yritän sopia tilanteet. Minulla on hyvä yleissivistys ja nautin pitkistä keskusteluista vaikkapa politiikasta tai historiasta tai filosofiasta tai taiteesta jne. Elämä kanssani on oikeasti aika helppoa, sen voin ihan raatorehellisesti sanoa, enkä ole myöskään vaativa tai takertuva.
No sitten ne huonot puolet: et tule koskaan tuntemaan minua kovin syvällisesti. Ihmisenä olen hyvin teflon, tuen sinua kyllä vaikeina hetkinä enkä ole vähimmässäkään määrin ilkeä tai mitään, mutta itsestäni en kovin paljoa anna. En oikeastaan edes osaa, hämmennyn kovasti jos minulta yrittää kovin syvällisiä tuntoja udella, niitä kyllä on, mutta en todellakaan osaa tai halua niistä kenellekään puhua (tämä juontaa juurensa vähättelevään lapsuuteen, meillä ei tunneilmaisuun kannustettu yhtään, mutta ei siitä sen enempää). En ole koskaan kokenut syvää yhteyttä yhteenkään ihmiseen, etkä sinä ole tässä poikkeus. Tästä seuraa myös se, että sinä päivänä, kun en enää nauti suhteesta kanssasi, jatkan matkaa. En petä, en etsi uutta, mutta en myöskään roiku suhteessa, josta en saa iloa.
Vierailija kirjoitti:
35v geenilotossa ihan hyvän osuman saanut, pitkä ja hoikka, pitkät ja paksut tummat hiukset, mallin töitäkin tehnyt kolmen lapsen yksinhuoltaja etsii seuraa tositarkoituksella.
Olen ulkoisesti varmaan ihannekumppanisi ja lisäksi olen mukava ja ystävällinen ihminen. Haluan hemmotella kumppaniani, olen aktiivinen ja idearikas, pidän seksistä. Anopit pitävät minusta :) Hoidan kodin työt mielelläni, laitan hyvää ruokaa ja jos sinulla on lapsia, otan heidätkin kyllä elämääni avosylin. Minulla on mukava keskipalkkainen työ, joka ei aiheuta kohtuutonta stressiä, mutta tuo leivän pöytään. Harrastan liikuntaa, käyn pari kertaa viikossa jumpassa ja pari kertaa lenkillä. Pidän myös kotona möllöttelystä, viinistä takkatulen äärellä, telkkarin tuijottelusta ja perinteisestä romantiikasta. En riitele, mieluummin pyydän anteeksi aiheettakin ja yritän sopia tilanteet. Minulla on hyvä yleissivistys ja nautin pitkistä keskusteluista vaikkapa politiikasta tai historiasta tai filosofiasta tai taiteesta jne. Elämä kanssani on oikeasti aika helppoa, sen voin ihan raatorehellisesti sanoa, enkä ole myöskään vaativa tai takertuva.
No sitten ne huonot puolet: et tule koskaan tuntemaan minua kovin syvällisesti. Ihmisenä olen hyvin teflon, tuen sinua kyllä vaikeina hetkinä enkä ole vähimmässäkään määrin ilkeä tai mitään, mutta itsestäni en kovin paljoa anna. En oikeastaan edes osaa, hämmennyn kovasti jos minulta yrittää kovin syvällisiä tuntoja udella, niitä kyllä on, mutta en todellakaan osaa tai halua niistä kenellekään puhua (tämä juontaa juurensa vähättelevään lapsuuteen, meillä ei tunneilmaisuun kannustettu yhtään, mutta ei siitä sen enempää). En ole koskaan kokenut syvää yhteyttä yhteenkään ihmiseen, etkä sinä ole tässä poikkeus. Tästä seuraa myös se, että sinä päivänä, kun en enää nauti suhteesta kanssasi, jatkan matkaa. En petä, en etsi uutta, mutta en myöskään roiku suhteessa, josta en saa iloa.
Olet ihan kuin mieheni. Teistä tulisi hyvä pari. Itse voisin ottaa jonkun vähän henkevämmän.
Kohta nelikymppinen bi-nainen täällä hei! Lähtisitkö kanssani metsään halaamaan puita, merenrantaan ihailemaan auringonlaskua tai kotisohvalle katsomaan vanhoja komediasarjoja?
Olen luova, taiteellinen ja hieman hullu, ihana nainen. Aina en ole pitänyt itseäni ihanana, mutta olen kulkenut pitkän tien elämässäni hyvin turvattomasta lapsuudesta lähtien, ja tehnyt kovasti töitä saadakseni itseni ehjäksi. Työ jatkuu edelleen.
Minulle on tärkeää, että ympärillä olevillani on hyvä ja hauska olla. Minulla on hyvä tilannekomiikan taju ja usein olen seurassa se, joka naurattaa muita. Kahden kesken olen joko syvällinen, teetä lipittelevä keskustelija, tai vielä vapautuneempi komedienne. Toisaalta olen myös ajoittain masentunut ja ahdistunut, epävarma ja omiin oloihini vaipuva.
Innostuessani rakastan ruuanlaittoa ja teen herkullista ruokaa, jolla mielellään hemmottelen sinua. Muuten koen kotityöt todella tylsinä, joten en pane pahakseni, jos sinä tartut mielelläsi imuriin ja peset pyykkiä.
Kotitöiden sijaan rakastan luontoa, rietasta seksiä, hyvää ruokaa, eläimiä, taidetta ja yhdessä nauramista. Elän täysillä ja tunnen vahvasti, ja luovuuden puuskassa unohdan kaiken muun. Olen tehnyt useasta luovasta harrastuksestani myös itselleni työn. Luonteeltani olen ehdottoman uskollinen, lojaali, herkkä, aina heikompien puolella, pirun sitkeä ja introvertti. Olen myös oikukas, omiin tapoihini kangistunut ja vaativa, erityisesti itseäni kohtaan. Kevyet ja pinnalliset tuttavuudet eivät ole minua varten. Myöskään "ihan kiva" parisuhde ei ole minun juttuni. Pitkä avioliitto on jo takana, ja olemme edelleen hyviä ystäviä. Uskon rakkauteen ja aitoihin kohtaamisiin ihmisten välillä.
En viihdy baareissa tai käytä päihteitä. Sen sijaan minut löytää viikonloppuisin mökiltä tai kotoa parhaan ystäväni kanssa. Tuskin tapaan sinua kovin helposti, sillä en ole Tinderissä, enkä muutenkaan liiku paikoissa, jossa tapaisin paljon muita sinkkuja. Mutta uskon, että jossain sinä vielä tulet vastaan, jos niin on tarkoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ihan kuin mieheni. Teistä tulisi hyvä pari. Itse voisin ottaa jonkun vähän henkevämmän.
Ymmärrän hyvin. En itse tajua edes millaista voisi olla syvä yhteys toiseen ihmiseen, mutta uskon että moni sitä kaipaa. En tiedä haluaisinko itsekään olla ihmisen kanssa, josta ei oikein saa mitään otetta, vaikka itsekin sellainen olen.
Se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Voisin lähteä treffeille kanssasi ja tapailusuhde kelpaisi, jos olet hyvännäköinen, huomioiva ja pidät seksistä.
Täällä olisi vapaana 27-vuotias akateeminen ja urheilullinen mies. Työni on hyväpalkkaista, mutta niin stressaavaa, että kiukuttelen usen kotona kuin pikkulapsi. Jos siis olet äidillinen nainen ja kaipaat miestä, jota rauhoitella ja pitää sylissä ja jolle leperrellä, olen oikea valinta. Olen hauska ja romanttinen, joten vien sinut mielikuvituksellisille ja toiminnallisille treffeille aina, kun työstressi ei tee minusta isoa taaperoa (lähinnä lauantaisin, joskus myös sunnuntaisin jos edessä on inhimillinen viikko)
Lievästi krapulainen 40 kymppien ihan komea mies kaipaisi aamuseksiä.
Voisit poistua orkun jälkeen pikaisesti.
Otan yhteyttä taas ensi sunnuntaina.