Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2062)

Vierailija
2061/2062 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinan menevä, lihavuuteen taipuvainen, kaljuuntuva lähes 80 vuotias peräkammarin ukko etsii nuorta vaimoa. Tällaisella ilmoituksella olen löytänyt kaikki edelliset 6 entistä vaimoani.

Vierailija
2062/2062 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

39v, lapseton huomattavasti ikäistään nuoremman näköinen korkeakoulutettu, hoikka ja liikunnallinen nainen etsii seuraa. Omaan laajan yleissivistyksen ja liikun sulavasti kaikenlaisissa sosiaalisissa piireissä. Seuraan ajankohtaisia asioita ja kulttuuri ja taide on lähellä sydäntä. Tykkään laittaa ruokaa miehelle, laittautua nätisti ja seksi on maailman kauneimpia asioita. Unelmani on pieni omakotitalo tai kaunis kerrostaloasunto keskustan kupeessa. Olen myös vakavasti traumatisoitunut ja saan rajujakin flashback-kohtauksia sinulle yllättävissä tilanteissa. Lisäksi luulen koko ajan, että yrität käyttää minua hyväksesi. Mutta odotas kun näet mitä olen päättänyt pukea ylle tänä iltana! Tavataanko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi