Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Vierailija kirjoitti:
Keijo-Petteri kirjoitti:
Heissan, 45-vuotias miesolio tässä kirjoittelee vain kainon ujohkosti. Olen jo päättänyt kouluni ja toimin ammatissa paitsi en kesälomalla kun lomailen aika pitkään. Olen vain vähän vatsakas, mutta ketterä kuin oselotti, joka on kissaeläin Minecraftissa. Olen 181 cm pitkä, mutta silti tilillä voisi olla enemmän rahaa välillä mietin. Minulle onkin sanottu, että näytän saunanraikkaalta Raimo Helmiseltä, joka kai oli positiivinen ilmaisu. Ajattelin hankkia uudet silmälasit seuraavan viiden vuoden aikana, koska nykyiset ovat olleet päässäni yli 15 vuotta.
Harrastan välillä vähän nörtteilyä kuten strategisten lautapelien pelaamista kaveriporukassa sekä konsolipelailua myöskin. Lisäksi yritän välttävästi soitella midikeyboardilla kasariaiheisia biisejä. Ja joskus kävelen ulkosalla ja käyn esim. mökillä, mutta aika paljon tulee vietettyä aikaa internetissä erilaisilla keskustelupal
Voih, miksi huomasin vasta näin myöhään tämän vastauksen! Mutta jos olet vielä vapaa, niin liihota vain kainon ujohkosti luokseni.
Sietämättömän agressiivinen keski-ikäinen nainen, ei kuitenkaan tekojen tasolla. Tiedät kyllä miksi, vaihdevuodet kiristää hermot viulunkieltäkin pinkeämmälle. Ehkä siksi alunperin erottukin? Totuus on se että en pysty kovin kauaa huoneessa olemaan kenenkään kanssa ennenkuin ollaan agressiivisissä riidoissa. Olen kylläkin muodokas ja seksikäskin ja haluja on paljonkin. Välillä saatan olla ihan ok, mutta uskallatko lähteä miinakenttää raivaamaan?
No,minulla oli että normaalivartaloinen / hoikka , rehellinen , omillaan toimeentuleva kuten sinäkin ja sitten omia pituus ja painomittoja, sekä oma ammattitausta
Heti napsahti hyvä mies käsipuoleen😊
Täällä nainen 70 vuotta. Lyhyehkö mutta ei paksu. muutama kilo ylipainoa kait. Tulisen miehen haluaisin. Semmosen joka suutelee jalat alta. Mutta kait tämä on turha toive. Voihan parpituuri sanon vaan. yksin jatkaa tätä vaivaloista tietä
Nämä on niin hyviä! Ai että kun todellisuudessakin oltaisiin näin rehellisiä. Ainakin melkein.
Yli 30 v yksinäinen ja ystävätön nainen. Ujo ja introvertti, mutta välillä myös todella paljon seuraa kaipaava. Itsetunto on jossain nollassa varsinkin muiden seurassa. Mielialat välillä vaihtelevat ajoittaisesta alakulosta fiilikseen, että pitäisi tehdä sata asiaa yhden päivän aikana ja tämä varsinkin keväisin. Ehkäpä persoonaani liittyvää ja mitään diagnoosia ei ole. Yleensä ihan ok fiilis kuitenkin. En hypi seinille kuitenkaan.
En osaa olla porukassa tai jos olen niin vaikeaa kertoa omia mielipiteitään. Miehistä ei ole mitään kokemusta edes ystävyyden osalta eli tästä voit päätellä paljon. En tiedä olisiko minusta edes päästämään sinua lähelle ja luottaisinko sinuun kovinkaan helposti. Ihmisistä hyvin ikäviä kokemuksia ja en olisi tässä pisteessä jos puolet niistä otettaisiin pois.
Mitä voisin tarjota. Ehkä luotettavan ja rehellisen itseni. Tietyn positiivisen asenteen kaiken keskellä ja joitakin unelmia. En ole tietyllä tavalla luovuttanut. Minulla on ideoita ja ajatuksia, mutta ne pitäisi uskaltaa toteuttaa. Jännitän kaikkea ja elämäni ei mene monestikaan niin kuin jollakin muulla. Tykkään musiikista, liikunnasta, matkustelusta (en ole käynyt oikeastaan vielä missään), eläimistä sekä kaikesta luontoon liittyvästä. Olen pitkä, normaalipainoinen ja melko tavallisen näköinen (hyvänä päivänä).
Suorasukainen, rehellinen ja välitön, useimmiten optimistinen ja pienistä asioista nauttiva 50-vuotias nainen etsii lukemisesta ja yhdessä loikoilemisesta pitävää, lämmintä, rehellistä ja välittävää miestä. Olen empaattinen, mutta usein unohdun omiin ajatuksiini.
Erittäin kuuma, pitkä, kaunis, hyväkroppainen, piukea peppuinen ja täydelliset isot rinnat omaava sinisilmäinen blondi etsii miestä.
Älykäs, korkeasti koulutettu, seikkailuhenkinen, urheilullinen, sosiaalisesti taitava, paljon ystäviä.
Kermana kakun päällä dissosiatiivinen identiteettihäiriö, OCD ja edelleen oireileva välttelevä kiintymyssuhde. Traumatausta etäisistä vanhemmista ja lapsuuden hyväksikäytöstä.
En kerta kaikkiaan halua miestä. Olen heteroseksuaali mutta se ei pidä sisällään halua jakaa elämäänsä miehen kanssa.
Korkeakoulutettu työtön nainen, masentunut mutta silti hauska, rauhallinen, rakastan koiria ja kirjoja. Olen ujo ja puhun vähän mutta asiaa, ystävällinen ja avulias. Lisään vielä olevani alipainoinen ja haluavani naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Karjamarkkinat
Kaljamarkkinat. :D
Kolmevitonen mies, joka ei varsinainen etsi mitään, mutta sopivan tullen voi lähteä monenlaisiin juttuihin mukaan.
Minua on kuvailtu sosiaaliseksi kameleontiksi, koska pystyn minglaamaan niin pultsareiden kuin brittiläisen yläluokankin kanssa. Luonteeltani olen kuitenkin introvertti ja yleensä viihdyn parhaiten kotona pitkiäkin aikoja tekemässä omia juttujani unohtaen siinä sivussa muun maailman. Olen hyvä kuuntelija mutta huono pitämään ihmisiin yhteyttä. Minulla on korkea yleissivistyksen taso, mutta vain vähän sellaisia taitoja, joita voisi työelämässä rahaksi muuttaa.
Takana on hyvä koulumenestys ja huonot valinnat. Tekoäly tekee työni ja olen hiljattain jälleen jäänyt työttömäksi. Olen siis persaukinen taivaanrannanmaalari, joten taloudellista turvaa minusta on turha etsiä. Opintolainaa on enemmän kuin varallisuutta. Muistan valtavasti nippelitietoa ja kuitenkin unohtelen jatkuvasti arkeen liittyviä asioita.
Fyysisesti olen hoikka, jäntevä ja todella notkea. Pituus 179cm, partaa ja muutakin karvaa sekä erittäin pinnalliset verisuonet. Sykkeeni näet vaikka nilkastani. Nuoruudessa urheilin ja sen jälkeen oli pitkä aika, kun en varsinaisesti tehnyt mitään itseni eteen. Nykyään voimistelen ja venyttelen. Kesäisin kävelen paljon ja hölkkään jonkin verran. Kasvoistani olen kai ihan hyvän näköinen. Hallitsevat piirteet ovat vahva nenä ja kulmakarvat, joita voin liikutella vaikka yksi kerrallaan. Elämä alkaa kuitenkin näkyä uurteina ja joitakin arpiakin on nuoruuden aknesta. Kesäisin tulee pisamia. Puolipitkät hiukset, joita kissani hoitavat ahkerammin kuin minä.
Kotitöitä olen laiska tekemään ja periaatteenani onkin sotkea mahdollisimman vähän. Lattiat pidän täysin vapaana tavarasta, mutta tasoilla on kaikkea kahvikupista toissajoulun suklaarasiaan. Jos sellainen häiritsee, niin kumppani voi ystävällisesti pyytää tekemään asialle jotain, niin hoidan sen todennäköisesti jossain vaiheessa. Minulle asia on yhdentekevää. Olen myös surkea kokki ja ruokavaliostani saisi Pippa sydänkohtauksen. Sinäkään tuskin uskot, miten olen pysynyt tässä kunnossa. Humalassa olen kerran vuodessa tai harvemmin. Heinää menee enemmän, mutta siitäkin on nyt taas pari kuukautta.
Seksistä nautin paljon, mutta vasta kun jonkinlainen tunneyhteys on luotu. Yhden illan juttuja en ole koskaan harrastanut tai Tinderiä kokeillut. Takana on pari pidempää parisuhdetta ja useampia tapailu- ja seksisuhteita suurella ikähaitarilla.
Sinusta etsin naista, jolla on oma tahto ja omat mielenkiinnon kohteet. Pidäthän kuitenkin kiinni yhdessä sovituista säännöistä. Vakavammassa suhteessa luottamuksen voi menettää vain kerran eikä sitä rakenneta uudestaan. Pidän monenlaisia naisia viehättävänä ja selkeitä kriteereitä on vaikea määritellä. Voit olla niin siro neito kuin muodokkaampi nainenkin, kunhan painosi on siellä suunnilleen normaalin rajoissa. Arvostan luonnollisuutta enkä pidä kasvolävistyksistä, hallitsevista tatuoinneista, enkä pistoksista ja muovitäytteistä. Toivon sinusta empaattista ja ystävällistä ihmistä, joka myös osaa heittäytyä hetkeen ja antautua virran vietäväksi. Oikeita nappeja painamalla löydät minusta intohimoisen ja lojaalin rakastajan, joka sujauttaa takkisi taskuun huonoja runojaan ja nauttii toisen nautinnosta.
38v juuri jätetty nainen.Lapsia on kaksi, nuorempi on kiva ja vanhempi lapsi on helvetti.Janoan rakkautta ja haluan löytää kumppanin joka rakastaa minua ja minä häntä loppuelämän.Fyysistä kosketusta tarvitsen joka päivä, ja paljon.Haluan koskea ja suudella joka päivä, ilman sitä voin huonosti. Seksiä haluan vain kun on tunteita.Omasta mielestäni olen kaunis, siro vartalo mutta kasvoissa on jo hamsteripussit. Haluan että mies huolehtii minusta ja maksaa kaiken, treffeillä matkat ja ostaa minulle lahjoja. Haluan kumppanin jonka kanssa tuntisinnoloni turvalliseksi ja suojelluksi. Haluan että mieheni on onnellinen, olen aina iloinen kun hän tulee kotiin ja olen yleensäkin hyvällä tuulella . Laitan ruokaa (jota en maksa), teen kaikki naisten työt ja huolehdin että mieheni on seksuaalisesti tyydytetty.En vaadi paljoa mielestäni, huomiota, kosketusta, huolenpitoa ja rakkautta ja tasaisin väliajoin jotain kaunista tai hemmottelua.
Olen fiksu, mukava, kotona viihtyvä introvertti, sporttinen ja pienirintainen 50-v nainen, joka tykkää urheilusta, luonnosta, lukemisesta ja perheestä. Katselen mielelläni salilla kivannäköisiä lihaksikkaita ja hikisiä urheilevia miehiä. Kotona on mies, mutta voin vaihtaa, jos rakastuisin sinuun, joka olet älykäs, hyvässä ammatissa, kiva, huomioiva, remonttitaitoinen, kulttuuria arvostava ja hyvin toimeentuleva miehekäs mies. Etenkin kiinnostelee, jos sinulla on talviasuttava mökki veden äärellä, jossa tykkäisit viettää aikaa kanssani.
Vihjanneepi naisten tapaan ajatella rehellisyydestä, että täysin rehellinen on ap:nkin mukaan "raato"
Vierailija kirjoitti:
Sietämättömän agressiivinen keski-ikäinen nainen, ei kuitenkaan tekojen tasolla. Tiedät kyllä miksi, vaihdevuodet kiristää hermot viulunkieltäkin pinkeämmälle. Ehkä siksi alunperin erottukin? Totuus on se että en pysty kovin kauaa huoneessa olemaan kenenkään kanssa ennenkuin ollaan agressiivisissä riidoissa. Olen kylläkin muodokas ja seksikäskin ja haluja on paljonkin. Välillä saatan olla ihan ok, mutta uskallatko lähteä miinakenttää raivaamaan?
Mikset muuten itse tee asialle mitään? Onko mielestäsi oikein kaataa häiriintyneisyytesi toisten niskaan?
Johtavassa asemassa oleva 50+ mies etsii puolisoa joka makuuhuoneessa vie ja minä vikisen. Ulkonäöltäni olen varmasti monien mieleen. Muuten tasa-arvoinen suhde loppuelämäksi, läheisyyttä saat ja teen myös kotitöitä. Matkustelen paljon ja pidän luonnossa liikkumisesta. Saa olla lapsia, minullakin on mutta aikuisia jo.
up