Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2105)

Vierailija
2101/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä skitsoaffektiivista häiriötä sairastava mielenterveyskuntoutuja. Ikää on kertynyt jo 47 vuotta ja ylipainoa on 25 kg. Lukio käyty, sen jälkeen hajanaisia opintoja yliopistolla, ei tutkintoa. Olen todella ujo, tuskin saan sanaa suustani. Muutama läheinen ystävä kuitenkin löytyy ja minulla on suuri sydän. 

Vierailija
2102/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle kuudenkymmenen ikäinen nainen, johon et todennäköisesti kiinnittäisi mitään huomiota, jos jossain törmättäisiin. Minulla on paljon vielä kokematta näissä parisuhdekuvioissa, joten toivon, että et olisi kyllästynyt kaikkeen, kun kaikki on jo nähty ja tehty jonkun muun kanssa tai et muuten vaan jaksa. Määräaikainenkin suhde sopisi, kun en ole ihan varma, miltä tietty vapauden rajoitus loppujen lopuksi tuntuisi. Pääasia, että tehtäisiin jotain kivaa. Aloitettaisiin vaikka siitä, että mietitään yhdessä, mitä se kiva voisi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkennus ilmoitukseen. Luultavasti kirjoitin viimeisen kappaleen epäselvästi. Olen kerran ollut etäsuhteessa, enkä halua sitä uudelleen. Voin matkustaa naisen luo jos hän asuu hyvien julkisten liikenneyhteyksien varrella (en omista autoa) tai nainen matkustaa luokseni. Kun suhde näyttää toimivan neuvottelemme muuttaako hän vai minä lähemmäs.

Ehdottomat vaatimukset ovat samansuuntainen huumorintaju & arvot, nainen ei halua lapsia, naisella ei ole lapsia, ei irtosuhteita, päihteidenkäyttö on maltillista ja pitää jollain lailla kulttuurista. Muista kohdista olen valmis joustamaan jos nainen on muuten sopiva.

Vierailija
2104/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti oli ilmoitukseen 2072 tarkennus. Lainaa nappi ei toiminut.

Vierailija
2105/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhti keski-ikäinen aikamiespoika etsii naista, joka on ilo silmälle eikä jäkätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi