Mies ei oo halunnut mua lapsen syntymän jälkeen
Lapsi täyttää pian kolme. Seksiä on ollut sen jälkeen muutamia kertoja, sellainen pikainen suoritus vain. Raskasta elää näin kun itse olen kaivannut valtavasti läheisyyttä ja kosketusta. Rakastan ja haluan edelleen. En edes muista milloin viimeksi suutelimme, ei tämän vuoden puolella ainakaan. Olen yrittänyt keskustella asiasta, mutta mies kuittaa sen nopeasti että no meillä on tuo lapsi (josta tämä läheisyyden puute johtuu), ei se kauaa ole pieni. Onhan se niinkin, meillä ei ole ollut kahdenkeskeistä aikaa lapsen syntymän jälkeen. Järjestettävissä olisi, mutta jotenkin vaistoan että mies ei halua - en halua järjestää mitään ja pettyä. Avauduin vain, jos jollakin olisi kommentteja tilanteeseen.
Kommentit (63)
Käykää keskustelemassa jossakin asiasta. Seksuaalineuvoja tai -terapeutti.
Näin siinä monesti käy. Lopulta mies on kuitenkin olevinaan se uhri joka on ajettu vieraan naisen syliin, kun kotona on mennyt niin huonosti. Tavallinen tarina.
No hyi, joku hikinen synnyttänyt tuuletus aukko yäk!
Miesten haluttomuudesta ei tarpeeksi puhuta. Lapset on tehty, niin seksiä ei enää tarvita, häh?
Sitä varten on miehellä rakastajatar
Vierailija kirjoitti:
No hyi, joku hikinen synnyttänyt tuuletus aukko yäk!
Sieltä sinäkin olet syntynyt.
Miehiä ei pitäisi ottaa mukaan synnytykseen.
Kiihottiko miestä siis vain lapsentekeminen?
Ex-mies oli samanlainen. Yritin puhua, terapiaa, enemmän yhdessäoloa jne. Lopulta erosin kun ei ollut seksiä tai läheisyyttä 5 vuoteen. Olen seurustellut sen jälkeen, saanut muutenkin kehuja/iskuyrityksiä ym.joten muista olen ihan haluttava. Ehkä joillekin miehille tulee kestohaluttomuus lapsensa äitiin, muuta syytä en keksi.
Joskus on miehilläkin kausia että ei aina tee mieli. Itselläni oli samaa haluttomuutta varmaan 2-5, vuotta joskus noin 40 vuotiaana. Halut on palannut eikä potensissakaan ole mitään vikaa. Nyt mennään sellaisella 3-5krt/vko vauhdilla. Toki vaimokin on jo vaihtunut matkan varrella.
Mies on semmoinen olento että jos se ei ole yhtään kiihottunut, se on aika vaikea edes silloin r...skata, ainakaan miehen ja naisen sukuelinten kesken.
Aamen. M55
Outoa että mies keksii tekosyitä eikä kerro mikä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet on siitossonneja, eivät syty jos eivät pääse astumaan naaraksia tiineiksi?
Vierailija kirjoitti:
Olimme olleet yhdessä 6 vuotta ennen lapsen syntymää ja silloin oli läheisyyttä melkein päivittäin ja seksiä säännöllisesti. Ap
Joskus sitä vaan on niin puutteessa :( nytkin olisi mahdollista ensi viikonloppuna saada lapsi mummolaan hoitoon. Tekisi mieli sanoa miehelle että aion lähteä hotelliin lomalle, jos et sinä tule minua sinne p*nemaan niin hommaan jonkun toisen joka tulee. Ap
Feminististä tasa-arvoa, nainen saa olla haluton, mies ei.
Vierailija kirjoitti:
Miesten haluttomuudesta ei tarpeeksi puhuta. Lapset on tehty, niin seksiä ei enää tarvita, häh?
Sitä lahnajuttuu pidetään yllä, ettei kukaan kiinnitä sinuun huomiota....
S eksi ttömään suhteeseen ei kannata jäädä. Etsi mies jolla ei ole erek tiohäiriörä.
Avoin suhde tai ero? Kahdenkeskeisen ajan puute on tekosyy, lapset nukkuu päiväunia ja illallakin menevät pari tuntia aiemmin nukkumaan.
Oli sama tilanne exän kanssa. Selvisi, kun kuulin sivusta muiden puhuvan seksistä, ja hänen vastaavan, meillähän on jo lapset. Ei ollut seksihaluja. Flirtti jokaisen naisten kanssa antoi riittävät kiksit. Eron jälkeen kahden vuoden kuluttua tapasin miehen, jonka kanssa asiasta oli kummallakin samanlainen näkemys. Onni minulle.