Raatorehellinen "treffi-ilmo"
Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.
Kommentit (2057)
Mt-ongelmainen, mutta äärimmäisen empaattinen nainen etsii rikkinäistä pahaa poikaa jonka voisi korjata. Mieluusti kunnon toksinen läheisriippuvuussuhde, jossa paljon intohimoa. Missä olet, sukkaparini? Olen nätti ja pidän itsestäni huolta, eli esittelykelpoinen, mutta äärettömän herkkä joten tunnen nahoissani jokaisen piikkisi ja vähättelysi. Tulen peittelemään mielipahaani kunnes joku päivä huuto-oksennan koko paketin päällesi.
Ihan kun lukis omaa tämänhetkistä elämää...
Aivokemialtaan poikkeava diiva-pinkki-Pariisi-intoilija etsii miestä, joka on oppinut kotitöihin. En v*tussa enää hoida yksin taloutta, saat hoitaa puolet. Olen yleensä ystävällinen mutta myös hankala, ja ihan turha alkaa uhota mistään miesten ylioikeuksista koska eletään tasa-arvossa. Haluan naimisiin ja prameat häät, joten et saa olla sitoutumiskammoinen "katotaan-nyt". En myöskään katsele miestä joka haalii rahaa ja valtaa tai luulee olevansa jotenkin parempi kuin muut. Jos et osaa käyttäytyä, lennät pellolle, tarpeen mukaan fyysisesti ja kamat voit hakea sieltä minne olen ne heitellyt. Saattaa mennä rikki mutta itsepähän aloitit. Jos olet luuseri jota työ ei kiinnosta, häivy mun silmistä. En ole kenenkään hoivaaja.
Joo, pysyttelen mieluummin sinkkuna 😂😂😂
Työtön, päältä kalju, hieman ylipainoinen ja alkoholia säännöllisesti käyttävä 57 vuotias mies etsi seuraa tositarkoituksella. No, joitain plussiakin löytyy, muun muassa sosiaalinen, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, savuton ja aktiivinen.
Tuuliviiri päiviä, helv..n kipakka tarpeen vaatiessa,kiltti kuitenkin. Valehtelua en voi sietää. Oikeudenmukaisuus elämän ohjeena. Rakastan luontoa,liikkumista, uintia ja kalastusta. Hyvää ruokaa teen, viihdyn myös yksin. Päivä kerrallaan. Ei pilvilinnoja tässä vaiheessa, matkustelu on myös kivaa. N;57v
40 v kolmen lapsen äiti. Tykkään tanssia (yksin olohuoneessa epätahtiin) maalata ( eli ottaa tarvikkeet lojumaan viikoksi näkyville) ja juoda teetä villasukissa. Tykkään ulkoilla, joten jos kalastat tai hihhuloit pitkin metsiä tulen mielelläni seuraksi. Lapset hyvin omatoimisia ja mukavia, koska en kestä kusipäitä enkä hörhöilyä. Kotini on siisti, enkä aio siivota sinun(kaan) jälkiäsi. Ennemmin potkaisen sinut ulos, koska vihaan siivoamista yli kaiken. Seksi on kivaa, jos sinulla on siihen intoa. Olen alkuun nihkeä ja kylmä, vasta kun minuun tutustuu olen aika hömelö ja rakastettava.
Etsin (käytännön syystä, jonka kerron myöhemmin) pitkää, mielellään pari metristä ja rotevaa miestä joka tykkää olla myös alistettavana sängyssä. Nautin ja saan mielihyvää kärsimyksestäsi kun nöyryytän ja satutan sinua. En kuitenkaan ole mitenkään perinteisen Dominan näköinen vaan yli nelikymppinen tavallinen täti-ihminen. Lateksi-allergikko, joten en pukeudu kumiasuihin. Osaan olla myös hellä, ja tykkään tavallisestakin seksistä, mutta vain lähetyssaarnaaja-asennossa.
Raamikkuutesi saattaa tulla tarpeeseen sillä psykoosialttiuteni johdosta saatat joutua pitämään minua paikoillaan riehuessani jos jätän lääkkeni ottamatta. En kuitenkaan ole vaaraksi muille, saatan vain saada epäluuloissani kohtauksia joissa saan neljän miehen voimat eikä nippusiteetkään minua pidättele. Nykyään kyllä syön kiltisti lääkkeeni.
Ethän ole turhasta mustasukkainen ja on minussa ilmeisesti hyviäkin puolia sillä pari eksää jaksaa vieläkin laitella minulle viestejä mitä ihmeempien sovellusten ym.kautta joissa en ole tajunnut heitä estää. Kaikki eksäni ovatkin "tietenkin" olleet narsisteja joten en heitä kaipaile.
78-vuotias, omasta mielestään vielä dementoitumaton vaari ehkä jaksaisi silloin, tällöin osallistua joihinkin rientoihin, ehkä keskustellakin maailman menosta.
Vähän jo erakoitunut, mutta ei täysin.
Normaalipainoinen, tukkaa noin puolet jäljellä, perunanenä.
Testosteronia jäljellä ehkä 5%.
Vierailija kirjoitti:
Työtön, päältä kalju, hieman ylipainoinen ja alkoholia säännöllisesti käyttävä 57 vuotias mies etsi seuraa tositarkoituksella. No, joitain plussiakin löytyy, muun muassa sosiaalinen, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, savuton ja aktiivinen.
Sinulle on ottajia kun olet huumorintajuinen ja jutteleva, liikut vain väärissä paikoissa jos ei naista ei noilla ominaisuuksilla löydy.
Etsin rikasta pähkinäallergikkoa jakamaan kanssani loppuelämänsä päivät. Pidän leipomisesta ja osaan tehdä hyvää ruokaa.
Neljä hoota minusta: herkkä, hellä, hyväntahtoinen, huumorintajuinen mutta ei ronski aikuinen nainen. Lapsia ei ole ja pitkään sinkkuna ajelehtinut, koska olen herkkä ja itken niin ilosta kuin surusta. Kaipaan miestä, jonka kanssa olisimme henkisesti samalla tasolla, toistemme parhaat ystävät eli huumorilla sanottuna elinkautiskaveria hakemassa ilman virallista linnatuomiota kuitenkaan. Jos pidät eläimistä ja lapsista ja harrastat pyöräilyä, niin olen sinun match made in heaven. Rehellinen ja luotettava mutta ei päästä suusta sammakoita eli sivistynyt herrasmies hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Etsin (käytännön syystä, jonka kerron myöhemmin) pitkää, mielellään pari metristä ja rotevaa miestä joka tykkää olla myös alistettavana sängyssä. Nautin ja saan mielihyvää kärsimyksestäsi kun nöyryytän ja satutan sinua. En kuitenkaan ole mitenkään perinteisen Dominan näköinen vaan yli nelikymppinen tavallinen täti-ihminen. Lateksi-allergikko, joten en pukeudu kumiasuihin. Osaan olla myös hellä, ja tykkään tavallisestakin seksistä, mutta vain lähetyssaarnaaja-asennossa.
Raamikkuutesi saattaa tulla tarpeeseen sillä psykoosialttiuteni johdosta saatat joutua pitämään minua paikoillaan riehuessani jos jätän lääkkeni ottamatta. En kuitenkaan ole vaaraksi muille, saatan vain saada epäluuloissani kohtauksia joissa saan neljän miehen voimat eikä nippusiteetkään minua pidättele. Nykyään kyllä syön kiltisti lääkkeeni.
Ethän ole turhasta mustasukkainen ja on minussa ilmeisesti hyviäkin puolia sillä pari eksää jaksaa v
Siis herttileijaa ja huhhuijaa. Voinko kysyä, että miten on tuolla suhdepuolella nykyään mennyt?
Alkoholistinainen hakee ryyppyseuraa miehestä. Juon kaikkea paitsi katkeroa paitsi siinä tapauksessa että muuta alkoholia kuin katkeroa ei ole jolloin juon kyllä sitäkin. Taloyhtiössäni saa röökata. Käy alkon kautta kun tulet ja osta myös pari pizzaa.
Laiska, ruma luontaisesti, huono kokki, laiska siinäkin😂😂😂😂
Todella mukava ja hauskaa seuraa jos luotan🤣
Siivous ei oo oma juttu😂
En kovin kunnianhimoinen. 😂
Laiska, yksin viihtyvä, lapseton, 43 v, hieman ylipainoinen nainen. Kenenkään kanssa en yhteen muuta, enkä kenenkään lastenhoitajaksi lähde. Tapaillaan kun huvittaa. Sellainen friends with benefits-järjestely kelpaisi. Huumorintajua löytyy, sen täytyy pelata yksiin jotta se friends-osuus järjestelystä toimisi.
Keski-ikäinen ukkeli, maha näkyy lipputangon takaa. Siellä siellä se Väinö on.