Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raatorehellinen "treffi-ilmo"

Vierailija
08.10.2020 |

Tuli mieleen muutamastakin keskustelusta, minkälainen olisi sinun täysin kaunistelematon treffi-ilmoitus? Millainen olet ihan aidosti? Ja yläpeukku niille joiden kanssa voisi lähteä treffeille, alapeukku jos ei kiinnostaisi.

Kommentit (2105)

Vierailija
2081/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

78-vuotias, omasta mielestään vielä dementoitumaton vaari ehkä jaksaisi silloin, tällöin osallistua joihinkin rientoihin, ehkä keskustellakin maailman menosta.

Vähän jo erakoitunut, mutta ei täysin.

Normaalipainoinen, tukkaa noin puolet jäljellä, perunanenä.

Testosteronia jäljellä ehkä 5%.

Aivan ihana ja hauska tämä. Myös kivan vähäsanainen ja näpäkkä. Jo on kumma, jos ei morsianta löydy, kun vanhempia naisia on runsaasti parittomina.

Vierailija
2082/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuossa on paljon hyvää, mutta myös "ehdottomasti ei"-kohtia kuten kotona asuvia lapsia noin vanhalla tai maaninen urheilu. Eipä se helppoa olisi, jos pitäisi etsiä uutta paria."

Tarkennus, viimeisellä lauseella tarkoitin pohtia itseäni (jos olisin sinkku) enkä viitannut ilmoituksen laatijaan. Luulen päinvastoin, että hänellä olisi ihan hyvät tsäänssit kumppaniin kerrotun perusteella, jos eroaisi, vaikkei ovelle mitään jonoa varmaan muodostuisi. Tosin hänhän pohti salasuhdetta noin alkuun päästäkseen eroon vaimostaan, mikä muuten myöskin on ehdoton ei itselleni ja varmaan aika monelle muullekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä viisikymppinen matalapalkka-alalla vastentahtoisesti työskentelevä nainen. Näytän kuulemma ikäistäni nuoremmalta, kymmenisen kiloa ylimääräistä jakautuneena suht tasaisesti. Liikuntaa en työmatkojen ja hyötyliikunnan lisäksi harrasta ollenkaan. Kesällä pyöräilen tosin. Autoa ei ole. 

Olen persaukinen ja makselen velkojani pois sinnikkäästi, jokusen vuoden päästä helpottaa ja olen siitä sitten vapaa. Lapset aikuisia jo. Asun vuokralla, ei eläimiä. Luonne on säpäkkä, ylitseni ei kävellä ja pidän puoleni. Olen sanavalmis ja kyseenalaistavakin, maalaisjärkinen ja jalat maassa. Hyvin realistinen. Kiroilen ja pillastun helposti mutta myös lauhdun nopeasti ja haluan selvittää asiat.  Tuen miestä silti  viimeiseen asti ja olisimme tiivis yksikkö mikäli kaikki toimisi.  

Elämäni on todella tylsää koska rahaa tai läheisiä ystäviä ei ole. En siis matkustele tai tee mitään mikä maksaa. Kököttelen illat ja viikonloput kotona ja naukkailen hieman viiniä, saunon yksikseni ja lepäilen. 

Haluaisin miehen joka ymmärtäisi minua. Tietäisi tämän kaiken minusta ja silti tykkäisi. Pehmeästi luja mies joka ei ole tuuliajolla elämässään, käy töissä ja lapset eivät olisi ainakaan kovin pieniä enää. En jaksa enää ryhtyä bonusäidiksi kovin taaperoisille. Myöskään fanaattista urheilijaa en haluaisi, eli kohtuus siinäkin.

Rahan perässä en ole. Mies saisi huolehtia itsestään, olla normaalin näköinen, tuoksua hyvälle ja hoitaa itsensä lisäksi myös huusholliaan, piiaksi en lähtisi hänelle. Haluaisin käydä hänen kanssaan eräjormailemassa, festareilla, mökillä ( vaikka vuokra-), kotimaan pienillä reissuilla, rannalla, piknikillä luonnossa. Katsoa leffoja, saunoa, tehdä ruokaa, chillailla kotona, käydä välillä kävelyillä ja luonnossa muutenkin. Paljon halailua, läheisyyttä ja luottamuksen synnyttyä sitä muutakin intiimiä elämää toki.

Saisi myös ottaa sitä alkoa samaan tahiin kanssani, mitään raitistelua en jaksa. Tupakka on ehdoton nono.

Missä ihmeessä sinä sitten olet mies ? :D 

Vierailija
2084/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän vaille kuusikymppinen kaljuuntuva, hyväkroppainen insinöörimies. Rahaa on ihan v***sti enkä keksi sille itse mitään järkevää käyttöä. Olen matkustellut paljon joten se ei enää isommin nappaa mutta joskus täytyy päästä Suomesta pois lämmittelemään ja treenaamaan hyviin olosuhteisiin. Harrastan salilla käyntiä, uimista ja klassikkoautoja. Olen kova nussimaan ja yleensä parin kokeilun jälkeen löydän "tekniikan" millä kyseinen nainen saa kunnollisen ison O:n. Pillua saan huonosti koska ujostelen turhaan ja oman ikäisiäni naisia ei usein panohommat kiinnosta joten vaikeaksi on mennyt. Siedän huonosti kaikenlaista yleistä typeryyttä joten olisi parempi jos nainen on minua fiksumpi. Naisen ulkonäössä kiinnitän huomiota näihin ja tässä järjestyksessä: Perse, muu vartalon muoto ja tissit. Kasvoilla ei ole mitään väliä mutta kropan on oltava kunnossa.

Vierailija
2085/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä viisikymppinen matalapalkka-alalla vastentahtoisesti työskentelevä nainen. Näytän kuulemma ikäistäni nuoremmalta, kymmenisen kiloa ylimääräistä jakautuneena suht tasaisesti. Liikuntaa en työmatkojen ja hyötyliikunnan lisäksi harrasta ollenkaan. Kesällä pyöräilen tosin. Autoa ei ole. 

Olen persaukinen ja makselen velkojani pois sinnikkäästi, jokusen vuoden päästä helpottaa ja olen siitä sitten vapaa. Lapset aikuisia jo. Asun vuokralla, ei eläimiä. Luonne on säpäkkä, ylitseni ei kävellä ja pidän puoleni. Olen sanavalmis ja kyseenalaistavakin, maalaisjärkinen ja jalat maassa. Hyvin realistinen. Kiroilen ja pillastun helposti mutta myös lauhdun nopeasti ja haluan selvittää asiat.  Tuen miestä silti  viimeiseen asti ja olisimme tiivis yksikkö mikäli kaikki toimisi.  

Elämäni on todella tylsää koska rahaa tai läheisiä ystäviä ei ole. En siis matkustele tai tee mitään mikä m

Mikäli panohommat kiinnostaa etkä ole läski niin minulle kelpaa. M55

Vierailija
2086/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko löytäneet sopivaa vastakappaletta tästä ketjusta?

Viisi tai kuusi sivua kahlattu lopusta ja vain yksi, jossa ei ollut mitään ehdotonta eitä, tosin siinäkin epäilytti ulkonäkö, jota kuvattiin myönteisesti. Suurin osa aivan mahdottomia joka tavalla :)

Vierailija
2087/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D En etsi seksiseuraa, kiitti vaan. 

Vierailija
2088/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillu, perse, v***, nussia.... kaikkea sitä saa lukea ja sinä vielä kiittelet :)  (sivusta)

Vierailija
2089/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelitko vastaavasi jollekin? Foorumilla on varmaan tuhansia henkilöitä tälläkin hetkellä.

Vierailija
2090/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 60v. pätkätyöläinen, raha-asiat aina olleet kunnossa, ei viinaongelmia koskaan. Viikonloppuisin valkkaria tai shamppaa. Tykkään mökkeillä, saunoa, uida, lenkkeillä, pyöräillä.  Musa on tärkeetä. Tykkään käydä konserteissa/keikoilla ja matkustaa ulkomailla yleensä aina eri kohteessa. Tykkään seuraavasta musasta esim: Queen, Muse, Deep Purple, Dio, Markku Aro, Tommi Läntinen, Reijo Taipale, Tapani Kansa, Paula Koivuniemi, Battle Beast eli mulla on monipuolinen musiikkimaku. Ei jazzia eikä räppiä, teknoa.. Olen puhelias ja kuunteleva eli kumppani myös samantyylinen. Kumppanilla pitää olla testot kunnossa.

Vierailija
2091/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 60v. pätkätyöläinen, raha-asiat aina olleet kunnossa, ei viinaongelmia koskaan. Viikonloppuisin valkkaria tai shamppaa. Tykkään mökkeillä, saunoa, uida, lenkkeillä, pyöräillä.  Musa on tärkeetä. Tykkään käydä konserteissa/keikoilla ja matkustaa ulkomailla yleensä aina eri kohteessa. Tykkään seuraavasta musasta esim: Queen, Muse, Deep Purple, Dio, Markku Aro, Tommi Läntinen, Reijo Taipale, Tapani Kansa, Paula Koivuniemi, Battle Beast eli mulla on monipuolinen musiikkimaku. Ei jazzia eikä räppiä, teknoa.. Olen puhelias ja kuunteleva eli kumppani myös samantyylinen. Kumppanilla pitää olla testot kunnossa.

Ei viinaongelmia mutta viikonloppuisin valkkaria tai shamppaa? Asian kieltäminen on osa ongelmaa.

Vierailija
2092/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei viinaongelmia mutta viikonloppuisin valkkaria tai shamppaa? Asian kieltäminen on osa ongelmaa.

Meinaatko, että viikonloppuisin käytetty alkoholi tarkoittaa viinaongelmaa? Sinun mittareillasi italialaiset ja ranskalaiset (esim. Macron) ovat kaikki siis alkoholisteja, kun monet käyttävät alkoholia päivittäin. Macronhan totesi jokin aika sitten johonkin terveyskampanjaan liittyen, että "ateria ilman viiniä on vähän surullinen". eri

Vierailija
2093/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemit! Perässä tullaan

2075

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän vaille kuusikymppinen kaljuuntuva, hyväkroppainen insinöörimies. Rahaa on ihan v***sti enkä keksi sille itse mitään järkevää käyttöä. Olen matkustellut paljon joten se ei enää isommin nappaa mutta joskus täytyy päästä Suomesta pois lämmittelemään ja treenaamaan hyviin olosuhteisiin. Harrastan salilla käyntiä, uimista ja klassikkoautoja. Olen kova nussimaan ja yleensä parin kokeilun jälkeen löydän "tekniikan" millä kyseinen nainen saa kunnollisen ison O:n. Pillua saan huonosti koska ujostelen turhaan ja oman ikäisiäni naisia ei usein panohommat kiinnosta joten vaikeaksi on mennyt. Siedän huonosti kaikenlaista yleistä typeryyttä joten olisi parempi jos nainen on minua fiksumpi. Naisen ulkonäössä kiinnitän huomiota näihin ja tässä järjestyksessä: Perse, muu vartalon muoto ja tissit. Kasvoilla ei ole mitään väliä mutta kropan on oltava kunnossa.

Vierailija
2094/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Saunan jälkeen esim. valkkaria tai olutta tai samppanjaa,  yhtenä iltana viikonloppuna.  Muulloin selvänä. Ei ole holistin tyyliä...  :D. Mutta jokainen voi ajatella mitä tykkää  :D

Vierailija
2095/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympin alkupuolella oleva mies. Olen laiska kotikissa. Töiden ulkopuolella viihdyn liikaa tietokoneen, kirjojen ja hiljaisuuden parissa. 

Kokataanko ja leivotaanko yhdessä, jonka jälkeen voidaan lukea kahdestaan hetki sohvalla tai ottaa torkut. Viikonloppuna lähdetään keskiyön jälkeen kävelemään ympäriinsä nauttimaan hiljaisuudesta. 

Kesälomalla voidaan tehdä kuukauden reissu johonkin (turvalliseen) maahan.

Vierailija
2096/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva kirjoitti:

Epäkäytännöllinen ja feminiininen turhake etsii kuningastaan. Palvon sinua kaikin tavoin, jos olet komea, mukava, sivistynyt ja vähintään yhtä varakas kuin itse olen. Elätät minua ja hoidat kaikki raskaat, miehiset työt, minä keskityn taiteeseen, kauneuden- ja kodinhoitoon. Voidaan matkustella paljon sinun kustannuksellasi - toivottavasti myös remontoit kesähuvilani ja kakkosasuntoni pian. 

Tässähän on mun ilmo, joka on saanut peräti 11 ylänuolta. En ollenkaan muistanut vastanneeni tällaiseen, mutta lukiessani tunnistin kyllä itseni.

Vierailija
2097/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Pitänee vielä sen verran kertoa, että mua suuresti huvittaa tuo, että mua verrataan alkoholistiin, koska otan alkoa 1x viikossa. 😄

Muutama kuukausi sitten lopetin suhteen erään miehen kanssa, koska hän dokasi n. 7pv/viikko ja sitten välillä oksensi muutamia päiviä ja tämän jälkeen taas dokaaminen jatkui entiseen malliin.  

PS. MINÄ en ole menossa katkolle. 😅

Vierailija
2098/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelitko vastaavasi jollekin? Foorumilla on varmaan tuhansia henkilöitä tälläkin hetkellä.

Miksi sinä osallistut ketjuun ilkeillä kommenteillasi? Jos ei ole aiheeseen liittyvää sanottavaa niin ole hiljaa. Seuraan itse ainakin ketjuja joihin olen vastannut, niin tekee varmaan muutkin. 

Eipä näytä toimivan millään lailla tuo " vastaa" nappi tuossa. 

Vierailija
2099/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2062 päivittää ilmoituksen. Olen menettänyt kokonaan uskalluksen olla miesten lähelläkään. Trauma-flashbackit käyvät yhä rajummiksi, mutta hiukseni ovat tuuheammat ja kiiltävämmät kuin koskaan ennen ja olen oppinut laittautumaan yhä kauniimmaksi, puhumattakaan siitä, miten hyvää tulosta treenaus ja ruokavalio on tuonut, olen opetellut lisää uusia hyviä keskustelunaiheita, kuten talviolympialaisten parhaat lajit, olen opetellut erottamaan olutlajit toisistaan, jotta voin keskustella niistä edes auttavasti, mutta mistään tästä ei ole hyötyä, koska pelkään kuollakseni miehiä. Ja oikeastaan naisiakin. Pelkään itseasiassa kaikkia.

Vierailija
2100/2105 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tuota hemmetin tavallinen joskus hauskaksikin kehuttu, mutta töiden uuvuttama ylikokoinen turilas. Vuosimallia CD, joskin Kekkoslovakiaan nämä kiekot taisivat löytää perille vasta joskus ysärin alussa. Töiden jälkeen en lähde kotoa mihinkään ja jos on oikein hyvä viikonloppu niin en lähde sittenkään. Ulkomaan matkoja teen kolmesta neljään kappaletta vuodessa ja kaikki Etelä-Eurooppaan, kehitysmaat ei kiinnosta yhtään. Harrastan kalojen kiduttamista, villakoirien trimmausta ja taivaanrannan maalausta. Lisäksi kuvittelen suuria ja sitten nukahdan.

- Pikkulusikka hakusessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän