Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys rehellisille naisille. Kannattaisiko lopettaa haaveilu parisuhteesta?

Vierailija
29.09.2020 |

Mietin tässä itseäni. Eli onko minulla mitään tarjottavaa naisille. Eikä näytä hyvältä.

Olen 39v, pituutta 172cm.

Vartaloni on kuin nuorella pojalla. Tässä lookalike:

https://st4.depositphotos.com/16122460/27217/i/1600/depositphotos_27217…

Kasvonpiirteet ovat nörttimäiset ja hiusraja on paennut jo alle nelikymppisenä. Näytän myös ikääntyneeltä. Tämä mies oli eniten minun näköinen kuvapankkien kuvista, paitsi että on varmasti minua vanhempi:

https://cdn.thewirecutter.com/wp-content/uploads/2019/12/online-prescri…

Olen pienituloinen, ja mikä pahempaa, siihen tyytyväinen. Elintaso on melkeinpä opiskelijaluokkaa, vaikka olenkin työelämässä.

Harrastukset ovat tavallisia, eli luonnossa liikkuminen ja valokuvaus. Kavereita on, mutta harvoin nähdään koska heillä on perheet ja minulla ei.

Mikä pahinta, en haluakaan perhettä. Kaupan päälle olen ujo enkä ollenkaan miehekkäästi käyttäytyvä. Melkeinpä tykkäisin eniten jos nainen olisi aktiivisempi/reippaampi osapuoli.

Naismakukaan ei tuo helpotusta, koska minulla on yksi oma "tasoni" huomioon ottaen kohtuuton toive, eli suhteellisen naisellinen vartalo. Että olisi vähän sitä peffaa ja reittä, mutta ei isoa vatsaa. Se on paljon vaadittu, kun ei tuollaisia naisia ole monilla komeillakaan miehillä. Anteeksi jos ketään loukkaa, mutta pinnallisia kriteerejä on varmasti osalla teistäkin.

Ei tule hyvä mieli kun tätä miettii, mutta itselleen on pakko olla rehellinen.

Rehellisesti. Mieti itseäsi ja tällaista miestä (älä jotain kuviteltua naista, koska se Joku Nainen löytyy jokaiselle miehelle). Olisiko aika luovuttaa ja keskittyä täysipainoisesti harrastuksiin?

Ei pään silittelyä tai siloittelua. Kiitos.

Kommentit (267)

Vierailija
201/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% parisuhteista toimii muulla ku ulkonäköspekseillä. milloin ukot tajuavat tän. Tärkeämpää on että mies on itsestään varma ja hyvä tyyppi, eikä pummi. Ulkonäkö on vaan se alkujuttu, u know

Vierailija
202/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi toiseksen, minusta on täyttä kakkaa tuo vakiohje "etsi lyhyt ja ylipainoinen yh jolla on rahat finaalissa".

Ei tuollaisella ohjeella hyvää suhdetta löydy. Tiedän noita tapauksia, naisia ei tunnu koko mies juuri kiinnostavan. Someenkin laitetaan joku suttuinen yhteiskuva jossa mies on melkein rajattu pois ja 50 vimpan päälle kuvaa uuden kämpän sisustuksesta ja harrastuksista joita mies lapsosille kustansi.

Ap:n kannattaa mieluumin etsiä sitä neulaa heinäsuovasta kuin lähteä hinnalla millä hyvänsä vakikuvioon mukaan. Ö-luokan versio siitä ei ole vaivan arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% parisuhteista toimii muulla ku ulkonäköspekseillä. milloin ukot tajuavat tän. Tärkeämpää on että mies on itsestään varma ja hyvä tyyppi, eikä pummi. Ulkonäkö on vaan se alkujuttu, u know

eli 99% toimii ulkonäköspekseillä koska ilman ulkonäköä ei pääse alkujuttua pidemmälle.

Vierailija
204/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kauniina naisena kiinnostun vain miehekkäistä komeista miehistä. Eli en olisi kiinnostunut. Olet myös liian vanha

Vierailija
205/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi toiseksen, minusta on täyttä kakkaa tuo vakiohje "etsi lyhyt ja ylipainoinen yh jolla on rahat finaalissa".

Ei tuollaisella ohjeella hyvää suhdetta löydy. Tiedän noita tapauksia, naisia ei tunnu koko mies juuri kiinnostavan. Someenkin laitetaan joku suttuinen yhteiskuva jossa mies on melkein rajattu pois ja 50 vimpan päälle kuvaa uuden kämpän sisustuksesta ja harrastuksista joita mies lapsosille kustansi.

Ap:n kannattaa mieluumin etsiä sitä neulaa heinäsuovasta kuin lähteä hinnalla millä hyvänsä vakikuvioon mukaan. Ö-luokan versio siitä ei ole vaivan arvoinen.

Vaikka en sinänsä olekaan ketjun aiheena olevaa miesryhmää, että olen aiemmin elämässäni seurustellut muutaman kerran ( kunnes feminismi ja tinder tekivät naisista sellaisia kuin ne nykyään ovat), niin todellakin samaa mieltä siitä, että yh:iden kanssa ei pidä ryhtyä mihinkään.

Yh:t ovat itse elämänsä pilanneet, yleensä valitsemalla jonkun täysin erilaisen miehen kuin esim. minä tai ap. Se on täysin yh:iden oma vika, eikä kenenkään miehen pidä lähteä omalla kustannuksella korjailemaan yh:n elämää, jonka yh itse hallitsemattomalla pillullaan sekä huonon miehen avustuksella on pilannut. 

Saan suurempaa nautintoa yh:iden epäonnesta kuin siitä, että saisin satunnaisesti kovalla hinnalla - tunkemalla kaikki rahani yh:lle ja hänen lapselleen - huonoa lauantaiseksiä joltain yh:lta.

Vierailija
206/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/32ad79d6-8dd9-4dc1-808f-57854f…

Tässä esimerkki toisesta ääripäästä.

Mies saa mennä ulkonäkö ja seksi edellä, vaatia naislta täydellistä ulkonäköä ja miellyttämistä. Nainen myös saa olla 18v vaikka mies on 38v.

Ap:sta ei varmastikaan tule mediajulkkista, mutta kannattaa miettiä mitä piirteitä voisi kehittää jotta voisi ottaa edes poieniä askeleita alfan suuntaan. Tästä ketjusta voi heti oppia, kun ap kertoi vaatimattomista ulkonäkötoivomuksistaan, alkoi tylytys.

Tämä mies taas tekee kaiken minkä naiset väittävät olevan ällöttävää, mutta silti kauniita naisia riittää. Fakta: naisilla on täysin eri säännöt alfalle, betalle ja omegalle. Ap:n kannattaa lukea tää juttu ajatuksen kanssa.

Vierailija
207/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monikaan nainen ei halua nykyään lapsia vaan on oikein tyytyväinen parisuhteeseen.

Mutta jos on muodokkaampi sieltä ja täältä niin saat varautua että on vähän vatsaakin😀. Se pitää kyllä hyväksyä.

Voit löytää kumppanin ilman muuta!

Mutta eihän Kardashianeillakaan eikä JLo:llakaan ole vatsaa.

Tiedätkö sellaisen kuin rasvaimu?

Suuressa maailmassa rikkaat käyttää awink awink!

Vierailija
208/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi rehellinen nainen, heipä hei.

Sinulla on täysi oikeus viehättyä kenestä haluat. Hassua edes puhua oikeudesta, luultavasti kun et edes voi vaikuttaa asiaan.

Todellisuuden ja haaveidesi kohtaaminen kuitenkin vaikuttaa epätodennäköiseltä. En kehota lopettamaan haaveilua, mutta kehotan välttää antamasta niille liian isoa painoarvoa. Kyllä joku aina lotossakin voittaa ja voitosta on ainakin kiva haaveilla.

Vierailija
209/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sanotaan eronneita naisia väheksyviä 30-40-v. miehiä?

Naisettomiksi.

Vierailija
210/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se seuranhaku vaan niin toimi, että määritellään ihmisten speksit niin kuin ihmiset olisi jotain kulkuneuvoja. Ikä. BMI. Palkka. Koulutus. 

Loppujen lopuksi parisuhde syntyy kahden persoonan välille. Etsi ihmistä äläkä speksit täyttävää objektia. Äläkä myöskään typistä itseäsi numeroihin ja määritelmiin vaan ole ole itsesi täydellä sydämellä.

Jos persoonat ja arvot kolahtaa niin ei se vastapuolikaan sun kengännumeroa ala mittailemaan.

Vierailija
211/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sanotaan eronneita naisia väheksyviä 30-40-v. miehiä?

Naisettomiksi.

Entäs eronneita, ei naisia väheksyviä?

M38

Vierailija
212/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näin ei-niin-tavallisena naisena rassaa, kun muut on tietävinään minkälainen mies mulla pitäis olla. Miehetkin ottaa mielettömiä paineita omista oletuksistaan mun vaatimusten suhteen, eikä tajua, että en mä halua mitään assertiivista päällekäyvää yli-itsevarmaa yms yms. panomiestä. Ja mulle suututaan, kun luullaan jo valmiiksi, ettei tolle kuitenkaan kelpaa tavallinen mies. Ihan omat mieltymykset löytyy, ei mun tartte muilta kysyä... Miksi itsevarma, vahva, ehkä "komeakin" nainen ei saa tykätä esim. ujosta, vaatimattomasta miehestä? Pitäiskö mun yrittää muuttua ihan toisenlaiseksi, että ujoille kelpaa?  Kysykää multa suoraan, vastaukset voi yllättää. Positiivisesti.

Sehän on juuri parasta jos kaltaisesti vahvat naiset pitävät ujoista ja vaatimattomista miehistä.

Miehenä yksi suurimmista haasteista on juuri siinä että kaltaisesti naiset usein haluavat miehen olevan samankaltainen, kun taas perinteisesti naiselliset naiset toivovat vastakappalettaan. Lopputuloksena kaikkien unelmamies on se sama vahva ja assertiivinen.

Minun naismakuni on sellainen että pidän vahvoista naisista. Nainen saa olla pidempi, isompi, assertiivisempi, dominoivampi, tms. Se on täysin ok.

Älä missään tapauksessa muutu!

121212:n periaate:

Reippaalle, assertiiviselle ja rohkealle naiselle sopii reipas, assertiivinen ja rohkea mies koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.

Ujolle, submissiiviselle ja herkälle naiselle reipas, assertiivinen ja rohkea mies koska vastakohdat täydentävät toisiaan.

Huomaa tästäkin ketjusta. Jos naisella on joitain maskuliinisina pidettyjä ominaisuuksia, miehelläkin on oltava ne. Jos naisella on feminiinisinä pidettyjä ominaisuuksia, miehellä tulee olla maskuliinisia ominaisuuksia.

Muruseni, olet oivaltanut jotain hyvin tärkeää. Ujo ja submissiivinen mies on luonnonvastainen olento eikä kelpaa kenellekään. Tämän takia poikalapsia syntyy enemmän kuin tyttöjä, ettei kukaan naisparka joutuisi ottamaan niitä pahnanpohjimmaisia.

Katso vaikka eläinkuntaa. Eipä taida monenkaan selkärankaislajin uroksilla lisääntymisstrategiana olla itsesäälissä rypeminen ja vauviksella ruikuttaminen, mikä nyt eläinmaailman vastine vauvikselle sitten olisikaan?

...mutta naisille ei vaatimuksia saisi olla? Rohkeat, pelkurit, ujot, assertiiviset, menestyvät, vaatimattomat, itsevarmat, epävarmat, kaikki ovat kurantia tavaraa. Ovathan he naisia!

ps. eikös tuo parjattu toivomus vartalotyypistäkin jotenkin liity siihen samaiseen biologiaan?

Minusta ihan jokainen ihminen saa haluta kumppaniltaan vaikka kahta päätä eikä se ole keneltäkään muulta pois.

Minä muuten olen jo ketjuun kommentoinutkin, että ap:n naisihanne on täysin normaali normaalipainoisen naisen vartalo. Jos ap:n kroppa on aloituksessa olevan kuvan mukainen, ei ole mitään syytä miksei hän voisi saada naista jolla on normaali vartalo.

Ihan kaikkien, sekä miesten että naisten pitäisi ymmärtää että kaikilla on kriteereitä. Osan sanelee biologia, osan joku muu ällitys. Jos joku ei satu kenellekään kelpaamaan, ei se asia ole mitenkään epiä tai ruikuttamalla parane. Silloin se kelpaamaton joko yrittää parantaa itseään tai vaihtoehtoisesti hyväksyy sen ettei saa ketään.

Valtaosa ihmisistä näyttäisi onnistuvan pariutumaan, monet jopa useampaan otteeseen, joten tämä nyyhnyyhenkelpaakenellekään -ilmiö on hyvin marginaalinen. Netissä vaan marginaaliset ilmiöt tuppaavat saamaan suhteettoman suuren painoarvon, vrt. transasia.

Minä kannatan aivan ehdottomasti sitä, että jokainen pitää standardinsa korkealla. Parisuhde on parhaimmillaankin melko kuormittavaa puuhuu, joten siihen ei kannata ruveta kenenkään kanssa joka ei ole likimain täydellinen.

Vierailija
213/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se seuranhaku vaan niin toimi, että määritellään ihmisten speksit niin kuin ihmiset olisi jotain kulkuneuvoja. Ikä. BMI. Palkka. Koulutus. 

Loppujen lopuksi parisuhde syntyy kahden persoonan välille. Etsi ihmistä äläkä speksit täyttävää objektia. Äläkä myöskään typistä itseäsi numeroihin ja määritelmiin vaan ole ole itsesi täydellä sydämellä.

Jos persoonat ja arvot kolahtaa niin ei se vastapuolikaan sun kengännumeroa ala mittailemaan.

Naisetko eivät koskaan etsi speksit täyttävää objektia?

Esimerkkejä spekseistä:

- tietyn pituinen/naista pidempi

- raamikas

- normaalipainoinen, tai ei hintelä

- korkeakoulutettu

- talous kunnossa, vähintään sama tulotaso kuin naisella

- seurustelu-cv kunnossa

- miehekkäät kasvonpiirteet

- miellyttävä ääni (yleensä matala)

- hyväkuntoiset hampaat

- hyväkuntoiset hiukset

- harteikas

Miten on?

Ap mainitsi kaksi asiaa ulkonäöstä. Se on vähän kun vertaa useimpiin ihmisiin. Ei rankasti ylipainoinen, ei yhdistelmää iso maha mutta ei peffaa ja reittä. Kuinka moni nainen haluaisi miehen jonka ulkonäkö on seksuaalisesti turn-off? Kenties toisi mieleen naisen ulkonäön (vanhemmilla miehillä on usein iso maha, tikkujalat ja roikkuva takamus)?

Tässä haiskahtaa voimakkaasti sellainen ajattelu että olet pahnanpohjimainen, hyväksy paikkasi. Se ei kannata, koska sitten katoaa vähäinenkin kunnioitus miestä kohtaan, ja pitää hyväksyä mitä tahansa.

Katsokaa nyt tuota Wallua. Mies vaatii suoraan että pitää olla 18v, kaunis, huoliteltu 24/7 ja totella miestä. Ja tästä vielä kirjallinen sopimus. Ja kukaan ei kitise että yök mikä sovinisti, koska miehellä on statusta ja itsevarmuutta sanoa mitä hän haluaa.

Vierailija
214/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saa mennä ulkonäkö ja seksi edellä, vaatia naislta täydellistä ulkonäköä ja miellyttämistä. Nainen myös saa olla 18v vaikka mies on 38v.

Ap:sta ei varmastikaan tule mediajulkkista, mutta kannattaa miettiä mitä piirteitä voisi kehittää jotta voisi ottaa edes poieniä askeleita alfan suuntaan. Tästä ketjusta voi heti oppia, kun ap kertoi vaatimattomista ulkonäkötoivomuksistaan, alkoi tylytys.

Tämä mies taas tekee kaiken minkä naiset väittävät olevan ällöttävää, mutta silti kauniita naisia riittää. Fakta: naisilla on täysin eri säännöt alfalle, betalle ja omegalle. Ap:n kannattaa lukea tää juttu ajatuksen kanssa.

Kai sinä tajuat, ettei tuossa ole kysymys parisuhteesta vaan liikesuhteesta? Trumpilla ja Melanialla ei ole parisuhde, vaan liikesuhde. jne.

Vanhempi kuuluisa mies +nuori kaunis nainen on 99 % tapauksista vain liikesuhde: mies ostaa rahalla ja asemalla koristeen käsipuoleensa ja nainen ulkonäöllä rahaa ja asemaa. Tuon tyyppiset ihmiset eivät yleensä edes ole kykeneviä rakastamaan, saati että pitäisivät sitä tarpeellisena parisuhde-nimisessä liiketoimessa. Malli on itse asiassa sama joka oli vallalla kautta länsimaiden jonnekin 1700-luvun lopulle saakka, jolloin yhtäkkiä alettiin ajatella että olisi kova juttu tykätä puolisostaan.

Parisuhde taas perustuu rakkaudelle, yhteenkuuluvuudelle, yhteisille päämäärille, samankaltaiselle arvomaailmalle (toki noissa sugar daddy-kuvioissakin arvomaailma on varmasti sama).

Vierailija
215/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sinä tajuat, ettei tuossa ole kysymys parisuhteesta vaan liikesuhteesta? Trumpilla ja Melanialla ei ole parisuhde, vaan liikesuhde. jne.

Vanhempi kuuluisa mies +nuori kaunis nainen on 99 % tapauksista vain liikesuhde: mies ostaa rahalla ja asemalla koristeen käsipuoleensa ja nainen ulkonäöllä rahaa ja asemaa. Tuon tyyppiset ihmiset eivät yleensä edes ole kykeneviä rakastamaan, saati että pitäisivät sitä tarpeellisena parisuhde-nimisessä liiketoimessa. Malli on itse asiassa sama joka oli vallalla kautta länsimaiden jonnekin 1700-luvun lopulle saakka, jolloin yhtäkkiä alettiin ajatella että olisi kova juttu tykätä puolisostaan.

Parisuhde taas perustuu rakkaudelle, yhteenkuuluvuudelle, yhteisille päämäärille, samankaltaiselle arvomaailmalle (toki noissa sugar daddy-kuvioissakin arvomaailma on varmasti sama).

Paitsi ettei tuohon kuvioon liity maksaminen, eikä nainen saa julkisuutta.

Vierailija
216/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä spekseistä:

- raamikas

- korkeakoulutettu

- seurustelu-cv kunnossa

- hyväkuntoiset hampaat

- hyväkuntoiset hiukset

- harteikas

Miten on?

Ap mainitsi kaksi asiaa ulkonäöstä. Se on vähän kun vertaa useimpiin ihmisiin. Ei rankasti ylipainoinen, ei yhdistelmää iso maha mutta ei peffaa ja reittä. Kuinka moni nainen haluaisi miehen jonka ulkonäkö on seksuaalisesti turn-off? Kenties toisi mieleen naisen ulkonäön (vanhemmilla miehillä on usein iso maha, tikkujalat ja roikkuva takamus)?

Tässä haiskahtaa voimakkaasti sellainen ajattelu että olet pahnanpohjimainen, hyväksy paikkasi. Se ei kannata, koska sitten katoaa vähäinenkin kunnioitus miestä kohtaan, ja pitää hyväksyä mitä tahansa.

Katsokaa nyt tuota Wallua. Mies vaatii suoraan että pitää olla 18v, kaunis, huoliteltu 24/7 ja totella miestä. Ja tästä vielä kirjallinen sopimus. Ja kukaan ei kitise että yök mikä sovinisti, koska miehellä on statusta ja itsevarmuutta sanoa mitä hän haluaa.

Kuvitteletko oikeasti, että tuon pikkulikan ja Wallun välillä on jotain oikeaa tunnetta ja yhteenkuuluvuutta? Tuo on liiketoimi: Wallu saa haluamaan tavalla p.ildeä ja hempukka huomiota ja julkisuutta, luultavasti rahaakin.

Sinäkin saat vaatia mitä vaan kunhan maksat siitä.

Sinänsä minusta jokainen saa odottaa ihan mitä hyvänsä parisuhdekumppaniltaan. Mutta täytyy ymmärtää, että jos on ronkeli, voi jäädä yksin, eikä se ole kenenkään muun vika kuin oma. Ts. naiset eivät ole ilkeitä jos eivät kelpuuta miestä joka ei kiinnosta.

Minusta ap:n standardit ovat hyvinkin matalia, tavanomainen normaalipainoisen naisen vartalo ja vela. Paljon huolestuttavampaa on, että ap ei esim. tahdo naisen olevan ulkoilmaihminen vaikka itse antoi ymmärtää sellainen olevansa. Tulee sellainen vaikutelma, että etsitään vain koristetta piirongin päälle, ei kumppania.

Vierailija
217/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että teidän suurin ongelma on olla tuppisuu. Rupeat vaan heittää läppää..meet baarissa suoraan jonkun sopivan tyttelin luo ja sanot, että oot kaunis, mikä sun nimi on? Jos ei kerro,kysyt onko se salaisuus ja sanonko sua tuleville lapsillekin vain äidiksi..ihan sama mitä noille heittää. Sekotat vaan sen pään, niin hetken päästä ne pitää kaksin käsin laukustaan kiinni ja tuijottaa kuin puudelit.

mies52v

Vierailija
218/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä spekseistä:

- raamikas

- korkeakoulutettu

- seurustelu-cv kunnossa

- hyväkuntoiset hampaat

- hyväkuntoiset hiukset

- harteikas

Miten on?

Kuvitteletko oikeasti, että tuon pikkulikan ja Wallun välillä on jotain oikeaa tunnetta ja yhteenkuuluvuutta? Tuo on liiketoimi: Wallu saa haluamaan tavalla p.ildeä ja hempukka huomiota ja julkisuutta, luultavasti rahaakin.

Sinänsä minusta jokainen saa odottaa ihan mitä hyvänsä parisuhdekumppaniltaan. Mutta täytyy ymmärtää, että jos on ronkeli, voi jäädä yksin, eikä se ole kenenkään muun vika kuin oma. Ts. naiset eivät ole ilkeitä jos eivät kelpuuta miestä joka ei kiinnosta.

Minusta ap:n standardit ovat hyvinkin matalia, tavanomainen normaalipainoisen naisen vartalo ja vela. Paljon huolestuttavampaa on, että ap ei esim. tahdo naisen olevan ulkoilmaihminen vaikka itse antoi ymmärtää sellainen olevansa. Tulee sellainen vaikutelma, että etsitään vain koristetta piirongin päälle, ei kumppania.

Missä ap sanoi ettei halua naisen olevan ulkoilmaihminen?

Jotenkin naisilta menee ohi ketjun pointti. Ap kirjoittaa asioista jotka kokee esteiksi saada parisuhde. Niin ainakin minä ymmärsin.

Se jos haluaa ulkoilmaihmisen ja on itse ulkoilmaihminen, ei varmastikan ole este koska tällaisia on molemmissa sukupuolissa.

Ketju olisi ihan ajan haaskausta jos ap kirjoittaisi että voinko löytää ulkoilmaihmisen jonka luonne on sellainen ja tällainen. Naiset vastaisivat että totta kai, odota vain sitä oikeaa, ja ketju olisii sillä hyvä. Takaisin lähtöruutuun.

Vierailija
219/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkkejä spekseistä:

- raamikas

- korkeakoulutettu

- seurustelu-cv kunnossa

- hyväkuntoiset hampaat

- hyväkuntoiset hiukset

- harteikas

Miten on?

Missä ap sanoi ettei halua naisen olevan ulkoilmaihminen?

Jotenkin naisilta menee ohi ketjun pointti. Ap kirjoittaa asioista jotka kokee esteiksi saada parisuhde. Niin ainakin minä ymmärsin.

Se jos haluaa ulkoilmaihmisen ja on itse ulkoilmaihminen, ei varmastikan ole este koska tällaisia on molemmissa sukupuolissa.

Ketju olisi ihan ajan haaskausta jos ap kirjoittaisi että voinko löytää ulkoilmaihmisen jonka luonne on sellainen ja tällainen. Naiset vastaisivat että totta kai, odota vain sitä oikeaa, ja ketju olisii sillä hyvä. Takaisin lähtöruutuun.

Näin minäkin ymmärsin. Just hyvä ettei ap maininnut muuta kuin nuo "tasoasiat". Muuten naiset vain keskustelisi niistä makuasioista ja niputtaisi tasoasiat kuten ulkonäön/kokemuksen/varallisuuden kemia-sateenvarjotermin alle.

Vierailija
220/267 |
01.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei ole mitään muuta vikaa, kuin että minulla oli litteä vatsa viimeksi 21-vuotiaana, joten pudotit minut siis pois heti kättelyssä. Tavallisella naisella jolla on reittä ja perää, on myös vähintään jonkilainen vatsankumpu. Fitnesskissoilla ei ole, koska ovat lihasta ja rasvaprosentti nollissa.

Jos 39-vuotias kaljuuntuva mies asettaa kynnykseksi, että kumppanin vartalo on kuin 20-vuotiaan fitnesskissan, syy saattaa löytyä sieltä.

Naisella on luonnostaan pieni kumpu siellä kohdun paikkeilla, se ei ole samaa kuin ylipaino.