Kysymys rehellisille naisille. Kannattaisiko lopettaa haaveilu parisuhteesta?
Mietin tässä itseäni. Eli onko minulla mitään tarjottavaa naisille. Eikä näytä hyvältä.
Olen 39v, pituutta 172cm.
Vartaloni on kuin nuorella pojalla. Tässä lookalike:
https://st4.depositphotos.com/16122460/27217/i/1600/depositphotos_27217…
Kasvonpiirteet ovat nörttimäiset ja hiusraja on paennut jo alle nelikymppisenä. Näytän myös ikääntyneeltä. Tämä mies oli eniten minun näköinen kuvapankkien kuvista, paitsi että on varmasti minua vanhempi:
https://cdn.thewirecutter.com/wp-content/uploads/2019/12/online-prescri…
Olen pienituloinen, ja mikä pahempaa, siihen tyytyväinen. Elintaso on melkeinpä opiskelijaluokkaa, vaikka olenkin työelämässä.
Harrastukset ovat tavallisia, eli luonnossa liikkuminen ja valokuvaus. Kavereita on, mutta harvoin nähdään koska heillä on perheet ja minulla ei.
Mikä pahinta, en haluakaan perhettä. Kaupan päälle olen ujo enkä ollenkaan miehekkäästi käyttäytyvä. Melkeinpä tykkäisin eniten jos nainen olisi aktiivisempi/reippaampi osapuoli.
Naismakukaan ei tuo helpotusta, koska minulla on yksi oma "tasoni" huomioon ottaen kohtuuton toive, eli suhteellisen naisellinen vartalo. Että olisi vähän sitä peffaa ja reittä, mutta ei isoa vatsaa. Se on paljon vaadittu, kun ei tuollaisia naisia ole monilla komeillakaan miehillä. Anteeksi jos ketään loukkaa, mutta pinnallisia kriteerejä on varmasti osalla teistäkin.
Ei tule hyvä mieli kun tätä miettii, mutta itselleen on pakko olla rehellinen.
Rehellisesti. Mieti itseäsi ja tällaista miestä (älä jotain kuviteltua naista, koska se Joku Nainen löytyy jokaiselle miehelle). Olisiko aika luovuttaa ja keskittyä täysipainoisesti harrastuksiin?
Ei pään silittelyä tai siloittelua. Kiitos.
Kommentit (267)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ny sit todetaan että tuollaista naista ap ei tule saamaan, niin ap valitsee mieluimmin loppuelämän ilman parisuhdetta kuin naisen jolla on mahaa?
Kyllä minä ymmärrän sen, ettei halua mahakasta kumppania. Itse olen 40+ nainen, ja koska omassa ikäluokassa sitä mahaa ja ylipainoa alkaa olla jo aika monella, pidän epätodennäköisenä, että löytäisin kumppanin. Toki itselläni on takana pitkä suhde, josta kaksi lasta, että tilanne on sillä lailla eri. Mutta en minäkään haluaisi tyytyä ylipainoiseen.
Ei voi verrata kun olet kuitenkin pitkässä suhteessa ollut ja on lapsia. Entä jos vaihtoehdot olisi lapseton elämä tai mies jolla on mahaa? Eikä nyt puhuta mistään sairalloisen lihavista vaan normaali keski-ikäisistä normaalilla ylipainolla.
No, lapset tehtiin kolmekymppisenä, ja en kyllä silloin olisi huolinut mahakasta keski-ikäistä. Jos en olisi saanut muita kuin ylipainoisia, niin olisin kyllä hankkinut lapset yksin. Nimittäin minulla motiivi suhteen aloittamiseen on oma ihastuminen, rakastuminen, halu toista kohtaan, sekä toki henkinen yhteensopivuus. Ja jos en kerran tunne seksuaalista halua ylipainoista kohtaan, ei syntyisi sitä ihastustakaan - joten silloin en vaan olisi ns. löytänyt ketään.
Jos lasten teko yksin ei olisi ollut mahdollista, olisin kai sitten ottanut jonkun mahakkaan tyypin, mutta eihän se mikään suhde olisi ollut. En olisi ollut ihastunut, en olisi tuntenut seksuaalista halua häntä kohtaan. Olisin siis käyttänyt häntä vain spermanluovutukseen. Kai olisin toki tykännyt hänestä kaverina, mutta eiköhän se suhde olisi sitten lasten vauva-ajan jälkeen loppunut.
Mitä on normaali ylipaino? Jos tarkoitat sitä, mikä on YLEISTÄ/YLEISINTÄ, niin se ei kuitenkaan ole normaalia. Normaali keho on normaalipainoinen. Ylipainoinen keho on ylipainoinen. Ja ylipaino ei ole normaalipainoa, vaikka kuinka yleistä ja tavallista olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ny sit todetaan että tuollaista naista ap ei tule saamaan, niin ap valitsee mieluimmin loppuelämän ilman parisuhdetta kuin naisen jolla on mahaa?
Kyllä minä ymmärrän sen, ettei halua mahakasta kumppania. Itse olen 40+ nainen, ja koska omassa ikäluokassa sitä mahaa ja ylipainoa alkaa olla jo aika monella, pidän epätodennäköisenä, että löytäisin kumppanin. Toki itselläni on takana pitkä suhde, josta kaksi lasta, että tilanne on sillä lailla eri. Mutta en minäkään haluaisi tyytyä ylipainoiseen.
Ei voi verrata kun olet kuitenkin pitkässä suhteessa ollut ja on lapsia. Entä jos vaihtoehdot olisi lapseton elämä tai mies jolla on mahaa? Eikä nyt puhuta mistään sairalloisen lihavista vaan normaali keski-ikäisistä normaalilla ylipainolla.
Ja mitä hemmettiä tarkoittaa "normaali ylipaino"?
Ap:han linkkasi kuviakin. Kelpaavilla oli mahaa. Nuo jotka eivät olisi kelvanneet olivat selkeän/sairaalloisen ylipainoisia.
Sairaalloinen ylipainoko on normi nykyään?
Niin, kun esim 75 % miehistä on ylipainoisia, niin ei se ylipainoinen keski-ikäinen ihminen ole ihan niin harvinainen yksisarvinen kun siellä yksiössä voi instapyllyjä plärätessä tuntua.
Taitaa 50% olla kuitenkin.
Mutta mitä vikaa siinä on jos ei halua just nitä mahakkaita?
Ihan ymmärrettävää se on jos hyväkuntoiselle on turn-off kun toinen kerää hengenvaarallista ylipainoa keskivartaloon.
Ei ole 50% vaan 75%.
No jos ap kuuluu siihen normaalipainoiseen 25% ja on vieläpä hyväkuntoinen, niin miksi hänen pitäisi katsella juuri niitä ylipainoisia, ja näistä juuri niitä joilla se ylipaino on terveyden kannalta vaarallisimmassa paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han linkkasi kuviakin. Kelpaavilla oli mahaa. Nuo jotka eivät olisi kelvanneet olivat selkeän/sairaalloisen ylipainoisia.
Niin, kun esim 75 % miehistä on ylipainoisia, niin ei se ylipainoinen keski-ikäinen ihminen ole ihan niin harvinainen yksisarvinen kun siellä yksiössä voi instapyllyjä plärätessä tuntua.
Sekoitat nyt normaalin ja yleisen. Ne eivät ole sama asia. Esimerkiksi mielenterveysongelmat ja mielialalääkkeiden käyttö on nykyisin todella yleistä, mjutta en silti sanoisi sen olevan normaali osa ihmiselämää. Sama ylipainon suhteen.
Minusta kuulostat symppikseltä. Olet itsesi kanssa suht sinut.
Luonto on iso asia. Moni nainenkin on kiinnostunut luonnosta.
Ulkonäkö on ihan Ok.
Siihen ei kyllä minusta kannata ihan liikaa tuijottaa. Se sympaattisia tulee koko olemuksesta ja ajatuksista ja tavasta olla Ja liikkua ja tavasta kohdata maailma ja ihmiset.
Yksi just hyvä on sinulle ja sinä hänelle.
Se yksi riittää.
Tutustu erilaisiin naisiin ja miehiin. Sitten se oma kumppani löytyy. Anna mahdollisuus. Ole oma ittes. Olet just hyvä noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa 50% olla kuitenkin.
Mutta mitä vikaa siinä on jos ei halua just nitä mahakkaita?
Ihan ymmärrettävää se on jos hyväkuntoiselle on turn-off kun toinen kerää hengenvaarallista ylipainoa keskivartaloon.
Mulla meni maku näistä hengenvaarallisista ylipainoista viimeistään silloin kun Rakel Lignell oli jossain laihdutusohjelmassa jossa yritettiin pidentää ihmisen eliniänodotetta. Rakelhan oli siis tosi lihava ja lisäksi tosi stressaantunut ja hänen eliniänodotteensa oli vain jotain 85 vuotta, en muista enää tarkkaa lukua mutta tuota luokkaa. Laihtarilla ja stressaamisen vähentämisellä se sitten saatiin kohoamaan 92 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitat nyt normaalin ja yleisen. Ne eivät ole sama asia. Esimerkiksi mielenterveysongelmat ja mielialalääkkeiden käyttö on nykyisin todella yleistä, mjutta en silti sanoisi sen olevan normaali osa ihmiselämää. Sama ylipainon suhteen.
Ei sekoita. Enemmistö määrittää normaalin, joten yleisestä tulee ajan kanssa nimenomaan normaalia. Kun mielialalääkkeiden käyttö yleistyy tarpeeksi, se saattaa samalla normalisoituakin. Patologisuudet ovat aina kulttuuri- ja aikasidonnaisia.
Eri
Ap siis on lähes täysin kokematon nelikymppinen mies? Kyllähän hän toki voi sen litteävatsaisen naisen löytää, mutta raakkaamisen ajat on nyt ohi. Jos vastaan tulee joku kiva nainen joka osoittaa kiinnostusta eikä ole ihanteellisissa mitoissa, niin se on make or break.
Ap:n kannattaa ymmärtää että naiset hahmottavat kaikkea tasoteorian kautta.
Ap lasketaan pinnalliseksi koska hänellä on liikaa ulkonäkökriteereitä suhteessa omaan tasoonsa, arvioituna todennettavalla naismenestyksellä (jota ei siis ole).
Jos ap olisi esimerkiksi komea, varakas ja naisten saamisessa menestynyt, ei häntä pidettäisi pinnallisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/32ad79d6-8dd9-4dc1-808f-57854f…
Tässä esimerkki toisesta ääripäästä.
Mies saa mennä ulkonäkö ja seksi edellä, vaatia naislta täydellistä ulkonäköä ja miellyttämistä. Nainen myös saa olla 18v vaikka mies on 38v.
Ap:sta ei varmastikaan tule mediajulkkista, mutta kannattaa miettiä mitä piirteitä voisi kehittää jotta voisi ottaa edes poieniä askeleita alfan suuntaan. Tästä ketjusta voi heti oppia, kun ap kertoi vaatimattomista ulkonäkötoivomuksistaan, alkoi tylytys.
Tämä mies taas tekee kaiken minkä naiset väittävät olevan ällöttävää, mutta silti kauniita naisia riittää. Fakta: naisilla on täysin eri säännöt alfalle, betalle ja omegalle. Ap:n kannattaa lukea tää juttu ajatuksen kanssa.
Kai sinä tajuat, ettei tuossa ole kysymys parisuhteesta vaan liikesuhteesta? Trumpilla ja Melanialla ei ole parisuhde, vaan liikesuhde. jne.
Vanhempi kuuluisa mies +nuori kaunis nainen on 99 % tapauksista vain liikesuhde: mies ostaa rahalla ja asemalla koristeen käsipuoleensa ja nainen ulkonäöllä rahaa ja asemaa. Tuon tyyppiset ihmiset eivät yleensä edes ole kykeneviä rakastamaan, saati että pitäisivät sitä tarpeellisena parisuhde-nimisessä liiketoimessa. Malli on itse asiassa sama joka oli vallalla kautta länsimaiden jonnekin 1700-luvun lopulle saakka, jolloin yhtäkkiä alettiin ajatella että olisi kova juttu tykätä puolisostaan.
Parisuhde taas perustuu rakkaudelle, yhteenkuuluvuudelle, yhteisille päämäärille, samankaltaiselle arvomaailmalle (toki noissa sugar daddy-kuvioissakin arvomaailma on varmasti sama).
Näistä kahdesta liikesuhde on paljon kestävämmällä pohjalla. Parisuhteen ylläpitäminen on kuin taistelisi myrskyssä kynttilän kanssa. Naiselle voi milloin tahansa tulla olo, että tänään ei vain ole fiilistä ja parisuhde päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sekoita. Enemmistö määrittää normaalin, joten yleisestä tulee ajan kanssa nimenomaan normaalia. Kun mielialalääkkeiden käyttö yleistyy tarpeeksi, se saattaa samalla normalisoituakin. Patologisuudet ovat aina kulttuuri- ja aikasidonnaisia.
Eri
Tässä tapauksessa normaali voidaan määritellä myös biologian kautta. Eliölaji ei voi kehittyä sellaiseksi, että se on riippuvainen synteettisistä lääkaineista joihin sillä ei olisi pääsyä ilman riittävää älykkyyttä ja teknologista kehitystä. Ihmiselle tai millekään muullekaan nisäkkäälle ei siis ole normaalia viettää elämäänsä jatkuvissa mielenterveysongelmissa, joihin vaaditaan psyykenlääkitystä.
Ihmistä ei myöskään ole suunniteltu olemaan kymmeniä kiloja ylipainoinen, sekään ei ole biologian kulmasta normaalia, vaikka yleistä onkin, koska ravinnon saaminen on nykyään liian helppoa.
Eri
Ap on siis 39v kokematon mies, joka ei ole hirmu komea, pitkä tai rikas. Sosiaalisesti hän ei välttämättä ole kovin taitava, olisi kiva tietää onko hänellä ystäviä?
Näillä spekseillä jos hän haluaa hoikan naisen, niin sitten täytyisi varmaan joustaa jossain muussa naisen ominaisuudessa, kuten luonteessa (hiljainen, pessimistinen), varakkuudessa tai iässä. Mahdollisuuksia olisi siis sellaiseen naiseen, jolla ei ole liikaa kysyntää.
Ei kait sitä koskaan kannata lakata unelmoimasta.
Mahdottomasta voi tulla hyvinkin paljon mahdollista, senhän totes edesmennyt Selena Quintanilla -Perezkin aikoinaan ..
Älä Ap jää liian kiinni ulkonäkövaatimuksiin tai kiinni oman ulkonäön kritisointiin tai analysointiin.
Olet ihan perushyvännäköinen mies, ja elämäsi vaikuttaa olevan kunnossa.
Seurustelukumppani voisi löytyä jostain uudesta harrastuksesta tai vaikka baaristakin, kunhan vain osaat naisille jutella kivasti ja kohteliaasti.
Ehkäpä olisit kiinnostava mies, mutta tapasin omani jo vuosia sitten. Mieheni on pitkä laiha nörtti, tosin tumma ja aika komea, mutta tietynlaisesta nörttiydestä ei koskaan pääse eroon. Silti mulle se oikea.
Itse olen kurvikas, kiharatukkainen, tumma ja temperamenttinen, tiedän että rauhallinen mieheni on joskus helisemässä kun olen niin nopea käänteissäni.
Meillä on kaksi teinityttöä, jotka ovat perineet äitinsä tummat silmät, kiharat ja nopeat käänteet.
Silti mieheni, joka joskus monia, monia vuosia sitten sanoi ettei mene naimisiin, eikä hanki lapsia ja keskittyy töihinsä ja harrastuksiinsa, koska ei tapaa naisia ikinä, onkin nyt naimisissa, perheen isä ja kertoo usein rakastavansa meitä elämänsä naisia.
Joten koskaan ei voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan;)
"Naismakukaan ei tuo helpotusta, koska minulla on yksi oma "tasoni" huomioon ottaen kohtuuton toive, eli suhteellisen naisellinen vartalo. Että olisi vähän sitä peffaa ja reittä, mutta ei isoa vatsaa. Se on paljon vaadittu, kun ei tuollaisia naisia ole monilla komeillakaan miehillä. Anteeksi jos ketään loukkaa, mutta pinnallisia kriteerejä on varmasti osalla teistäkin."
Kyllä sinä tuollaisen naisen helpostikin löydät, mutta totuus taitaa olla, että sinulla on muitakin ulkonäkökriteereitä, vaikket niitä tässä myönnä.
Tuskin katselisit tuollaista naista, jos hänellä oli naama täynnä finnejä tai toinen jalka puuttuisi tai hiuksia ei olisi lainkaan, tai jos hän käyttäisi tolkuttomasti meikkiä ja kulmakarvojen tilalla olisi pelkät piirretyt kaaret.
Rehellisesti ei kannata lopettaa haaveiua yhtään mistään asiasta elämässä!
Ei kukaan nainen halua miestä, jolla on noin vahva preferenssi vartalon suhteen. Kauneus on kuitenkin katoavaista ja 30 jälkeen varsinkin alkaa jo alamäki molemmilla sukupuolilla. Mites sitten suu pannaan kun iän myötä, tai vaikka sairauden myötä vyötärölle tulee vähän ylimääräistä... Rakkaus häviää vai?
Todella epäkypsältä vaikutat ikäiseksesi.
Naisten kaksinaismoralismi on suorastan oksettavaa.
Nämä samaiset naiset jotka kritisoivat ap:ta siitä ettei hän syty rantapallon muotoisesta vartalosta ovat itse torjuneet miehiä lyhyyden, hintelyyden, ylipainon, epämiehekkäiden kasvonpiirteiden, huonojen hampaiden, kaljuuden, liian korkean äänen tai ties minkä syyn takia.
Enemmistöllä, ellei peräti kaikilla, on takuuvarmasti ulkonäkökriteereitä vieläkin. Ei kävisi minkä tahansa näköinen mies.
Ap: sanoit että mieti itseäsi ja tällaista miestä, ei siloittelua, ole rehellinen.
Olen toki naimisissa, eli en kohderyhmää sinänsä, 33v nainen kuitenkin.
Ei olisi saumoja mun suhteen. Lähdetään jo ihan siitä klassisesta että haluan pitkän miehen, olen itse 175cm. Mutta vaikka olisit 16cm pidempi eli mieheni mittainen, niin silti en usko että elämämme sopisivat yhteen. Rakastan lapsia, meillä onkin 2kpl. Valokuvaus on tosiaan itsellekin mieluinen harrastus, mutta tykkään mennä ja tehdä asioita, mikä tietenkin maksaa. Itse tienaan aika hyvin, ja maksan aina omat menoni toki, mutten haluaisi kumppania jolle lähes kaikki pitää maksaa jos haluaa tehdä hintavampia juttuja.. ja mitä järkeä olla suhteessa jos tällaista ei voisi tehdä aina välillä yhdessäkin? Lisäksi haluan että puolisoni on intohimoinen, vaikka harrastuksen tms suhteen.. voin toki olla väärässä, mutten saanut sinusta kovin intohimoista vaikutelmaa..
Luulen että olisin liikaa sinulle, ja sinä liian vähän minulle.. mutta olenkin vain yksi, en edusta kaikkia naisia, toivon että löydät omasi ja olet onnellinen :)
Hassua kuinka ap saa tylytystä kun toivoo ettei nainen olisi hengenvaarallisesti ylipainoinen.
Kun nainen kertoo että miehen pitää olla pitkä ja hyvätuloinen, niin heti yläpeukkua.
Ei ole 50% vaan 75%.